دوربین گارمین ویرب الترا 30

دوربین ویرب الترا 30 گارمین

دوربین گارمین ویرب الترا 30

 

دوربین ماجراجویی گارمین با فیلمبرداری 4K و کنترل صوتی و لایه های اطلاعات روی تصاویر

– فیلمبرداری الترا اچ دی 4K با 30 فریم در ثانیه دارای صفحه نمایش لمسی 1.75 اینچی که به شما این امکان را می دهد که موضوع مورد فیلمبرداری را مشاهده کنید.
– تثبیت کننده سه محوره تصویر که باعث می گردد تصاویر نرم و ویدیوها بدون لرزش باشند و ناهموار بودن زمین اهمیتی نداشته باشد.
– تصویربرداری بدون دست با کنترل صوتی¹ برای شروع و توقف فیلمبرداری و عکس گرفتن و ثبت لحظه ها
– سنسورهای داخلی و جی پی اس، تصاویر با اطلاعات G-Metrix حاوی اطلاعات مقدار راه، سرعت و ارتفاع را ارائه می کنند
– میکروفون فوق العاده حساس، صدا را بصورت شفاف از داخل قاب محافظ در برابر آب² و بیرون آن ضبط می کند

آیا دوربین ماجراجویی شما می تواند یک دستور را برای انجام عمل ضبط کند؟ 
دوربین ویرب الترا 30 می تواند این کار را انجام دهد. 
این دوربین ماجراجویی واترپروف با فیلمبرداری الترا اچ دی دارای ویژگی کنترل صوتی است، بنابراین دوربین با صدای شما می تواند کار را شروع و متوقف کند و “آن را به خاطر بسپارد”. به این ترتیب هنگامی که بی باکانه کار را با صدای خودتان انجام می دهید، مدت زمان بیشتری دستان شما آزاد است- و هنگامی که ماجراجویی تان به پایان رسید، آسانتر می توانید فیلم را ویرایش کنید. این دوربین کوچک است و تقریبا وزنی ندارد، و به لطف قاب غواصی که همراه با دوربین ارائه شده، آماده برای هر ماجراجویی و به مبارزه طلبیدنی است.

دوربین ورزشی گارمین ویرب الترا 30
دوربین ورزشی گارمین ویرب الترا 30

خرید دوربین گارمین ویرب الترا 30

 

تثبیت کننده دیجیتال ویدیوی Ultra HD
این دوربین، بهترین کلاس دوربین فیلمبرداری 4K/30fps را برای دوربین های ماجراجویی دارد که که کل ماجراجویی را بصورت جذاب و با جزئیات هوشمندانه نمایش می دهد. دوربین ویرب الترا 30 دارای تثبیت کننده4 سه محوره تصویری است، بنابراین شما می توانید هنگام اسنوبرد سواری، دوچرخه سواری یا آفرود، فیلمبرداری بدون لرزش داشته باشید.

کنترل صوتی
هنگامی که دوربین در دسترس تان نیست و نیاز دارید تا آن را کنترل کنید، مثلا با پایه روی کلاه ایمنی وصل شده و یا بطور خلاصه هنگامی که دست هایتان مشغول انجام کار دیگری است، دوربین ماجراجویی ویرب الترا دارای ویژگی کنترل صوتی¹ است که از تکنولوژی سنسور TrulyHandsfree استفاده می کند. خیلی ساده با گفتن فرمان صوتی “start recording” یا “take a picture” بدون نیاز به دست، دوربین را کنترل نمائید. حتی شما می توانید به دوربین ویرب الترا 30 بگوئید “remember that,” و دوربین برای مراجعه بعدی آسانتر به فیلم، به آن برچسب می زند.

دوربین گارمین ویرب الترا 30

دوربین گارمین ویرب الترا 30

 

ثبت کردن
سبک زندگی فعال شما به چیزی بیشتر از صدا و ویدیو نیاز دارد. اطلاعات فعالیت ها، توسط تکنولوژی G-Metrix، شامل سرعت، ارتفاع، G-force (نیروی جاذبه) و حتی ضربان قلب ضبط می شود. جی پی اس داخلی دوربین گارمین (10 هرتز) و سایر سنسورها، بصورت خودکار اطلاعات را ذخیره می کنند، بنابراین شما به راحتی می توانید لایه ای از معیارهای اندازه گیری و نمودارها را روی فیلم داشته باشید، مانند ثبت مقدار مسیر، ارتفاع و سرعتی که داشته اید. سایر سنسورها و دستگاه های سازگار گارمین برای افزایش امکان کنترل دوربین، ثبت جزئیات و اطلاعات قابل اندازه گیری مناسب با فعالیت شما، با دوربین ویرب مطابقت پیدا می کنند.

به اشتراک گذاری تجربه ورزشی با پخش زنده
با برنامه کاربردی رایگان VIRB Mobile، شما فقط نیاز به یک لمس کردن دارید تا فیلم با کیفیت بالای خود را با انبوهی از اطلاعات بصورت پخش زنده روی یوتیوب6 به اشتراک بگذارید، بنابراین دفعه بعدی که تجربه کوهنوردی با دوچرخه اتان را داشتید و یا در صف اول یک کنسرت فوق العاده حضور داشتید، شما مجبور نیستید صبر کنید تا فیلم آن را بعدا به اشتراک بگذارید.

دوربین گارمین Virb Ultra 30

دوربین گارمینVirb Ultra 30

 

دوربینی با بیشترین امکان وصل شدن
زمانی که شما رادیو و تلویزیونی را برای خود در دنیا ندارید، می توانید توسط برنامه کاربردی VIRB Mobile،از امکان اتصال بی سیم دوربین ویرب الترا 30 بهره ببرید. با استفاده از این برنامه کاربردی رایگان روی تلفن هوشمند یا تبلت7، شما می توانید عکس های حرفه ای را آماده کنید، چندین دوربین را کنترل کنید، فیلم ها را ویرایش کرده و به اشتراک بگذارید. 
همچنین ارسال بی سیم توسط دستگاه های دارای توانایی Miracast مانند Roku و … امکان پذیر است.

کار کردن آسان
دوربین ماجراجویی ویرب الترا 30، ثبت لحظه های باورنکردنی زندگی را آسانتر از هر زمان دیگری کرده است. صفحه نمایش رنگی لمسی LCD درخشان آن به شما این امکان را می دهد تا دقیقا همان چیزی را که دوربین ضبط می کند، مشاهده کنید. صفحه نمایش لمسی حسی آن چه در داخل قاب محافظ غواصی و چه بیرون آن کار می کند، و منوهای ساده آن به شما این امکان را می دهند تا به سادگی تنظیم های مورد نیاز را انجام دهید. با یک بار لمس دکمه های آن می توانید دوربین را روشن یا خاموش کنید و یا هنگام ماجراجویی، سریعا یک عکس بگیرید.

دوربین ورزشی گارمین

دوربین ورزشی گارمین

ایجاد و به اشتراک گذاری ویدیوها
برنامه کاربردی رایگان VIRB Mobile نه تنها به شما این امکان را می هد تا از فیلمبرداری خود، پخش زنده داشته باشید، بلکه شما می توانید با استفاده از این برنامه کاربردی فیلم ها را مشاهده و ویرایش کرده و به اشتراک بگذارید، که بصورت خودکار بهترین لحظه های فیلم را برجسته می کند. لایه های اطلاعات G-Metrix را روی فیلم اجرا کنید و سپس آن را با دوستان تان و روی شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. نرم افزار دسکتاپ VIRB Edit یک برنامه ویرایشگر با قابلیت استفاده آسان و سرشار از ویژگی های گوناگون است که به شما امکان ایجاد خودکار ویدیوها، اضافه کردن موسیقی، تر و تمیز کردن کلیپ های ویدیویی، ترکیب کردن مرحله های تغییر و ایجاد ویدیوهای حرفه ای را می دهد.کنترل صوتی فقط به زبان انگلیسی کار می کند¹
حداکثر تا 40 متر²
حداکثر تا عمق 40 متر با استفاده از قاب غواصی، لطفا Garmin.com/waterrating را مشاهده نمائید³
تثبیت کننده تصویر فقط در فیلمبرداری 1080/60fps کار می کند4
هنگامی که با یک سنسور گارمین و یا یک دستگاه گارمین سازگار، مطابقت داده شده، سنجش ضربان قلب را ارائه می کند5
هنگامی که با دستگاه اپل سازگار مطابقت داده شد6
به فعال بودن بلوتوث روی دستگاه موبایل نیاز است، برای سازگار بودن دستگاه Garmin.com/virbapp را بررسی کنید7

About Author