ساعت گارمین Forerunner 620

ساعت ورزشی گارمین Forerunner 620

ساعت گارمین Forerunner 620

ساعت Forerunner 620
ساعت Forerunner 620

– ساعت دویدن حرفه ای با راهنمای برگشتن به حالت عادی
– ساعت لمسی جی پی اس دار دویدن با صفحه نمایش کیفیت بالا که مسافت، گام و ضربان قلب را پیگیری می کند (*)
– محاسبه دقیق زمان بازگشتن به حالت عادی و حداکثر VO2، هنگام استفاده از ضربان سنج قلب
– کنترل HRM-Run (*) برای اطلاعات قدم ها، مدت زمان تماس با زمین و نوسان عمودی
– ویژگی های وصل شدن: آپلود خودکار به Garmin Connect، مسیریابی زنده، اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی
– سازگار با برنامه های رایگان تمرین ورزشی Garmin Connect

این ساعت نزدیکترین حالت به داشتن یک مربی دو شخصی است. ساعت Forerunner 620 دارای ویژگی های بازگشتن به حالت عادی، پیش بینی مسابقه و   VO2 max دقیق است، بنابراین شما می توانید هوشمندانه تر تمرین کنید. هنگامی که از ساعت همراه با کنترل HRM-Run * استفاده می کنید، ساعت بازخورد دویدن شما را با نمایش، قدم ها (آهنگ حرکت)، مدت زمان تماس با زمین و نوسان عمودی ارائه می کند. برای تمرین های داخل ساختمان، ساعت دارای شتاب سنج پیگیری کننده مسافت است، بنابراین نیازی به فوت پاد ندارد.

دویدن با ساعت گارمین Forerunner 620
دویدن با ساعت گارمین Forerunner 620

ساعت پتانسیل شما را می داند
ساعت Forerunner 620، می تواند VO2 max (حداکثر میزان اکسیژنی که بدن مصرف می کند)، شما را تخمین بزند. دانستن VO2 max یک روش عالی برای اندازه گیری ورزش و تناسب اندام و بهبود دهنده کارآیی است، هنگامی که از ضربان سنج قلب استفاده شود، ساعت 620 جز به جز اطلاعات شامل سرعت دویدن، تغییرات تعداد ضربان قلب در دقیقه را به VO2 max دقیق شما ارائه می کند. اعداد بیانگر حداکثر میزان اکسیژن مصرفی در  هر دقیقه، و برای هر کیلوگرم از وزن بدن در بهترین حالت کارآیی تمرین شماست.

یک اندازه گیر رنگی روی ساعت، مقایسه وضعیت اطلاعات VO2 max شما با سایر دوندگان هم جنس و هم سن تان را نشان می دهد. براساس VO2 max دقیق، ساعت 620 زمان مسابقه را برای مسافت های مختلف پیش بینی می کند. این موضوع می تواند زمان مورد نظر برای مسابقه بعدی را با داشتن آموزش مناسب، کامل و حرفه ای به شما بدهد.

روز استراحت یا روز دویدن
با Forerunner 620، نیازی به حدس زدن مدت زمان بازگشت بدن به حالت عادی  بین دو مرحله تمرین ندارید. ساعت فیزیک بدن شما را براساس اطلاعات ضربان سنج قلب می داند، بنابراین فاکتورها را برای تمرین قبلی شما در نظر می گیرد و سپس مدت زمانی را که بدن شما برای بازگشت کامل به حالت عادی، قبل از شروع تمرین دو سخت بعدی نیاز دارد، به شما می دهد.

با پوشیدن HRM-Run، ساعت 620 کنترل بازگشت به حالت عادی را در مدت چند دقیقه اول دویدن ارائه می کند که نشانگر مدت زمان برگشت بدن شما به حالت عادی است. هنگامی که دویدن خود را بطور کامل انجام دادید، زمان بازگشت به حالت عادی، مدت زمانی را که باید تا تمرین سخت بعدی، صبر کنید، به شما نشان می دهد. رنگ روی اندازه گیر، تفسیر آن را آسان می کند – سبز به معنی این است که شما برای دویدن وضعیت خوبی دارید. اگر رنگ قرمز را روی آن مشاهده کنید، مدت زمان بازگشت به حالت عادی بدن شما بیشتر از 3 روز است، شما باید یک روز استراحت کنید و یا یک دو سبک با زمان برگشت به حالت عادی، کوتاه داشته باشید.

از حالت بدنتان پیروی کنید
ساعت 620 اولین ساعت جی پی اس دار مخصوص دویدن است که بازخورد دویدن شما را با گزارش معیارهای چندگانه، ارائه می کند. هنگامی که ساعت با کنترل کننده HRM-Run استفاده شود، تعداد قدم ها، نوسان عمودی و مدت زمان تماس با زمین را گزارش می کند. این معیارها بعنوان دویدن مکانیکی شناخته می شوند و روی دویدن با صرفه جویی در مصرف انرژی بدن تاثیر می گذارد.

HRM-Run یک شتاب سنج دارد که جابجایی تاب گشت را برای محاسبه این معیارها، اندازه گیری می کند. قدم ها (Cadence): جمع کل قدم هایی است که در هر دقیقه برداشته اید ( ترکیب قدم های برداشته شده با پای چپ و راست). نوسان عمودی (Vertical oscillation): زاویه “پرش” هنگام دویدن است که برحسب سانتیمتر اندازه گیری می شود. زمان تماس با زمین (Ground contact time): دقیقا به همین معنی، یعنی مدت زمانی که در برداشتن هر قدم، پا با زمین در تماس است که برحسب میلی ثانیه اندازه گیری می شود. با اندازه گیر رنگی می توانید مقایسه دویدن دینامیکی خودتان با سایر دوندگان را به آسانی مشاهده کنید.

وصل شدن
ساعت Forerunner 620 می تواند اطلاعات را بصورت بی سیم به Garmin Connect ارسال کند. ساعت می تواند اطلاعات را توسط برنامه کاربردی Garmin Connect Mobile به تلفن هوشمند شما ارسال کند **. همچنین می توانید یک یا چند “هات اسپات” وای فای تنظیم کنید تا هنگامی که ساعت 620 شما در محدوده باشد، اطلاعات را بصورت خودکار به Garmin Connect ارسال کند.

همچنین ساعت ویژگی پیگیری زنده را دارد که به شما این امکان را می دهد تا دوستان و هواداران شما، همراه شما باشند و آمار فعالیت ورزشی شما را بصورت زنده مشاهده کنند. تلفن خود را با ساعت 620 مطابقت دهید، تا در طول مدت دویدن از LiveTrack استفاده کند. همچنین شما می توانید پیروزی هایتان را با ارسال به روز رسانی ها توسط برنامه کاربردی Garmin Connect Mobile به اشتراک بگذارید. و برای داشتن یک مربی تمام وقت هنگام دویدن، ساعت 620 با برنامه های کاربردی Garmin Connect سازگار است. با وصل شدن منظم ساعت به Garmin Connect، شما از مزیت آنتن گیری سریعتر جی پی اس بر اثر ارسال ماهواره ای اطلاعات که باید بصورت خودکار به دستگاه شما ارسال شود، بهره می برید.

* برای بعضی از مدل ها همراه ساعت و برای بعضی از مدل ها بصورت جداگانه فروخته می شود.
** سازگار با آیفون 4S یا بالاتر

ساعت گارمین Forerunner 620

About Author