ساعت گارمین Vivofit 3

ساعت گارمین ویوفیت 3

ساعت گارمین Vivofit 3

ساعت گارمین vivofit3

ساعت گارمین vivofit3

خرید ساعت گارمین ویوفیت 3 مشکی

پیگیری کننده فعالیت توسط کشف کننده خودکار فعالیت گارمین، Move IQ
– عمر باتری یک سال
– نمایش قدم ها، کالری مصرفی، مسافت، دقیقه هایی که شدیدترین³ فعالیت ورزشی را داشته اید و نمایش زمان روی صفحه نمایش دارای نور پس زمینه، کنترل کیفیت خواب¹
– کشف کننده خودکار فعالیت، نوع فعالیت را روی Garmin Connect طبقه بندی می کند
– یادآوری مدت زمان باقیمانده از فعالیت ورزشی توسط نوار حرکت و هشدار صوتی
– همگام سازی خودکار با Garmin Connect برای ذخیره کردن، برنامه ریزی و به اشتراک گذاری میزان حرکت

ساعت گارمین vivofit3 Camo

ساعت گارمین vivofit3 Camo

اطلاع از نحوه حرکت
Move IQ، بصورت خودکار اختلاف بین حرکت ها مانند راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری، شنا و حتی استفاده از یک دوچرخه پدالی ثابت (elliptical) را برای نمایش دادن روی Garmin Connect، تشخیص می دهد. نیازی به تغییر وضعیت برای شروع یک فعالیت نیست، ساعت ویوفیت 3، هنگامی که نوع حرکت تغییر کند، آن را تشخیص می دهد، بنابراین شما بدون هیچ وقفه زمانی می توانید از حالت راه رفتن به دویدن بروید. توسط برنامه کاربردی موبایل یا دسک تاپ به Garmin Connect دسترسی پیدا کنید و اطلاعات فعالیت خود را با جزئیات بیشتر مشاهده کنید، به رقابت ها بپیوندید و با دیگران مسابقه بدهید.

 

Vivofit 3 style collection

Vivofit 3 style collection

مجموعه ای از مد
داشتن یک پیگیری کننده فعالیت، به معنی گذشتن از مد به خاطر عملکرد نیست. با مجموعه بندهای مد Gabrielle و Alexandra، ساعت ویوفیت 3 شما زنانه و افسانهای به نظر می رسد، و مهم نیست که فعالیت ها شما را به کجا می برند. این بندها با طرح های برجسته در رنگ های مختلف ارائه شده اند، بنابراین شما می توانید یکی از بهترین های آنها را که مناسب با مد و یا لباس های شماست، را انتخاب کنید. شما می توانید بندها را به آسانی عوض کردن لباستان، عوض کنید. به سادگی قسمت ساعت ویوفیت 3 را به سمت بیرون فشار دهید و آن را به سمت داخل بندی که انتخاب کرده اید، فشار دهید. حالا یک بند مناسب برای هر شرایطی وجود دارد، بنابراین می توانید بهترین را تا زمانی که می خواهید، بهتر از روز قبل باشید، انتخاب کنید.

 

vivofit 3 jonathan adler

vivofit 3 jonathan adler

 

Jonathan Adler + Garmin
سلیقه خود را با مجموعه بندهای قابل تعویض Jonathan Adler + Garmin برای خانواده ساعت های پیگیری کننده فعالیت ویوفیت به رخ بکشید. 

تعهد Jonathan Adler برای بی عیب و نقص بودن ساخت و لوکس بودن، به بندها، سبک، ساخت هنری و لذتبخش بودن استفاده از محصولات پوشیدنی کلاس جهانی ما رامی دهد که برای سبک زندگی فعال مشتریان ما ضروری است. سبک زندگی برند Jonathan – با کار اندازه گیری شده روی هزاران دسته بندی- یک سبک جاری با امضای طرح را ایجاد می کند که آن را به بندهای با طرح های چاپ شده ساعت ویوفیت ما وام می دهد.
مجموعه Jonathan Adler + Garmin بصورت جداگانه برای بندهای ساعت های ویوفیت، ویوفیت 2 و ویوفیت 3 ارائه شده اند. بندها با ساعت ها بطور کامل سازگار نیستند، بنابراین لطفا قبل از خرید آنها، سازگار بودنشان با ساعت را بررسی کنید.

ساعت گارمین vivofit3 Style Collection Gabrielle

ساعت گارمین vivofit3 Style Collection Gabrielle

نمایش زمان و زمان حرکت کردن
ایده آل است که تمام روز در حال حرکت باشید، اما می دانیم که این مورد همیشه امکان پذیر نیست. خوشبختانه ساعت ویوفیت 3 همه حرکت ها و هر حرکت شما را در طول روز، شامل زمان هایی که فعالیت ندارید، پیگیری می کند. بنابراین اگر شما فراموش کنید که فعالیت داشته باشید، ساعت ویوفیت 3 آن را فراموش نمی کند. یک نوار حرکت قرمزرنگ روی ساعت ظاهر می شود و یک هشدار صوتی بعد از یک ساعت عدم فعالیت، به آرامی پخش می شود.
هر 15 دقیقه یک بار، روی صفحه نمایش ساعت، یک نوار حرکت قرمز ایجاد می شود، که برای از بین بردن آن باید چند دقیقه ای راه بروید. 

ساعت گارمین vivofit3 Black Regular

ساعت گارمین vivofit3 Black Regular

ساعت گارمین ویوفیت 3 مشکی

قابل پوشیدن 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته
باتری ساعت ویوفیت 3 به مدت یک سال کار می کند. هنگامی که در خواب هستید، ساعت بصورت خودکار زمان های استراحت را بررسی می کند. این ساعت در برابر نفوذ آب مقاوم است، بنابراین می توانید با آن دوش بگیرید و یا شنا کنید. بندهای انتخابی با طرح های رنگی گوناگون به شما این امکان را می دهند تا ساعت ویوفیت 3 خود را مطابق لباس های موجود در قفسه لباس ها تغییر دهید.

ساعت گارمین vivofit3 Black X-Large

ساعت گارمین vivofit3 Black X-Large

هدف گذاری روزانه شخصی
ساعت ویوفیت 3 سطح فعالیت فعلی شما را یاد می گیرد، سپس هدف قابل دسترس برای شما را مشخص می کند. هنگامی که به آن دست یافتید، هدف را برای روز بعد تعیین می کند، بتدریج با رسیدن به هدف های تعیین شده، سبک زندگی سالمتری را به دست می آورید. 

ساعت گارمین vivofit3 White Regular

ساعت گارمین vivofit3 White Regular

مفهوم در Garmin Connect
در طول روز، ساعت ویوفیت 3 خود را با Garmin Connect² همگام سازی می کند، این برنامه کاربردی رایگان به شما اجازه می دهد تا از وضعیت خودتان مطلع باشید و سپس مفهوم معنا داری را براساس اطلاعات ارائه می کند که به شما کمک می کند تا بهتر از روز قبل تان باشید. این مورد اشاره به میزان حرکت شما دارد، که آیا پیگیر رسیدن به تعداد قدم هایی که بعنوان هدف تعیین کرده اید، نبوده اید – و یا پیام رسیدن به تعداد کیلومتر هایی که بعنوان هدف تعیین کرده اید، را دریافت کرده اید. علاوه براین شما می توانید راهنمایی هایی را برای سلامت از کارشناسان دریافت کنید که مانند مربی مجازی برای شما هستند. بنابراین آن را دانلود کنید و بند کفش هایتان را ببندید. با این برنامه کاربردی، پیگیری فعالیت روزانه شما، سریعتر، آسانتر و بهتر بدست می آید.

پیگیری کننده دقیق فعالیت¹
هنگامی که با یک تلفن هوشمند سازگار مطابقت داده شد²
محاسبه دقیقه هایی که فعالیت شدید داشته اید، یک سطح فعالیت معتدل را در نظر می گیرد³

About Author