ساعت گارمین Fenix3 سافایر

ساعت گارمین Fenix 3

ساعت گارمین Fenix3 سافایر

 

 

کارآیی مناسب همراه با طراحی مناسب

ساعت گارمین فنیکس 3 سافایر
ساعت گارمین فنیکس 3 سافایر

– آنتن  EXO دارای جهت مناسب، با قابلیت دریافت ماهواره های جی پی اس/گلوناس، و توانایی بیشتر از جی پی اس به تنهایی، در محیط های چالش برانگیز  
– صفحه نمایش نیم اینچی رنگی گارمین با قابلیت مشاهده در زیر نور خورشید همراه با شیشه مقاوم سافایر (ضد خش) گنبدی شکل
– ویژگی های تمرین های تناسب اندام مانند دویدن دینامیکی پیشرفته با نوسان عمودی و نسبت عمودی، VO2 max، توصیه های برگشت به حالت اولیه و موارد دیگر¹
– ویژگی های مسیریابی در فضای باز مانند قطب نمای سه محوره، ارتفاع سنج، فشارسنج و ویژگی TracBack (برگشتن از روی مسیر طی شده)
–  پلتفرم Connect IQ سازگار شده برای شخصی سازی صفحه نمایش ساعت و فیلدهای اطلاعات، ویجت ها و برنامه های کاربردی

ساعت تمرینات ورزشی مولتی اسپرت Fenix3، ساعتی مقاوم، توانا و هوشمند است. علاوه بر ویژگی تنظیم برای تمرینات تناسب اندام، دارای ویژگی های مسیریابی در فضای باز می باشد.
ساعت Fenix3 آماده برای هر نوع فعالیت و رقابت ورزشی است. با دسترسی به پلتفرم Connect IQ شما امکان شخصی سازی صفحه نمایش ساعت و فیلدهای اطلاعات را دارید. در اینجا ویجت ها و برنامه های کاربردی قابل دانلود به شما ارائه می گردد.

طراحی قدرتمند آن، به ساعت توانایی کار در شرایط سخت محیطی را میدهد
ساعت های فنیکس 3 سافایر در 5 مدل مختلف ارائه شده اند:

رزگلد با بند سفید

ساعت گارمین fenix3 Sapphire Rose Gold Tone
ساعت گارمین fenix3 Sapphire Rose Gold Tone

ساعت گارمین فنیکس 3 سافایر رزگلد

نقره ای با بند چرمی

fenix3 Sapphire بند چرمی
fenix3 Sapphire بند چرمی

ساعت گارمین فنیکس 3 سافایر نقره ای با بند چرمی

خاکستری با بند نواری چرمی

ساعت گارمین Fenix3 Sapphire خاکستری با بند چرمی
ساعت گارمین Fenix3 Sapphire خاکستری با بند چرمی

ساعت گارمین فنیکس 3 سافایر خاکستری با بند نواری چرمی

تیتانیوم

ساعت گارمین Fenix3 Sapphire Titanium
ساعت گارمین Fenix3 Sapphire Titanium

ساعت گارمین فنیکس 3 سافایر تیتانیوم
و 

بند فلزی

ساعت گارمین fenix3 Sapphire بند فلزی
ساعت گارمین fenix3 Sapphire بند فلزی

خرید ساعت گارمین فنیکس 3 سافایر بند فلزی

هر ساعت  Fenix3 توسط  یک قاب محافظ شیشه (Bezel) محافظت می شود، و دارای یک قاب تقویت شده برای دوام بیشتر است. صفحه نمایش رنگی و رزولوشن بالا، دارا بودن LED نور زمینه و قابل مشاهده بودن در زیر نور خورشید، امکان استفاده از ساعت در هر نوری را میدهد. 
ساعت Fenix3 تا عمق 100 متر در برابر نفوذ آب مقاوم است و باتری آن برای ساعت ها در حالت ذخیره باتری UltraTrac کار می کند، بمدت 20 ساعت در حالت جی پی اس و حداکثر 3 هفته در حالت ساعت هوشمند (این زمان بستگی به تنظیم ها دارد).

معیارهای پیشرفته تناسب اندام
ساعت Fenix3 با ویژگی های ورزشی همراه شده که به شما اطلاعاتی در باره وضعیت فرم  و تناسب اندام شما می دهد. اولین مورد تخمین زننده VO2 max است.
هنگامی که آن را با ضربان سنج قلب¹ استفاده می کنید، ساعت گارمین فنیکس اطلاعات بحرانی، شامل سرعت دویدن، ضربان قلب در دقیقه و تغییر پذیری ضربان قلب برای تخمین حداکثر میزان اکسیژنی که در هر دقیقه مصرف می شود، را ارائه می کند.
برای مشاهده بهتر شدن وضعیت تناسب اندام و مقایسه وضعیت خود با رقبا، تغییرات VO2 max را پیگیری کنید. دیگر معیارهای تناسب اندام شامل توصیه های برگشت به حالت اولیه توسط یک زمان سنج برگشت به حالت اولیه و بررسی ریکاوری (برگشت به حالت اولیه)، به اضافه پیش بینی کننده مسابقه که زمان ایده آل پایان را براساس عدد فعلی VO2 max شما تخمین می زند.

دویدن دینامیکی پیشرفته و معیارهای فیزیولوژکی
با اطلاعات دویدن خود، جلوتر بروید و روی معیارهای گسترش یافته فیزیولوژیکی و دویدن دینامیکی توسعه یافته¹، ضربه بزنید. هنگامی که ساعت Fenix3 را با ضربان سنج قلب مورد استفاده قرارمی دهید، اطلاعات زیر را ارائه می کند:
– نوسان عمودی و نسبت عمودی – مرحله “پریدن” در حرکت دویدن و نسبت مفید بودن به طول گام 
– مدت زمان تماس با زمین و تعادل – در هنگام دویدن، مدت زمانی را که پای شما روی زمین هست را به نسبت مدت زمانی که پا روی هوا هست، نمایش می دهد و به شما این امکان را می دهد که متناسب بودن دویدنتان را بررسی کنید.
– گام شمار – تعداد قدم ها در هر دقیقه
– طول گام – تعیین سرعت فعلی واکنشی

معیارهای فیزیولوژیکی ضربان قلب شما را اندازه گیری می کنند تا:
– میزان استرس: ساعت Fenix3 میزان تغییر پذیری ضربان قلب شما را هنگامی که هنوز ایستاده اید، به مدت 3 دقیقه اندازه گیری می کند تا میزان تقریبی میزان استرس شما را ارائه کند. مقیاس
میزان استرس از 1 تا 100 است، پائین تر بودن عددی که نمایش داده شده، نشانه پائین تر بودن استرس است.
– شرایط عملکرد: بعد از دویدن به مدت 6 تا 20 دقیقه، ساعت Fenix3 شرایط فعلی شما را با میانگین سطح های تناسب اندام، مقایسه می کند.
– آستانه لاکتات: در بین آنالیز سرعت و میزان ضربان قلب شما، ساعت Fenix3 نقطه ای را که ماهیچه های شما شروع به خستگی سریع می کنند، تخمین می زند.

پروفایل شنا، حالت اسکی/تخته موج سواری، قایقرانی و گلف
ساعت Fenix3 فقط برای دویدن نیست، مجموعه ای از ویژگی های خاص را برای تمرین شنا، اسکی، گلف و ورزش هایی که با پارو زدن همراه هستند، شامل پارو زدن ایستاده روی تخته و قایقرانی را در خود دارد. 
ساعت Fenix3 ویژگی هایی را از ساعت SWIM گارمین وام گرفته و مسافت، سرعت، تعداد ضربات دست و ویژگی های بیشتر دیگری را پیگیری می کند. شما فقط طول استخر را به ساعت Fenix3 می دهید و تمرین خود را شروع می کنید. 
در حالت اسکی/تخته موج، سرعت، مسافت، افتادن عمودی ارائه می شوند و یک شمارشگر خودکار اجرا (با توقف خودکار برای  لیفت لاین) و ویژگی های بیشتر در نوک انگشتان شماست. مجموعه ای از ویژگی ها برای ورزش هایی که با پارو زدن همراه هستند، شامل تعداد ضربه ها، شدت ضربه و حتی میزان جابجایی با هر ضربه ارائه می شوند. 
حالت گلف، مقدار جلو ، عقب و وسط از  زمین برای هر دوره را به تنهایی، که از Garmin Connect دانلود کرده اید، بر حسب یارد، ارائه می کند. 
حتی شما می توانید از ساعت Fenix3 بعنوان کنترل دوست با دستکش (که می توانید هنگامی که دستکش دست شماست از آن استفاده کنید)، توسط اتصال بیسیم +ANT، برای دوربین های ماجراجویی VIRB استفاده کنید.

مسیریابی راهتان
ساعت Fenix3 بعنوان مسیریاب جامع و ویژگی های مسیریابی آن شما را در مسیرهای مشخص و ناشناخته با استفاده از جی پی اس همراه با ویژگی ABC (ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما) راهنمایی می کند. ویژگی TracBack (برگشت از روی مسیر طی شده) به شما کمک می کند تا از همان راهی که مسیر را رفته اید، به نقطه شروع برگردید. سنسورهای داخلی ساعت اطلاعاتی از جهت، ارتفاع و تغییرات آب و هوایی را ارائه می کنند
ساعت با ایجاد  “رد پاهای جزئی” بعنوان حرکت شما، گزارش ترک های جی پی اس را ذخیره می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد تا موقعیت تان را بعنوان خط شروع/پایان، مسیر ایست و بازرسی یا کمپ، محل وسیله نقلیه یا سایر نقاط مورد علاقه، علامتگذاری کنید. توسط ساعت Fenix3 شما می توانید مسیرها را ایجاد و از آنها پیروی کنید.

ساعت Fenix3 مجهز به بلوتوث³ هوشمند و اتصال +ANT برای اشتراک گذاری بی سیم موقعیت های مسیرها و ژئوکاشه ها هست

ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما
ساعت Fenix3 دارای سنسورهای ABC برای ارائه اطلاعات مربوطه، بصورت همزمان با فعالیت ورزشی است. ارتفاع سنج داخلی، اطلاعات ارتفاع را برای بررسی دقیق مقدار صعود و پائین آمدن ارائه می کند، در حالی که فشارسنج می تواند برای پیش بینی تغییرات وضعیت آب و هوا با نمایش دادن روند کوتاه مدت تغییر فشار هوا مورد استفاده قرار گیرد. قطب نمای سه محوره الکترونیک به شما اعلام می کند که در جهت درست حرکت می کنید یا خیر.
ساعت Fenix3 سنسورهای ABC را بصورت خودکار با استفاده از گیرنده جی پی اس کالیبره می کند و همچنین زمان را بصورت خودکار براساس موقعیت شما تنظیم می کند. برای مشاهده دقیق دما، آن را با سنسور tempe (وسیله جانبی جداگانه از ساعت) مطابقت دهید.

شخصی سازی برنامه های کاربردی و نماهای ساعت
ساعت Fenix3 خود را با دانلود رایگان از فروشگاه Connect IQ ما شخصی سازی کنید. شما می توانید نمای ساعت خود را شخصی سازی کنید و فیلدهای اطلاعات و ویجت ها را اضافه کنید، که اطلاعات را در یک نگاه به شما ارائه می دهند.

وصل ماندن
آگاه کننده های هوشمند³ به شما این امکان را می دهند تا ایمیل ها، متن ها و هشدارها را روی ساعت خود، زمانی که منتظر دریافت خبری از کسی یا جایی باشید،  مشاهده کنید. ساعت Fenix3 سیگنال ها را از تلفن های هوشمند³ سازگار بصورت بی سیم دریافت می کند و به شما این امکان را می دهد تا از داشتن پیام آگاه شوید و با نمایش متن روی ساعت، هر زمان که بخواهید آن را بخوانید
سایر ویژگی های وصل بودن، شامل آپلود خودکار در انجمن آنلاین تناسب اندام Garmin Connect، پیگیری کننده بصورت زنده و به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی توسط برنامه های کاربردی رایگان ما Garmin Connect و Garmin Connect Mobile ارائه شده است.

¹ضربان سنج قلب و HRM-Run بصورت جداگانه فروخته می شوند
²هنگامی که با ضربان سنج قلب HRM-Run مطابقت داده شد. در بعضی از بسته ها همراه ساعت ارائه شده و در بعضی بصورت جداگانه فروخته می شود.
³تلفن باید دارای بلوتوث هوشمند باشد. برای مشاهده وسایل سازگار با ساعت به  Garmin.com/BLE مراجعه کنید.

ساعت گارمین Fenix3 Sapphire
ساعت گارمین Fenix3 Sapphire

About Author