ساعت گارمین Fenix3 شیشه معدنی

ساعت گارمین Fenix3

ساعت گارمین Fenix3 شیشه معدنی

ساعت گارمین Fenix3 ساعت گارمین Fenix3

ساعت مقاوم برای تمرینات ورزش های گوناگون و دارای جی پی اس

– آنتن  EXO دارای جهت مناسب، با قابلیت دریافت ماهواره های جی پی اس/گلوناس، و توانایی بیشتر از جی پی اس به تنهایی، در محیط های چالش برانگیز  
– صفحه نمایش نیم اینچی رنگی گارمین با قابلیت مشاهده در زیر نور خورشید 
– ویژگی های تمرین های تناسب اندام مانند  VO2 max و توصیه های برگشت به حالت اولیه (در صورت استفاده از ضربان سنج قلب¹)
– ویژگی های مسیریابی در فضای باز مانند قطب نمای سه محوره، ارتفاع سنج، فشارسنج، ویژگی TracBack (برگشتن از روی مسیر طی شده) و مشاهده مسیر حرکت
–  پلتفرم Connect IQ سازگار شده برای شخصی سازی صفحه نمایش ساعت و فیلدهای اطلاعات، ویجت ها و برنامه های کاربردی

ساعت گارمین Fenix3 خاکستری با بند مشکی ساعت گارمین Fenix3 خاکستری با بند مشکی

خرید ساعت گارمین فنیکس 3 خاکستری با بند مشکی

ساعت تمرینات ورزشی مولتی اسپرت Fenix3، ساعتی مقاوم، توانا و هوشمند است. علاوه بر ویژگی تنظیم برای تمرینات تناسب اندام، دارای ویژگی های مسیریابی در فضای باز می باشد.
ساعت Fenix3 آماده برای هر نوع فعالیت و رقابت ورزشی است. با دسترسی به پلتفرم Connect IQ شما امکان شخصی سازی صفحه نمایش ساعت و دسترسی به فیلدهای اطلاعات، ویجت ها و برنامه های کاربردی را دارید. 

طراحی قدرتمند آن، به ساعت توانایی کار در شرایط سخت محیطی را میدهد
ساعت های فنیکس 3 معمولی در  2 مدل با شیشه کریستال و بدنه مقاوم ارائه شده اند:
خاکستری با بند مشکی
نقره ای با بند قرمز

هر ساعت  Fenix3 توسط  یک قاب محافظ شیشه (Bezel) و دکمه های فولاد ضد زنگ محافظت می شود، و دارای یک قاب تقویت شده برای دوام بیشتر است. صفحه نمایش رنگی و رزولوشن بالا، دارا بودن LED نور زمینه و قابل مشاهده بودن در زیر نور خورشید، امکان استفاده از ساعت در هر نوری را میدهد. 
ساعت Fenix3 تا عمق 100 متر در برابر نفوذ آب مقاوم است و باتری آن برای  50ساعت در حالت ذخیره باتری UltraTrac، بمدت 16 ساعت در حالت جی پی اس و حداکثر 3 هفته در حالت ساعت هوشمند (این زمان بستگی به تنظیم ها دارد).

معیارهای پیشرفته تناسب اندام
ساعت Fenix3 با ویژگی های ورزشی همراه شده که به شما اطلاعاتی در باره وضعیت فرم  و تناسب اندام شما می دهد. اولین مورد تخمین زننده VO2 max است.
هنگامی که آن را با ضربان سنج قلب¹ استفاده می کنید، ساعت گارمین فنیکس 3 اطلاعات بحرانی، شامل سرعت دویدن، ضربان قلب در دقیقه و تغییر پذیری ضربان قلب برای تخمین حداکثر میزان اکسیژنی که در هر دقیقه مصرف می شود، را ارائه می کند.
برای مشاهده بهتر شدن وضعیت تناسب اندام و مقایسه وضعیت خود با رقبا، تغییرات VO2 max را پیگیری کنید. دیگر معیارهای تناسب اندام شامل توصیه های برگشت به حالت اولیه توسط یک زمان سنج برگشت به حالت اولیه و بررسی ریکاوری (برگشت به حالت اولیه)، به اضافه پیش بینی کننده مسابقه که زمان ایده آل پایان را براساس عدد فعلی VO2 max شما تخمین می زند.

معیارهای دویدن دینامیکی
ساعت گارمین Fenix3 شامل بازخوردهای حرفه ای “ساعت های دوی گارمین” برای دویدن شما با ارائه گزارش معیارهای ورزش های چندگانه است. هنگامی که از ساعت همراه با بررسی کننده ضربان سنج قلب¹ HRM-Run استفاده می کنید، ساعت آهنگ حرکت، نوسان عمودی و مدت زمان تماس پا با زمین را ارائه می کند. این معیارها به نام دویدن دینامیکی نامیده می شوند و بر روی دویدن شما با صرفه جویی در مصرف انرژی تاثیر می گذارند.

پروفایل شنا، حالت اسکی/تخته موج سواری
ساعت Fenix3 فقط برای دویدن نیست، مجموعه ای از ویژگی های خاص را برای تمرین شنا و همچنین اسکی دارد.
ساعت Fenix3 ویژگی هایی را از ساعت SWIM گارمین وام گرفته و مسافت، سرعت، تعداد ضربات دست و ویژگی های بیشتر دیگری را پیگیری می کند. شما فقط طول استخر را به ساعت Fenix3 می دهید و تمرین خود را شروع می کنید. 
در حالت اسکی/تخته موج، سرعت، مسافت، افتادن عمودی ارائه می شوند و یک شمارشگر خودکار اجرا (با توقف خودکار برای  لیفت لاین) و ویژگی های بیشتر در نوک انگشتان شماست. 
حتی شما می توانید از ساعت Fenix3 بعنوان کنترل دوست با دستکش (که می توانید هنگامی که دستکش دست شماست از آن استفاده کنید)، توسط اتصال بیسیم +ANT، برای دوربین های ماجراجویی VIRB و Virb Elite استفاده کنید.

مسیریابی راهتان
هیچ مسیریاب جی پی اس داری مانند ساعت مچی Fenix3 همراه با ویژگی ABC (ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما) و ویژگی های تمرین های ورزشی یکپارچه شده و تکنولوژی پیشرو جی پی اس وجود ندارد. 
ساعت Fenix 3 با دارا بودن ناوبری جامع و ویژگی های مسیریابی آن، شما را در مسیرهای ناشناخته و شناخته شده، راهنمایی می کند.
سنسورهای داخلی ساعت اطلاعاتی از جهت، ارتفاع و تغییرات آب و هوایی را ارائه می کنند.
ساعت با ایجاد  “رد پاهای جزئی” بعنوان حرکت شما، گزارش ترک های جی پی اس را ذخیره می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد تا موقعیت تان را بعنوان خط شروع/پایان، مسیر ایست و بازرسی یا کمپ، محل وسیله نقلیه یا سایر نقاط مورد علاقه، علامتگذاری کنید. توسط ساعت Fenix3 شما می توانید مسیرها را ایجاد و 1000 موقعیت را علامتگذاری کنید و حداکثر 10000 نقطه مسیر را ذخیره کرده و از آنها پیروی کنید.
با استفاده از BaseCamp سفرها را برنامه ریزی کرده و ماجراجویی ها را با دوستان و خانواده به اشتراک بگذارید.

ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما
ساعت Fenix3 دارای سنسورهای ABC برای ارائه اطلاعات مربوطه، بصورت همزمان با فعالیت ورزشی است. ارتفاع سنج داخلی، اطلاعات ارتفاع را برای بررسی دقیق مقدار صعود و پائین آمدن ارائه می کند، در حالی که فشارسنج می تواند برای پیش بینی تغییرات وضعیت آب و هوا با نمایش دادن روند کوتاه مدت تغییر فشار هوا مورد استفاده قرار گیرد. قطب نمای سه محوره الکترونیک به شما اعلام می کند که در جهت درست حرکت می کنید یا خیر.
ساعت Fenix3 سنسورهای ABC را بصورت خودکار با استفاده از گیرنده جی پی اس کالیبره می کند و همچنین زمان را بصورت خودکار براساس موقعیت شما تنظیم می کند. برای مشاهده دقیق دما، آن را با سنسور tempe (وسیله جانبی جداگانه از ساعت) مطابقت دهید.

شخصی سازی برنامه های کاربردی و نماهای ساعت
ساعت Fenix3 خود را با دانلود رایگان از فروشگاه Connect IQ ما شخصی سازی کنید. شما می توانید نمای ساعت خود را شخصی سازی کنید و فیلدهای اطلاعات و ویجت ها را اضافه کنید، که اطلاعات را در یک نگاه به شما ارائه می دهند.

وصل ماندن
آگاه کننده های هوشمند³ به شما این امکان را می دهند تا ایمیل ها، متن ها و هشدارها را روی ساعت خود، زمانی که منتظر دریافت خبری از کسی یا جایی باشید،  مشاهده کنید. ساعت Fenix3 سیگنال ها را از تلفن های هوشمند³ iPhone 4s (یا جدیدتر) و اندروید سازگار بصورت بی سیم دریافت می کند و به شما این امکان را می دهد تا از داشتن پیام آگاه شوید و با نمایش متن روی ساعت، هر زمان که بخواهید آن را بخوانید.

ساعت گارمین Fenix3نقره ای با بند قرمز ساعت گارمین Fenix3نقره ای با بند قرمز

خرید ساعت گارمین فنیکس 3 نقره ای با بند قرمز

¹ضربان سنج قلب و HRM-Run بصورت جداگانه فروخته می شوند. در بسته باندل همراه با ساعت ارائه می شود.
²هنگامی که با ضربان سنج قلب HRM-Run مطابقت داده شد.

[metaslider id=1699]

 

About Author