ساعت گارمین Forerunner 110

ساعت ورزشی گارمین Forerunner 110

ساعت گارمین Forerunner 110

ساعت گارمین Forerunner 110
ساعت گارمین Forerunner 110

ساعت جی پی اس دار با امکان استفاده آسان برای تمرینات ورزشی دقیق تر
ثبت و نمایش مسافت و زمان و سرعت دویدن
شروع دو فقط با فشار دادن دو دکمه
سازگار با ضربان سنج قلب
برنامه ریزی، بازبینی و به اشتراک گذاشتن دوها در ™Garmin Connect

Forerunner 110 ساده ترین راه برای ثبت تمرینات شماست. ساعت دارای جی پی اس است بنابراین بدون نیاز به زنگ یا سوت اضافه – می توانید بدانید که چقدر و با چه سرعتی دویده اید. تقریبا به تنظیم کردن چیزی نیاز نیست، بنابراین شما فقط دکمه شروع را فشار می دهید و راه رفتن یا دویدن را شروع می کنید. 

هوشمندانه تر تمرین کنید، نه سخت تر
چه شما برای کامل کردن 5 کیلومتر اول خودتان تمرین کنید یا سایر مسافت های مسابقه ای و چه بخواهید سلامت و سرعت بهتری بدست آورید، کلید آن داشتن اطلاعات دقیق تمرین ها است.

Forerunner 110 با استفاده از جی پی اس با دقت مسافت، زمان و سرعت را ثبت می کند. اطلاعات هر دویدن شما در ساعت ذخیره می شود، بنابراین شما می توانید به عقب برگردید و مرور کنید که هفته گذشته یا ماه گذشته چگونه بوده اید و یا برای تجزیه و تحلیل آن با جزئیات بیشتر، اطلاعات را روی وب سایت ™Garmin Connect آپلود کنید.

استفاده آسان

دیگر هیچ چیز مانعی در راه برای دویدن شما نیست. هنوز ساعت Forerunner 110 آسانترین وسیله تمرین ورزشی موجود است. آن را از جعبه بیرون بیاورید و شارژ کنید و در فضای باز قرار دهید تا ماهواره های جی پی اس را پیدا کند و به چند سئوال درباره تنظیم ها پاسخ دهید. سپس فقط لازم است دکمه شروع را فشار دهید و حرکت کنید. بعد از به پایان رسیدن دویدن دکمه توقف را فشار دهید. کار کردن با آن بسیار آسان است.

از قلب تان پیروی کنید
بعضی از مدل های Forerunner 110 (مشکی/قرمز مردانه و خاکستری/صورتی زنانه)با ضربان سنج قلب برای مشاهده تعداد ضربان قلب شما در هر دقیقه ارائه می شوند. همچنین این ساعت میزان کالری مصرفی را براساس تعداد ضربان قلب محاسبه می کند، بنابراین شما می توانید مقدار کالری مصرف شده خود را با دقت بسیار زیاد مشاهده کنید. اگر شما ساعت Forerunner 110 را بدون ضربان سنج قلب خریداری کردید، می توانید آن را بطور جداگانه خریداری کنید و یا در صورت داشتن ضربان سنج قلب ™+ANT دار از آن استفاده کنید.

ذخیره، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاشتن
تازه کارها و دونده های حرفه ای می دانند که بازبینی اطلاعات دوها می تواند باعث ایجاد انگیزه شده و بازخورد معنا داری را برای پیشرفت ایجاد کند. پیگیری اطلاعات با Garmin Connect بسیار آسان است، وب سایت ما اطلاعات را بصورت رایگان تجزیه و تحلیل می کند و به اشتراک می گذارد. فقط لازم است آنها را توسط کامپیوتر ویندوز یا مکینتاش خود در Garmin Connect آپلود کنید، سپس مسیری را که رفته اید، روی نقشه مشاهده کنید، خلاصه ای از تمرینات ورزشی خود را مشاهده کرده و هدف های ورزشی خود و موارد دیگر را ایجاد کنید.

سریع و دقیق
ویژگی پیش بینی کننده محل ماهواره ™HotFix در ساعت Forerunner 110 باعث می شود تا این ساعت به سرعت روی ماهواره ها قفل شود، بنابراین شما می توانید به بیرون از خانه بروید و بدون معطلی دویدن خود را شروع کنید. این ساعت گیرنده جی پی اس فوق العاده حساسی دارد که باعث می شود حتی در نزدیکی ساختمان های بلند و زیر درختان روی ماهواره ها قفل شده باقی بماند. 

نکته 1: تکنولوژی بی سیم روی این ساعت فقط با ضربان سنج قلب +ANT کار می کند، و با وسایل جانبی دیگر کار نمی کند

 

ساعت Foreruuner 110

About Author