ساعت هوشمند گارمین Vivosmart HR

ساعت گارمین ویواسمارت اچ آر

ساعت هوشمند گارمین Vivosmart HR

 

 

پیگیری کننده هوشمند فعالیت همراه با ضربان سنج قلب مچی
– ساعت (بند) صیقلی، مناسب برای پوشیدن در تمام طول روز با قابلیت نمایش آمار حرکت شما، حتی در زیر نور خورشید
– نمایش قدم ها، مسافت، کالری، ضربان قلب، طبقات بالا رفته شده و شدت فعالیت
– دریافت متن، تماس، ایمیل، تقویم و هشدارهای شبکه های اجتماعی²
– کنترل پخش موسیقی و دوربین ماجراجویی VIRB (که بصورت جداگانه فروخته می شود) از روی مچ دست تان
– یادآوری برای فعالیت داشتن با نوار حرکت و هشدار لرزشی

ساعت گارمین Vivosmart HR Midnight Blue

ساعت گارمین Vivosmart HR Midnight Blue
ساعت گارمین VivoSamrt HR Midnight Blue

ضربان سنج قلب مچی
ساعت هوشمند پیگیری کننده فعالیت¹ Vivosmart HR  با تکنولوژی ضربان سنج قلب مچی¹ Elevate، میزان ضربان قلب شما را از روی مچ هفت روز هفته و 24 ساعت شبانه روز اندازه گیری می کند تا در زمان کار کردن، احساس راحتی کنید و نیازی به استفاده از نوار ضربان سنج قلب نداشته باشید. با استفاده از ضربان سنج قلب، ساعت Vivosmart HR اطلاعات کالری سوخته شده، شدت کمی فعالیت های تناسب اندام و خودباوری بهتر برای تلاش  کردن را ارائه می کند. شما می توانید ساعت vivosmart HR را مانند نوار ضربان سنج قلب، با سایر وسایل سازگار گارمین مطابقت دهید.

ساعت ورزشی گارمین Vivosmart HR Imperial Purple

ساعت ورزشی گارمین Vivosmart HR Imperial Purple

چیزی بیشتر از فقط اندازه گیری تعداد قدم ها
علاوه بر اندازه گیری تعداد قدم ها، کالری و مسافت، ساعت ویواسمارت اچ آر تعداد طبقات بالا رفته شده را توسط فشارسنج بارومتریک داخلی خود اندازه گیری می کند. اگر هنگام دویدن آرام و یا تمرین در کلاس بوت کمپ، که به تازگی در آن ثبت نام کرده اید، از ساعت استفاده می کنید، ساعت شدت فعالیت ورزشی شما را با در نظر گرفتن دقیقه هایی که فعالیت شدید داشته اید، اندازه گیری می کند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا میزان پیشرفت خود در فعالیت را براساس هدف های توصیه شده توسط سازمان های بهداشتی (مانند انجمن قلب آمریکا، مراکز کنترل و جلوگیری از بیماری آمریکا و سازمان بهداشت جهانی)، بررسی کنید.

ساعت اسپرت گارمین Vivosmart HR Black X Large

ساعت اسپرت گارمین Vivosmart HR Black X Large
ساعت Vivosmart HR Black X Large
برای عرض مچ 60 تا 74.4 میلیمتر و دور مچ 180 تا 224 میلیمتر

قابلیت های هوشمند
فعال باشید و به ساعت پیگیری کننده فعالیت ویواسمارت اچ آر متصل باشید. هر زمانی که شما پیام آگاه کننده ای از تلفن هوشمند سازگار دریافت کنید، ساعت به آرامی میلرزد و بصورت خودکار اطلاعات را روی ساعت نمایش می دهد. برای خواندن مطلب به سادگی صفحه نمایش ساعت را لمس کنید و ضربه بزنید. سایر ویژگی های وصل بودن به شما این امکان را می دهد تا از ساعت بعنوان کنترل پخش موسیقی و یا کنترل دوربین ماجراجویی ویرب گارمین (که بصورت جداگانه فروخته می شوند) استفاده کنید و یا تلفن جا گذاشته خود را پیدا کنید.

هر روز، بهتر از دیروز
ساعت ویواسمارت اچ آر سطح فعالیت فعلی شما را یاد می گیرد، سپس هدف قابل دسترس را برای شما مشخص می کند. هنگامی که به آن دست یافتید، هدف را برای روز بعد تعیین می کند، بتدریج با رسیدن به هدف های تعیین شده، سبک زندگی سالمتری را به دست می آورید. در طول روز، اگر یک ساعت فعال نباشید، ساعت با نوار حرکت و هشدارهای لرزشی به شما یادآوری می کند که باید تحرک داشته باشید.

ساعت گارمین Vivosmart HR Black

ساعت هوشمند گارمین  Vivosmart HR Black Regular-Fit
ساعت هوشمند گارمین  Vivosmart HR Black Regular-Fit
مناسب برای عرض مچ 45.3 تا 62.3 میلمیتر و دور مچ 136 تا 187 میلیمتر

وصل شدن
در طول روز، ساعت پیگیری کننده فعالیت ویواسمارت اچ آر بصورت خودکار با تلفن هوشمند، برای ذخیره آمار شما در انجمن آنلاین رایگان ما، هماهنگ سازی می کند. در Garmin Connect شما می توانید فعالیت های خود را ذخیره و برنامه ریزی کنید و به اشتراک بگذارید و میزان تحرک هر روزتان از روز قبل بهتر باشد. به سایر کاربران برای رقابت و مسابقه دادن مرتبط شوید. برای پیگیری جزئیات کالری مصرفی، شما می توانید یک اشتراک در MyFitnessPal ایجاد کنید و آن را به اشتراک Garmin Connect خود ارتباط دهید. این کار این امکان را به شما می دهد که میزان کالری مصرف شده را نسبت به کل کالری سوخته شده، که ساعت ویواسمارت اچ آر در طول روز ضبط کرده، مقایسه کنید.

تناسب اندام با ساعت گارمین

تناسب اندام با ساعت گارمین

¹پیگیری کننده دقیق فعالیت
²هنگامی که با یک تلفن هوشمند سازگار مطابقت داده شد

About Author