ساعت هوشمند خلبانی گارمین دی 2 چارلی

D2 Charlie Titanium Bezel with-Titanium and Silicone Bands

ساعت هوشمند خلبانی گارمین دی 2 چارلی

D2 Charlie Titanium Bezel with-Titanium and Silicone Bands
D2 Charlie Titanium Bezel with-Titanium and Silicone Bands

خرید ساعت هوشمند گارمین دی 2 چارلی با بند تیتانیوم

ساعت خلبانی گارمین (Garmin) مدل  D2 Charlieبا بند تیتانیومی یکی از محصولات فوق‌العاده‌ی این شرکت است که قابلیت‌هایی حیرت‌انگیز دارد.
این ساعت طوری طراحی شده است که می‌تواند کاربری روزمره، ورزشی یا بسیار تخصصی داشته باشد؛ اما قابلیت‌های اصلی آن در راستای هوانوردی و خلبانی است.
قابلیت‌هایی نظیر دسترسی به دیتابیس فرودگاه‌های بین‌المللی، ارتفاع‌سنج، قطب‌نمای سه‌محوره و دریافت برنامه‌ی پرواز‌ها ازGarmin Pilot  برای یک خلبان بسیار کاربردی هستند؛ اما این ساعت قابلیت‌های ورزشی بسیاری نظیر قابلیت‌های خاص ورزش‌های عمومی، قابلیت‌های خاص پایش فعالیت‌ قلب، دویدن، ورزش گلف، دوچرخه‌سواری، شنا و طبیعت‌گردی دارد که می‌توانند برای بسیاری از ورزشکاران حرفه‌ای و علاقه‌مندان به ورزش مفید باشند.
گفتنی است این مدل با GPS روشن تا 20 ساعت شارژدهی دارد که برای یک ساعت هوشمند عالی است.
شمارش تعداد گام‌ها، محاسبه‌ی کالری مصرفی، محاسبه‌ی مسافت طی‌شده، محاسبه‌ی طبقات طی‌شده، تعیین اهداف تمرینی و هشدار نداشتن فعالیت از دیگر قابلیت‌های ورزشی این ساعت محسوب می‌شوند.
مدل D2 Charlie بند تیتانیومی پس از اتصال به گوشی هوشمند، قابلیت اعلان تماس‌ها و پیام‌های دریافتی، ایمیل، اپیلیکیشن‌ها و همچنین کنترل پخش موسیقی نیز خواهد داشت.
از دیگر قابلیت‌های منحصربه‌فرد این ساعت می‌توان به دسترسی به سیستمNEXRAD وNavaid  اشاره کرد که هر دو به خلبانان در نقشه‌خوانی و راهیابی کمک می‌کنند.

D2 Charlie Titanium Bezel with Leather and Silicone Bands
D2 Charlie Titanium Bezel with Leather and Silicone Bands

خرید ساعت هوشمند گارمین دی 2 چارلی با بند چرمی

مشخصات فنی ساعت گارمین دی 2 چارلی

مشخصات کلی

  • ابعاد
    51 × 51 × 17.5 میلی‌متر
  • وزن
    با بند تیتانیوم 147 گرم/ با بند سیلیکونی 89 گرم گرم
  • جنس شیشه
    با پوشش یاقوت کبود (سافایر)
  • جنس بند
    تیتانیوم
  • نوع قفل بند
    ضامن دار (کلیپسی)

صفحه نمایش

  • صفحه نمایش رنگی
    دارد
  • نوع
    MIP
  • شکل صفحه
    دایره
  • اندازه
    1.2 اینچ
  • رزولوشن
    240 × 240 پیکسل

مشخصات فنی

  • فن‌آوری مکان‌یابی
    GLONASS , GPS
  • سنسورها
    شتاب‌سنج , دماسنج , ارتفاع‌سنج , قطب‌نما , شمارنده ضربان قلب
  • حافظه داخلی
    16 گیگابایت
  • میزان مقاومت در برابر آب
    100 متر
  • فناوری‌های ارتباطی
    بلوتوث , Wi-Fi
  • پایش فعالیت‌های روزمره و ورزشی
    کالری , مسافت , تعداد طبقات طی‌شده , تعداد قدم‌ها
  • سایر قابلیت‌های ورزشی
    تعیین اهداف تمرینی , هشدار عدم فعالیت بدنی
  • پایش خواب
    دارد
  • اعلان‌ها
    تماس‌ها و پیام‌های دریافتی , ایمیل , سایر اپلیکیشن‌ها
  • سایر امکانات
    تقویم , کنترل پخش موزیک گوشی , کرنومتر , تایمر , پیش‌بینی وضع هوا , ساعت جهانی
  • باتری
    قابل شارژ
  • نوع باتری
    لیتیوم-یون (Li-ion)
  • شارژدهی باتری
    – تا 12 روز در حالت Smart Mode

    – تا 20 ساعت در حالت GPS
    – تا 35 ساعت در حالت UltraTrac

سایر توضیحات

  • دارای قابلیت‌های مخصوص خلبانی از جمله: دسترسی به دیتابیس فرودگاه‌های بین‌المللی، ارتفاع سنج، قطب‌نمای سه محوره، دریافت برنامه‌ی پروازها از Garmin Pilot، دسترسی به NEXRAD (یک سامانه‌ی راداری جهانی)، دارای نقشه‌ی متحرک، دارای دیتابیس جهانی Navaid
  • قابلیت‌های خاص ورزش‌های عمومی
  • قابلیت‌های مخصوص پایش فعالیت قلب
  • قابلیت‌های مخصوص دویدن
  • قابلیت‌های مخصوص ورزش گلف
  • قابلیت‌های مخصوص طبیعت‌گردی
  • قابلیت‌های مخصوص دوچرخه سواری
  • دقابلیت‌های مخصوص شنا
  • اقلام همراه
    کابل شارژ , بند اضافی

جی پی اس گارمین eTrex 30

جی پی اس گارمین eTrex 30

جی پی اس گارمین eTrex 30

– دارای نقشه پایه جهان
– صفحه نمایش 2.2 اینچ، 65 هزار رنگ و قابل مشاهده در نور روز
– دارای ارتفاع سنج بارومتریک و قطب نمای سه محوره
– توانایی ارتباط بی سیم با سایر دستگاه های مشابه برای به اشتراک گذاری نقاط مسیر، مسیرها و ژئوکاشه ها
– موقعیت یابی سریع تر با استفاده همزمان از ماهواره های جی پی اس و گلوناس

جی پی اس گارمین eTrex 30
جی پی اس گارمین eTrex 30

محبوب ترین جی پی اس دستی با قطب نمای سه محوره

جی پی اس eTrex 30 یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین جی پی اس های دستی جهان است. طراحی مجدد براساس ارگونومی، رابط کاربر بهتر شده نسبت به مدل های قبلی، ژئوکاشه بدون کاغذ و قابلیت های بسط یافته نقشه، جی پی اس اترکس را با حفظ استحکام و دوام، جی پی اسی همه کاره و کاربرپسند ساخته است.

مشاهده مسیر
صفحه نمایش 65 هزار رنگ 2.2 اینچی جی پی اس eTrex 30 به راحتی در زیر نور خورشید قابل خوانده شدن است. داوم بالا و عایق بودن در برابر آب، به جی پی اس eTrex 30 امکان تحمل شرایط سخت محیطی را می دهد. با داشتن رابط ارتقا یافته، هنوز مقاومت خارق العاده آن، تحمل شرایط سخت محیطی، گرد و غبار، خاک، رطوبت، آب را برای آن امکان پذیر می سازد.

ابزار جدید برای سفر شما
جی پی اس eTrex 30 دارای یک  قطب نمای سه محوره داخلی است که حتی زمانی که ایستاده اید و جی پی اس را بصورت شیب دار در دست دارید، جهت قطب شمال را نشان می دهد. همچنین دارای یک فشارسنج بارومتریک است که تغییرات جزئی فشار را براساس ارتفاع دقیق پیگیری می کند، شما می توانید وضع فشارسنج بارومتریک را بطور دائمی پیگیری کنید، تا به شما کمک کند که از تغییرات شرایط آب و هوا آگاه شوید. 

به هر جایی بروید
با یک مجموعه از پایه های سازگار که برای eTrex 30 طراحی شده، امکان استفاده از آن روی موتورهای چهار چرخ (ATV)، دوچرخه ها، قایق ها بعنوان جی پی اس دستی یا در اتومبیل بوجود آمده است. از قابلیت پایه خودرویی یا پایه مقاوم موتورسیکلت و موتورهای 4 چرخ و نقشه های  مسیریاب شهری برای جهت یابی پیچ به پیچ هنگام رانندگی، استفاده کنید. به هر جایی که فکر می کنید می توان eTrex را آنجا برد، ببرید، هر جایی که نقشه و پایه ای برای نصب شدن روی وسیله حمل و نقل شما دارد.

جهانی شدن
جی پی اس اترکس، اولین گزینه مشتری است که می تواند بطور همزمان ماهواره های جی پی اس و گلوناس را دریافت کند. گلوناس سیستمی است که توسط فدراسیون روسیه توسعه یافته و در سال 2012 بطور کامل قابل استفاده شده است. هنگام استفاده از ماهواره های گلوناس، زمان میانگینی که جی پی اس برای “قفل شدن” روی موقعیت مصرف می کند، بطور تقریبی 20 درصد کمتر از زمانی است که فقط از ماهواره جی پی اس استفاده می شود. و هنگامی که از هر دو ماهواره جی پی اس و گلوناس استفاده می شود، گیرنده جی پی اس می تواند روی 24 ماهواره بیشتر، نسبت به زمانی که فقط از ماهواره جی پی اس استفاده می شود، قفل شود.

افزودن نقشه
جی پی اس eTrex 30 دارای شکاف میکرو اس دی و 1.7 گیگابایت حافظه داخلی است، با بارگذاری  نقشه توپوگرافی به دامان طبیعت بروید. با بارگذاری نقشه دریایی از روی میکرو اس دی، امکان داشتن یک روز فوق العاده در دریا داشته باشد و یا در شهر و جاده با استفاده از نقشه مسیریاب شهری امکان مسیریابی پیچ به پیچ را در طول مسیر داشته باشید (نقشه های سازگار را در قسمت نقشه گارمین ملاحظه کنید). همچنین جی پی اس eTrex 30 از BirdsEye Satellite Imagery پشتیبانی می کند (که نیاز به ثبت نام دارد)، که به شما این امکان را می دهد تا تصاویر ماهواره ای را روی جی پی اس خود دانلود کنید و آنها را با نقشه ها ادغام کنید.

اشتراک گذاری بصورت بی سیم
جی پی اس eTrex 30 به شما این امکان را می دهد تا نقاط مسیر، مسیرهای طی شده، مسیرها و ژئوکاشه ها را بصورت بی سیم با سایر وسایل سازگار به اشتراک بگذارید. بنابراین اکنون دوستانتان نیز می توانید از اطلاعات پیاده روی  و یا ژئوکشینگ مورد علاقه تان که به سادگی با فشار دادن ارسال “send” برای آنها ارسال شده، لذت ببرند.  

حفظ موقعیت
با گیرنده جی پی اس فوق العاده حساس WAAS فعال و ماهواره پیش بینی کننده HotFix، جی پی اس eTrex  موقعیت شما را به سرعت و دقت مشخص می کند و حتی در مناطق پر پوشش و دره های عمیق، موقعیت را مشخص می کند.

سرگرم شدن
جی پی اس eTrex 30 از فایل های GPX ژئوکشینگ برای دانلود ژئوکاشه ها و جزئیات درست به دستگاه جی پی اس پشتیبانی می کند. برای شروع ماجراجویی ژئوکشینگ خود از OpenCaching.com بازدید کنید. با عدم استفاده از کاغذ، شما نه فقط به حفظ محیط زیست کمک می کنید، بلکه راندمان کار خود را بهبود می دهید. جی پی اس eTrex 30 اطلاعات کلیدی، شامل موقعیت، نوع زمین، سختی، نکات و توضیحات را نمایش داده و ذخیره می کند، به این معنی که شما نیازی به نقشه چاپی و وارد کردن موقعیت ها ندارید. به راحتی فایل GPX خود را روی جی پی اس آپلود کنید و به شکار ژئوکاشه ها بروید.

برنامه ریزی سفر بعدی
مسئولیت ماجراجویی بعدی خودتان را به BaseCamp بدهید، نرم افزاری که اجازه می دهد تا نقشه ها، نقاط مسیر، مسیرها و مسیرهای طی شده را مشاهده و برنامه ریزی کنید. حتی این نرم افزار رایگان برنامه ریزی سفر، به شما این امکان را می دهد تا Garmin Adventures (ماجراجویی های گارمین) خود را ایجاد کنید، که می توانید آن را با دوستان، خانواده و یا سایر کاشفان به اشتراک بگذارید. نرم افزار بیس کمپ اطلاعات نقشه توپوگرافی را بصورت دو بعدی یا سه بعدی روی صفحه نمایش کامپیوتر شما شامل خط های حد فاصل و پروفایل های ارتفاع نشان می دهد. همچنین در صورت ثبت نام در BirdsEye Satellite Imagery، جی پی اس می تواند حجم نامحدودی از تصاویر ماهواره ای را دانلود کند.

کاربردهای جی پی اس اترکس:
– محاسبه مساحت زمین
– پیاده روی
– شکار
– ژئوکشینگ (گنج یابی)
– کمپینگ (اردو زدن)
– اسکی
– آفرود
– ماهیگیری
– بالن سواری
– قایق سواری

جی پی اس دستی گارمین eTrex 30

جی پی اس گارمین eTrex 20

GPS eTrex 20

جی پی اس گارمین eTrex 20

– دارای نقشه پایه جهان
– صفحه نمایش 56 رنگ 2.2 اینچ با قابلیت خوانده شدن در نور روز
– موقعیت یابی سریع تر با استفاده همزمان از ماهواره های جی پی اس و گلوناس
-ژئوکشینگ بدون کاغذ
– 25 ساعت کار کردن جی پی اس با دو باتری قلمی AA

GPS eTrex 20
جی پی اس eTrex 20

محبوب ترین جی پی اس دستی با ساختی بهتر از همیشه

جی پی اس eTrex 20 یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین جی پی اس های دستی جهان است. طراحی مجدد براساس ارگونومی، رابط کاربر آسان، ژئوکاشه بدون کاغذ و قابلیت های بسط یافته نقشه، توانایی های اضافه شده و بهبود جدی این جی پی اس دستی خارق العاده، آن را بهتر از قبل ساخته است.

مشاهده مسیر
صفحه نمایش 56 رنگ 2.2 اینچی جی پی اس eTrex 20 به راحتی در هر شرایط نوری قابل خوانده شدن است. داوم بالا و عایق بودن در برابر آب، به جی پی اس eTrex 20 امکان تحمل شرایط سخت محیطی را می دهد. با داشتن رابط ارتقا یافته، هنوز مقاومت خارق العاده آن، تحمل شرایط سخت محیطی، گرد و غبار، خاک، رطوبت، آب را برای آن امکان پذیر می سازد.

به هر جایی بروید
با یک مجموعه از پایه های سازگار که برای eTrex 20 طراحی شده، امکان استفاده از آن روی موتورهای چهار چرخ (ATV)، دوچرخه ها، قایق ها بعنوان جی پی اس دستی یا در اتومبیل بوجود آمده است. از قابلیت پایه خودرویی یا پایه محکم موتورسیکلت و موتورهای 4 چرخ و نقشه های مسیریاب برای جهت یابی پیچ به پیچ هنگام رانندگی، استفاده کنید. به هر جایی که فکر می کنید می توان eTrex را آنجا برد، ببرید، هر جایی که نقشه و پایه ای برای نصب شدن روی وسیله حمل و نقل شما دارد.

جهانی شدن
سری جدید جی پی اس اترکس، اولین گزینه مشتری است که می تواند بطور همزمان ماهواره های جی پی اس و گلوناس را دریافت کند. گلوناس سیستمی است که توسط فدراسیون روسیه توسعه یافته و در سال 2012 بطور کامل قابل استفاده شده است. هنگام استفاده از ماهواره های گلوناس، زمان میانگینی که جی پی اس برای “قفل شدن” روی موقعیت مصرف می کند، بطور تقریبی 20 درصد کمتر از زمانی است که فقط از ماهواره جی پی اس استفاده می شود. و هنگامی که از هر دو ماهواره جی پی اس و گلوناس استفاده می شود، گیرنده جی پی اس می تواند روی 24 ماهواره بیشتر، نسبت به زمانی که فقط از ماهواره جی پی اس استفاده می شود، قفل شود.

افزودن نقشه
جی پی اس eTrex 20 دارای شکاف میکرو اس دی و 1.7 گیگابایت حافظه داخلی است، با بارگذاری نقشه توپوگرافی ایران به دامان طبیعت بروید. با بارگذاری نقشه دریایی خزر از روی میکرو اس دی، امکان داشتن یک روز فوق العاده در دریا داشته باشد و یا در شهر و جاده با استفاده از نقشه جی پی اس ایران امکان مسیریابی پیچ به پیچ را در طول مسیر داشته باشید (نقشه های سازگار را در قسمت نقشه جی پی اس گارمین ملاحظه کنید). همچنین جی پی اس eTrex 20 از BirdsEye Satellite Imagery پشتیبانی می کند (که نیاز به ثبت نام دارد)، که به شما این امکان را می دهد تا تصاویر ماهواره ای را روی جی پی اس خود دانلود کنید و آنها را با نقشه ها ادغام کنید.

گم نشدن
با گیرنده جی پی اس فوق العاده حساس WAAS فعال و ماهواره پیش بینی کننده HotFix، جی پی اس eTrex  موقعیت شما را به سرعت و دقت مشخص می کند و حتی در مناطق پر پوشش و دره های عمیق، موقعیت را مشخص می کند. 

سرگرم شدن
جی پی اس eTrex 20 از فایل های GPX ژئوکشینگ برای دانلود ژئوکاشه ها و جزئیات درست به دستگاه جی پی اس پشتیبانی می کند. برای شروع ماجراجویی ژئوکشینگ خود از OpenCaching.com بازدید کنید. با عدم استفاده از کاغذ، شما نه فقط به حفظ محیط زیست کمک می کنید، بلکه راندمان کار خود را بهبود می دهید. جی پی اس eTrex 20 اطلاعات کلیدی، شامل موقعیت، نوع زمین، سختی، نکات و توضیحات را نمایش داده و ذخیره می کند، به این معنی که شما نیازی به نقشه چاپی و وارد کردن موقعیت ها ندارید. به راحتی فایل GPX خود را روی جی پی اس آپلود کنید و به شکار ژئوکاشه ها بروید.

برنامه ریزی سفر بعدی
مسئولیت ماجراجویی بعدی خودتان را به BaseCamp بدهید، نرم افزاری که اجازه می دهد تا نقشه ها، نقاط مسیر، مسیرها و مسیرهای طی شده را مشاهده و برنامه ریزی کنید. حتی این نرم افزار رایگان برنامه ریزی سفر، به شما این امکان را می دهد تا Garmin Adventures (ماجراجویی های گارمین) خود را ایجاد کنید، که می توانید آن را با دوستان، خانواده و یا سایر کاشفان به اشتراک بگذارید. نرم افزار بیس کمپ اطلاعات نقشه توپوگرافی را بصورت دو بعدی یا سه بعدی روی صفحه نمایش کامپیوتر شما شامل خط های حد فاصل و پروفایل های ارتفاع نشان می دهد. همچنین در صورت ثبت نام در BirdsEye Satellite Imagery، جی پی اس می تواند حجم نامحدودی از تصاویر ماهواره ای را دانلود کند.

کاربردهای جی پی اس اترکس:
– محاسبه مساحت زمین
– پیاده روی
– شکار
– ژئوکشینگ (گنج یابی)
– کمپینگ (اردو زدن)
– اسکی
– آفرود
– ماهیگیری
– بالن سواری
– قایق سواری

 جی پی اس دستی گارمین eTrex 20

جی پی اس گارمین GPSMap 62S

جی پی اس دستی گارمین GPSMAP 62s

جی پی اس گارمین GPSMap 62S

جی پی اس گارمین GPSMAP 62s
جی پی اس گارمین GPSMAP 62s

جی پی اس دستی با اتصال بی سیم

– صفحه نمایش رنگی 2.6 اینچ قابل مشاهده در نور خورشید
– نقشه پایه دنیا با سایه ارتفاعات
– آنتن جی پی اس مربعی شکل با گیرندگی بی نظیر
– 1.7 گیگابایت حافظه داخلی
-قطب نمای سه محوره با ارتفاع سنج بارومتریک

جی پی اس GPSMAP 62s دارای ویژگی های، قطب نمای سه محوره با امکان کار در حالت غیر افقی، ارتفاع سنج بارومتریک، پشتیبانی از نقشه های شخصی، BirdsEye Satellite imagery (استفاده از آن نیاز به ثبت نام کردن دارد)، مسیریابی با تصویر، مقاوم و ضد آب، آنتن چهارگوش بیرون زده از بدنه جی پی اس  GPSMAP 62s برای دریافت قدرتمند امواج، اتصال پر سرعت USB، طراحی صاف و صیقلی جدید و اتصال بی سیم به سایر دستگاه های دستی سازگار است.

گردشگری
جی پی اس GPSMAP 62s با نقشه پایه دنیا و نمایش سایه دار ارتفاعات ارائه شده است، بنابراین شما می توانید به سادگی به هر جایی که می خواهید بروید.

پیدا کردن جهت
جی پی اس GPSMAP 62s دارای یک  قطب نمای سه محوره داخلی است که حتی زمانی که ایستاده اید و جی پی اس را بصورت شیب دار در دست دارید، جهت قطب شمال را نشان می دهد. همچنین دارای یک فشارسنج بارومتریک است که تغییرات جزئی فشار را براساس ارتفاع دقیق پیگیری می کند، شما می توانید وضع فشارسنج بارومتریک را بطور دائمی پیگیری کنید، تا به شما کمک کند که از تغییرات شرایط آب و هوا آگاه شوید.

اشتراک گذاری بصورت بی سیم
جی پی اس GPSMAP 62s به شما این امکان را می دهد تا نقاط مسیر، مسیرهای طی شده، مسیرها و ژئوکاشه ها را بصورت بی سیم با سایر وسایل سازگار به اشتراک بگذارید. بنابراین اکنون دوستانتان نیز می توانید از اطلاعات پیاده روی  و یا ژئوکشینگ مورد علاقه تان که به سادگی با فشار دادن ارسال “send” برای آنها ارسال شده، لذت ببرند.  

حفظ موقعیت
با آنتن جی پی اس چهارگوش فوق العاده حساس ،گیرنده جی پی اس WAAS فعال و ماهواره پیش بینی کننده HotFix، جی پی اس GPSMAP 62s  موقعیت شما را به سرعت و دقت مشخص می کند و حتی در مناطق پر پوشش و دره های عمیق، موقعیت را مشخص می کند. برتری آشکار: چه هنگامی که در جنگل های انبوه هستید و چه نزدیک ساختمان ها یا درختان بلند، می توانید روی کمک جی پی اس GPSMAP 62s، در شرایطی که بیشترین نیاز را به پیدا کردن مسیر دارید، حساب کنید.

افزودن نقشه
افزودن نقشه های بیشتر با مجموعه ای از نقشه توپوگرافی، نقشه دریایی و نقشه های مسیر ما به سادگی امکان پذیر است. جی پی اس دارای 1.7 گیگابایت حافظه داخلی است، با بارگذاری نقشه توپوگرافی به دامان طبیعت بروید. با بارگذاری نقشه دریایی از روی میکرو اس دی، امکان داشتن یک روز فوق العاده در دریا داشته باشد و یا در شهر و جاده با استفاده از نقشه شهری امکان مسیریابی پیچ به پیچ را در طول مسیر داشته باشید (نقشه های سازگار را در قسمت نقشه گارمین ملاحظه کنید). همچنین جی پی اس GPSMAP 62s از BirdsEye Satellite Imagery پشتیبانی می کند (که نیاز به ثبت نام دارد)، که به شما این امکان را می دهد تا تصاویر ماهواره ای را روی جی پی اس خود دانلود کنید و آنها را با نقشه ها ادغام کنید. علاوه براین جی پی اس 62s با  Custom Maps سازگار است، فرآیند ساده و رایگانی که نقشه های کاغذی و نقشه های الکترونیک را به نقشه های قابل بارگذاری جی پی اس شما اضافه می کند.

وصل شدن
شما گردش و سفر بزرگی داشته اید و اکنون می خواهید فعالیت های خود را تجزیه و تحلیل و ذخیره کنید. به سادگی جی پی اس را به کامپیوتر و اینترنت وصل کنید و با استفاده از Garmin Connect فعالیت خود را جز به جز تجزیه و تحلیل کنید و ترک ها را به دستگاه جی پی اس خود ارسال کنید. این سایت همه کاره به شما جدول فعالیت را ارائه می کند که به شما این امکان را می دهد تا فعالیت خود را با استفاده از Google™ Earth روی نقشه مشاهده کنید. سایر مسیرهای آپلود شده توسط میلیون ها کاربر Garmin Connect را جستجو کنید و تجربیات خودتان را روی Twitter و Facebook به اشتراک بگذارید. شروع کار خیلی ساده است، بنابراین به Garmin Connect بروید، جستجو کنید و به اشتراک بگذارید.

سرگرم شدن
جی پی اس GPSMAP 62s از فایل های GPX ژئوکشینگ برای دانلود ژئوکاشه ها و جزئیات درست به دستگاه جی پی اس پشتیبانی می کند. با عدم استفاده از کاغذ، شما نه فقط به حفظ محیط زیست کمک می کنید، بلکه راندمان کار خود را بهبود می دهید. جی پی اس GPSMAP 62s اطلاعات کلیدی، شامل موقعیت، نوع زمین، سختی، نکات و توضیحات را نمایش داده و ذخیره می کند، به این معنی که شما نیازی به نقشه چاپی و وارد کردن موقعیت ها ندارید! به راحتی فایل GPX خود را روی جی پی اس آپلود کنید و به شکار ژئوکاشه ها بروید. جی پی اس باریک و سبک 62s همراه حرفه ای شما در تمام فعالیت های فضای باز است.

برنامه ریزی سفر بعدی
ماجراجویی بعدی خودتان را با BaseCamp لمس کنید، نرم افزاری که اجازه می دهد تا نقشه ها، نقاط مسیر، مسیرها و مسیرهای طی شده را مشاهده و برنامه ریزی کنید. حتی این نرم افزار رایگان برنامه ریزی سفر، به شما این امکان را می دهد تا Garmin Adventures (ماجراجویی های گارمین) خود را ایجاد کنید، که می توانید آن را با دوستان، خانواده و یا سایر کاشفان به اشتراک بگذارید. نرم افزار بیس کمپ اطلاعات نقشه توپوگرافی را بصورت دو بعدی یا سه بعدی روی صفحه نمایش کامپیوتر شما شامل خط های حد فاصل و پروفایل های ارتفاع نشان می دهد. همچنین در صورت ثبت نام در BirdsEye Satellite Imagery، جی پی اس می تواند حجم نامحدودی از تصاویر ماهواره ای را دانلود کند.

جی پی اس دستی گارمین GPSMAP62s

جی پی اس گارمین Oregon 600

GPS Oregon 600

جی پی اس گارمین Oregon 600

جی پی اس گارمین اورگون 600
جی پی اس گارمین اورگون 600

 

ویژگی های بیشتر، قدرت گیرندگی ماهواره های بیشتر در پشت لمسی ترین و درخشان ترین صفحه نمایش  مقاوم

– صفحه نمایش 3 اینچ لمسی با قابلیت مشاهده در دو جهت و زیر نور خورشید
– قطب نمای سه محوره با شتاب سنج و سنسور ارتفاع سنج بارومتریک
– نقشه پایه جهان با نمایش سایه برای ارتفاعات
– سیستم باتری دو گانه – دو باتری AA  و یا باتری شارژی NiMH (باید بصورت جداگانه خریداری شود)

جی پی اس Oregon 600 – با دارا بودن گیرنده حساس ماهواره های جی پی اس و گلوناس، نقشه پایه جهان با نمایش سایه دار ارتفاعات و دکمه های قابل تنظیم براساس سلیقه شخصی برای علامتگذاری نقاط مسیر با یک بار لمس صفحه نمایش – دنیای جدیدی از نقشه های جی پی اس و موقعیت یابی را به روی شما می گشاید.

لمس کنید و بروید
جی پی اس Oregon 600 دارای تکنولوژی صفحه نمایش رفلکتیو است که روشن ترین و قابل مشاهده ترین صفحه نمایش در نور روز است که تا به حال توسط گارمین ساخته شده است. صفحه نمایش تقویت شده برای مقاومت در برابر ضربه، چرخش تصویر در جهت افق و عمودی و صفحه نمایش چند لمسی سازگار برای کار کردن با دستکش.

منبع انرژی دوگانه
جی پی اس Oregon 600 دارای سیستم باتری دوگانه است. شما می توانید از باتری های AA و یا باتری قابل شارژ NiMH (که باید جداگانه خریداری شود)، استفاده کنید. هنگامی که جی پی اس به منبع تغذیه وصل می شود، باتری NiMH شارژ می شود.

پیدا کردن جهت
جی پی اس Oregon 600 دارای یک  قطب نمای سه محوره داخلی الکترونیکی است که حتی زمانی که ایستاده اید و جی پی اس را بصورت شیب دار در دست دارید، جهت قطب شمال را نشان می دهد. فشارسنج بارومتریک آن تغییرات جزئی فشار را براساس ارتفاع دقیق پیگیری می کند، شما می توانید وضع فشارسنج بارومتریک را بطور دائمی پیگیری کنید و این کار به شما کمک کند تا نگاهی به تغییرات شرایط آب و هوا داشته باشید.

با جی پی اس حساس ،گیرنده جی پی اس WAAS فعال و ماهواره پیش بینی کننده HotFix، جی پی اس Oregon 600  موقعیت شما را به سرعت و دقت مشخص می کند و حتی در مناطق پر پوشش و دره های عمیق، موقعیت را مشخص می کند.

اشتراک گذاری بصورت بی سیم
جی پی اس Oregon 600 به شما این امکان را می دهد تا نقاط مسیر، مسیرهای طی شده، مسیرها و ژئوکاشه ها را تا 50 برابر سریعتر بصورت بی سیم با سایر وسایل سازگار با جی پی اس دستی گارمین به اشتراک بگذارید. علاوه براین شما می توانید فایل های بزرگ مانند عکس ها، ماجراجویی های گارمین و Custom Maps ها را به اشتراک بگذارید. برای انتقال اطلاعات، فقط کافی است تا “ارسال” (“send”) را لمس کنید.

افزودن نقشه
افزودن نقشه های بیشتر به جی پی اس اورگون به سادگی امکان پذیر است. با بارگذاری نقشه توپوگرافی به دامان طبیعت بروید. با بارگذاری نقشه دریایی از روی میکرو اس دی، امکان داشتن یک روز فوق العاده در دریا داشته باشد و یا در شهر و جاده با استفاده از نقشه شهری امکان مسیریابی پیچ به پیچ را در طول مسیر داشته باشید. با استفاده از BirdsEye Satellite Imagery تصاویر ماهواره ای را به نقشه های خود اضافه کنید (نیاز به ثبت نام دارد). شما حتی می توانید شبکه منابع را در شبکه ایرلندی (IG) یا در شبکه  عرضی جدید ایرلندی (ITM) وارد کرده و نمایش دهید.

بارگذاری همه ژئوکاشه ها
دیگر نیازی به استفاده از ژئوکاشه های دیگران، انتخاب کردن و برنامه ریزی ژئوکاشه ها نیست، همه آنها را دانلود کنید. جی پی اس Oregon 600 توانایی نگهداری حداکثر 4 میلیون ژئوکاشه را دارد. هر کاشه ای را که می خواهید، از OpenCaching.com دانلود کنید. ژئوکاشه ها را توسط برنامه های مورد علاقه خودتان یا وب سایت هایی که از فایل های GGZ پشتیبانی می کنند، دریافت کنید. همه ویژگی های ژئوکاشه های بدون کاغذ برای هر کاشه وجود دارد. توضیحات کامل را بخوانید، روی آن ضربه بزنید و وصل شوید. عکس های کاشه را مشاهده کنید. کاشه ها را براساس اندازه، نوع زمین، سختی و نوع فیلتر کنید. به کاشه های دارای chirp وصل شوید. فعالیت های خود روی حوزه کاشه را ذخیره کنید. همه این کارها را یکباره انجام دهید.

برنامه ریزی سفر بعدی
ماجراجویی بعدی خودتان را با BaseCamp لمس کنید، نرم افزاری که اجازه می دهد تا نقشه ها، نقاط مسیر، مسیرها و مسیرهای طی شده را مشاهده و برنامه ریزی کنید. حتی این نرم افزار رایگان برنامه ریزی سفر، به شما این امکان را می دهد تا Garmin Adventures (ماجراجویی های گارمین) خود را ایجاد کنید، که می توانید آن را با دوستان، خانواده و یا سایر گردشگران به اشتراک بگذارید. نرم افزار BaseCamp اطلاعات نقشه توپوگرافی را بصورت دو بعدی یا سه بعدی روی صفحه نمایش کامپیوتر شما، شامل خط های حد فاصل و پروفایل های ارتفاع نشان می دهد. همچنین در صورت ثبت نام در BirdsEye Satellite Imagery، جی پی اس می تواند حجم نامحدودی از تصاویر ماهواره ای را دانلود کند.

جی پی اس دستی گارمین اورگون 600

جی پی اس گارمین Oregon 550

GPS Oregon 550

جی پی اس گارمین Oregon 550

GPS Oregon 550
GPS Oregon 550

مسیریاب مقاوم با صفحه نمایش لمسی

– صفحه نمایش لمسی 3 اینچ، قابل مشاهده زیر نور خورشید
– دوربین 3.2 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار و زوم دیجیتالی
– قطب نمای سه محوره با سنسور شتاب سنج و ارتفاع سنج بارومتریک
– اسلات میکرو اس دی برای نقشه اضافی

اورگون 550 یک جی پی اس دستی رنگی با صفحه لمسی بزرگ با گرافیکی جذاب و دوست داشتنی است.
کار کردن با آن بسیار ساده و دارای زبان های مختلفی از جمله فارسی است. بطور پیش گزیده نمای گرافیکی ارتفاعی کل دنیا DEM را با دقت متوسط دارا است.
دوربین 3.2 مگاپیکسلی، آن را به ابزاری بی نظیر برای ثبت اطلاعات بر روی نقشه تبدیل کرده است.
ارتفاع سنج بارومتریک و قطب نمای سه بعدی Oregon 550 از دیگر ویژگی های این جی پی اس گارمین است.

جی پی اس دستی گارمین اورگون 550

جی پی اس دوچرخه گارمین Edge 520 Plus

ی پی اس دوچرخه گارمین مدل edge 520 plus

جی پی اس دوچرخه گارمین Edge 520 Plus

جی پی اس دوچرخه گارمین Edge 520 Plus Sensor Bundle
جی پی اس دوچرخه گارمین Edge 520 Plus Sensor Bundle

خرید جی پی اس دوچرخه گارمین ادج 520 پلاس

در زمینه EDGE آیا نیاز به انگیزه ی بیشتر برای فایق آمدن بر خستگی های روزمره زندگی دارید ؟
آیا احتیاج دارید که به تنهایی در باشگاه تمرین دوچرخه سواری کنید ؟

زمانی که سنسورANT+ سازگار با آپشن مربیindoor در داخل دستگاه جفت می‌شود ، جی پی اس دوچرخه ای Edge 520 ، مجموعه ای از قابلیتهای آموزشی مناسب را ارائه می‌دهد.
با اطمینان خاطر می‌توانیم به دوچرخه سوار بگوییم که با نیروی متوسط ۲۴۰ وات ورزش کند و فقط کافی است تارگت را بر روی دستگاه Edge 520 تنظیم و شروع به پدال زدن کند . مربی مجازی به طور اتوماتیکی دوچرخه سوار را برای اینکه به هدفشان برسند، هدایت می‌کنند – البته تا زمانی که Edge 520 وضعیت و آمار را نشان می‌دهد.
همچنین می‌توانید آمار واطلاعات ثبت شده ی مسابقات یک کورس را که شما یا دوچرخه سواران دیگر آن را ایجاد کرده اند دنبال کنید .

زمانی که دستگاه Edge 520 با نیروسنج مطابقت داده می‌شود، یک مجموعه ای از ویژگی های دیگری از قبیل ردیابی FTP، وات/کیلوگرم را ارائه می‌دهد. همچنین ورزشکارمی‌تواند خود را با دیگران مقایسه کند و به صورت دینامیکی و پویا ( در زمانی که نیروسنجVector و Veector2رابکار میبرید ) دوچرخه سواری کنید، تست کننده داخلی ( موجود در ساختار داخلی دستگاه ) FTP ، این امکان را فراهم می آورد تا Baseline خودتان را بر روی گزینه مربی یا جاده تنظیم کنید.
بعضی از مدلهای آن دارای مانیتور ضربان قلب است و با اضافه شدن آن به دستگاه Edge 520 می‌تواند VO2 max را برآورد کند و زمان ریکاوری در post-ride اقتباس کنید و نشان می‌دهد تا چه مدت قبل از شما یکی شخص دیگری مبادرت به تلاش های سختی برای دوچرخه سواری کرده است.
صفحه نمایش بهینه سازی شده دستگاه Edge 520، دارای قابلیت هایی از جمله صفحه نمایش ۲٫۳ اینچی و رنگی با رزولوشن بالا است. ابعاد صفحه نمایش آن را به حداکثر رسانده شده، بنابراین می‌توانید بیشترین ناحیه را برای مشاهده در این دستگاه کوچک و جمع و جور داشته باشید. همچنین صفحه نمایش بسیار واضح آن  در تمام شرایط نوری شفاف و خوانا است.

جی پی اس دوچرخه گارمین Edge 520 Plus Sensor Bundle
جی پی اس دوچرخه گارمین Edge 520 Plus Sensor Bundle

مشخصات فنی

مشخصات ظاهری

  • ابعاد
    49*73*21 سانتی متر
  • وزن
    62.5 گرم
  • سایز صفحه نمایش
    1.4*1.9 اینچ
  • صفحه نمایش رنگی
    دارد
  • صفحه نمایش لمسی
    دارد
  • ضد آب
    بله
  • انتقال اطلاعات به صورت
    بلوتوث , درگاه USB , شبکه Wi-Fi
  • منبع تغذیه
    باتری لیتیوم-یونی
  • قابلیت شارژ
    دارد

سیستم ها

  • نمایش مسافت
    دارد
  • مسیریابی اتوماتیک
    دارد
  • سیستم ثبت موقعیت
    دارد
  • نمایش میزان ارتفاع
    دارد
  • قابلیت افزودن نقشه
    دارد
  • محاسبه مساحت
    دارد
  • سیستم ثبت ردپا
    دارد
  • نقشه پایه
    دارد
  • نمایش دمای محیط
    ندارد
  • فشار سنج
    دارد
  • ساعت
    دارد

سایر توضیحات

  • اقلام همراه
    – سنسور سرعت
    – بلت ضربان قلب

    – سنسور رکاب شمار

  •  
    قابلیت اتصال به تلفن همراه هوشمند
  • هشدار آب و هوا
  • ثبت 200 نقطه مکانی
  • محاسبه میزان سنجش اکسیژن خون
  • تایم ریکاوری
  • جابه جایی اتوماتیک اطلاعات به اپلیکیشن گارمین
  • هشدارها (هنگامی که شما به زمان، فاصله، HR، اهداف کالری دست می یابید زنگ می زنید)
  • تجزیه و تحلیل عملکرد پیشرفته و قدرت
  • ردیابی FTP، VO2 خاص دوچرخه سواری و بازیابی و دینامیک دوچرخه سواری
  • مشخصات مربی دوچرخه برای نمایش داده ها و کنترل داده های مربی Turbo سازگار است
  • سازگاری نسبی در دستگاه برای رقابت پویا و جذاب در حال سوار شدن
  • دمای کار: -20 ° C تا 55 ° C
  • تمرین های پیشرفته نیاز به یک حساب Garmin Connect

ساعت گارمین ویواسپرت

VivoSport Limelight Large

ساعت گارمین ویواسپرت

ساعت گارمین ویواسپرت

– پیگیری کننده هوشمند فعالیت ها با ضربان سنج قلب مچی و جی پی اس
– مناسب برای فعالیت ورزشی در داخل سالن و یا استفاده از جی پی اس برای پیگیری دقیق فعالیت ها در فضای باز
– دارای ابزارهای بررسی تناسب اندام، مانند VO2 max (حداکثر اکسیژن مصرفی در هنگام ورزش کردن) و برآورد سن تقریبی تناسب اندام شما
– پیگیری میزان استرس در تمام طول روز، که به شما کمک می کند تا واکنش بدنتان را در برابر عوامل استرس زا، دریافت و بررسی کنید
– دارای صفحه نمایش رنگی همیشه روشن کروما گارمین و باریک
– ویژگی متصل بودن²، مانند دریافت آگاه کننده های هوشمند از موبایل، پیگیری زنده فعالیت (LiveTrack) و …
– کارکرد باتری³: حداکثر 7 روز در حالت ساعت هوشمند و حداکثر 8 ساعت در حالت جی پی اس

در یک نگاه
در داخل این ساعت پبگیری کننده فعالیت¹ بسته های زیادی برای از جا بلندشدن و حرکت کردن شما وجود دارد. با وجود اینکه ساعت ویواسپرت به اندازه کافی فشرده و کوچک است تا برای هر وضعیتی، مناسب باشد، دارای جی پی است که به شما این امکان را می دهد تا فعالیت های خود را هم در فضای باز، و هم انواع فعالیت های داخل ساختمان و سالن را پیگیری کنید. این ساعت ابزارهای بررسی تناسب اندام را به شما ارائه می کند و استرس شما را در طول روز پیگیری می کند، و دارای آپلود خودکار روی انجمن آنلاین تناسب اندام  Garmin Connect است. این ساعت یک بسته کامل پیگیری کننده فعالیت است.

VivoSport Fuchsia Focus Small Medium

خرید ساعت گارمین ویواسپرت فوشیا
سایز بند کوچک/متوسط

ورزش ها در خانه و در فضای باز
وجود جی پی اس در ساعت به شما آزادی عمل در فعالیت ورزشی در فضای باز را می دهد. در هنگام دویدن، قدم زدن و یا دوچرخه سواری، ساعت ویواسپرت می تواند مسافت، زمان، سرعت و آهنگ حرکت را پیگیری کند و حتی نقشه حرکت را روی گارمین کانکت برای شما ارائه کند. همچنین این ساعت دارای فعالیت های زمانی از پیش بارگذاری شده بیشتری، شامل شدت تمرین ورزشی و تمرین های مرتبط با قلب است که به شما این امکان را می دهد تا فعالیت ورزشی خود را به شکلی که دوست دارید، انجام دهید.

VivoSport Limelight Large

خرید ساعت گارمین ویواسپرت سبز لیمویی
سایز بند بزرگ

شرایط جسمانی روزانه و پیگیری میزان استرس
تکنولوژی ضربان سنج قلب مچی Elevate، به شما این امکان را می دهد تا وضعیت های کلیدی شرایط جسمانی و استرس را بررسی کنید، و بازخورد بدنتان به شرایط مختلف را مشاهده کنید. توسط ضربان سنج قلب مچی ساعت ویواسپرت می توانید میزان دقیق حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2 max) و سن ورزشی خود را بدانید – دو نشانه از شرایط فیزیکی بدن که معمولا در طول زمان با ورزش کردن بهبود پیدا می کنند. همچنین تغییر پذیری ضربان قلب (HRV) را پیگیری می کند، که برای محاسبه و پیگیری میزان استرس مورد استفاده قرار می گیرد. هنگامی که منابع عاطفی و فیزیکی شما باعث ایجاد استرس می شوند، ساعت این موضوع را به شما اطلاع می دهد تا میزان استرس خود را کاهش دهید، بنابراین می توانید راهی برای کاهش فشار پیدا کنید.

VivoSport Slate Large

ساعت گارمین ویواسپرت مشکی ذغالی رنگ

طراحی باریک با استایلی پر جنب و جوش
با همه ویژگی ها و ورزش هایی که در درون ساعت فشرده شده، شما از باریکی این ساعت پیگیری کننده فعالیت، شگفت زده می شوید. طراحی آن نه فقط برای هر لباس و مناسبتی مناسب و کامل کننده شیک بودن شماست، بلکه برای پوشیده شدن در طول روز نیز حرفه ای است، بویژه که با اطمینان می توانید از آن در هنگام دوش گرفتن و شنا کردن نیز استفاده کنید. صفحه نمایش لمسی همیشه روشن گارمین کروما آن به اندازه کافی روشن است و حتی زیر نور مستقیم خورشید نیز قابل مشاهده است. ساعت پیگیری کننده فعالیت ویواسپرت در سه سبک مرسوم با دو تن رنگی موجود است، بنابراین می توانید ترکیب رنگی ای را که دلخواهتان است، انتخاب کنید.

VivoSport Slate Small Medium

خرید ساعت گارمین ویواسپرت مشکی ذغالی

وصل شدن
هنگامی که ساعت با یک گوشی هوشمند مطابقت داده شد، می توانید روی مچ دست خود پیام های متنی را دریافت کنید و فعالیت هایتان را در شبکه های اجتماعی به روز کنید و ایمیل ها و موارد بیشتر دیگری را مشاهده نمائید. توسط ساعت، گوشی تلفن خود را پیدا کنید، پخش موسیقی را کنترل کنید و به دوستانتان اجازه دهید تا فعالیت ورزشی شما را بصورت زنده (LiveTrack) پیگیری کنند. هنگامی که فعالیت ورزشی شما پایان یافت، اطلاعات تمرین ورزشی شما توسط همگام سازی خودکار در انجمن آنلاین تناسب اندام Garmin Connect آپلود می شود.

به اشتراک گذاری و مسابقه دادن
همگام سازی با Garmin Connect ، کاری بیشتر از فقط ذخیره کردن اطلاعات را انجام می دهد. گارمین کانکت یک انجمن آنلاین پیشرفته است که مردم می توانند به آن مرتبط شوند و با پیوستن به مسابقات، مسابقه بدهند، موفقیت های همدیگر را تشویق کنند و حتی پیروزی های خود را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. گارمین کانکت رایگان است و روی وب یا روی گوشی های موبایل هوشمند توسط برنامه کاربردی Garmin Connect Mobile در دسترس است.

پیگیری دقیق فعالیت¹ هنگامی که با یک تلفن موبایل هوشمند² مطابقت داده شد مدت کارکرد باتری³ ممکن است بسته به نوع استفاده شما از ساعت و حالت اجرایی انتخاب شده، متفاوت باشد

ویژگی های عمومی:
جنس شیشه ساعت: شیشه شیمیایی تقویت شده
جنس بدنه ساعت: پلیمر
جنس بند: سیلیکونی 
اندازه ساعت: عرض: 21.0 میلیمتر ضخامت: 10.9 میلیمتر
سایز بند کوچک/متوسط مناسب برای دور مچ های 122 تا 188 میلیمتر  
سایز بند بزرگ مناسب برای دور مچ های 148 تا 215 میلیمتر
وزن:
سایز کوچک/متوسط : 24.1 گرم
سایز بزرگ: 27.0 گرم
مقاوم در برابر نفوذ آب: مناسب برای شنا   
صفحه نمایش لمسی: دارد
نوع صفحه نمایش: قابل مشاهده در زیر نور خورشید، دارای صفحه نمایش درخشان و انعکاس دهنده نور (MIP)
اندازه صفحه نمایش: 9.7×19.3 میلیمتر
رزولوشن صفحه نمایش: 72×144 پیکسل   
صفحه نمایش رنگی: دارد
مدت کارکرد باتری: در حالت ساعت هوشمند، حداکثر 7 روز و در حالت جی پی اس، حداکثر 8 ساعت
حافظه/سابقه: 7 فعالیت ورزشی زمان بندی شده، اطلاعات پیگیری فعالیت ورزشی در 14 روز اخیر

ویژگی های ساعت:
زمان/تاریخ : دارد مطابقت دادن زمان ساعت با جی پی اس: دارد        
صرفه جویی در مصرف انرژی در نور روز بصورت خودکار: دارد    
زنگ هشدار: دارد تایمر: دارد     کرونومتر: دارد      

سنسورها: جی پی اس: دارد
ضربان سنج قلب مچی Garmin Elevate: دارد
ارتفاع سنج بارومتریک: دارد    
شتاب سنج: دارد   

ویژگی های روزانه هوشمند:
اتصال: بلوتوث هوشمند و +ANT
آگاه کننده های هوشمند: دارد
وضعیت آب و هوا: دارد
کنترل پخش موسیقی: دارد
پیدا کردن تلفن: دارد
پیدا کردن ساعت: دارد
کنترل از راه دور دوربین فیلمبرداری ویرب گارمین: دارد    
سازگاری با تلفن هوشمند: آیفون و اندروید و ویندوز موبایل    
سازگاری با Garmin Connect Mobile : دارد

ویژگی های پیگیری کننده فعالیت:
شمارشگر قدم: دارد
نوار حرکت (نمایش داده شدن یک نوار بعد از یک مدت فعال نبودن، چند دقیقه راه بروید تا این نوار به نقطه اول خود برگردد): دارد
هدف گذاری خودکار (یادگیری سطح فعالیت شما و اختصاص دادن هدف گام به گام روزانه): دارد
بررسی خواب (بررسی کل زمان خواب و تعداد دفعات جابه جا شدن در خواب و خواب عمیق): دارد    
کالری سوزانده شده: دارد
تعداد طبقه های بالا رفته شده در ساختمان: دارد    
مسافت طی شده: دارد دقایقی که بیشترین فعالیت را داشته اید: دارد
TrueUp (انتقال اطلاعات پیگیری فعالیت از وسیله دیگر به ساعت گارمین): دارد
Move IQ: دارد سن ورزشی: دارد ( در برنامه کاربردی)

تجهیزات تناسب اندام/ورزشگاه:
وضعیت های فعالیت های ورزشی از پیش بارگذاری شده: تمرین های قدرتی (ماهیچه ساز)، تمرین های افزایش ضربان قلب (کاردیو) شمارشگر خودکار تعداد دورها (دفعات تکرار): دارد   

ویژگی های تمرین ورزشی، برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل ورزش:
اندازه گیری سرعت و مسافت براساس جی پی اس: دارد
صفحه های اطلاعات قابل شخصی سازی: دارد
Auto Pause (توقف کوتاه مدت خودکار): دارد
Auto lap(تعداد دور بصورت خودکار): دارد
V02 max (حداکثر اکسیژن مصرفی): دارد
قابلیت شخصی سازی هشدارها: دارد
LiveTrack (پیگیری زنده فعالیت): دارد
قفل کردن دکمه ها و صفحه نمایش: دارد
سابقه فعالیت ورزشی روی ساعت: دارد

ویژگی های ضربان سنج قلب:
ناحیه بندی ضربان قلب: دارد
هشدار ضربان قلب: دارد
کالری مصرفی: دارد درصد
حداکثر ضربان قلب: دارد
انتشار و ارسال ضربان قلب (ارسال اطلاعات ضربان قلب به وسایل مطابقت داده شده دارای +ANT) : دارد

ویژگی ها برای دویدن:
وضعیت های از پیش بارگذاری شده دویدن: دویدن، دویدن در داخل سالن اندازه گیری زمان، سرعت و مسافت براساس جی پی اس: دارد

ویژگی ها برای دوچرخه سواری:
وضعیت های از پیش بارگذاری شده برای دوچرخه سواری: دوچرخه سواری

 

مدل های ساعت گارمین ویواسمارت 3

Vivosmart 3 Black
ساعت گارمین ویواسمارت 3 مشکی

خرید ساعت گارمین ویواسمارت 3 مشکی

 

Vivosmart 3 Purple
ساعت گارمین ویواسمارت 3 بنفش

خرید ساعت گارمین ویواسمارت 3 بنفش

 

ساعت گارمین Forerunner 920XT

ساعت گارمین Forerunner 920XT

ساعت گارمین Forerunner 920XT

ساعت گارمین Forerunner 920XT
ساعت گارمین Forerunner 920XT

گارمین جدیدترین مدل ساعت مخصوص ورزش های سه گانه (دو، دوچرخه سواری، شنا) ی خود را ارائه کرد. این ساعت با رنگ بندی و با/بدون نوار ضربان سنج قلب ارائه شده است

مدل های ساعت گارمین Forerunner 920XT عبارتند از:

ساعت گارمین Forerunner 920XT
ساعت گارمین Forerunner 920XT

 

مشکی/آبی = 00-01174-010

ساعت گارمین Forerunner 920XT
ساعت گارمین Forerunner 920XT

 

سفید/قرمز = 01-01174-010

ساعت گارمین Forerunner 920XT
ساعت گارمین 920XT

 

مشکی/آبی با نوار ضربان سنج قلب = 20-01174-010

ساعت گارمین Forerunner 920XT
ساعت گارمین Forerunner 920XT

 

سفید/قرمز با نوار ضربان سنج قلب = 01-01174-010

این ساعت از مجموعه ساعت های هوشمند گارمین است که امکان آگاه کردن شما ازدریافت اس ام اس ها و ایمیل ها را بر روی ساعت دارند. این ساعت علاوه بر آیفون و آیپد با اندروید نیز سازگار هستند و گوشی ها و تبلت های دارای اندروید با داشتن برنامه کاربردی Garmin Connect Mobile می توانند پیام ها را به ساعت Forerunner 920XT ارسال کنند.

ساعت Forerunner 920XT نسبت به سری قبلی خود یعنی ساعت Forerunner 910XT حدود 15 درصد سبک تر است

ساعت گارمین و Garmin connect
ساعت گارمین و Garmin connect

ویژگی های مهم این ساعت عبارتند از: میزان VO2 Max، دویدن دینامیکی، پیام های هوشمند و ردگیری دائمی

ساعت گارمین و vo2max
ساعت گارمین و vo2max

ساعت گارمین Forerunner 920XT
0100117430

 

معرفی کامل و کاربردی ساعت 920XT ، در سایت ایران گارمین انجام خواهد شد

===
ساعت گارمین Forerunner 910XT
ساعت جی پی اس دار Forerunner 910XT ثبت کننده مسیر هر شنا، دوچرخه سواری و دو شما
پیگیری زمان، مسافت، سرعت دویدن، ارتفاع (توسط ارتفاع سنج بارومتریک) و ضربان سنج قلب در خشکی
ضبط مسافت شنا، راندمان، نوع شنا، شمارشگر حرکت در شنا، طول استخر
ضد آب تا عمق 50 متر
کارکرد باتری 20 ساعت
انتقال بی سیم اطلاعات به ™Garmin Connect برای تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاشتن اطلاعات

ساعت مچی گارمین Forerunner 910XT
شما شنا می کنید، دوچرخه سواری می کنید، می دوید. شما آرزوی داشتن حداکثر اطلاعات و جزئیات را دارید. ما این کار را برای شما انجام می دهیم. و ما فقط کامل کننده فعالیت ورزشی شما هستیم. ساعت گارمین Forerunner 910XT تنها ساعت یکپارچه جی پی اس دار است که جزئیات شنا و مسافت مسیرهای طی شده، سرعت، ارتفاع، ضربان قلب (برای دویدن و دوچرخه سواری) را ارائه می کند. این ساعت ورزشی دارای کناره های صیقلی، بند راحت و صفحه نمایشی با امکان راحت خوانده شدن است.

شیرجه زدن
Forerunner 910XT برای آب های آزاد و استخرهای شنا طراحی شده است و تا عمق 50 متر ضد آب است. این اولین ساعت چندگانه ورزشی است که جزئیات زیادی از شنای شما شامل، مسافت شنا، نوع حرکت، شمارش حرکت و طول استخر را ارائه می کند. این ساعت همچنین امتیازهای شخصی شما برای طی کردن طول استخر و تعداد حرکت های بدن را محاسبه می کند تا کیفیت شنای خود را اندازه گیری کنید.

ساعت مچی Forerunner 910XT، بدلیل دارا بودن جی پی اس می تواند مسیرهای سفر شما را ذخیره کند، بنابراین شما می توانید بعدا آن را روی یک نقشه در انجمن رایگان ™Garmin Connect مشاهده کنید. این ویژگی می تواند شما را در تجزیه و تحلیل شنایتان در آب های آزاد و سازگار شدن شنایتان با تکنیک های مورد نیاز کمک کند.

انتقال یکپارچه
اگر تمرین می کنید و یا اگر مسابقه می دهید، هر ثانیه محاسبه می شود، بنابراین 910XT روشی ساده و یکپارچه را برای جابجایی بین ورزش ها ایجاد می کند. ویژگی خودکار چندگانه بودن فعالیت ورزشی به شما این امکان را می دهد تا با فشار دادن یک دکمه بین حالت های مختلف ورزشی جابجا شوید، این کار باعث می شود تا شما هیچ ثانیه گرانبهایی را برای جابجایی بین ورزش ها از دست ندهید. گیره انتخابی (قابل خریداری بصورت جداگانه) به شما این امکان را می دهد تا ساعت را به آسانی از مچ دست به دوچرخه انتقال دهید.

استفاده در خشکی
Forerunner 910XT در خشکی ویژگی هایی را برای محاسبه دوچرخه سواری ماجراجویانه ارائه می کند و ساعت ورزشی اطلاعات دقیق زمان، مسافت، سرعت و تعداد پدال های زده شده را بدست می آورد. ساعت مچی 910XT اولین ساعت چندگانه ورزشی با ترکیبی از ارتفاع سنج بارومتریک برای اطلاعات دقیق ارتفاع، شامل صعود و پائین آمدن و شیب است. فیلدهای قابل تنظیم اطلاعات به شما این امکان را می دهد تا صفحات ورزش های چندگانه را برای هر ورزش مطابق سلیقه خود تنظیم کنید. هشدارهای لرزشی برای سقلمه زدن به شما بصورت بی صدا هنگام وقفه افتادن در فعالیت ورزشی، هنگام نیاز به غذا خوردن، یا اگر به یک بازخورد کوچک برای باقی ماندن در محدوده فعالیت ورزشی هدف گذاری شده، وجود داشته باشد، قابل تنظیم هستند. با این ویژگی های فوق العاده و حداکثر 20 ساعت کارکرد باتری، ساعت 910XT برای ورزشکاران حرفه ای دو یا مسابقه سه گانه مسافت (دو، دوچرخه سواری، قایقرانی) مردان آهنی ایده آل است.

قابلیت های آن را افزایش دهید
برای فعالیت های ورزشی پیشرفته، ساعت 910XT، با سنسورهای ™+ANT سازگار است. شامل سنسور انتخابی سرعت/پدال شمار برای دوچرخه سواری یا ضربان سنج قلب (برای بعضی از مدل ها همراه آن ارائه می شود). شما می توانید ساعت 910XT را با یک ضربان سنج قلب ™+ANT موجود یا خریداری شده بعنوان وسیله جانبی هماهنگ کنید. می توانید وضعیت وزن، چربی بدن، میزان آب بدن و شش مورد دیگر اندازه گیری شونده را هنگام استفاده از 910XT با وسیله جانبی تناسب اندام Tanita BC-1000 پیگیری کنید. هنگامی که در نزدیکی کامپیوتر باشید اطلاعات ذخیره شده روی Forerunner 910XT بطور خودکار به Garmin Connect ارسال می شوند.

و برای آنهایی که براساس اطلاعات ورزش می کنند، قدرت سنج پدال 910XT با قدرت سنج +ANT، مانند ™Vector سازگار است.

برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاشتن
با آپلود کردن همه تمرین ها روی Garmin Connect اطلاعات خود را ایجاد کنید. در اینجا، شما می توانید فعالیت های ورزشی خود را روی نقشه با مشاهده جزئیات اطلاعات مشاهده کنید. در حال حاضر Garmin Connect برنامه رایگان تمرین سه گانه را ارائه می کند که شما می توانید آن را روی تقویم خود برنامه ریزی کنید و آن را بعنوان مربی همراه تان به ساعت ارسال کنید. همچنین می توانید Garmin Connect را برای برنامه ریزی مسیرهای جدید، ایجاد و برنامه ریزی تمرین ها مطابق سلیقه خود و به اشتراک گذاشتن فعالیت های ورزشی خود با سایر کاربران این برنامه، مورد استفاده قرار دهید. اگرچه با تکنولوژی بی سیم جادویی +ANT و ورودی کوچک یو اس بی که با 910XT ارائه شده، اطلاعات تمرین های شما بطور خودکار، هنگامی که در نزدیکی کامپیوتر باشید، به کامپیوتر منتقل می شوند. Garmin Connect با ویندوز و مکینتاش سازگار است.

ساعت vivosmart یا vivofit

Jonathan Adler + Garmin Palm Beach Trio vivofit 2 Bands

ساعت vivosmart یا vivofit

ساعت گارمین vivofit
ساعت گارمین vivofit

 

گارمین در سال 2014 دو نمونه از ساعت های ورزشی تناسب اندام خود را ارائه کرد ساعت vivofit یک نوار تناسب اندام است که میزان تحرک شما را نشان می دهد و مقدار قدم های برداشته شده و مسافتی را که روزانه طی می کنید به شما نشان می دهد. با توجه به استقبال کاربران برای خرید این ساعت و نیازهای بیشتر کاربران برای کاربردی تر شدن آن گارمین ساعت Vivosmart را روانه بازار کرد.

ساعت گارمین vivosmart
ساعت vivosmart

 

ساعت Vivosmart علاوه بر کارآیی های ساعت Vivofit دارای صفحه نمایش لمسی، هشدار لرزشی، دریافت هشدار اس ام اس و ایمیل از وسایل سازگار مانند آیفون و آیپد نیز می باشد. شاید تنها نقطه ضعف ساعت Vivosmart نسبت به ساعت Vivofit میزان زمان کارکرد باتری باشد. شما مجبور هستید هر هفته ساعت Vivosmart را شارژ کنید، اما عمر کارکرد باتری ساعت Vivofit یکسال می باشد. در زیر نگاهی به مدل های این دو مدل خواهیم انداخت.

مدل های ساعت Vivofit:
مشکی = 00-01225-010
بنفش = 02-01225-010
سبز (مرغابی جره) = 03-01225-010
آبی = 04-01225-010
خاکستری (ذغال سنگی) = 05-01225-010
قرمز = 08-01225-010
آبی/خاکستری (ذغال سنگی) نسخه Biggest Loser دو بنده = 12-01225-010
مشکی با نوار ضربان سنج قلب = 30-01225-010
بنفش با نوار ضربان سنج قلب = 32-01225-010
سبز (مرغابی جره) با نوار ضربان سنج قلب = 33-01225-010
آبی با نوار ضربان سنج قلب = 34-01225-010
خاکستری (ذغال سنگی) با نوار ضربان سنج قلب = 35-01225-010
قرمز با نوار ضربان سنج قلب = 38-01225-010

مدل های ساعت Vivosmart:

ساعت vivosmart
ساعت vivosmart

مشکی زنانه (کوچک) = 00-01317-010
مشکی مردانه (بزرگ) = 10-01317-010
بنفش زنانه (کوچک) = 02-01317-010
بنفش مردانه (بزرگ) = 12-01317-010
قرمز (توت فرنگی) زنانه (کوچک) = 03-01317-010
قرمز (توت فرنگی) مردانه (بزرگ) = 13-01317-010
آبی زنانه (کوچک) = 04-01317-010
آبی مردانه (بزرگ) = 14-01317-010
خاکستری (ذغال سنگی) زنانه (کوچک) = 05-01317-010
خاکستری (ذغال سنگی) مردانه (بزرگ) = 15-01317-010
مشکی زنانه (کوچک) همراه با نوار ضربان سنج قلب = 40-01317-010
مشکی مردانه (بزرگ) همراه با نوار ضربان سنج قلب = 50-01317-010
خاکستری (ذغال سنگی) زنانه (کوچک) همراه با نوار ضربان سنج قلب = 45-01317-010
خاکستری (ذغال سنگی) مردانه (بزرگ) همراه با نوار ضربان سنج قلب = 55-01317-010

کاربرد ساعت Vivosmart گارمین
کاربرد ساعت Vivosmart گارمین

 

      مشخصات ساعت Vivosmart و Vivofit
تعداد قدم ها
vivofit
vivosmart
مسافت
کالری مصرف شده
هدف گذاری روزانه
زمان
نوار میزان حرکت
کنترل مدت زمان خواب
سازگار با نوار ضربان قلب
Garmin Connect
همزمان سازی خودکار  
آگاه سازی هوشمند  
هشدارهای لرزشی  
صفحه نمایش لمسی  
OLED صفحه نمایش  
مدت کارکرد باتری بیشتر از یکسال حداکثر 7 روز

 

ساعت کوهنوردی

ساعت کوهنوردی fenix

ساعت کوهنوردی

Fenix Mountain
ساعت کوهنوردی

شرکت گارمین ساعت های خود را بصورت دسته بندی شده و برای ورزش های خاص طراحی می کند. در بین ساعت های گارمین بهترین ساعت کوهنوردی ساعت Fenix و مدل جدیدتر آن ساعت Fenix2 است.
ساعت فنیکس دارای جی پی اس بوده و برای ورزش های فضای باز طراحی شده است.
ساعت فنیکس بهترین گزینه برای کوهنوردی، پیاده روی، اسکی، دوچرخه سواری، شکار و قایقرانی است

معرفی ساعت کوهنوردی گارمین فنیکس
معرفی ساعت کوهنوردی گارمین فنیکس 2

جی پی اس موتورسیکلت

zumo 660LM

جی پی اس موتورسیکلت

zumo 590LM
جی پی اس موتورسیکلت گارمین zumo 590LM

شرکت گارمین مجموعه جی پی اس موتورسیکلت با برند Zumo را ارائه کرده است. قیمت تقریبی این جی پی اس ها 600 تا 800 دلار است

motorcycles
جی پی اس گارمین برای موتورسیکلت

از جمله کاربردهای این جی پی اس های حرفه ای و تخصصی برای موتورسیکلت پخش موزیک است و با آیفون، آی پد و پاندورا سازگار است.

zumo 660LM
جی پی اس موتورسیکلت گارمین zumo 660LM

کنترل فشار باد لاستیک، سازگاری با تلفن های هوشمند و دوربین ورزشی Virb و بسیاری امکانات دیگر از جمله ویژگی های جی پی اس موتورسیکلت گارمین است.

zumo 390LM
جی پی اس موتورسیکلت zumo 390LM

در صورت نیاز بازدید کنندگان ایران گارمین سری جی پی اس موتورسیکلت گارمین Zumo بطور کامل معرفی و ارائه خواهند شد.

zumo 350LM
جی پی اس موتورسیکلت zumo 350LM

مدل های جی پی اس موتورسیکلت گارمین سری ZUMO عبارتند از:
– zumo 350LM
– zumo 390LM
– zumo 590LM
– zumo 660LM
– zumo 665LM

جی پی اس گلف گارمین

جی پی اس گلف گارمین Approach G8

جی پی اس گلف گارمین

جی پی اس گلف گارمین Approach G8
جی پی اس گلف گارمین Approach G8

جی پی اس گلف گارمین سری Approch G جی پی اس های حرفه ای برای ورزش گلف هستند.

جی پی اس گلف گارمین Approach G7
جی پی اس گلف گارمین Approach G7

این جی پی اس ها علاوه بر گیرندگی بسیار خوب جی پی اس دارای امکانات کاربردی و مورد نیاز برای بازی گلف هستند.

جی پی اس گلف گارمین Approach G6
جی پی اس گلف گارمین Approach G6

قیمت جی پی اس های گلف گارمین از 230 تا 400 دلار است.

جی پی اس گلف گارمین Approach G3
جی پی اس گلف گارمین Approach G3

در صورت نیاز بازدید کنندگان ایران گارمین، این جی پی اس ها معرفی و ارائه خواهند است

مدل های جی پی اس گلف گارمین سری Approch G عبارتند از:
Approch G 3
Approch G 5
Approch G 6
Approch G 7
Approch G 8

ساعت گلف گارمین

Approach S3

ساعت گلف گارمین

Approach S6
ساعت گلف Approach S6

شرکت گارمین سری ساعت های Approach را برای بازی گلف طراحی و ارائه کرده است.

Approach S4
ساعت گلف Approach S4

این ساعت های حرفه ای مخصوص ورزش گلف هستند و دارای جی پی اس و ویژگی های مورد نیاز برای بازی گلف هستند.

Approach S3
ساعت گلف Approach S3

قیمت ساعت گلف گارمین سری Approach در بازارهای بین المللی بین 180 تا 400 دلار هستند.

Approach S2
ساعت گلف Approach S2

این ساعت ها بزودی توسط سایت ایران گارمین معرفی و در صورت تمایل برای خرید توسط کاربران به بازار ایران ارائه خواهد شد.

Approach S1 golfing
ساعت گلف Approach S1

مدل های ساعت های گلف گارمین سری Approach عبارتند از:
Approach S1
Approach S2
Approach S3
Approach S4
Approach S6
که بعضی از مدل ها تک رنگ بوده و بعضی از مدل ها در چند رنگ زیبا ارائه می شوند

فوت پاد گارمین

Foot Pod

فوت پاد گارمین
Garmin Foot Pod

Foot Pod
فوت پاد

 

فوت پاد گارمین مسافت و ریتم حرکت شما را هنگام ورزش در داخل خانه یا سالن ورزشی مانند هنگامی که روی تردمیل می دوید و یا هنگام دویدن در مسیر ورزشی در باشگاه و یا هنگامی که ساعت جی پی اس دار شما در محدوده آنتن دهی جی پی اس نیست، کنترل و بررسی می کند. همچنین اطلاعات مسافت و آهنگ حرکت را هنگامی که از ساعت های ورزشی گارمین سری FR70 استفاده می کنید، ارائه می کند.

فوت پاد به اندازه کافی کوچک است می توانید آن را با وصل کردن به بند کفش تان و یا گذاشتن در کفش های سازگار با فوت پاد (دارای حفره مخصوص فوت پاد در پاشنه کفش) در هر زمان مورد استفاده قرار دهید. باتری کوچک و قابل تعویض فوت پاد برای یک سال تمرین ورزشی شما قابل استفاده است

اگر گام شمارهای ساده را دوست ندارید، این فوت پاد از تکنولوژی سنسور داخلی پیشرفته MEMS برای تجزیه و تحلیل حرکت های شما استفاده می کند و با توجه به تغییرات گام های بلند، سرعت و مسافت را با دقت 98 درصدی ارائه می کند.

لیست وسایل گارمین سازگار با این فوت پاد عبارتند از:
-آدابتور +ANT برای آیفون
– بسته ماجراجویی هوانوردی (بسته هوانوردی ساعت خلبانی D2 و دوربین ورزشی VIRB Elite)
– ساعت خلبانی D2
– ساعت گارمین fenix
– ساعت گارمین fenix 2
– ساعت گارمین Forerunner 15
– ساعت گارمین Forerunner 210
– ساعت گارمین Forerunner 220
– ساعت گارمین Forerunner 305
– ساعت گارمین Forerunner 310XT (برای ورزش های سه گانه، شنا، دوچرخه سواری، دو)
– ساعت گارمین Forerunner 405
– ساعت گارمین Forerunner 405CX
– ساعت گارمین Forerunner 410
– ساعت گارمین Forerunner 50
– ساعت گارمین Forerunner 610
– ساعت گارمین Forerunner 620
– ساعت گارمین Forerunner 910XT (برای ورزش های سه گانه، شنا، دوچرخه سواری، دو)
– ساعت گارمین FR60
– ساعت گارمین FR70
– برنامه کاربردی Garmin Fit
– ساعت گارمین tactix

Foot Pod
فوت پاد گارمین

خرید فوت پاد گارمین

ساعت گارمین Fenix 2

ساعت GPS دار گارمین fenix2

ساعت گارمین فنیکس 2

ساعت اسکی گارمین fenix2
ساعت اسکی گارمین fenix2

 

ساعتی دارای همه ویژگی های تمرین ورزشی برای ورزشکاران رشته ورزش چندگانه پیگیری مسافت، سرعت و ضربان قلب (1) محاسبه زمان بازگشت به حالت اولیه و حداکثر VO2 تقریبی (هنگام استفاده از ضربان سنج قلب) کنترل HRM-Run * اطلاعات آهنگ حرکت، زمان ground contact (تماس با زمین) و نوسان عمودی ویژگی های وصل شدن (**)، شامل آپلود کردن در Garmin Connect و BaseCamp برای مسیر جاری و به اشتراک گذاری موقعیت یاب جی پی اس فوق العاده حساس، قطب نمای سه محوره با ارتفاع سنج و فشار سنج بارومتریک   ساعت Fenix 2 ترکیبی از بهترین ویژگی های ساعت بدن سازی (تناسب اندام) و ورزش های فضای باز بوده و بعنوان یک وسیله ایده آل کمک آموزشی برای ورزشکاران ورزش چندگانه است.

Fenix 2 به شما این امکان را می دهد تا به سادگی بین ویژگی های تنظیم شده برای دویدن، کوهنوردی، دوچرخه سواری، پیاده روی، موج سواری، اسکی، شنا جابجا شوید و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. جابجایی از “ویژگی های تمرین های بدن سازی پیشرفته مانند VO2 max، رقیب مجازی (Virtual Partner®) و مشاور بازگشت به حالت عادی” به ویژگی ردگیری جی پی اس فوق العاده حساس مانند قطب نمای سه محوره و ®TracBack. و با آگاه سازی های هوشمند، حتی زمانی که در حالت ورزش کردن نیستید، می توانید حضور آن را لمس کنید.   

 

اندازه گیری های تناسب اندام پیشرفته

ساعت fenix 2 با ویژگی های تمرین ورزشی همراه شده تا شما را از فرم بدنی و تناسب اندامتان آگاه کند. برآوردگر VO2 max اولین گزینه است. زمانی که ساعت fenix 2 را با ضربان سنج قلب (*) استفاده می کنید، ساعت اطلاعات جز به جز، مانند سرعت دویدن، ضربان قلب در دقیقه و تغییر پذیری ضربان قلب برای برآورد حداکثر اکسیژنی که در هر دقیقه می توانید مصرف کنید را به شما می دهد.

روند رسیدن شما به VO2 max را پیگیری می کند تا به هدف های تناسب اندام خود برسید و وضعیت خودتان را با رقبا مقایسه کنید. سایر گزینه های اندازه گیری تناسب اندام، شامل راهنمای بازگشت بدن به حالت عادی با استفاده از زمان بازگشت به حالت اولیه و کنترل وضعیت بازگشت به حالت اولیه است، به اضافه یک پیش بینی کننده مسابقه، که زمان ایده آل زمان پایان تمرین را براساس عدد فعلی VO2 max برآورد می کند.   

ویژگی های دینامکی در حال دویدن

ساعت fenix 2 شامل بازخورد پیشرفته برنامه های ساعت دو گارمین روی نحوه دویدن با ارائه گزارش اندازه گیری های چندگانه ورزش است. هنگامی که با کنترل HRM-Run * استفاده شود، ساعت fenix 2 آهنگ حرکت، نوسان عمودی و زمان اتصال به زمین را گزارش می دهد. این اندازه ها دویدن دینامیکی نامیده می شوند و بر روی روند مصرف اکسیژن هنگام دویدن تاثیر می گذارند.  

وضعیت شنا و حالت اسکی

ساعت fenix 2 فقط برای ورزش های تناسب اندام در فضای باز نیست، تنظیم ویژگی های ویژه به شما در تمرین های ورزشی شنا و اسکی نیز کمک می کند. با وام گرفتن ویژگی های Garmin Swim (ساعت شنای گارمین)، ساعت فنیکس 2، سرعت، مسافت، ضربه شمار و موارد دیگر را پیگیری می کند.

شما فقط اندازه استخری را که در آن شنا می کنید به فنیکس 2 می دهید و تمرین خود را شروع می کنید. در حالت اسکی، سرعت، مسافت، سرعت سقوط عمودی و شمارشگر خودکار فعالیت با توقف خودکار هنگام حرکت با بالابر در دسترس شما قرار می گیرد. شما حتی می توانید با استفاده از تکنولوژی ™ANT+ از ساعت فنیکس 2 بعنوان یک کنترل سازگار با دستکش برای دوربین های ماجراجویی VIRB و VIRB Elite استفاده کنید.  

ناوبری مسیر شما

هیچ ساعت مچی دارای مسیریاب جی پی اسی و ABC (ارتفاع سنج، فشارسنج، قطب نما) دیگری، ترکیب عملکردهای تمرین ورزشی و تکنولوژی جی پی اس پیشتاز ما را ارائه نمی کند. ساعت فنیکس 2، یک سیستم مسیریابی جامع و قابلیت ذخیره مسیر طی شده مانند اطلاعات سفر را برای راهنمایی شما در نواحی شناخته شده و دور افتاده ارائه می کند.   

سنسورهای داخلی آن اطلاعات جهت، ارتفاع و تغییرات آب و هوایی را ارائه می کنند. این ساعت برای تحمل شرایط سخت در فضای باز ساخته شده است. همچنین یک ساعت روزانه شیک است. 

جی پی اس ساعت یک گزارش  “مرحله به مرحله” از مسیری که حرکت کرده اید را ضبط می کند. همچنین به شما این امکان را میدهد تا نقاط مسیر را مانند نقطه شروع/پایان مسیر، نقاط کنترل مسیر، یا یک کمپ، محل پارک خودرو یا سایر نقاط مورد علاقه را علامتگذاری کنید. با fenix 2 شما می توانید مسیری را ایجاد و از آن پیروی کنید، حداکثر 1000 نقطه مسیر و حداکثر 10000 نقطه از مسیر طی شده را ذخیره کنید. با استفاده از نرم افزار بیس کمپ (BaseCamp) برنامه سفر و ماجراجویی های خودتان را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. ساعت فنیکس دارای قابلیت های بلوتوث و +ANT برای به اشتراک گذاری بی سیم مسیرهای طی شده، نقاط مسیر، مسیرها و ژئوکاشه ها با سایر وسایل سازگار گارمین یا گوشی های تلفن هوشمند است.

ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما

ساعت fenix 2 به سنسورهای ABC مجهز است تا اطلاعات مربوط زمان جاری را ارائه کند. ارتفاع سنج داخلی، اطلاعات ارتفاع را برای کنترل تقریبی صعود و پائین آمدن ارائه می کند، همزمان با آن، فشارسنج می تواند با نمایش تغییرات سریع فشار برای پیش بینی وضع هوا مورد استفاده قرار گیرد.

قطب نمای سه محوره الکترونیکی درست بودن جهت حرکت را چه در حال حرکت و چه در حالت سکون، به شما نشان می دهد. ساعت fenix 2 دارای امکان کالیبره شدن خودکار سنسورهای ABC را با استفاده از گیرنده جی پی اس و همچنین تنظیم خودکار زمان را براساس موقعیت دارد. برای مشاهده دقیق درجه حرارت، آن را با سنسور بیرونی درجه حرارت (tempe) مطابقت دهید.  

ساخته شده برای تحمل سخت ترین شرایط طبیعی

ساعت fenix 2 ترکیبی از یک بدنه قوی برای محافظت در برابر شوک ها با یک شیشه معدنی انحنا دار با قابلیت مقاومت در برابر خراش است. دارای یک صفحه نمایش ال سی دی بزرگ با یک چراغ الی ای دی نور زمینه و یک بند مستحکم پلی یورتان است. همچنین یک مچ بند پارچه ای جایگزین (با چفت شدن قلاب و حلقه) همراه ساعت fenix 2 ارائه شده تا با هر مچ دستی سازگار باشد و بنابراین شما می توانید آن را به بالای ژاکت سنگین خود آویزان کنید.

ساعت فنیکس 2 دارای درجه 5 ATM (تحمل فشار آب تا عمق 50 متر) و عمر باتری حداکثر 50 ساعت در حالت استفاده از جی پی اس (بسته به تنظیم ها) و 5 هفته در حالت استفاده از ساعت است. عملکردهای اصلی ساعت شامل هشدارها، صداهای تن، هشدارهای لرزشی، کرونومتر و ساعت جهانی با توانایی نمایش چند منطقه زمانی در یک زمان است.  

وصل بودن

پیام های هوشمند به شما اجازه می دهد تا ایمیل ها، پیام های متنی و هشدارها را روی ساعت تان داشته باشید حتی اگر در حال حرکت باشید. ساعت فنیکس 2 سیگنال های بی سیم را از iPhone® 4s یا بالاتر دریافت می کند و به شما این امکان را می دهد که پیام ها را روی ساعت داشته باشید و هر زمان که خواستید کل متن پیام را روی صفحه نمایش نشان دهد.   (*) ضربان سنج قلب و HRM-run بصورت جداگانه فروخته می شوند (**) سازگار با iPhone® 4S یا بالاتر. 

ساعت فنیکس

ساعت گارمین Fenix

ساعت فنیکس

ساعت گارمین فنیکسساعت گارمین فنیکس
ساعتی برای آفرود، دویدن، دوچرخه سواری، کوهنوردی، ورزش های داخل سالن و ورزش های فضای باز

ساعت دارای ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما و هدایت کننده جی پی اس، از گم شدن شما در مناطق دورافتاده جلوگیری می کند
ارتفاع سنج، فشار سنج و قطب نمای سه محوره با سنسور کالیبره شدن خودکار
قابلیت ذخیره کردن حداکثر 1000 نقطه و حداکثر 10000 نقطه از مسیر طی شده
TracBack مسیر طی شده را برعکس می کند تا بتوانید به راحتی به نقطه شروع برگردید
توانایی بی سیم برای اشتراگ گذاشتن مسیرها، ترک ها، نقاط مسیر با وسایل دیگر
سازگار با ضربان سنج بی سیم قلب، سنسور پدال دوچرخه و دماسنج بی سیم tempe

منتخب مجله های National Geographic Gear در سال 2012 و Backpacker Editor’s در سال 2013
با استفاده از تکنولوژی پیشتاز جی پی اس، ساعت Fenix ویژگی های هدایتگری و مسیریابی را به خوبی یک راهنمای سفر برای راهنمایی شما در مناطق شناخته شده و مناطق دور افتاده انجام می دهد. سنسور داخلی آن اطلاعات جهت، ارتفاع و تغییرات آب و هوا را ارائه می کند. به گونه ای طراحی شده تا سخت ترین شرایط محیطی در فضای باز را تحمل کند – و همچنین یک گاه شمار روزانه شیک را ایجاد می کند.

طراحی شده برای تحمل شرایط سخت محیطی
Fenix ترکیبی از یک قاب مستحکم برای مقاوم ماندن در برابر صدمات و شیشه معدنی مقاوم در برابر خراش است. دارای یک صفحه نمایش LCD بزرگ با نور زمینه LED و یک بند مقاوم  از جنس پلی یورتان است. تا عمق 50 متر ضد آب است و مدت کارکرد باتری حداکثر 50 ساعت در حالت جی پی اس (بسته به تنظیم ها) و حداکثر 6 هفته برای استفاده از ساعت است.

عملکردهای اصلی ساعت شامل زنگ های هشدار، صداها، هشدارهای لرزشی، تایمر، کرونومتر و ساعت جهانی با امکان نمایش چندین منطقه زمانی در یک زمان است.

برنامه، هدایت و مسیر طی شده
Fenix امکان ایجاد مسیر و ضبط حداکثر 1000 نقطه (بعنوان کمپ یا نقاط مورد علاقه) و ضبط مسیرهای طی شده را دارد. امکان هدایت به مختصات، در طول یک مسیر طی شده یا مسیر طراحی شده، نقاط مسیر نزدیک و پیش رو، geocache یا هر جهت انتخاب شده ای را دارد. عملکرد TracBack شما را برای برگشتن به ابتدای مسیر از روی مسیر ضبط شده قبلی راهنمایی می کند، بنابراین شما به راحتی می توانید در شرایط اضطرای یا شرایط بد آب و هوایی راهتان را به سمت ماشین خود، ابتدای مسیر یا کمپ پیدا کنید.

با استفاده از BaseCamp سفرها را برنامه ریزی کنید و ماجراهای سفر را با دوستان و یا خانواده خود به اشتراک بگذارید. ساعت مچی Fenix مجهز به ANT و Bluetooth است و قابلیت به اشتراک گذاری بی سیم ترک ها، نقاط مسیر، راه ها و geocache را با سایر وسایل گارمین و گوشی های تلفن سازگار دارد.

ارتفاع سنج، فشار سنج و قطب نما
ساعت مچی Fenix مجهز به سنسور ABC (ارتفاع سنج، فشار سنج و قطب نما) اطلاعات مناسب را بصورت لحظه به لحظه ارائه می کند. ارتفاع سنج داخلی اطلاعات ارتفاعی را برای صعود و پائین آمدن بصورت دقیق بررسی می کند. فشارسنج می تواند برای پیش بینی تغییرات شرایط آب و هوایی با نمایش تغییرات لحظه ای و کوتاه مدت فشار هوا مورد استفاده شود. قطب نمای سه بعدی الکتریکی، وضعیت شما را چه در حال حرکت و چه در حالت سکون نشان می دهد.

در ساعت مچی گارمین Fenix، سنسورهای ABC با گیرنده های جی پی اس بصورت خودکار کالیبره می شوند و ساعت بطور خودکار براساس موقعیت محلی تنظیم می شود. برای مشاهده دما بصورت فوق العاده دقیق، آن را به سنسور دمای خارجی tempe وصل کنید.

نمایش اندازه
Fenix اطلاعات را بصورت لحظه ای برای مسافت، سرعت دویدن، پدال شمار دوچرخه و کالری مصرفی ارائه می کند و به شما کمک می کند تا اطلاعات را هنگام فعالیت ورزشی و یا بعد از آن در دسترس داشته باشید. Fenix با ضربان سنج قلب، سنسور سرعت/پدال شمار دوچرخه و footpod (گیره پا) برای فعالیت های ورزشی داخل سالن و فضای باز قابل استفاده است.

 

ساعت خلبانی گارمین

D2 ساعتی برای خلبان ها

ساعت خلبانی گارمین

این ساعت از جدیدترین محصولات شرکت گارمین است که دارای ویژگی های منحصر بفرد برای خلبانان و پرواز است. از جمله ویژگی های آن نمایش اطلاعات فرودگاه های نزدیک به شماست. مسیر طی شده توسط جی پی اس ساعت پیگیری می شود. دارای ارتفاع سنج بارومتریک و قطب نما بوده و امکان نمایش همزمان چند منطقه زمانی را دارد. دارای هشدار لرزشی برای یادآوری وظایف هنگام پرواز است و امکان دریافت بیسیم برنامه پرواز را از گارمین پیلوت دارد. شما حتی می توانید دوربین ورزشی ویرب گارمین را نیز با این ساعت کنترل کنید و با فیلمبرداری و عکسبرداری نمائید.

ساعت خلبانی D2
ساعت خلبانی D2

 

ساعت D2 یک ساعت خلبانی است که بعنوان یک خبره در نحوه عملکرد طراحی شده است. این اولین ساعت خلبانی است که به شما در پرواز کمک می کند، و به داشتن گیرنده جی پی اس فوق العاده حساس WAAS، ارتفاع سنج با سنسور فشار بارومتری قابل تنظیم و قطب نمای سه بعدی افتخار می کند. با داشتن صفحه نمایش خمره ای شکل، مشاهده آن حتی در زیر نور مستقیم خورشید آسان است و برای پرواز در شب دارای نور زمینه درخشان نارنجی رنگ است.

پرواز “به طرف” یا “نزدیکترین”، هنگام نیاز به آن
با ساعت گارمین D2 شما می توانید با فشار دادن ساده یک دکمه به مسیریابی “به طرف” و “نزدیکترین” ما دسترسی پیدا کنید. ساعت خلبانی D2 اطلاعات فرودگاه های جهان را دارد بنابراین شما می توانید مستقیما به سمت فرودگاه یا نقطه مسیر انتخابی خود پرواز کنید. و یا اگر نیاز به نشستن سریع روی زمین است، نزدیکترین فرودگاه را پیدا کنید. شما می توانید مسیر را روی صفحه نمایش نقشه حرکت مشاهده کنید و یا از HSI برای رسیدن به مقصد، پیروی کنید. همچنین می توانید با تنظیم نقاط مسیر خود، به سادگی به هر موقعیتی که در دیتابیس شما وجود ندارد، مسیریابی کنید. حتی می توانید نقاط مسیر “علامت روی هدف” را ایجاد کنید، بنابراین می توانید به سادگی مکان های بازگشت روی نقاطی که روی آن پرواز می کنید، را داشته باشید.

زمان سنج و صفحه نمایش قابل تنظیم براساس سلیقه شما
صفحه نمایش ساعت خلبانی گارمین D2 قابل شخصی سازی است، بنابراین شما می توانید سریعا به اطلاعات خیلی مهم، شامل سرعت جی پی اس روی زمین، مسیر جی پی اس، فاصله از نقاط مسیر/فرودگاه ها، زمان دقیق رسیدن به مسیر، جهت، میزان پرواز بدون نیروی موتور، دسترسی داشته باشید.
ساعت D2، زمان محلی و زمان زولو/یو تی سی را برای حداکثر چهار منطقه زمانی نشان می دهد. هنگام به زمین نشستن برای نگهداشتن زبانه روی  “time off” کرنومتر را فعال کنید و برای یادآوری کارهای مهم، مانند تعویض تانک سوخت، هشدارهای لرزشی را روی ساعت تنظیم کنید.

دریافت برنامه پرواز از Garmin Pilot
به راحتی برنامه پرواز بسازید و نقاط مسیر را با Garmin Pilot روی وسیله سازگار دارای بلوتوث (BLE) ایجاد کنید و به سادگی آنها را روی ساعت D2 بریزید. با فشار دادن چند دکمه، می توانید مسیریابی به سمت مقصد را توسط نقطه مسیر-به-نقطه مسیر، انجام دهید.

کنترل دوربین ماجراجویی VIRB
دوربین VIRB می تواند از پرواز شما تصاویر با کیفیت خیره کننده اچ دی بگیرد. در صورت نصب دوربین VIRB روی هواپیما، شما می توانید از ساعت D2 برای شروع کردن و پایان دادن به فیلمبرداری، مشاهده مدت زمان سپری شده یا وارد کردن زمان عکس گرفتن، استفاده کنید. ساعت D2 حتی می تواند چندین دوربین VIRB Elite را بطور همزمان کنترل کند، بنابراین شما می تواند بطور همزمان از چند زاویه عکس یا فیلم بگیرید.

خرید ساعت خلبانی گارمین

ساعت گارمین vivofit

vivofit purple

ساعت گارمین vivofit

ساعت گارمین vivofit
ساعت گارمین vivofit

نوار بدن سازی و تناسب اندامی که به زندگی پر مشغله شما، حرکت و شادابی می دهد
سطح فعالیت ورزشی شما را فرا می گیرد و یک هدف روزانه را به فعالیت ورزشی شما اختصاص می دهد
نمایش مرحله ها، کالری، مسافت، کنترل مدت زمان خواب
قابل انطباق با ضربان سنج قلب (1) برای فعالیت های تناسب اندام
عمر باتری بیشتر از یک سال، مقاوم در برابر آب (2)
ذخیره، برنامه ریزی و به اشتراک گذاشتن ورزش در Garmin Connect

شما می دانید که با قدم هایی که امروز برمیدارید، می تواند سلامت کلی امروز، فردا و آینده خود را بهبود ببخشید. و هنگامی که بلند شدن از روی صندلی و حرکت کردن بسیار ساده به نظر می رسد، لم دادن روی صندلی مشکل دیگری است. در اینجاست که Vivofit می تواند عادت های خوب را به عادت های همیشگی و مادام العمر تبدیل کند. این تنها نوار تناسب اندامی است که با یک هدف گذاری روزانه به شما خوش آمد می گوید، پیشرفت شما را پیگیری می کند و به شما زمان حرکت کردن را یادآوری می کند.

هدف گذاری روزانه
Vivofit سطح فعالیت ورزشی شما را فرا می گیرد و یک هدف روزانه را به فعالیت ورزشی شما اختصاص می دهد.وقتی شما موضوعات علامتگذاری شده فعالیت هایتان را بررسی می کنید، Vivofit هدف ورزشی فردای شما را تنظیم می کند، و به تدریج شما را به سبک زندگی سالم تر می رساند. در Garmin Connect، انجمن آنلاین و رایگان تناسب اندام، شما می توانید مدال های مجازی بدست آورید و پیشرفت خود در ورزش را مشاهده کنید.

اعلام زمان و “زمان حرکت کردن”
تحقیقات نشان می دهد که زمان طولانی عدم فعالیت، مانند پشت میز نشستن، میزان تولید آنزیم های چربی سوز را کاهش می دهد. شما می توانید این اثر بد را با راه رفتن های متناوب و کوتاه روزانه از بین ببرید. وقتی که شما زمان ورزش کردن را فراموش می کنید، vivofit آن را به خاطر دارد. هنگامی که شما برای مدتی طولانی نشسته اید، بعد از یک ساعت عدم فعالیت، نوار قرمز حرکت بالای صفحه نمایش ظاهر می شود. برای برگشتن نوار حرکت به حالت عادی، فقط کافی است که چند دقیقه قدم بزنید.

در حرکت بودن
هنگامی که شما آماده اید تا قدم بعدی را برای بهتر شدن سلامتی تان بردارید، Vivofit گزینه هایی بیشتری را برای انگیزه دادن به شما دارد. از ضربان سنج قلب (1) با vivofit استفاده کنید تا اطلاعات تمرین و تعداد ضربان خود را ضبط کنید و اطلاعات دقیق تری در رابطه با میزان کالری مصرف شده برای ورزش های تناسب اندام مانند دویدن یا کلاس قلب در ورزشگاه داشته باشید. در Garmin Connect، شما می توانید با سایر استفاده کنندگان Vivofit بصورت آنلاین مسابقه بدهید و یا مسابقه مجازی خود با دوستانتان را برای کسب مدال مجازی و رجز خوانی واقعی، شروع کنید.

همیشه روشن
ساعت Vivofit از جریان تمرینات شما برای 24 ساعت در هفت روز هفته پیروی می کند، و می تواند برای بیشتر از یک سال بدون نیاز به عوض کردن باتری کار کند. هنگامی که می خواهید به رختخواب بروید ساعت را روی حالت خواب تنظیم کنید تا ساعت Vivofit زمان استراحت شما را کنترل کند. در Garmin Connect، شما می توانید جمع کل ساعت خوابیدن را بعنوان دوره حرکت و خواب آرام، مشاهده کنید. ساعت نواری شکل Vivofit ضد آب (2) است، بنابراین شما می توانید بدون نگرانی دوش بگیرید و یا درصورت بارش باران از آن استفاده کنید.

وصل شدن
با لمس کردن یک دکمه، شما می توانید بصورت بی سیم ساعت Vivofit خود را با Garmin Connect همگام سازی کنید و برای داشتن انگیزه بیشتر برای ورزش کردن، تصویر کاملی از جریان پیشرفت خود را مشاهده کنید، به مسابقات آنلاین بپیوندید و مدال های مجازی بدست آورید. شروع کار با آن بسیار ساده است. بعد از تنظیم از طریق برنامه کاربردی Garmin Connect، توسط کامپیوتر یا موبایل(3) سازگار، به انجمن آنلاین ما دسترسی دارید.

(1)برای بعضی از مدل ها همراه با دستگاه ارائه می شود و برای بعضی از مدل ها بصورت جداگانه فروخته می شود.
(2) ضد آب (مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری)
(3) شامل تلفن های هوشند بلوتوث دار، برای اطلاع از سازگار بودن موبایل با ساعت با تولید کننده موبایل خود تماس بگیرید. 

ساعت تناسب اندام گارمین Vivofit

ساعت گارمین Forerunner 620

ساعت ورزشی گارمین Forerunner 620

ساعت گارمین Forerunner 620

ساعت Forerunner 620
ساعت Forerunner 620

– ساعت دویدن حرفه ای با راهنمای برگشتن به حالت عادی
– ساعت لمسی جی پی اس دار دویدن با صفحه نمایش کیفیت بالا که مسافت، گام و ضربان قلب را پیگیری می کند (*)
– محاسبه دقیق زمان بازگشتن به حالت عادی و حداکثر VO2، هنگام استفاده از ضربان سنج قلب
– کنترل HRM-Run (*) برای اطلاعات قدم ها، مدت زمان تماس با زمین و نوسان عمودی
– ویژگی های وصل شدن: آپلود خودکار به Garmin Connect، مسیریابی زنده، اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی
– سازگار با برنامه های رایگان تمرین ورزشی Garmin Connect

این ساعت نزدیکترین حالت به داشتن یک مربی دو شخصی است. ساعت Forerunner 620 دارای ویژگی های بازگشتن به حالت عادی، پیش بینی مسابقه و   VO2 max دقیق است، بنابراین شما می توانید هوشمندانه تر تمرین کنید. هنگامی که از ساعت همراه با کنترل HRM-Run * استفاده می کنید، ساعت بازخورد دویدن شما را با نمایش، قدم ها (آهنگ حرکت)، مدت زمان تماس با زمین و نوسان عمودی ارائه می کند. برای تمرین های داخل ساختمان، ساعت دارای شتاب سنج پیگیری کننده مسافت است، بنابراین نیازی به فوت پاد ندارد.

دویدن با ساعت گارمین Forerunner 620
دویدن با ساعت گارمین Forerunner 620

ساعت پتانسیل شما را می داند
ساعت Forerunner 620، می تواند VO2 max (حداکثر میزان اکسیژنی که بدن مصرف می کند)، شما را تخمین بزند. دانستن VO2 max یک روش عالی برای اندازه گیری ورزش و تناسب اندام و بهبود دهنده کارآیی است، هنگامی که از ضربان سنج قلب استفاده شود، ساعت 620 جز به جز اطلاعات شامل سرعت دویدن، تغییرات تعداد ضربان قلب در دقیقه را به VO2 max دقیق شما ارائه می کند. اعداد بیانگر حداکثر میزان اکسیژن مصرفی در  هر دقیقه، و برای هر کیلوگرم از وزن بدن در بهترین حالت کارآیی تمرین شماست.

یک اندازه گیر رنگی روی ساعت، مقایسه وضعیت اطلاعات VO2 max شما با سایر دوندگان هم جنس و هم سن تان را نشان می دهد. براساس VO2 max دقیق، ساعت 620 زمان مسابقه را برای مسافت های مختلف پیش بینی می کند. این موضوع می تواند زمان مورد نظر برای مسابقه بعدی را با داشتن آموزش مناسب، کامل و حرفه ای به شما بدهد.

روز استراحت یا روز دویدن
با Forerunner 620، نیازی به حدس زدن مدت زمان بازگشت بدن به حالت عادی  بین دو مرحله تمرین ندارید. ساعت فیزیک بدن شما را براساس اطلاعات ضربان سنج قلب می داند، بنابراین فاکتورها را برای تمرین قبلی شما در نظر می گیرد و سپس مدت زمانی را که بدن شما برای بازگشت کامل به حالت عادی، قبل از شروع تمرین دو سخت بعدی نیاز دارد، به شما می دهد.

با پوشیدن HRM-Run، ساعت 620 کنترل بازگشت به حالت عادی را در مدت چند دقیقه اول دویدن ارائه می کند که نشانگر مدت زمان برگشت بدن شما به حالت عادی است. هنگامی که دویدن خود را بطور کامل انجام دادید، زمان بازگشت به حالت عادی، مدت زمانی را که باید تا تمرین سخت بعدی، صبر کنید، به شما نشان می دهد. رنگ روی اندازه گیر، تفسیر آن را آسان می کند – سبز به معنی این است که شما برای دویدن وضعیت خوبی دارید. اگر رنگ قرمز را روی آن مشاهده کنید، مدت زمان بازگشت به حالت عادی بدن شما بیشتر از 3 روز است، شما باید یک روز استراحت کنید و یا یک دو سبک با زمان برگشت به حالت عادی، کوتاه داشته باشید.

از حالت بدنتان پیروی کنید
ساعت 620 اولین ساعت جی پی اس دار مخصوص دویدن است که بازخورد دویدن شما را با گزارش معیارهای چندگانه، ارائه می کند. هنگامی که ساعت با کنترل کننده HRM-Run استفاده شود، تعداد قدم ها، نوسان عمودی و مدت زمان تماس با زمین را گزارش می کند. این معیارها بعنوان دویدن مکانیکی شناخته می شوند و روی دویدن با صرفه جویی در مصرف انرژی بدن تاثیر می گذارد.

HRM-Run یک شتاب سنج دارد که جابجایی تاب گشت را برای محاسبه این معیارها، اندازه گیری می کند. قدم ها (Cadence): جمع کل قدم هایی است که در هر دقیقه برداشته اید ( ترکیب قدم های برداشته شده با پای چپ و راست). نوسان عمودی (Vertical oscillation): زاویه “پرش” هنگام دویدن است که برحسب سانتیمتر اندازه گیری می شود. زمان تماس با زمین (Ground contact time): دقیقا به همین معنی، یعنی مدت زمانی که در برداشتن هر قدم، پا با زمین در تماس است که برحسب میلی ثانیه اندازه گیری می شود. با اندازه گیر رنگی می توانید مقایسه دویدن دینامیکی خودتان با سایر دوندگان را به آسانی مشاهده کنید.

وصل شدن
ساعت Forerunner 620 می تواند اطلاعات را بصورت بی سیم به Garmin Connect ارسال کند. ساعت می تواند اطلاعات را توسط برنامه کاربردی Garmin Connect Mobile به تلفن هوشمند شما ارسال کند **. همچنین می توانید یک یا چند “هات اسپات” وای فای تنظیم کنید تا هنگامی که ساعت 620 شما در محدوده باشد، اطلاعات را بصورت خودکار به Garmin Connect ارسال کند.

همچنین ساعت ویژگی پیگیری زنده را دارد که به شما این امکان را می دهد تا دوستان و هواداران شما، همراه شما باشند و آمار فعالیت ورزشی شما را بصورت زنده مشاهده کنند. تلفن خود را با ساعت 620 مطابقت دهید، تا در طول مدت دویدن از LiveTrack استفاده کند. همچنین شما می توانید پیروزی هایتان را با ارسال به روز رسانی ها توسط برنامه کاربردی Garmin Connect Mobile به اشتراک بگذارید. و برای داشتن یک مربی تمام وقت هنگام دویدن، ساعت 620 با برنامه های کاربردی Garmin Connect سازگار است. با وصل شدن منظم ساعت به Garmin Connect، شما از مزیت آنتن گیری سریعتر جی پی اس بر اثر ارسال ماهواره ای اطلاعات که باید بصورت خودکار به دستگاه شما ارسال شود، بهره می برید.

* برای بعضی از مدل ها همراه ساعت و برای بعضی از مدل ها بصورت جداگانه فروخته می شود.
** سازگار با آیفون 4S یا بالاتر

ساعت گارمین Forerunner 620

ساعت گارمین quatix

ساعت ورزشی گارمین quatix

ساعت گارمین quatix

ساعت دریایی دارای جی پی اس فوق العاده حساس، ارتفاع سنج، فشار سنج و قطب نمای سه محوره
خروجی دائمی اطلاعات  ®NMEA 2000
قابلیت های کنترل از راه دور کاپیتان خودکار گارمین
تشخیص خودکار MOB
ویژگی های مخصوص مسابقات قایقرانی با بادبان (کرونومتر مسابقه، خط شروع مجازی مسابقه و tack assist)

ساعت ورزشی گارمین quatix
ساعت ورزشی گارمین quatix

هیچ ساعتی شبیه quatix وجود ندارد
ساعت دریایی quatix دارای یک جی پی اس فوق العاده حساس برای مسیریابی است و برای همه مشتاقان دریانوردی، از مسابقه دهندگان با قایق تفریحی و قایق پارویی کایاک تا قایق های موتور دار و قایق های بادبانی طراحی شده است. فقط این ساعت دریایی دارای جی پی اس است که ویژگی های باور نکردنی ای را از مسیریابی دریایی شامل تشخیص خودکار MOB، تجهیزات کنترل از راه دور گارمین و خروجی دائمی اطلاعات ®NMEA 2000 را برای مسیریابی دریایی ارائه می کند.
یک ساعت فوق العاده دقیق که دارای ویژگی های سفر دریایی است و تا بحال در هیچ ساعتی وجود نداشته است، مانند کرونومتر مسابقه، خط شروع مجازی مسابقه، دستیار وضع هوا (tack assist) و اطلاعات جزر و مد. 
این ساعت همچنین به کالیبره کردن خودکار ارتفاع سنج، فشار سنج و قطب نمای سه محوره، سنسور درجه حرارت و اطلاعات جزر و مد مجهز شده است. علاوه براین، ساعت quatix می تواند اطلاعات را بصورت بی سیم با سایر وسایل سازگار با گارمین به اشتراک بگذارد.
quatix wet watch
ساعت ضد آب quatix
 
جریان دائمی اطلاعات ®NMEA 2000
هنگامی که با فرستنده و گیرنده Garmin GNT™ 10 NMEA (بصورت جداگانه فروخته می شود) مطابقت پیدا کند، شما می توانید بصورت بی سیم جریان پیوسته اطلاعات را داشته باشید و اطلاعات NMEA 2000، مانند سرعت، جهت، عمق آب و موارد دیگر را روی مچ دست تان مشاهده کنید *.
 
ویژگی های ویژه قایقرانی
ساعت quatix با ابزارهای پیشرفته مسابقات قایقرانی با اطلاعات غیر موازی و حدود قابل سنجش در طول یک مسابقه ترکیب شده است. ساعت quatix به سادگی می تواند خط شروع مجازی بین دو نقطه از مسیر جی پی اس را تنظیم کند. سپس خط شروع را با کرونومتر ترکیب می کند تا مسافت بین 2 خط را برای سرعت مطلوب و زمان مورد نیاز محاسبه کند، که این امکان را به قایق می دهد تا در زمان شروع از خط حرکت با حداکثر سرعت حرکت کند. 
زمانی که مسابقه شروع شد، ساعت به حالت Tack Assist می رود و وضعیت را چه برای جهت و چه براساس lifted روی زاویه tack بهینه می کند و کنترل بیشتری را روی تجربه قایقرانی شما به ارمغان می آورد.
 
قابلیت های کنترل از راه دور کاپیتان خودکار
همچنین، این ساعت جادویی دارای قابلیت کنترل از راه دور داخلی است. که به شما این امکان را می دهد تا Garmin autopilot (کاپیتان خودکار گارمین) را از راه دور کنترل کنید، بنابراین شما می توانید با داشتن اطلاعات و کنترل قایق از روی مچ دست تان روی عرشه قایق موتوری یا قایق بادبانی حرکت کنید.
 
فعالیت های خودکار بی سیم MOB
اگر یکی از خدمه کشتی که ساعت quatix دارد، در دریا بیفتد، ساعت quatix بصورت خودکار یک هشدار MOB به دستگاه چارت پلاتر ارسال می کند (به GNT™ 10 NMEA Transceiver نیاز دارد که بصورت جداگانه فروخته می شود)
 
برنامه ریزی و بازبینی سفر در خانه
با نرم افزار برنامه ریزی دریایی ™HomePort (بصورت جداگانه فروخته می شود) شما می توانید ماجراجویی هایتان را روی کامپیوتر ویندوز یا مکینتاش برنامه ریزی و بازبینی کنید. مسیر خود را روی کامپیوتر ایجاد کنید و آن را روی ساعت quatix بریزید.
یا اگر می خواهید بیشتر و بیشتر با موبایل کار کنید، می توانید برای استفاده از BlueChart® Mobile بصورت بی سیم به آی پد 2**، آیفون 5 یا آیفون 4 اس وصل شوید (BlueChart® Mobile بصورت جداگانه فروخته می شود)
 
(*) تجهیزات اختیاری GNT™ 10 (بصورت جداگانه فروخته می شود)
(**) iOS 6.0 یا بالاتر
ساعت دریایی گارمین Quatix

ساعت خلبانی گارمین D2

ساعت گارمین D2

ساعت خلبانی گارمین D2

– دارای دکمه های “به طرف” و “نزدیکترین” که برای اطلاعات فرودگاه های جهان مورد استفاده قرار می گیرد
– ارتفاع سنج با سنسور فشار بارومتری قابل تنظیم و قطب نما
– نمایش همزمان چند منطقه زمانی با مرجع زولو/یو تی سی
– ساعت های مختلف و هشدارهای لرزشی برای یادآوری وظایف هنگام پرواز
– دریافت بی سیم برنامه پرواز از Garmin Pilot و کنترل دوربین VIRB

ساعت خلبانی D2
ساعت خلبانی D2

دستگاه خودکار هواپیما، قابل حمل و در دل یک ساعت

ساعت D2 یک ساعت خلبانی است که بعنوان یک خبره در روش عملکرد طراحی شده است. این اولین ساعت خلبانی است که به شما در پرواز کمک می کند، و به داشتن گیرنده جی پی اس  فوق العاده حساس WAAS، ارتفاع سنج با سنسور فشار بارومتری قابل تنظیم و قطب نمای سه بعدی افتخار می کند. با داشتن صفحه نمایش خمره ای شکل، مشاهده آن حتی در زیر نور مستقیم خورشید آسان است و برای پرواز در شب دارای نور زمینه درخشان نارنجی رنگ است.

پرواز “به طرف” یا “نزدیکترین”، هنگام نیاز به آن
با ساعت D2 شما می توانید با فشار دادن ساده یک دکمه به مسیریابی “به طرف” و “نزدیکترین” ما دسترسی پیدا کنید. ساعت D2 اطلاعات فرودگاه های جهان را دارد بنابراین شما می توانید مستقیما به سمت فرودگاه یا نقطه مسیر انتخابی خود پرواز کنید. و یا اگر نیاز به نشستن سریع روی زمین است، نزدیکترین فرودگاه را پیدا کنید. شما می توانید مسیر را روی صفحه نمایش نقشه حرکت مشاهده کنید و یا از HSI برای رسیدن به مقصد، پیروی کنید. همچنین می توانید با تنظیم نقاط مسیر خود، به سادگی به هر موقعیتی که در دیتابیس شما وجود ندارد، مسیریابی کنید. حتی می توانید نقاط مسیر “علامت روی هدف” را ایجاد کنید، بنابراین می توانید به سادگی مکان های بازگشت روی نقاطی که روی آن پرواز می کنید، را داشته باشید.

زمان سنج و صفحه نمایش قابل تنظیم براساس سلیقه شما
صفحه نمایش ساعت D2 قابل شخصی سازی است، بنابراین شما می توانید سریعا به اطلاعات خیلی مهم، شامل سرعت جی پی اس روی زمین، مسیر جی پی اس، فاصله از نقاط مسیر/فرودگاه ها، زمان دقیق رسیدن به مسیر، جهت، میزان پرواز بدون نیروی موتور، دسترسی داشته باشید.
ساعت D2، زمان محلی و زمان زولو/یو تی سی را برای حداکثر چهار منطقه زمانی نشان می دهد. هنگام به زمین نشستن برای نگهداشتن زبانه روی  “time off” کرنومتر را فعال کنید و برای یادآوری کارهای مهم، مانند تعویض تانک سوخت، هشدارهای لرزشی را روی ساعت تنظیم کنید.

دریافت برنامه پرواز از Garmin Pilot
به راحتی برنامه پرواز بسازید و نقاط مسیر را با Garmin Pilot روی وسیله سازگار دارای بلوتوث (BLE) ایجاد کنید و به سادگی آنها را روی ساعت D2 بریزید. با فشار دادن چند دکمه، می توانید مسیریابی به سمت مقصد را توسط نقطه مسیر-به-نقطه مسیر، انجام دهید.

کنترل دوربین ماجراجویی VIRB
دوربین VIRB می تواند از پرواز شما تصاویر با کیفیت خیره کننده اچ دی بگیرد. در صورت نصب دوربین VIRB روی هواپیما، شما می توانید از ساعت D2 برای شروع کردن و پایان دادن به فیلمبرداری، مشاهده مدت زمان سپری شده یا وارد کردن زمان عکس گرفتن، استفاده کنید. ساعت D2 حتی می تواند چندین دوربین VIRB Elite را بطور همزمان کنترل کند، بنابراین شما می تواند بطور همزمان از چند زاویه عکس یا فیلم بگیرید.

ساعت خلبانی گارمین D2

نقشه گارمین اندروید

نقشه گارمین اندروید

نقشه اندروید گارمین viago
نقشه garmin اندروید

گارمین برنامه کاربردی نقشه جی پی اس خود برای آیفون و اندروید را ارائه کرد. این برنامه کاربردی قابل نصب بر روی گوشی های موبایل با سیستم عامل اندروید و گوشی های تلفن همراه آیفون است. این برنامه کاربردی با نام Viago ارائه شده و دارای قابلیت های زیر است:
– قابلیت جستجو در نقشه جهانی و نقشه های منطقه ای
– قابلیت نمایش photoReal junction
– ارائه اطلاعات سرعت و ترافیک
– قابلیت نمایش سه بعدی ساختمان ها

– ارائه اطلاعات دوربین های کنترل سرعت
– قابلیت نمایش آنلاین ترافیک
– دارای چند امکان منحصر بفرد برای گوش های آیفون

لازم به ذکر است که در حال حاضر شرکت گارمین برای ایران نقشه جی پی اس ارائه نمی کند (فقط نقشه جی پی اس گارمین ارائه شده توسط شرکت راه نقشه خاورمیانه برای ایران وجود دارد) و برنامه کاربردی Viago برای کاربران ایرانی در دسترس نیست 

جی پی اس گارمین Nuvi 205W

garmin nuvi 205w

جی پی اس گارمین Nuvi 205W

جی پی اس خودرویی گارمین نوی 52 دبلیو

جی پی اس خودرویی گارمین نوی 52 دبلیو

قابل حمل، اقتصادی، دارای صفحه نمایش عریض، nuvi 205W همراه سفرهای شخصی شما و جریان زندگی روزمره شماست. این هدایتگر شما را در مسیر و در هر پیچ راهنمایی می کند و سرویس اختیاری MSN Direct به شما موقعیت مکانی را در هر لحظه به همراه اطلاعات ارائه می کند. کار کردن با 205W بسیار آسان است.

با صفحه نمایش عریض 205W شما همیشه تصویر بزرگی را برای مشاهده جزئیات نقشه، جهت ها هنگام رانندگی، تصاویر و موارد دیگر بصورت واضح و با رنگ های درخشان در دسترس دارید. صفحه نمایش 4.3 اینچی (10/92 سانتی متری) آن، به راحتی قابل خوانده شدن در نور خورشید و از هر جهتی است.

هدایت به آسانی
با لمس صفحه نمایش رنگی به راحتی یک مقصد را وارد کنید و nuvi شما را با راهنمای صوتی جهت ها در هر پیچ، نقشه دو بعدی یا سه بعدی و ترسیم روان نقشه مسیری که شما حرکت می کنید، شما را به مقصد هدایت می کند. نقشه دیجیتالی ارتفاع، در زوم های بالا، حد فاصل ارتفاع ها را سایه دار نشان می دهد و به شما تصویر بزرگی از محیط و زمین آن ناحیه می دهد. علاوه براین، nuvi 205W امکان افزودن نقاط جالب شخصی (POIs)، مانند مدارس و دوربین های امنیتی را دارد و به شما اجازه می دهد تا هشدارهایی را برای زمان نزدیک شدن به آنها تنظیم کنید. با ماهواره پیش بینی کننده HotFix، جی پی اس  nuvi موقعیت شما را سریعتر محاسبه می کند تا سریعتر به مقصد برسید.

آن را همراه خود داشته باشید
مشابه بقیه مدل های سری nuvi 2×5، جی پی اس nuvi 205W، طراحی صاف، براق و باریکی دارد و مناسب برای حمل در جیب یا کیف شماست. باتری قابل شارژ لیتیوم یون آن را مناسب برای هدایت کردن در ماشین یا هنگام راه رفتن می کند. با امکان موقعیت یاب اضطراری “?Where Am I” (“من کجا هستم؟”) شما همیشه موقعیت خود را می دانید. با یک ضربه آرام روی صفحه نمایش، شما مختصات دقیق طول و عرض جغرافیایی موقیعت خود، نزدیکترین آدرس و تقاطع، نزدیکترین بیمارستان، ایستگاه پلیس و جایگاه سوخت را مشاهده خواهید کرد.

garmin nuvi 205w

Garmin nuvi 205w

فراتر از هدایت کردن
هدایت کردن فقط  اول ماجراست. nuvi 205W دارای چندین ابزار برای سفر از جمله نمایشگر تصاویر JPEG، ساعت سفر در دنیا با زمان های محلی، تبدیل گر واحد پول، تبدیل گر واحدهای اندازه گیری، ماشین حساب و … است. 205W با افزوده شدن اختیاری محتوای MSN Direct سازگار است (به اشتراک و گیرنده نیاز است) و Garmin Garage رایگان که شما می توانید وسایل نقلیه انیمیشنی را برای نشان دادن موقعیت خود روی نقشه انتخاب کنید، دانلود نمائید. همچنین این دستگاه جی پی اس با Garmin Lock که یک ویژگی ضد سرقت است، ارائه می شود. 

جی پی اس گارمین Nuvi 40 

Garmin nuvi 40

جی پی اس گارمین Nuvi 40 

Garmin nuvi 40

Garmin nuvi 40

عازم مقصد خود شوید و کار جهت یابی را به nuvi 40 بسپارید. این جی پی اس دارای صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی (10/92 سانتیمتری) جهت یابی دقیق در هر پیچ را با گفتن نام خیابان ها فراهم می کند.

جهت یابی در هر پیچ
رابط کاربر تصویری nuvi 40 با دو انتخاب ساده به شما خوش آمد می گوید: “?Where To” و “View Map”. صفحه نمایش را برای جستجوی ساده آدرس ها و خدمات لمس کنید تا شما را با راهنمای صوتی در هر پیچ و گفتن نام خیابان ها به مقصد هدایت کند. نمایشگر محدودیت سرعت nuvi 40 به شما حداکثر سرعت مجاز را روی بیشتر جاده های اصلی نشان می دهد. با امکان موقعیت یاب اضطراری “?Where Am I” (“من کجا هستم؟”) شما همیشه موقعیت خود را می دانید. 

مسیر حرکت خود را بدانید، قبل از اینکه خیلی دیر شود
حالا دیگر نیازی به حدس زدن مسیر حرکت در نزدیکی  محل چرخش وجود ندارد. این امکان در مناطق بزرگ شهری، با استفاده از راهنمای مسیر حرکت با مشاهده تقاطع، شما را به مسیر صحیح هدایت می کند. در نزدیک محل های چرخش یا خروجی ها و در تقاطع های ناشناخته به آسانی امکان حرکت به خروجی را میسر می سازد. صفحه نمایش جی پی اس، علامت های واقعی جاده را نمایش می دهد و تقاطع های مسیر همراه با فلش ها که بیانگر مسیر مناسب برای هدایت شدن هستند (این امکان برای نقشه های اروپا و آمریکا وجود دارد).

 جی پی اس خودرویی نازک با صفحه نمایش عریض و وزن سبک، دارای بلوتوث گزینه ای است مناسب برای هر مسافرت شما.

ساعت گارمین Tactix

ساعت ورزشی گارمین Tactix

ساعت گارمین Tactix

ساعت گارمین Tactix
ساعت گارمین Tactix

مسیریاب جی پی اس تاکتیکی + ساعت ABC

جی پی اس فوق العاده حساس با کالیبره شدن خودکار ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نمای سه محوره
صفحه نمایش مقاوم در برابر خش و منحنی که باعث جلوگیری از انعکاس نور می شود
صفحه نمایش کریستال مایع با حالت نگاتیو و ال ای دی سبز
مسیر برگشت برای برگشتن از روی مسیر به نقطه شروع

ساعت آماده رفتن به فضای باز tactix دارای جی پی اس فوق العاده حساس به اضافه امکانات ABC با ویژگی هایی برای تمرین کردن، گردشگری و موارد بیشتر است. در داخل آن، ارتفاع سنج، فشارسنج، قطب نمای سه محوره و تراکر با 1000 نقطه مسیر، 10000 نقطه از مسیر و قابلیت های TracBack در فضای باز را دارد. مقاوم در برابر آب (تا عمق 50 متر)، به رنگ سیاه مات و بدون انعکاس نور و با نور زمینه ال ای دی سبز رنگ که هنگام شب نور آن زننده نیست. 

برنامه ریزی، مسیریابی، مسیر طی شده
ساعت tactix به شما این امکان را می دهد تا مسیرهای خود را ایجاد کنید، حداکثر 1000 نقطه مسیر (مانند نقاط تجمع، موقعیت ها یا مکان های بالقوه برای کمپ زدن) را ذخیره کنید و جز به جز حرکت (گزارش مسیر) را با جی پی اس ذخیره کنید. مسیریابی به مختصات خاص، در طول یک مسیر یا مسیر طی شده، همراه با نقاط مسیر یا همراه با جهت انتخاب شده. ویژگی TracBack شما را راهنمایی می کند تا مسیر رفته را براساس گزارش مسیر طی شده قبلی برگردید، بنابراین شما به آسانی می توانید برای پایان دادن به مسیر تمرین، بازگشت به کمپ، رفتن به ابتدای مسیر یا رسیدن به وسیله نقلیه ایمن، حتی در شرایط سخت جوی، راه خود را پیدا کنید.

با استفاده از BaseCamp و BaseCamp Mobile می توانید برنامه ریزی سفر و ماجراجویی هایتان را با دوستان و فامیل به اشتراک بگذارید، ساعت tactix مجهز به دو قابلیت بلوتوث و +ANT برای به اشتراک گذاری بی سیم مسیرهای طی شده، نقاط مسیر و مسیر برنامه ریزی شده با سایر وسایل سازگار با گارمین یا تلفن های هوشمند است.

ارتفاع سنج، فشار سنج و قطب نما
ساعت tactix برای ارائه اطلاعات مربوط به هر لحظه، مجهز به سنسورهای ABC (ارتفاع سنج، فشار سنج و قطب نما) است. ارتفاع سنج داخلی، اطلاعات ارتفاع را برای کنترل دقیق صعود و پائین آمدن ارائه می کند، همزمان با آن، فشارسنج می تواند با نمایش تغییرات سریع فشار برای پیش بینی وضع هوا مورد استفاده قرار گیرد. قطب نمای سه محوره الکترونیکی درست بودن جهت حرکت را چه در حال حرکت و چه در حالت سکون، به شما نشان می دهد.

ساعت tactix برای کالیبره شده خودکار سنسورهای ABC از گیرنده جی پی اس خود استفاده می کند و همچنین تنظیم خودکار زمان را براساس موقعیت انجام می دهد. برای مشاهده دقیق درجه حرارت، آن را با سنسور بیرونی درجه حرارت (tempe)مطابقت دهید.

عملکرد اندازه گیری
ساعت tactix اطلاعات عملکرد، مانند مسافت، سرعت، ریتم حرکت، کالری مصرفی را برای هر لحظه ارائه می کند و به شما کمک می کند تا مسیر پیشرفت خود را همزمان و بعد از ماجراجویی هایتان پیگیری کنید. می توانید ضربان سنج قلب، سنسور دوچرخه سرعت/ریتم حرکت و فوت پاد را با ساعت tactix برای فعالیت های ورزشی داخل سالن و فضای باز مورد استفاده قرار دهید.

ساخته شده برای تحمل سخت ترین شرایط طبیعی
ساعت tactix ترکیبی از یک بدنه قوی برای محافظت در برابر شوک ها با یک شیشه معدنی مقاوم در برابر خش است. دارای یک صفحه نمایش ال سی دی بزرگ با نور زمینه ال ای دی سبز رنگ و یک بند مستحکم پلی یورتان است. ساعت تحمل فشار آب تا عمق 50 متر را دارد و عمر باتری آن حداکثر 50 ساعت در حالت استفاده از جی پی اس (بسته به تنظیم ها) و 5 هفته در حالت استفاده از ساعت است.

الهام گرفته از تاکتیک، آماده استفاده در فضای باز
در طراحی کاملا مشکی، مستحکم و با دوام این ساعت از مقررات و دستورالعمل های سخت واحد تاکتیک ها، برای آماده کار بودن ساعت برای استفاده در فضای باز الهام گرفته شده است. صفحه نمایش مقاوم در برابر خش آن، انحنا دار بوده و از انعکاس نور جلوگیری می کند. ویژگی جزر و مد آمریکا و حالت Jumpmaster برای عملیات آبی و خاکی و هوابرد، فوق العاده گرانبها هستند. نور پس زمینه سبز با موقعیت یا دید شما تداخل ندارد (و نیازی به برداشتن عینک دید در شب نیست).

بیشتر از یک ساعت معمولی
ساعت tactix دارای اطلاعات خورشید/ماه و تقویم شکار/ماهیگیری علاوه بر عملکردهای اصلی ساعت مانند هشدارها، صداهای تون، هشدار لرزشی، زمان سنج، کرونومتر و ساعت جهانی با امکان نمایش همزمان چند منطقه زمانی است. حتی می توانید با آن دوربین های ماجراجویی VIRB و VIRB Elite را کنترل کنید.

ساعت Tactix گارمین

ساعت گارمین Fenix 2

قطب نما در ساعت گارمین fenix2

ساعت گارمین Fenix 2

ساعت گارمین fenix2
ساعت گارمین fenix2
ساعتی دارای همه ویژگی های تمرین ورزشی برای ورزشکاران رشته ورزش چندگانه
پیگیری مسافت، سرعت و ضربان قلب (1)
محاسبه زمان بازگشت به حالت اولیه و حداکثر VO2 تقریبی (هنگام استفاده از ضربان سنج قلب)
کنترل HRM-Run * اطلاعات آهنگ حرکت، زمان ground contact (تماس با زمین) و نوسان عمودی
ویژگی های وصل شدن (**)، شامل آپلود کردن در Garmin Connect و BaseCamp برای مسیر جاری و به اشتراک گذاری
موقعیت یاب جی پی اس فوق العاده حساس، قطب نمای سه محوره با ارتفاع سنج و فشار سنج بارومتریک
 
ساعت Fenix 2 ترکیبی از بهترین ویژگی های ساعت بدن سازی (تناسب اندام) و ورزش های فضای باز بوده و بعنوان یک وسیله ایده آل کمک آموزشی برای ورزشکاران ورزش چندگانه است. Fenix 2 به شما این امکان را می دهد تا به سادگی بین ویژگی های تنظیم شده برای دویدن، کوهنوردی، دوچرخه سواری، پیاده روی، موج سواری، اسکی، شنا جابجا شوید و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. جابجایی از “ویژگی های تمرین های بدن سازی پیشرفته مانند VO2 max، رقیب مجازی (Virtual Partner®) و مشاور بازگشت به حالت عادی” به ویژگی ردگیری جی پی اس فوق العاده حساس مانند قطب نمای سه محوره و ®TracBack. و با آگاه سازی های هوشمند، حتی زمانی که در حالت ورزش کردن نیستید، می توانید حضور آن را لمس کنید. 
 
اندازه گیری های تناسب اندام پیشرفته
ساعت fenix 2 با ویژگی های تمرین ورزشی همراه شده تا شما را از فرم بدنی و تناسب اندامتان آگاه کند. برآوردگر VO2 max اولین گزینه است. زمانی که ساعت fenix 2 را با ضربان سنج قلب (*) استفاده می کنید، ساعت اطلاعات جز به جز، مانند سرعت دویدن، ضربان قلب در دقیقه و تغییر پذیری ضربان قلب برای برآورد حداکثر اکسیژنی که در هر دقیقه می توانید مصرف کنید را به شما می دهد. روند رسیدن شما به VO2 max را پیگیری می کند تا به هدف های تناسب اندام خود برسید و وضعیت خودتان را با رقبا مقایسه کنید. سایر گزینه های اندازه گیری تناسب اندام، شامل راهنمای بازگشت بدن به حالت عادی با استفاده از زمان بازگشت به حالت اولیه و کنترل وضعیت بازگشت به حالت اولیه است، به اضافه یک پیش بینی کننده مسابقه، که زمان ایده آل زمان پایان تمرین را براساس عدد فعلی VO2 max برآورد می کند. 
 
ویژگی های دینامکی در حال دویدن
ساعت fenix 2 شامل بازخورد پیشرفته برنامه های ساعت دو گارمین روی نحوه دویدن با ارائه گزارش اندازه گیری های چندگانه ورزش است. هنگامی که با کنترل HRM-Run * استفاده شود، ساعت fenix 2 آهنگ حرکت، نوسان عمودی و زمان اتصال به زمین را گزارش می دهد. این اندازه ها دویدن دینامیکی نامیده می شوند و بر روی روند مصرف اکسیژن هنگام دویدن تاثیر می گذارند.
 
وضعیت شنا و حالت اسکی
ساعت fenix 2 فقط برای ورزش های تناسب اندام در فضای باز نیست، تنظیم ویژگی های ویژه به شما در تمرین های ورزشی شنا و اسکی نیز کمک می کند. با وام گرفتن ویژگی های Garmin Swim (ساعت شنای گارمین)، ساعت فنیکس 2، سرعت، مسافت، ضربه شمار و موارد دیگر را پیگیری می کند. شما فقط اندازه استخری را که در آن شنا می کنید به فنیکس 2 می دهید و تمرین خود را شروع می کنید. در حالت اسکی، سرعت، مسافت، سرعت سقوط عمودی و شمارشگر خودکار فعالیت با توقف خودکار هنگام حرکت با بالابر در دسترس شما قرار می گیرد. شما حتی می توانید با استفاده از تکنولوژی ™ANT+ از ساعت فنیکس 2 بعنوان یک کنترل سازگار با دستکش برای دوربین های ماجراجویی VIRB و VIRB Elite استفاده کنید.
 
ناوبری مسیر شما
هیچ ساعت مچی دارای مسیریاب جی پی اسی و ABC (ارتفاع سنج، فشارسنج، قطب نما) دیگری، ترکیب عملکردهای تمرین ورزشی و تکنولوژی جی پی اس پیشتاز ما را ارائه نمی کند. ساعت فنیکس 2، یک سیستم مسیریابی جامع و قابلیت ذخیره مسیر طی شده مانند اطلاعات سفر را برای راهنمایی شما در نواحی شناخته شده و دور افتاده ارائه می کند. 
 
سنسورهای داخلی آن اطلاعات جهت، ارتفاع و تغییرات آب و هوایی را ارائه می کنند. این ساعت برای تحمل شرایط سخت در فضای باز ساخته شده است. همچنین یک ساعت روزانه شیک است. 
جی پی اس ساعت یک گزارش  “مرحله به مرحله” از مسیری که حرکت کرده اید را ضبط می کند. همچنین به شما این امکان را میدهد تا نقاط مسیر را مانند نقطه شروع/پایان مسیر، نقاط کنترل مسیر، یا یک کمپ، محل پارک خودرو یا سایر نقاط مورد علاقه را علامتگذاری کنید. با fenix 2 شما می توانید مسیری را ایجاد و از آن پیروی کنید، حداکثر 1000 نقطه مسیر و حداکثر 10000 نقطه از مسیر طی شده را ذخیره کنید.
با استفاده از نرم افزار بیس کمپ (BaseCamp) برنامه سفر و ماجراجویی های خودتان را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. ساعت فنیکس دارای قابلیت های بلوتوث و +ANT برای به اشتراک گذاری بی سیم مسیرهای طی شده، نقاط مسیر، مسیرها و ژئوکاشه ها با سایر وسایل سازگار گارمین یا گوشی های تلفن هوشمند است.
 
ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما
ساعت fenix 2 به سنسورهای ABC مجهز است تا اطلاعات مربوط زمان جاری را ارائه کند. ارتفاع سنج داخلی، اطلاعات ارتفاع را برای کنترل تقریبی صعود و پائین آمدن ارائه می کند، همزمان با آن، فشارسنج می تواند با نمایش تغییرات سریع فشار برای پیش بینی وضع هوا مورد استفاده قرار گیرد. قطب نمای سه محوره الکترونیکی درست بودن جهت حرکت را چه در حال حرکت و چه در حالت سکون، به شما نشان می دهد.
ساعت fenix 2 دارای امکان کالیبره شدن خودکار سنسورهای ABC را با استفاده از گیرنده جی پی اس و همچنین تنظیم خودکار زمان را براساس موقعیت دارد. برای مشاهده دقیق درجه حرارت، آن را با سنسور بیرونی درجه حرارت (tempe)مطابقت دهید.
 
ساخته شده برای تحمل سخت ترین شرایط طبیعی
ساعت fenix 2 ترکیبی از یک بدنه قوی برای محافظت در برابر شوک ها با یک شیشه معدنی انحنا دار با قابلیت مقاومت در برابر خراش است. دارای یک صفحه نمایش ال سی دی بزرگ با یک چراغ الی ای دی نور زمینه و یک بند مستحکم پلی یورتان است. همچنین یک مچ بند پارچه ای جایگزین (با چفت شدن قلاب و حلقه) همراه ساعت fenix 2 ارائه شده تا با هر مچ دستی سازگار باشد و بنابراین شما می توانید آن را به بالای ژاکت سنگین خود آویزان کنید. ساعت فنیکس 2 دارای درجه 5 ATM (تحمل فشار آب تا عمق 50 متر) و عمر باتری حداکثر 50 ساعت در حالت استفاده از جی پی اس (بسته به تنظیم ها) و 5 هفته در حالت استفاده از ساعت است. عملکردهای اصلی ساعت شامل هشدارها، صداهای تن، هشدارهای لرزشی، کرونومتر و ساعت جهانی با توانایی نمایش چند منطقه زمانی در یک زمان است.
 
وصل بودن
پیام های هوشمند به شما اجازه می دهد تا ایمیل ها، پیام های متنی و هشدارها را روی ساعت تان داشته باشید حتی اگر در حال حرکت باشید. ساعت فنیکس 2 سیگنال های بی سیم را از iPhone® 4s یا بالاتر دریافت می کند و به شما این امکان را می دهد که پیام ها را روی ساعت داشته باشید و هر زمان که خواستید کل متن پیام را روی صفحه نمایش نشان دهد.
 
(*) ضربان سنج قلب و HRM-run بصورت جداگانه فروخته می شوند
(**) سازگار با iPhone® 4S یا بالاتر. 
ساعت Fenix 2

ساعت گارمین Forerunner 910XT

دوچرخه سواری با Forerunner 910XT

ساعت گارمین Forerunner 910XT

ساعت گارمین Forerunner 910XT
ساعت گارمین Forerunner 910XT

ساعت جی پی اس دار Forerunner 910XT ثبت کننده مسیر هر شنا، دوچرخه سواری و دو شما
پیگیری زمان، مسافت، سرعت دویدن، ارتفاع (توسط ارتفاع سنج بارومتریک) و ضربان سنج قلب در خشکی
ضبط مسافت شنا، راندمان، نوع شنا، شمارشگر حرکت در شنا، طول استخر
ضد آب تا عمق 50 متر
کارکرد باتری 20 ساعت
انتقال بی سیم اطلاعات به ™Garmin Connect برای تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاشتن اطلاعات
ساعت گارمین Forerunner 910XT
ساعت گارمین Forerunner 910XT
 
ساعت مچی گارمین Forerunner 910XT
شما شنا می کنید، دوچرخه سواری می کنید، می دوید. شما آرزوی داشتن حداکثر اطلاعات و جزئیات را دارید. ما این کار را برای شما انجام می دهیم. و ما فقط کامل کننده فعالیت ورزشی شما هستیم. ساعت گارمین Forerunner 910XT تنها ساعت یکپارچه جی پی اس دار است که جزئیات شنا و مسافت مسیرهای طی شده، سرعت، ارتفاع، ضربان قلب (برای دویدن و دوچرخه سواری) را ارائه می کند. این ساعت ورزشی دارای کناره های صیقلی، بند راحت و صفحه نمایشی با امکان راحت خوانده شدن است.
 
شیرجه زدن
Forerunner 910XT برای آب های آزاد و استخرهای شنا طراحی شده است و تا عمق 50 متر ضد آب است. این اولین ساعت چندگانه ورزشی است که جزئیات زیادی از شنای شما شامل، مسافت شنا، نوع حرکت، شمارش حرکت و طول استخر را ارائه می کند. این ساعت همچنین امتیازهای شخصی شما برای طی کردن طول استخر و تعداد حرکت های بدن را محاسبه می کند تا کیفیت شنای خود را اندازه گیری کنید.
ساعت مچی Forerunner 910XT، بدلیل دارا بودن جی پی اس می تواند مسیرهای سفر شما را ذخیره کند، بنابراین شما می توانید بعدا آن را روی یک نقشه در انجمن رایگان ™Garmin Connect مشاهده کنید. این ویژگی می تواند شما را در تجزیه و تحلیل شنایتان در آب های آزاد و سازگار شدن شنایتان با تکنیک های مورد نیاز کمک کند.
 
انتقال یکپارچه
اگر تمرین می کنید و یا اگر مسابقه می دهید، هر ثانیه محاسبه می شود، بنابراین 910XT روشی ساده و یکپارچه را برای جابجایی بین ورزش ها ایجاد می کند. ویژگی خودکار چندگانه بودن فعالیت ورزشی به شما این امکان را می دهد تا با فشار دادن یک دکمه بین حالت های مختلف ورزشی جابجا شوید، این کار باعث می شود تا شما هیچ ثانیه گرانبهایی را برای جابجایی بین ورزش ها از دست ندهید. گیره انتخابی (قابل خریداری بصورت جداگانه) به شما این امکان را می دهد تا ساعت را به آسانی از مچ دست به دوچرخه انتقال دهید.
 
استفاده در خشکی
Forerunner 910XT در خشکی ویژگی هایی را برای محاسبه دوچرخه سواری ماجراجویانه ارائه می کند و ساعت ورزشی اطلاعات دقیق زمان، مسافت، سرعت و تعداد پدال های زده شده را بدست می آورد. ساعت مچی 910XT اولین ساعت چندگانه ورزشی با ترکیبی از ارتفاع سنج بارومتریک برای اطلاعات دقیق ارتفاع، شامل صعود و پائین آمدن و شیب است. فیلدهای قابل تنظیم اطلاعات به شما این امکان را می دهد تا صفحات ورزش های چندگانه را برای هر ورزش مطابق سلیقه خود تنظیم کنید. هشدارهای لرزشی برای سقلمه زدن به شما بصورت بی صدا هنگام وقفه افتادن در فعالیت ورزشی، هنگام نیاز به غذا خوردن، یا اگر به یک بازخورد کوچک برای باقی ماندن در محدوده فعالیت ورزشی هدف گذاری شده، وجود داشته باشد، قابل تنظیم هستند. با این ویژگی های فوق العاده و حداکثر 20 ساعت کارکرد باتری، ساعت 910XT برای ورزشکاران حرفه ای دو یا مسابقه سه گانه مسافت (دو، دوچرخه سواری، قایقرانی) مردان آهنی ایده آل است.
 
قابلیت های آن را افزایش دهید
برای فعالیت های ورزشی پیشرفته، ساعت 910XT، با سنسورهای ™+ANT سازگار است. شامل سنسور انتخابی سرعت/پدال شمار برای دوچرخه سواری یا ضربان سنج قلب (برای بعضی از مدل ها همراه آن ارائه می شود). شما می توانید ساعت 910XT را با یک ضربان سنج قلب ™+ANT موجود یا خریداری شده بعنوان وسیله جانبی هماهنگ کنید. می توانید وضعیت وزن، چربی بدن، میزان آب بدن و شش مورد دیگر اندازه گیری شونده را هنگام استفاده از 910XT با وسیله جانبی تناسب اندام Tanita BC-1000 پیگیری کنید. هنگامی که در نزدیکی کامپیوتر باشید اطلاعات ذخیره شده روی Forerunner 910XT بطور خودکار به Garmin Connect ارسال می شوند.
و برای آنهایی که براساس اطلاعات ورزش می کنند، قدرت سنج پدال 910XT با قدرت سنج +ANT، مانند ™Vector سازگار است.
 
برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاشتن
با آپلود کردن همه تمرین ها روی Garmin Connect اطلاعات خود را ایجاد کنید. در اینجا، شما می توانید فعالیت های ورزشی خود را روی نقشه با مشاهده جزئیات اطلاعات مشاهده کنید. در حال حاضر Garmin Connect برنامه رایگان تمرین سه گانه را ارائه می کند که شما می توانید آن را روی تقویم خود برنامه ریزی کنید و آن را بعنوان مربی همراه تان به ساعت ارسال کنید. همچنین می توانید Garmin Connect را برای برنامه ریزی مسیرهای جدید، ایجاد و برنامه ریزی تمرین ها مطابق سلیقه خود و به اشتراک گذاشتن فعالیت های ورزشی خود با سایر کاربران این برنامه، مورد استفاده قرار دهید. اگرچه با تکنولوژی بی سیم جادویی +ANT و ورودی کوچک یو اس بی که با 910XT ارائه شده، اطلاعات تمرین های شما بطور خودکار، هنگامی که در نزدیکی کامپیوتر باشید، به کامپیوتر منتقل می شوند. Garmin Connect با ویندوز و مکینتاش سازگار است.

 

 

ساعت Foreruuner 910XT

ساعت گارمین Forerunner 310XT

ساعت Forerunner 310XT

ساعت گارمین Forerunner 310XT

multisport
ساعت ورزش چندگانه گارمین Forerunner 310XT

جی پی اس چند ورزشی برای ورزش های خشکی و آبی
وسیله آموزشی جی پی اس دار برای ورزشکاران ورزش های چندگانه
ثبت و نمایش زمان، مسافت، سرعت دویدن و ضربان سنج قلب برای خشکی
مدت زمان های شنا، مسافت تقریبی و میانگین سرعت در آب
ضدآب تا عمق 50 متر
زمان کارکرد باتری 20 ساعت
انتقال بی سیم اطلاعات برای تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری توسط ™Garmin Connect

Forerunner 310XT
مژده، یک وسیله آموزشی جی پی اس دار که نگرانی ای برای استفاده از آن در آب ندارید، رسید. Forerunner 310XT قدرتمند یک وسیله آموزشی ضروری برای ورزشکاران ورزش های سه گانه است – یک مربی کمکی جی پی اس دار که تا عمق 50 متر ضد آب است، اطلاعات چندین حالت ورزشی را بصورت آنلاین ثبت می کند و بصورت بی سیم به کامیپوتر انتقال می دهد. مدت زمان کارکرد باتری این وسیله ویژه ورزش های چندگانه 20 ساعت می باشد، ثبت و نمایش مسافت، سرعت دویدن و سنجش ضربان قلب در خشکی(1) را انجام می دهد و در عرض چند ثانیه از مچ دست به دوچرخه انتقال پیدا می کند.

پیگیری شنای شما – ساعت شنا
Forerunner 310XT مدت زمان های شنای شما در استخر یا آب های آزاد را ذخیره می کند. و هنگامی که سیگنال جی پی اس نمی تواند همانند خشکی مسافت را پیگیری کند، مثلا زمان شنا کردن، به لطف به روز رسانی اخیر نرم افزار، ساعت می تواند با دقت تقریبی بالایی مسافت شنا و میانگین سرعت در آب های آزاد را محاسبه کند. به راحتی آن را در حالت شنا بگذارید و دکمه شروع را برای شروع شنا فشار دهید. هنگامی که شنایتان به پایان رسید، دکمه دوره را فشار دهید، 310XT بطور خودکار اطلاعات زمان و جی پی اس را با هم ترکیب و زمان تقریبی مسافت و میانگین سرعت شنا را محاسبه می کند.

انتقال آسان
هنگامی که شما از آب بیرون می پرید و سوار دوچرخه می شوید، می توانید با استفاده از وسیله انتخابی (خرید بصورت جداگانه) پایه دوچرخه ای، ساعت Forerunner 310XT را به آسانی، برای جابجایی بین ورزش ها، از مچ دست به دوچرخه انتقال دهید. ساعت Forerunner 310XT فعالیت های ورزشی چندگانه در یک تمرین را دسته بندی می کند، همچنین گزارش زمان انتقال در جریان ورزش را ایجاد می کند، بنابراین شما می توانید نحوه انجام ورزش خود را از ابتدا تا انتها تجزیه و تحلیل کنید.

جمع آوری اطلاعات همه تمرین های ورزشی
Forerunner 310XT موقعیت دقیق شما را توسط اطلاعات ماهواره جی پی اس و ضبط مسافت، سرعت دویدن، ضربان سنج قلب (1)، اطلاعات قدرت (توسط قدرت سنج ™+ANT ارائه شده توسط سایر شرکای تجاری) و موارد دیگر ثبت می کند. جی پی اس فوق العاده حساس و پیش بینی کننده محل ماهواره ®HotFix، دریافت سریع سیگنال ماهواره ها و پیگیری حرکت شما حتی در نزدیکی ساختمان های بلند و زیر درختان امکان پذیر می سازد. ساعت Forerunner 310XT با استفاده از تکنولوژی جدید بی سیم +ANT بصورت یکپارچه به وسایل اختیاری (خرید بصورت جداگانه) ضربان سنج قلب، گیره پا و سنسور پدال دوچرخه وصل می شود.

هنگامی که Forerunner 310XT به یک ضربان سنج (خرید بصورت جداگانه) وصل شد، بطور مداوم ضربان قلب را در هر دقیقه پیگیری می کند و محاسبه کننده پیشرفته میزان مصرف کالری، اطلاعات شدت ضربان قلب را مورد استفاده قرار می دهد. ورزش کردن در یک محدوده معین ضربان قلب، سازگاری ورزشکار با ورزش را بهبود داده و مقدار قدرت بکار گرفته شده را بررسی می کند. توجه: ضربان سنج قلب، هنگام شنا کار نمی کند.

بررسی سلامت شما
می توانید وضعیت وزن، چربی بدن، میزان آب بدن و شش مورد دیگر قابل اندازه گیری را هنگام استفاده از 310XT با وسیله جانبی تناسب اندام Tanita BC-1000 پیگیری کنید. 

هنگامی که در نزدیکی کامپیوتر باشید، اطلاعات ذخیره شده روی Forerunner 310XT بطور خودکار به Garmin Connect ارسال می شوند.

اجرا شدن، هماهنگ سازی و به اشتراک گذاشتن
هنگامی که شما گزارش کیلومترهای فعالیت ورزشی انجام شده خود را داشته باشید، و ساعت شما در نزدیکی کامپیوتر باشد، تکنولوژی جدید و بی سیم +ANT بطور خودکار اطلاعات را به کامپیوتر منتقل می کند. این اطلاعات، برای تجزیه و تحلیل، دسته بندی و به اشتراک گذاشتن روی انجمن آنلاین ™Garmin Connect قابل استفاده هستند.

* (1) ضربان سنج قلب در بعضی از مدل ها همراه با ساعت و در بعضی از مدل ها بصورت جداگانه قابل ارائه است. فقط نوع نرم بند وسیله جانبی ضربان سنج قلب ضد آب است (بند سفت در آب قابل استفاده نیست). اگر بند نرم در زیر آب استفاده شود، تا هنگامی که در آب هستید، نمی تواند اطلاعات ضربان سنج قلب را ضبط، ذخیره و به ساعت ارسال کند.

 

ساعت Foreruuner 310XT

ساعت گارمین Forerunner 210

ساعت ورزشی گارمین Forerunner 210

ساعت گارمین Forerunner 210

ساعت ورزشی گارمین Forerunner 210
ساعت ورزشی گارمین Forerunner 210

ورزش کردن در داخل سالن یا فضای باز
ثبت و نمایش مسافت، زمان و سرعت دویدن
سازگار با ضربان سنج قلب
وسیله جانبی گیره پا برای ورزش های داخل سالن بصورت اختیاری (خرید بصورت جداگانه)
برنامه ریزی، بازبینی و به اشتراک گذاشتن دویدن های شما در ™Garmin Connect

Forerunner 210 در حالی که هر دقیقه و هر کیلومتر را ثبت کرده و نمایش می دهد، به شما آزادی می دهد تا به راحتی در داخل سالن و یا در فضای باز ورزش کنید. این ساعت ورزشی جی پی اس دار، مسافت، سرعت و شدت ورزش کردن شما را بسیار دقیق ثبت می کند. در مدل های سیاه براق یا خاکستری تیره کله مرغابی موجود است.

استفاده آسان
Forerunner 210 به آسانی قابل استفاده است بنابراین شما می توانید روی تمرین خود تمرکز کنید. آن را از جعبه بیرون بیاورید و شارژ کنید، ساعت را در فضای باز قرار دهید تا ماهواره های جی پی اس را پیدا کند و به چند سئوال درباره تنظیم ها پاسخ دهید. سپس فقط لازم است دکمه شروع را فشار دهید و حرکت کنید. بعد از پایان تمرین، دکمه توقف را فشار دهید. کار کردن با آن بسیار آسان است.

استفاده پیشرفته
برای دونده های که می خواهند توانایی های ورزشی خود را افزایش دهند، ساعت Forerunner 210، به شما اجازه می دهد تا مدت جلسه های ورزشی را مطابق سلیقه خود، تنظیم کنید و سرعت دوی خود را در هر جلسه مشاهده کنید. اگر از 210 همراه با گیره پا استفاده کنید، می توانید بعدا، هنگامی که اطلاعات را روی ™Garmin Connect آپلود کردید، سرعت دویدن یا تعداد پدال های زده شده در هر دقیقه را مشاهده کنید.

از قلب تان پیروی کنید
Forerunner 210 با و یا بدون بند نرم ضربان سنج قلب برای مشاهده تعداد ضربان قلب شما در هر دقیقه ارائه می شود. دارای 5 محدوده ضربان قلب است که شما می توانید آن را مطابق سلیقه خود روی ناحیه دقیق برای خود قرار دهید. شما همچنین می توانید هشدارهای ضربان قلب را برای زمانی که در محدوده ای بالاتر یا پائین تر از هدف خود هستید، تنظیم کنید. Forerunner 210 میزان کالری مصرفی را براساس تعداد ضربان قلب محاسبه می کند بنابراین شما می توانید مقدار کالری مصرف شده خود را با دقت بسیار بالایی مشاهده کنید.

فضای باز یا داخل سالن
ما راحتی استفاده از ساعت را از Forerunner 110 به ارمغان گرفته ایم و قابلیت های ورزش در فضای داخلی را به ساعت اضافه کرده ایم، تا ساعت ورزشی حرفه ای 210 هم برای استفاده در فضای باز و هم برای استفاده در داخل ساختمان انتخابی دوست داشتنی باشد. برای دویدن در فضای باز، Forerunner 210 با استفاده از جی پی اس دقیق خود، مسافت، سرعت و مدت زمان ورزش شما را ثبت می کند. برای بدست آوردن همین اطلاعات در داخل ورزشگاه، گیره پا را به کفش تان وصل کنید و ورزش را شروع کنید. به محض استفاده از ساعت، به لطف تکنولوژی های پیشرفته شتاب سنج و گیره پا، اطلاعات دقیق درباره جابجایی، جمع مسافت ها و سرعت با دقت تقریبی 90 درصد جمع آوری و ارسال می شود.

Forerunner 210 با تجهیزات داخل سالن نیز سازگاری دارد، بنابراین شما می توانید اطلاعات را از یک تردمیل یا دوچرخه ثابت دریافت و ذخیره کنید. این توانایی به شما کمک می کند تا بتوانید بین فعالیت های ورزشی داخل سالن و فعالیت های ورزشی فضای باز پل ارتباطی ایجاد کنید، بنابراین شما می توانید جریان فعالیت ورزشی خود را بطور مداوم پیگیری کنید.

ذخیره، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاشتن
چه خود را برای مسابقات ورزشی آماده می کنید و چه سبک زندگی سالم را شروع کرده باشید، شما حتما انگیزه ایجاد شده از مرور کردن آنلاین تمرینات ورزشی را دوست خواهید داشت. اطلاعات ثبت شده ورزش های خود را به آسانی و به رایگان توسط Garmin Connect تجزیه و تحلیل کنید و به اشتراک بگذارید. فقط لازم است آنها را توسط کامپیوترتان (ویندوز یا مکینتاش) در Garmin Connect آپلود کنید، سپس مسیری را که رفته اید، روی نقشه مشاهده کنید، خلاصه ای از تمرینات ورزشی خود را مشاهده کرده و هدف های ورزشی خود و موارد دیگر را ایجاد کنید. برای فعالیت های ورزشی داخل ساختمان، هنگامی که جی پی اس کار نمی کند، شما نمی توانید مسیرها را روی نقشه در Garmin Connect مشاهده کنید، اما همچنان می توانید سابقه تمرینات ورزشی خود را روی آن داشته باشید.

بررسی سلامت شما
می توانید وضعیت وزن، چربی بدن، میزان آب بدن و شش مورد دیگر قابل اندازه گیری دیگر را هنگام استفاده از 210 با وسیله جانبی تناسب اندام Tanita BC-1000 پیگیری کنید. هنگامی که در نزدیکی کامپیوتر باشید، اطلاعات ذخیره شده روی Forerunner 210 بطور خودکار به Garmin Connect ارسال می شوند.

سریع و دقیق
ویژگی پیش بینی کننده محل ماهواره ®HotFix در ساعت Forerunner 210 باعث می شود تا این ساعت به سرعت روی ماهواره ها قفل شود، بنابراین شما می توانید به بیرون از خانه بروید و بدون معطلی دویدن خود را شروع کنید. این ساعت گیرنده جی پی اس فوق العاده حساسی دارد که باعث می شود حتی در نزدیکی ساختمان های بلند و زیر درختان روی ماهواره ها قفل شده باقی بماند. 

نکته 1: گیره پا در بعضی از مدل ها همراه با ساعت ارائه می شود و در بعضی از مدل ها بصورت جداگانه فروخته می شود

 

ساعت Foreruuner 210

ماهی یاب گارمین echo 300c

ماهی یاب گارمین echo 300

ماهی یاب گارمین اکو 300 سی

ماهی یاب گارمین echo 300
ماهی یاب گارمین echo 300

ماهی یاب گارمین (فیش فایندر) Fish Finder Garmin echo 300c

مشاهده زیر آب بصورت کاملا رنگی
صفحه نمایش 3/5 اینچ
تکنولوژی ™HD-ID
قدرت انتقال 300 وات (RMS)
حداکثر عمق 457/2 متر
شعاع پوشش، حداکثر 120 درجه

فیش فایندر echo 300c یک ماهی یاب دو شعاعی رنگی است و اقتصادی ترین سونار (دستگاه کشف کننده زیر دریا بوسیله امواج صوتی) برای ماهیگیران است.

ببینید زیر آب چه خبره!
فیش فایندر echo 300c برای راحت شدن ماهی گیری طراحی شده است. دارای صفحه نمایش  3/5 اینچی (8/89 سانتیمتری) قابل مشاهده در زیر نور خورشید است و تکنولوژی انحصاری ردگیری هدف HD-ID آن به شما اجازه می دهد عمق آب را به شکلی که تا کنون ندیده اید، مشاهده کنید. علاوه براین، یک تولید کننده صدای 300 وات (RMS) امکان مشاهده جزئیات را حداکثر تا 120 درجه و تا عمق 1500 فوت (457/2 متر) به شما می دهد.

برای مشاهده بی وقفه تصاویر سونار، echo 300c دارای تکنولوژی ™Smooth Scaling نیز هست، که باعث می شود تا شما با تغییر عمق هیچ چشم اندازی از سوابق سونار را از دست ندهید.

سوار کنید و بروید
فیش فایندر echo 300c با هدف ساده سازی کارها طراحی شده و یکی از بهترین ماهی یاب های کاربردی موجود در بازار است. نصب آن با استفاده از پایه ثابت و زاویه پذیر ارائه شده داخل جعبه دستگاه ، فقط چند دقیقه طول می کشد.

جی پی اس هوایی

مسیر پرواز با ساعت خلبانی گارمین D2

جی پی اس هوایی

شرکت گارمین تولید چندین مدل از جی پی اس هوایی و محصولات مرتبط با صنعت هوایی خود را متوقف کرد. لیست این محصولات در زیر ذکر شده، در پستی جداگانه جدیدترین مدل های جی پی اس هوایی گارمین معرفی خواهند شد و محصولات جی پی اس هوایی گارمین موجود در ایران معرفی خواهند شد:

Apollo GX50
GPS 155 TSO
GDL® 90
Apollo GX55
Apollo GX60
Apollo GX65
CNX 80
GDL 49
GMA™ 347
GNC® 250
GNC® 250XL
GNC® 300
GNC® 300XL TSO
GNC 420
GNS 430
GNS 480
GNS 530
GNS 530W
GPS III Pilot
GPS 89
GPS 90
GPS 92
GPS 150
GPS 150XL
GPS 155XL TSO
GPS 165 TSO
GPS 400
GPS 500
GPS 500W
GPSMAP® 96C
GPSCOM 190
GPSMAP® 195
GPSMAP® 295
GPSMAP® 296
GPSMAP® 396
GPSMAP® 495
GPSMAP® 496
GPSMAP® 96
GTX 320
iQue® 3600a
GTX 320A
NavTalk® Pilot
SL70/70R
SL30
SL40

 

جی پی اس گارمین Nuvi 3597

جی پی اس ماشین Nuvi 3597

جی پی اس گارمین Nuvi 3597

جی پی اس خودرویی گارمین Nuvi 3597
جی پی اس خودرویی گارمین Nuvi 3597

 

سری پرستیژ – بهترین مسیریاب گارمین

– صفحه نمایش 5 اینچ کیفیت بالا با چرخش خودکار تصویر و با قابلیت زوم انگشتی روی صفحه
– Garmin Real Directions با استفاده از Garmin Real Voice
– مسیریابی با صدای شما،توسط بلوتوث و تلفن های هوشمند سازگار
جی پی اس خودرویی نازک با صفحه نمایش عریض و وزن سبک، دارای بلوتوث گزینه ای است مناسب برای هر مسافرت شما.

 

 

جی پی اس گارمین Nuvi 3590

جی پی اس خودرویی گارمین Nuvi 3590

جی پی اس گارمین Nuvi 3590

جی پی اس خودرو گارمین Nuvi 3590
جی پی اس خودرو گارمین Nuvi 3590

سری پرستیژ – بهترین مسیریاب گارمین

– صفحه نمایش 5 اینچ کیفیت بالا با چرخش خودکار تصویر و با قابلیت زوم انگشتی روی صفحه
– مسیریابی با صدای شما
جی پی اس خودرویی نازک با صفحه نمایش عریض و وزن سبک، دارای بلوتوث گزینه ای است مناسب برای هر مسافرت شما.