ساعت گارمین کواتیکس 3

ساعت گارمین کواتیکس 3

ساعت گارمین کواتیکس 3

 

ساعت هوشمند جی پی اس دار برای محیط های آبی

ساعت گارمین کواتیکس 3

ساعت گارمین کواتیکس 3 دارای جی پی اس و برنامه های ورزشی برای ماهیگیری و شنا

ساعت گارمین کواتیکس 3

– آنتن فولاد ضد زنگ EXO با امکان دریافت ماهواره های جی پی اس و گلوناس
– ویژگی های مسیریابی شامل قطب نمای سه محوره، ارتفاع سنج و فشار سنج، برگشت به نقطه شروع (TracBack) و رفتن به نقطه پیش رو (Sight ‘N Go)
– استفاده آسان از برنامه های کاربردی دریایی که اطلاعات جزر و مد محلی، اطلاعات مسابقات قایق های بادبانی، شمارش تعداد ماهی های گرفته شده (fish catch counter)، تایمر مسابقه، ساعت لنگر انداختن، زنگ هشدار و ویژگی های بیشتر
– ویژگی های مولتی اسپرت برای دویدن، پیاده روی، شنا و …
– ویژگی پیگیری کننده فعالیت، تعداد قدم های برداشته شده را می شمارد، کالری سوخته شده را محاسبه می کند و تعداد پله های بالا رفته شده را می شمارد

ساعت هوشمند جی پی اس دار کواتیکس 3 متعلق به محیط های آبی است. مجهز شده با مهمترین نیازهای گشت زنی با قایق بادبانی، ماهیگیری و قابلیت های کشتیرانی، ساعت دستورالعمل هایی را که باید به آنها توجه شود را حتی در خشکی نمایش می دهد. 
فراتر از یک ساعت، یکی از تجهیزات قابل پوشیدن است که جریان اطلاعات را از وسایل الکترونیکی سازگار گارمین دریافت می کند. 
ویژگی های این ساعت هوشمند عبارتند از: شمارشگر تعداد ماهی های گرفته شده، تایمر مسابقه، تایمر سرعت، خط شروع و دستیار ملوان به اضافه ساعت لنگر انداختن که نسبت به پیشامدهای پیش رو هشدار میدهد. دریافت آگاه سازهای هوشمند برای ایمیل ها، پیام های متنی و موارد دیگر. با این ساعت حتی شما می توانید سیستم استریو FUSION را کنترل کنید. این ساعت همچنین دارای پیگیری کننده فعالیت و ویژگی های مولتی اسپرت برای دویدن، کوهنوردی، شنا و ورزش های دیگر است.

طراحی شده برای آب و قابل استفاده در خشکی
ویژگی های ساعت کواتیکس 3 با دکمه ها و حلقه دور شیشه آن که از جنس فولاد ضد زنگ، که آنتن EXO نیز هست، محافظت شده، و نه فقط به آن ظاهر زیبا می دهد، بلکه دارای کارآیی نیز هست. این ساعت دارای آنتن فوق العاده حساس جی پی اس و گلوناس است. ساعت کواتیکس 3 دارای یک صفحه نمایش رنگی منحصر بفرد Garmin Chroma Display قابل مشاهده در زیر نور خورشید، با رزولوشن بالا و نور زمینه LED است، که به شما این امکان را می دهد تا در هر شرایط نوری ای به اطلاعات ساعت دسترسی داشته باشید. این ساعت تا عمق 100 متر در زیر آب در برابر نفوذ آب مقاوم است و باتری آن در حالت جی پی اس بمدت 20 ساعت و در حالت ذخیره انرژی UltraTrac بمدت 50 ساعت و در حالت ساعت (بسته به تنظیم ها) حداکثر بمدت 6 هفته کار می کند.

ساعت قایقرانی و ماهیگیری گارمین کواتیکس 3

ساعت قایقرانی و ماهیگیری گارمین کواتیکس 3

ویژگی های دریایی از پیش بارگذاری شده
فراتر از یک ساعت، این ساعت یکی از تجهیزات قابل پوشیده شدن است که اطلاعات جریان های دریایی NMEA 2000 را از تجهیزات الکترونیکی سازگار نصب شده در قایق، دریافت می کند.
در یک نگاه کلی، شما می توانید اطلاعات سرعت، عمق آب، دما، باد و موارد دیگر را مشاهده نمائید. همچنین می توانید اطلاعات به روز شده جریان آب برای منطقه ای که در آن هستید، را توسط تلفن هوشمند خود دانلود کرده و به ساعت کواتیکس 3 انتقال دهید. همچنین یک دکمه مستقل برای Man Overboard (MOB) وجود دارد که به شما این امکان را می دهد تا اگر یکی از خدمه کشتی در نقطه ای در دریا از کشتی خارج شد، موقعیت مکانی را سریعا ذخیره کرده و بعدا به موقعیت برگردید. ساعت دارای تم های دریایی بسیار زیادی است که از قبل روی ساعت بارگذاری شده اند و شما می توانید بسته به جذابیت های سفر دریایی، نوع تم را تعیین کنید.

ماهیگیری در رودخانه با ساعت گارمین کواتیکس 3
شما می توانید مسیرها و نقاط مسیر را روی ساعت هوشمند کواتیکس 3 بارگذاری کنید. مسیریاب دارای ماهواره های جی پی اس و گلوناس روی مچ دست شماست و به شما این امکان را می دهد تا نقاط مهم (hot spot) را پیدا کنید، نقاط مسیر را علامتگذاری کنید و در آینده مجددا به همان نقطه برگردید. ساعت کواتیکس 3 بطور خودکار مسیرهای طی شده شما را ذخیره می کند و در صورت نیاز می تواند شما را برای رسیدن به نقطه ای که از آنجا حرکت کرده بودید، راهنمایی کند. بنابراین، حتی اگر روی قایق چارت پلاتر ندارید، شما می توانید مسیرتان را در اطراف نقاط مورد علاقه ماهیگیری پیدا کنید. علاوه براین، شما می توانید از مسیریابی Sight ‘N Go استفاده کنید. نقطه ای را در مقصد که می خواهید به آنجا مسیریابی شود را انتخاب کنید و آن را روی ساعت کواتیکس 3 تنظیم کنید، ساعت شما را در مسیری که باید طی کنید، قرار می دهد. این مورد بویژه برای کایاک سوارها و قایقران ها سودمند است. ساعت دارای تقویم موقعیت ماه و خورشید برای شکار و ماهیگیری است، بنابراین شما بهترین زمان ماهیگیری را می دانید. اما ساعت کواتیکس 3 فقط برای ماهیگیری در رودخانه نیست.

ماهیگیری در دریا با ساعت گارمین کواتیکس 3
ماهیگیران آبهای شور که به دنبال ماهیگیری های ورزشی بزرگ هستند از ویژگی های منحصر بفرد ساعت کواتیکس 3 لذت می برند. نه تنها ساعت، دارای ویژگی های مسیریابی و MOB مستقل است، بلکه ساعت کواتیکس 3 به شما این امکان را می دهد تا اطلاعات جریان های دریایی و NMEA 2000 را مانند، عمق، سرعت و دمای آب و اطلاعات دیگر را روی مچ دستان، هر جای قایق که هستید، مشاهده کنید. فشارسنج ساعت، فشار هوا را کنترل می کند و به شما کمک می کند تا تغییرات شرایط آب و هوایی را تشخیص دهید، همچنین می توانید به روزترین جدول جزر و مد را برای ناحیه ای که در آن هستید، توسط تلفن هوشمند دریافت کنید.

سفر با کشتی تفریحی با ساعت گارمین کواتیکس 3
با داشتن ساعت هوشمند کواتیکس 3 روی مچ دست تان، هنگامی که روی عرشه کشتی هستید، با کنترل بیشتر روی اطلاعات سفر و موقعیت مکانی تان، اعتماد به نفس بیشتری داشته و از سفرتان  لذت ببرید. اطلاعات NMEA 2000 می توانند بصورت بی سیم از چارت پلاتر گارمین به ساعت کواتیکس 3 انتقال یابند. هنگامی که در کشتی هستید، این قابلیت به شما امکان مشاهده اطلاعاتی مانند سرعت باد، جهت، عمق آب و … را روی مچ دست تان، می دهد. علاوه براین یک دیده بان لنگر، رانش لنگر را بررسی می کند و اگر کشتی دچار راندگی شود، هشدار می دهد. این مورد شامل یک زنگ هشدار ساعت و محاسبه گر کنترل لنگر، برای طول مناسب طناب لنگر به نسبت دامنه قابل تنظیم برای آن می باشد. همچنین این ساعت، دارای یک سیستم پشتیبان برای مسیریابی است که هنگامی که سیستم الکتریکی کشتی در دریا دچار مشکل شود، کاربردی است.

ساعت ورزش های آبی و دریایی گارمین کواتیکس 3

ساعت ورزش های آبی و دریایی گارمین کواتیکس 3

قایق بادبانی با ساعت کواتیکس 3
اگر مسابقه می دهید، اکنون به غیر از اطلاعات مربوط به زمان روی مچ دست تان، به مهمترین اطلاعات مربوط مسابقات قایق های بادبانی نیز دسترسی دارید. ویژگی خط شروع مجازی به شما این امکان را می دهد تا خط شروع را بین 2 نقطه مسیر جی پی اس علامتگذاری کنید، بعنوان مثال، یک راهنمای شناور و یک قایق committee. سپس ساعت کواتیکس 3 مسافت و زمان را بین نقطه ای که شما هستید تا خط شروع را محاسبه می کند که می توانید با یک نگاه به روی مچ تان آن را بررسی کنید. سپس ساعت کواتیکس 3، موقعیت خط شروع مجازی را با  تایمر شمارش معکوس ترکیب می کند تا مسافت را برای رسیدن به خط شروع، همچنین سرعت مورد نظر و زمان موجود را محاسبه کند. 
تایمر شمارش معکوس، بصورت بزرگ و حروف دیجیتالی که به راحتی خوانده می شوند، نمایش داده می شود، و به کمک می کند تا کاپیتان کشتی با حداکثر سرعت و با موفقیت و در زمان دقیق شروع مسابقه به خط شروع برسد. 
هنگامی که مسابقه در حال انجام است، حالت دستیار جهت به شما این امکان را می دهد تا بدانید که قایق در مسیر مستقیم است یا با زاویه خاصی جابجایی دارد. با استفاده از حالت دستیار می توانید از تجربه سفر خود با کنترل بیشتر روی سفر، لذت بیشتری ببرید.

کنترل از راه دور سرگرمی ها
این ساعت جادویی ویژگی و توانایی کنترل از راه دور را دارد. برنامه کاربردی رایگان را از فروشگاه Connect IQ دانلود کنید، با این برنامه شما می توانید استریو FUSION را از هر کجا روی کشتی، از روی مچ دست تان کنترل کنید. شما می توانید میزان صدا را تنظیم کنید، ترک های آهنگ را تغییر دهید و …، اگر چه برای اینکه بتواند FUSION-Link را به FUSION استریو وصل کند، به GPSMAP چارت پلاتر 2014 یا نسخه بالاتر آن نیاز دارد. همچنین شما می تواند پخش موسیقی روی موبایل تان و تصویر برداری با دوربین ماجراجویی VIRB XE را با کنترل از راه دور انجام دهید.

ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما
ساعت quatix 3 دارای سنسورهای ABC برای ارائه اطلاعات مربوطه، بصورت همزمان با فعالیت ورزشی است. ارتفاع سنج داخلی، اطلاعات ارتفاع را برای بررسی دقیق مقدار صعود و پائین آمدن ارائه می کند، در حالی که فشارسنج می تواند برای پیش بینی تغییرات وضعیت آب و هوا با نمایش دادن روند کوتاه مدت تغییر فشار هوا مورد استفاده قرار گیرد. قطب نمای سه محوره الکترونیک به شما اعلام می کند که چه زمانی که ایستاده اید و چه حرکت می کنید، در جهت درست قرار دارید یا خیر.
ساعت کواتیکس 3 سنسورهای ABC را بصورت خودکار با استفاده از گیرنده جی پی اس کالیبره می کند و همچنین زمان را بصورت خودکار براساس موقعیت شما تنظیم می کند. برای مشاهده دقیق دما، آن را با سنسور tempe (وسیله جانبی جداگانه از ساعت) مطابقت دهید.

ساعت گارمین Quatix 3

ساعت گارمین Quatix 3

ساعت گارمین کواتیکس 3

مسیریابی راهتان
هیچ ساعت مچی دارای مسیریاب جی پی اس همراه با ویژگی های ABC (ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما) دیگری نمی تواند ترکیبی از ویژگی های تمرین های ورزشی و تکنولوژی پیشرو جی پی اس ما را ارائه کند.
ساعت کواتیکس 3 بعنوان مسیریاب جامع و ویژگی های مسیریابی آن شما را در روی آب و مسیرهای ناشناخته همراه با جزئیات مسیر طی شده راهنمایی می کند. 
سنسورهای داخلی ساعت اطلاعاتی از جهت، ارتفاع و تغییرات آب و هوایی را ارائه می کنند.

ساعت با ایجاد  “رد پاهای جزئی” بعنوان حرکت شما، گزارش ترک های جی پی اس را ذخیره می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد تا موقعیت تان را بعنوان خط شروع/پایان، مسیر ایست و بازرسی، بارانداز، لنگرگاه، یا کمپ، محل وسیله نقلیه یا سایر نقاط مورد علاقه، علامتگذاری کنید. توسط ساعت کواتیکس 3 شما می توانید مسیرها را ایجاد و از آنها پیروی کنید. حداکثر 1000 موقعیت را علامتگذاری و حداکثر 10000 نقطه از مسیر طی شده را ذخیره و روی آن مسیریابی کنید. با استفاده از  BaseCamp می توانید برنامه های سفر خود را برنامه ریزی کنید و ماجراجویی های خودتان را با دوستان و افراد خانواده به اشتراک بگذارید.

لذت بردن از فعالیت ها در خشکی و آب
ساعت کواتیکس 3 فقط برای قایق سواری نیست. ویژگی قایق های پارویی به شما این امکان را می دهد تا ضربه های پارو و آهنگ حرکت را پیگیری کنید و امتیاز راندمان را ایجاد کنید. همچنین موج سواری روی جزر و مد و ویژگی های شخصی سازی شده برای فعالیت ها را ارائه می کند. روی خشکی، تبدیل به یک ساعت مولتی اسپرت برای دویدن، پیاده روی، شنا و … می شود. این ساعت حتی ویژگی پیگیری کننده فعالیت را دارد که تعداد قدم های برداشته شده را می شمارد، کالری مصرف شده و تعداد پله های بالا رفته شده را تخمین می زند.
هنگامی که روز به پایان رسید، ساعت خواب شما را پیگیری می کند، جمع کل مدت زمان خواب و تعداد دفعات جابجا شدن در خواب یا آسوده خوابیدن را بررسی می کند.

ساعت Garmin Quatix 3

ساعت Garmin Quatix 3

معیارهای پیشرفته تناسب اندام
ساعت کواتیکس 3 با ویژگی های ورزشی همراه شده که به شما اطلاعاتی در باره وضعیت فرم  و تناسب اندام شما می دهد. اولین مورد تخمین زننده VO2 max است.
هنگامی که آن را با ضربان سنج قلب¹ استفاده می کنید، ساعت گارمین کواتیکس 3 اطلاعات جز به جز، شامل سرعت دویدن، ضربان قلب در دقیقه و تغییر پذیری ضربان قلب برای تخمین حداکثر میزان اکسیژنی که در هر دقیقه مصرف می شود، را ارائه می کند.
برای مشاهده بهتر شدن وضعیت تناسب اندام و مقایسه وضعیت خود با رقبا، تغییرات VO2 max را پیگیری کنید. سایر معیارهای تناسب اندام شامل توصیه های برگشت به حالت اولیه توسط یک زمان سنج برگشت به حالت اولیه و بررسی ریکاوری (برگشت به حالت اولیه)، به اضافه پیش بینی کننده مسابقه که زمان ایده آل پایان را براساس عدد فعلی VO2 max شما تخمین می زند.

ویژگی های دینامیکی دویدن
ساعت کواتیکس 3، با ترکیب پیچیده ساعت های دو گارمین، بازخورد دویدن شما را با معیارهای چندگانه گزارش گیری ارائه می کند. هنگامی که از ضربان سنج قلب ²HRM-Run استفاده می کنید، ساعت کواتیکس 3 گزارش های آهنگ حرکت، نوسان عمودی و مدت زمان تماس پا با زمین را ارائه می کند. از این معیارها بعنوان معیارهای دینامیک دویدن نام برده می شود و روی بهینه سازی مصرف انرژی هنگام دویدن، اثر می گذارد.

ساعت quatix3

ساعت quatix3

شخصی سازی برنامه های کاربردی و نماهای ساعت
ساعت کواتیکس 3 خود را با دانلود رایگان از فروشگاه Connect IQ شخصی سازی کنید. شما می توانید نمای ساعت خود را شخصی سازی کنید و فیلدهای اطلاعات و برنامه های کاربردی و ویجت ها را به ساعت اضافه کنید، با این کار می توانید، در یک نگاه به ساعت، اطلاعات گوناگون را در یک نگاه به ساعت، مشاهده کنید.

وصل ماندن
ویژگی های وصل بودن، شامل آپلود خودکار، پیگیری کننده بصورت زنده و به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی توسط برنامه های کاربردی تناسب اندام رایگان  یعنی Garmin Connect و Garmin Connect Mobile، به اضافه دانلود اختیاری برنامه های کاربردی منحصر بفرد یکپارچه برای ساعت/تلفن ارائه شده اند.³

گارمین quatix3

گارمین quatix3

صفحه نمایش شخصی روی مچ دست تان
برای شخصی سازی صفحه نمایش ساعت با عکس های تلفن هوشمندتان، برنامه کاربردی رایگان گارمین بنام Face-It را دانلود کنید. فقط لازم است تا برنامه کاربردی را دانلود کنید، یک عکس را از تصاویر موبایل تان انتخاب کنید، نحوه نمایش زمان را تنظیم کنید و تصویر را بعنوان صفحه نمایش ساعت تنظیم کنید. این تصویر می تواند یک تصویر خوش منظره از آخرین کوهنوردی یا یک تصویر از توله سگ جدیدتان باشد، توسط گارمین شما می توانید ساعت را به شکلی منحصر بفرد که فقط برای خودتان باشد، شخصی سازی کنید. این برنامه کاربردی روی App Store و Google Play موجود است.

ساعت کواتیکس 3 گارمین

ساعت کواتیکس 3 گارمین

پیگیری کننده دقیق فعالیت1
ضربان سنج قلب و HRM-run بصورت جداگانه فروخته می شوند2
هنگامی که با یک موبایل هوشمند سازگار، مطابقت داده شود³

 ساعت گارمین کواتیکس 3

ویژگی های فیزیکی و کارآیی

ابعاد ساعت 51.5x 51.5×16.0 میلیمتر
اندازه صفحه نمایش 30.4 میلیمتر (قطر)
رزولوشن صفحه نمایش 218×218 پیکسل; انتقال دهنده رنگ MIP ، شیشه سافایر
صفحه نمایش رنگی بله
حالت صفحه نمایش نگاتیو بله
وزن 85 گرم
باتری  باتری قابل شارژ لیتیوم یون
مدت کارکرد باتری حداکثر 50 ساعت در حالت UltraTrac، حداکثر 20 ساعت در حالت تمرین ورزشی با جی پی اس و حداکثر 6 هفته در حالت ساعت
مقاومت در برابر نفوذ آب 10 ATM
جی پی اس بله
گلوناس بله
گیرنده فوق العاده حساس بله
ارتفاع سنج بارومتریک بله
قطب نمای الکترونیکی بله
آگاه سازهای هوشمند (نمایش ایمیل، متن و سایر هشدارها هنگام مطابقت داده شدن با تلفن سازگار) بله
هشدار لرزشی بله
کنترل پخش موسیقی بله
پیدا کردن تلفن بله
کنترل دوربین ویرب گارمین بله
عملکردهای ساعت زمان (12 ساعته/24 ساعته)، تقویم (روز/تاریخ)، هشدار روزانه، کرونومتر، تایمر، هشدارهای زمان طلوع و غروب خورشید
   
حافظه و نقشه  
پیش نمایش مسیر (مشاهده جزئیات، پیش نمایش سوراخ به سوراخ بازی گلف) بله
حافظه داخلی 32 مگابایت، حافظه در دسترس 23 مگابایت
نقاط مورد علاقه شخصی (توانایی افزودن نقاط مورد علاقه را دارد) بله
نقاط مسیر/نقاط مورد علاقه/ موقعیت ها 1,000
مسیرها 30
   
ویژگی ها برای دویدن  
Virtual Pacer (مقایسه سرعت فعلی با سرعت هدف) بله
تخمین V02 max (حداکثر اکسیژن مصرفی) بله
توصیه های ریکاوری (برگشت به حالت اولیه) بله
پیش بینی مسابقه بله
دینامیک دویدن بله
شتاب سنج (محاسبه مسافت برای ورزش های داخل سالن، بدون نیاز به فوت پاد) بله
رکوردهای شخصی بله
   
ویژگی ها برای دوچرخه سواری  
سازگاری با Vector گارمین بله
پروفایل های گوناگون بله
سنسور سرعت/آهنگ حرکت دوچرخه بله
   
عملکردها  
بررسی ضربان سنج قلب بله (خرید بصورت جداگانه)
Virtual Partner (تمرین در برابر یک فرد دیجیتالی) بله
Virtual Racer (رقابت در مسابقه مجازی) بله
توقف کوتاه مدت خودکار (توقف کوتاه و ادامه دادن زمان براساس سرعت) بله
ورزش های چندگانه خودکار (جابجایی بین حالت های ورزشی با فشار دادن یک دکمه) بله
تمرین های پیشرفته (ایجاد تمرین های هدف گرا، شخصی) بله
هشدار سرعت (هشدارهای محرک در صورت تغییر دادن سرعت نسبت به سرعت از قبل تنظیم شده) بله
تمرین با فاصله زمانی ( تنظیم تمرین و استراحت بصورت دوره ای) بله
محاسبه کالری مصرف شده براساس ضربان قلب بله
محاسبه کالری سوخته شده بله
تمرین موثر (اندازه گیری تاثیر فعالیت روی تناسب اندام هوازی شما) بله
   
ویژگی ها برای شنا  
معیارهای شنا در استخر (طول استخر، مسافت، سرعت، شمارش تعداد و سرعت ضربه های دست، کالری مصرفی) بله
شناختن نوع ضربه دست (بعنوان مثال شنای آزاد)  بله
معیارهای شنا در آب آزاد (مسافت، سرعت، شمارش تعداد و سرعت ضربه های دست، کالری مصرفی) بله
تمرین های شنا بله
   
ویژگی ها برای گلف  
اندازه گیری مسافت برای توپی که به آن ضربه زده شده (محاسبه دقیق تعداد یاردها برای جابجایی توپ زده شده در هر نقطه از مسیر) بله
یاردها برای F/M/B (مسافت برای جلو، وسط و عقب زمین بازی)  بله
یاردها برای layups/doglegs بله
کارت امتیاز دیجیتالی بله
   
ویژگی ها برای ورزش در فضای باز  
تقویم شکار / ماهیگیری بله
اطلاعات خورشید و ماه بله
محاسبه سطح بله
   
ویژگی های پیگیری فعالیت  
شمارشگر قدم ها بله
هدف گذاری خودکار (ساعت سطح فعالیت شما را فرا می گیرد و یک هدف روزانه برای تعداد قدم های شما مشخص می کند) بله
نوار حرکت (بعد از اینکه یک مدت بدون فعالیت بودید نمایش داده می شود، برای ریست کردن آن چند دقیقه راه بروید) بله
بررسی خواب (جمع کل ساعت هایی که خوابیده اید و تعداد دفعاتی که در خواب جابجا شده اید یا به آرامی خوابیده اید) بله
   
ویژگی ها برای کشتیرانی و سفر دریایی  
خط شروع مجازی بله
تایمر شمارش معکوس بله
حالت دستیار همراه بله
ارتباط بی سیم خودکار فعالیت MOB بله
فشارسنج ساعت و جدول های جزر و مد بله
   
Garmin Connect  
سازگار با Garmin Connect (انجمن آنلاین که می تواند اطلاعات را در آن تجزیه و تحلیل و دسته بندی کرده و به اشتراک بگذارید) بله
همگام سازی خودکار (انتقال خودکار اطلاعات به کامپیوتر) بله
   
ویژگی های چارت پلاتر  
جدول جزر و مد بله
   
موارد بیشتر  
سایر ویژگی ها
  • پشتیبانی از Connect IQ: بله (صفحه نمایش های ساعت، فیلدهای اطلاعات، ویجت ها و برنامه های کاربردی)
  • آنتن EXO GPS/GLONASS: بله
  • Wi-Fi: بله
  • ANT+: بله
  • Bluetooth 4.0 LE: بله
  • هشدار های هوا: Yes
  • UltraTrac: بله
  • پشتیبانی از سنسور tempe : بله
  • TracBack: بله
  • ویژگی برای اسکی: بله
  • اندازه گیری های فیزیولوژیکی: بله
  • قایق پارویی: بله
   

About Author