ساعت گارمین Fenix Chronos

ساعت گارمین فنیکس کرونوس

ساعت گارمین Fenix Chronos

ساعت فنیکس کرونوس گارمین

ساعت فنیکس کرونوس گارمین

ساعتی مجهز به جی پی اس برای ماجراجویی ورزشی شما 
  
– ساعت مولتی اسپرت پرمیوم دارای قاب فلزی بادوام و مقاومت بالا، دارای شیشه سافایر (با پوشش یاقوت کبود) ضد خش
– تکنولوژی ضربان سنج قلب مچی¹، ضربان قلب را از روی مچ اندازه گیری می کند، و این امکان را به شما می دهد تا بدون بستن نوار ضربان سنج قلب، وضعیت ضربان قلب خود را بررسی کنید
– صفحه نمایش 1.2 اینچی رنگی Garmin Chroma همیشه روشن که در زیر نور خورشید هم قابل مشاهده است
– سنسورهای مخصوص ورزش در فضای باز شامل دریافت ماهواره های جی پی اس و گلوناس، ارتفاع سنج بارومتریک و قطب نمای سه محوره
– دریافت آگاه سازهای هوشمند (ایمیل ها، متن ها، هشدارها و موارد دیگر) به اضافه کار کردن ساعت به مدت یک هفته در حالت ساعت هوشمند (بسته به تنظیم های انجام شده)

 

 
 

 

این ساعت از مواد با درجه کیفی جواهرات ساخته است، ساعت گارمین فنیکس کرونوس اولین ساعت گارمین هست که ترکیبی از یک قاب فلزی مقاوم ( که آنتن همه جهته EXO برای دریافت ماهواره های جی پی اس و گلوناس را در حلقه دور شیشه دارد) با آخرین ویژگی های مسیریابی در فضای باز و ویژگی های تمرین ورزشی می باشد. 
این ویژگی ها شامل تکنولوژی ضربان سنج قلب مچی¹، پیگیری فعالیت روزانه¹، آگاه سازهای هوشمند²، پروفایل های فعالیت ورزشی و موارد دیگر می باشد. بالاترین میزان کارآیی همراه با طراحی ماهرانه در این ساعت تکامل یافته که مناسب با سبک پوشش شما در هر کجا و هر زمان است.

Fenix Chronos with titanium hybrid band

ساعت گارمین Fenix Chronos بند تیتانیومی
ساعت گارمین فنیکس کرونوس بند تیتانیومی

 

ظاهر زیبا همراه با کارآیی قدرتمند
ساعت فنیکس کرونوس در سه شکل منحصر بفرد موجود است:
بدنه استیل با بند چرمی شرابی رنگ (steel with vintage leather band)،
بدنه استیل با بند فولاد ضد زنگ برجسته (steel with brushed stainless steel band) و
تیتانیوم با بند تیتانیوم پیوندی برجسته (titanium with brushed titanium hybrid band).
هر ساعت دارای ویژگی های پیشرفته دریافت ماهواره های جی پی اس و گلوناس، توانایی های هوشمند، مواد عالی بکار رفته در ساخت ساعت و طراحی شیک به اضافه مجموعه ویژگی های استفاده از ساعت در فضای باز و تمرینات ورزشی است که ساعت فنیکس کرونوس را از سایر ساعت های لوکس (لاکچری) موجود در بازار متمایز می کند. شیشه سافایر آن دارای سختی بالا و مقاومت در برابر خراش است. علاوه براین، صفحه نمایش Garmin Chroma، روشن و درخشان با ویژگی نور زمینه LED امکان مشاهده صفحه نمایش ساعت را بصورت عالی در همه شرایط نوری می دهد.
تا عمق 100 متر در برابر نفوذ آب مقاوم است و باتری آن در همه مدل های فنیکس کرونوس حداکثر بمدت 25 ساعت در حالت UltraTrac، بمدت 13 ساعت در حالت جی پی اس و حداکثر 1 هفته در حالت ساعت هوشمند (بسته به نوع تنظیم ها) کار می کند.
با دسترسی به پلتفرم Connect IQ شما امکان شخصی سازی صفحه نمایش ساعت و فیلدهای اطلاعات را دارید. در اینجا ویجت ها و برنامه های کاربردی قابل دانلود به شما ارائه می گردد.

Fenix Chronos with brushed stainless steel band

ساعت فنیکس کرونوس گارمین با بند فولادی

خرید ساعت گارمین فنیکس کرونوس بند فولادی

 

ضربان سنج قلب مچی
ساعت Fenix Chronos دارای تکنولوژی ضربان سنج قلب مچی¹ است که به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به پوشیدن نوار ضربان قلب، ضربان قلب خود را بررسی کنید. علاوه بر محاسبه قدم ها و بررسی وضعیت خواب، ساعت فنیکس کرونوس با استفاده از ضربان قلب، اطلاعات میزان دقیق کالری مصرف شده و کمیت شدت فعالیت های تناسب اندام را نیز ارائه می کند.

وصل ماندن
آگاه سازهای هوشمند² ساعت فنیکس کرونوس به شما این امکان را می دهند تا از ایمیل ها، متن ها و هشدارها، زمانی که در مسیر هستید، در بازی گلف هستید و یا بطور خلاصه از میز کارتان دور هستید، روی مچ دست تان مطلع شوید.
ساعت سیگنال ها را از تلفن های هوشمند² سازگار بصورت بی سیم دریافت می کند و به شما این امکان را می دهد تا از داشتن پیام آگاه شوید و با نمایش متن روی ساعت، می توانید هر زمان که خواستید آن را بخوانید.

سایر ویژگی های وصل بودن، شامل آپلود خودکار در انجمن آنلاین تناسب اندام Garmin Connect، پیگیری کننده بصورت زنده و به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی توسط برنامه های کاربردی رایگان ما Garmin Connect و Garmin Connect Mobile ارائه شده است.

Fenix Chronos with leather band

ساعت فنیکس کرونوس گارمین با بند چرمی
ساعت گارمین فنیکس کرونوس بند چرمی

 

معیارهای پیشرفته تناسب اندام
ساعت Fenix Chronos با ویژگی های ورزشی اضافه ای همراه شده که به شما اطلاعاتی در باره وضعیت فرم  و تناسب اندام شما می دهد. تخمین زننده اطلاعات ضروری VO2 max، شامل سرعت دویدن، ضربان قلب در دقیقه و تغییر پذیری ضربان قلب برای تخمین حداکثر میزان اکسیژنی که در هر دقیقه مصرف می شود. 
برای مشاهده بهتر شدن وضعیت تناسب اندام و مقایسه وضعیت خود با رقبا، روند تغییرات را پیگیری کنید. دیگر معیارهای تناسب اندام شامل توصیه های برگشت به حالت اولیه توسط یک زمان سنج برگشت به حالت اولیه و بررسی  کننده ریکاوری (برگشت به حالت اولیه)، به اضافه پیش بینی کننده مسابقه که زمان ایده آل پایان را براساس عدد فعلی VO2 max شما تخمین می زند.

ساعت گارمین کرونوس

ساعت گارمین کرونوس

دینامیک پیشرفته دویدن و معیارهای فیزیولوژکی
با اطلاعات دویدن خود، جلوتر بروید تا به معیارهای گسترش یافته فیزیولوژیکی و دینامک پیشرفته دویدن¹، برسید. هنگام استفاده از یک نوار سنجش ضربان قلب (مانند HRM-Run ، HRM-Tri و HRM-Swim) ساعت فنیکس کرونوس اطلاعات زیر را ارائه می کند:

– نوسان عمودی و نسبت عمودی – مرحله “پریدن” در حرکت دویدن و نسبت مفید بودن به طول گام 
– مدت زمان تماس با زمین و تعادل – در هنگام دویدن، مدت زمانی را که پای شما روی زمین هست را به نسبت مدت زمانی که پا روی هوا هست، نمایش می دهد و به شما این امکان را می دهد که متناسب بودن دویدنتان را بررسی کنید.
گام شمار – تعداد قدم ها در هر دقیقه
– طول گام – تعیین واکنش به سرعت و مثبت بودن گام فعلی

Fenix Chronos Titanium

Fenix Chronos Titanium
ساعت گارمین فنیکس کرونوس بند تیتانیومی

معیارهای فیزیولوژیکی، ضربان قلب شما را اندازه گیری می کنند تا:
– میزان استرس: ساعت Fenix Chronos میزان تغییر پذیری ضربان قلب شما را هنگامی که هنوز ایستاده اید، به مدت 3 دقیقه اندازه گیری می کند تا میزان تقریبی میزان استرس شما را ارائه کند. مقیاس این مورد از 1 تا 100 است، که امتیاز کمتر نشانگر پائین تر بودن استرس است.
– شرایط عملکرد: بعد از دویدن به مدت 6 تا 20 دقیقه، ساعت فنیکس کرونوس شرایط فعلی شما را با میانگین سطح تناسب اندام خودتان، مقایسه می کند.
– آستانه لاکتات: در بین آنالیز سرعت و میزان ضربان قلب شما، ساعت Fenix Chronos نقطه ای را که ماهیچه های شما شروع به خستگی سریع می کنند، تخمین می زند.

Fenix Chronos Brushed

Fenix Chronos Brushed
خرید ساعت گارمین فنیکس کرونوس بند فولادی

پروفایل شنا، حالت اسکی/تخته موج سواری، قایقرانی و گلف
ساعت فنیکس کرونوس فقط برای دویدن نیست، مجموعه ای از ویژگی های خاص را برای تمرین شنا، اسکی، گلف و ورزش هایی که با پارو زدن همراه هستند، شامل پارو زدن ایستاده روی تخته و قایقرانی را در خود دارد. 
ساعت فنیکس کرونوس ویژگی هایی را از ساعت SWIM گارمین وام گرفته و مسافت، سرعت، تعداد ضربه های دست و ویژگی های بیشتر دیگری را پیگیری می کند. شما فقط طول استخر را وارد کرده و تمرین خود را شروع می کنید. 
در حالت اسکی/تخته موج، سرعت، مسافت، افتادن عمودی ارائه می شوند و یک شمارشگر خودکار اجرا (با توقف خودکار برای  لیفت لاین) و ویژگی های بیشتر در نوک انگشتان شماست. مجموعه ای از ویژگی ها برای ورزش هایی که با پارو زدن همراه هستند، شامل تعداد ضربه ها، شدت ضربه و حتی میزان جابجایی با هر ضربه ارائه می شوند.
حالت گلف، مقدار جلو ، عقب و وسط از  زمین برای هر دوره را به تنهایی، که از Garmin Connect دانلود کرده اید، بر حسب یارد، ارائه می کند. 
حتی شما می توانید از ساعت فنیکس کرونوس بعنوان کنترل دوست با دستکش (که می توانید هنگامی که دستکش دست شماست از آن استفاده کنید)، توسط اتصال بیسیم +ANT، برای دوربین های ماجراجویی VIRB  و یا پخش موسیقی از روی موبایل استفاده کنید.

Fenix Chronos Leather

Fenix Chronos Leather
ساعت گارمین فنیکس کرونوس بند چرمی

مسیریابی راهتان
ساعت Fenix Chronos بعنوان مسیریاب جامع و ویژگی های مسیریابی آن شما را در مسیرهای مشخص و ناشناخته با استفاده از جی پی اس همراه با ویژگی ABC (ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما) راهنمایی می کند. ویژگی TracBack (برگشت از روی مسیر طی شده) به شما کمک می کند تا از همان راهی که مسیر را رفته اید، به نقطه شروع برگردید. علاوه بر این، سنسورهای داخلی ساعت اطلاعاتی از جهت، ارتفاع و تغییرات آب و هوایی را ارائه می کنند.
ساعت با ایجاد  “رد پاهای جزئی” بعنوان حرکت شما، گزارش ترک های جی پی اس را ذخیره می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد تا موقعیت تان را بعنوان خط شروع/پایان، مسیر ایست و بازرسی یا کمپ، محل وسیله نقلیه یا سایر نقاط مورد علاقه، علامتگذاری کنید. توسط ساعت فنیکس کرونوس شما می توانید مسیرها را ایجاد و از آنها پیروی کنید.

ساعت گارمین فنیکس کرونوس ساخت تایوان

ساعت گارمین فنیکس کرونوس ساخت تایوان

ساعت گارمین فنیکس کرونوس بند تیتانیومی

ساعت گارمین Fenix Chronos با بند چرمی

ساعت گارمین Fenix Chronos با بند چرمی

ساعت گارمین فنیکس کرونوس بند چرمی

Fenix Chronos with brushed stainless steel band

ساعت گارمین فنیکس کرونوس دارای ضربان سنج قلب مچی

خرید ساعت گارمین فنیکس کرونوس بند فولادی

gallery.

 

ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما
ساعت Fenix Chronos دارای سنسورهای ABC برای ارائه اطلاعات مربوطه، بصورت همزمان با فعالیت ورزشی است. ارتفاع سنج داخلی، اطلاعات ارتفاع را برای بررسی دقیق مقدار صعود و پائین آمدن ارائه می کند، در حالی که فشارسنج می تواند برای پیش بینی تغییرات وضعیت آب و هوا با نمایش دادن روند کوتاه مدت تغییر فشار هوا مورد استفاده قرار گیرد. قطب نمای سه محوره الکترونیک به شما اعلام می کند که در جهت درست حرکت می کنید یا خیر.
ساعت فنیکس کرونوس سنسورهای ABC را بصورت خودکار با استفاده از گیرنده جی پی اس کالیبره می کند و همچنین زمان را بصورت خودکار براساس موقعیت شما تنظیم می کند. برای مشاهده دقیق دما، آن را با سنسور tempe (وسیله جانبی جداگانه از ساعت) مطابقت دهید.

ساعت فنیکس کرونوس گارمین با بند تیتانیومی

ساعت فنیکس کرونوس گارمین با بند تیتانیومی

ساعت گارمین فنیکس کرونوس بند تیتانیومی

Fenix Chronos with leather band

ساعت گارمین کرونوس

ساعت گارمین فنیکس کرونوس بند چرمی

Fenix Chronos with brushed stainless steel band

ساعت گارمین Fenix Chronos با بند فولادی

خرید ساعت گارمین فنیکس کرونوس بند فولادی

 

Garmin.com/ataccuracy را مشاهده کنید¹
برای مشاهده وسایل سازگار به Garmin.com/BLE مراجعه کنید².

 

About Author