ساعت گارمین Fenix3 HR

ساعت گارمین فنیکس 3 اچ آر

ساعت گارمین Fenix3 HR

 

 

کارآیی مناسب همراه با طراحی مناسب

ساعت گارمین Fenix3 HR
ساعت گارمین Fenix3 HR

خرید ساعت گارمین Fenix3 HR

– آنتن فولاد ضد زنگ EXO دارای جهت مناسب، با قابلیت دریافت ماهواره های جی پی اس/گلوناس، و توانایی بیشتر از جی پی اس به تنهایی، در محیط های چالش برانگیز
– تکنولوژی ضربان سنج قلب مچی¹، با اندازه گیری ضربان قلب از روی مچ    
– ویژگی های تمرین های تناسب اندام مانند دویدن دینامیکی پیشرفته با نوسان عمودی و نسبت عمودی، VO2 max، توصیه های برگشت به حالت اولیه و موارد دیگر¹
– صفحه نمایش نیم اینچی رنگی گارمین با قابلیت مشاهده در زیر نور خورشید همراه با شیشه مقاوم سافایر (ضد خش) گنبدی شکل
– ویژگی های مسیریابی در فضای باز مانند قطب نمای سه محوره، ارتفاع سنج، فشارسنج و ویژگی TracBack (برگشتن از روی مسیر طی شده)

ساعت گارمین Fenix3 HR با ضربان سنج قلب مچی
ساعت گارمین Fenix3 HR با ضربان سنج قلب مچی

ساعت تمرینات ورزشی مولتی اسپرت Fenix3 HR، ساعتی مقاوم، توانا و هوشمند است. علاوه بر ویژگی تنظیم برای تمرینات تناسب اندام، دارای ویژگی های مسیریابی در فضای باز می باشد.
ساعت Fenix3 HR آماده برای هر نوع فعالیت و رقابت ورزشی است. با دسترسی به پلتفرم Connect IQ شما امکان شخصی سازی صفحه نمایش ساعت و فیلدهای اطلاعات را دارید. در اینجا ویجت ها و برنامه های کاربردی قابل دانلود به شما ارائه می گردد.

طراحی قدرتمند آن، به ساعت توانایی کار در شرایط سخت محیطی را میدهد

ساعت مولتی اسپرت گارمین Fenix 3 HR
ساعت مولتی اسپرت گارمین Fenix 3 HR

ساعت صیقلی  Fenix3 HR توسط  دکمه ها و یک قاب محافظ شیشه (Bezel) از جنس فولاد ضد زنگ PVD محافظت می شود، و دارای یک بند سیلیکونی و یک قاب تقویت شده برای دوام بیشتر است. صفحه نمایش رنگی و رزولوشن بالا، دارا بودن LED نور زمینه و قابل مشاهده بودن در زیر نور خورشید، امکان استفاده از ساعت در هر نوری را میدهد. 
ساعت Fenix3 HR تا عمق 100 متر در برابر نفوذ آب مقاوم است و باتری آن برای ساعت ها در حالت ذخیره باتری UltraTrac کار می کند، بمدت 16 ساعت در حالت جی پی اس و حداکثر 2 هفته در حالت ساعت هوشمند (این زمان بستگی به تنظیم ها دارد).

تکنولوژی ضربان سنج قلب مچی

ضربان سنج قلب ساعت گارمین فنیکس 3 اچ آر
ضربان سنج قلب ساعت گارمین فنیکس 3 اچ آر

ساعت Fenix3 HR دارای تکنولوژی ضربان سنج قلب مچی است که به شما این امکان را می دهد تا بدون نیاز به پوشیدن نوار ضربان قلب، ضربان قلب خود را بررسی کنید. علاوه بر محاسبه قدم ها و بررسی وضعیت خواب، ساعت Fenix3 HR با استفاده از ضربان قلب، اطلاعات میزان دقیق کالری مصرف شده و کمیت شدت فعالیت های تناسب اندام را نیز ارائه می کند.

اندازه گیری میزان اکسیژن و موارد دیگر در هنگام تمرین ورزشی

Garmin Fenix 3 HR
Garmin Fenix 3 HR

ساعت Fenix3 HR با ویژگی های ورزشی اضافه ای همراه شده که به شما اطلاعاتی در باره وضعیت فرم  و تناسب اندام شما می دهد. تخمین زننده اطلاعات بحرانی VO2 max، شامل سرعت دویدن، ضربان قلب در دقیقه و تغییر پذیری ضربان قلب برای تخمین حداکثر میزان اکسیژنی که در هر دقیقه مصرف می شود. 
برای مشاهده بهتر شدن وضعیت تناسب اندام و مقایسه وضعیت خود با رقبا، تغییرات را پیگیری کنید. دیگر معیارهای تناسب اندام شامل توصیه های برگشت به حالت اولیه توسط یک زمان سنج برگشت به حالت اولیه و بررسی ریکاوری (برگشت به حالت اولیه)، به اضافه پیش بینی کننده مسابقه که زمان ایده آل پایان را براساس عدد فعلی VO2 max شما تخمین می زند.

دویدن دینامیکی پیشرفته و معیارهای فیزیولوژکی

دویدن دینامیکی با ساعت گارمین Fenix3 HR
دویدن دینامیکی با ساعت گارمین Fenix3 HR

با اطلاعات دویدن خود، جلوتر بروید و روی معیارهای گسترش یافته فیزیولوژیکی و دویدن دینامیکی توسعه یافته²، ضربه بزنید.
ساعت Fenix3 HR اطلاعات زیر را ارائه می کند:

– نوسان عمودی و نسبت عمودی – مرحله “پریدن” در حرکت دویدن و نسبت مفید بودن به طول گام 
– مدت زمان تماس با زمین و تعادل – در هنگام دویدن، مدت زمانی را که پای شما روی زمین هست را به نسبت مدت زمانی که پا روی هوا هست، نمایش می دهد و به شما این امکان را می دهد که متناسب بودن دویدنتان را بررسی کنید.
– گام شمار – تعداد قدم ها در هر دقیقه
– طول گام – تعیین سرعت فعلی واکنشی

-معیارهای فیزیولوژیکی ضربان قلب شما را اندازه گیری می کنند تا:
– میزان استرس: ساعت Fenix3 HR میزان تغییر پذیری ضربان قلب شما را هنگامی که هنوز ایستاده اید، به مدت 3 دقیقه اندازه گیری می کند تا میزان تقریبی میزان استرس شما را ارائه کند. میزان استرس از 1 تا 100 است، پائین تر بودن عددی که نمایش داده شده، نشانه پائین تر بودن استرس است.
– شرایط عملکرد: بعد از دویدن به مدت 6 تا 20 دقیقه، ساعت Fenix3 HR شرایط فعلی شما را با میانگین سطح های تناسب اندام، مقایسه می کند.
– آستانه لاکتات: در بین آنالیز سرعت و میزان ضربان قلب شما، ساعت Fenix3 HR نقطه ای را که ماهیچه های شما شروع به خستگی سریع می کنند، تخمین می زند.

پروفایل شنا، حالت اسکی/تخته موج سواری، قایقرانی و گلف
ساعت Fenix3 HR فقط برای دویدن نیست، مجموعه ای از ویژگی های خاص را برای تمرین شنا، اسکی، گلف و ورزش هایی که با پارو زدن همراه هستند، شامل پارو زدن ایستاده روی تخته و قایقرانی را در خود دارد. 

شنا با ساعت گارمین فنیکس 3
شنا با ساعت گارمین فنیکس 3

ساعت Fenix3 HR ویژگی هایی را از ساعت SWIM گارمین وام گرفته و مسافت، سرعت، تعداد ضربات دست و ویژگی های بیشتر دیگری را پیگیری می کند. شما فقط طول استخر را به ساعت Fenix3 HR می دهید و تمرین خود را شروع می کنید. 

قایق سواری با ساعت گارمین فنیکس 3
قایق سواری با ساعت گارمین فنیکس 3

در حالت اسکی/تخته موج، سرعت، مسافت، افتادن عمودی ارائه می شوند و یک شمارشگر خودکار اجرا (با توقف خودکار برای  لیفت لاین) و ویژگی های بیشتر در نوک انگشتان شماست. مجموعه ای از ویژگی ها برای ورزش هایی که با پارو زدن همراه هستند، شامل تعداد ضربه ها، شدت ضربه و حتی میزان جابجایی با هر ضربه ارائه می شوند. 

ساعت گارمین فنیکس 3 و ورزش گلف
ساعت گارمین فنیکس 3 و ورزش گلف

حالت گلف، مقدار جلو ، عقب و وسط از  زمین برای هر دوره را به تنهایی، که از Garmin Connect دانلود کرده اید، بر حسب یارد، ارائه می کند. 
حتی شما می توانید از ساعت Fenix3 HR بعنوان کنترل دوست با دستکش (که می توانید هنگامی که دستکش دست شماست از آن استفاده کنید)، توسط اتصال بیسیم +ANT، برای دوربین های ماجراجویی VIRB استفاده کنید.

مسیریابی راهتان

مسیریابی با ساعت گارمین فنیکس 3
مسیریابی با ساعت گارمین فنیکس 3

ساعت Fenix3 HR بعنوان مسیریاب جامع و ویژگی های مسیریابی آن شما را در مسیرهای مشخص و ناشناخته با استفاده از جی پی اس همراه با ویژگی ABC (ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما) راهنمایی می کند. ویژگی TracBack (برگشت از روی مسیر طی شده) به شما کمک می کند تا از همان راهی که مسیر را رفته اید، به نقطه شروع برگردید. سنسورهای داخلی ساعت اطلاعاتی از جهت، ارتفاع و تغییرات آب و هوایی را ارائه می کنند
ساعت با ایجاد  “رد پاهای جزئی” بعنوان حرکت شما، گزارش ترک های جی پی اس را ذخیره می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد تا موقعیت تان را بعنوان خط شروع/پایان، مسیر ایست و بازرسی یا کمپ، محل وسیله نقلیه یا سایر نقاط مورد علاقه، علامتگذاری کنید. توسط ساعت Fenix3 HR شما می توانید مسیرها را ایجاد و از آنها پیروی کنید.

ساعت Fenix3 HR مجهز به بلوتوث هوشمند و اتصال +ANT برای اشتراک گذاری بی سیم موقعیت های مسیرها و ژئوکاشه ها هست

ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما

قطب نمای ساعت گارمین فنیکس 3
قطب نمای ساعت گارمین فنیکس 3

ساعت Fenix3 HR دارای سنسورهای ABC برای ارائه اطلاعات مربوطه، بصورت همزمان با فعالیت ورزشی است. ارتفاع سنج داخلی، اطلاعات ارتفاع را برای بررسی دقیق مقدار صعود و پائین آمدن ارائه می کند، در حالی که فشارسنج می تواند برای پیش بینی تغییرات وضعیت آب و هوا با نمایش دادن روند کوتاه مدت تغییر فشار هوا مورد استفاده قرار گیرد. قطب نمای سه محوره الکترونیک به شما اعلام می کند که در جهت درست حرکت می کنید یا خیر.
ساعت Fenix3 HR سنسورهای ABC را بصورت خودکار با استفاده از گیرنده جی پی اس کالیبره می کند و همچنین زمان را بصورت خودکار براساس موقعیت شما تنظیم می کند. برای مشاهده دقیق دما، آن را با سنسور tempe (وسیله جانبی جداگانه از ساعت) مطابقت دهید.

شخصی سازی برنامه های کاربردی و نماهای ساعت

شخصی سازی ساعت گارمین فنیکس 3
شخصی سازی ساعت گارمین فنیکس 3

ساعت Fenix3 HR خود را با دانلود رایگان از فروشگاه Connect IQ ما شخصی سازی کنید. شما می توانید نمای ساعت خود را شخصی سازی کنید و فیلدهای اطلاعات و ویجت ها را اضافه کنید، که اطلاعات را در یک نگاه به شما ارائه می دهند.

وصل ماندن

ارتباط ساعت هوشمند گارمین فنیکس 3 با تلفن هوشمند
ارتباط ساعت هوشمند گارمین فنیکس 3 با تلفن هوشمند

آگاه کننده های هوشمند² به شما این امکان را می دهند تا ایمیل ها، متن ها و هشدارها را روی ساعت خود، زمانی که منتظر دریافت خبری از کسی یا جایی باشید،  مشاهده کنید. ساعت Fenix3 HR سیگنال ها را از تلفن های هوشمند² سازگار بصورت بی سیم دریافت می کند و به شما این امکان را می دهد تا از داشتن پیام آگاه شوید و با نمایش متن روی ساعت، هر زمان که بخواهید آن را بخوانید
سایر ویژگی های وصل بودن، شامل آپلود خودکار در انجمن آنلاین تناسب اندام Garmin Connect، پیگیری کننده بصورت زنده و به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی توسط برنامه های کاربردی رایگان ما Garmin Connect و Garmin Connect Mobile ارائه شده است.

¹پیگیری کننده دقیق فعالیت
²ضربان سنج قلب و HRM-Run بصورت جداگانه فروخته می شوند
³تلفن باید دارای بلوتوث هوشمند باشد. برای مشاهده وسایل سازگار با ساعت به  Garmin.com/BLE مراجعه کنید.

خرید ساعت گارمین Fenix3 HR
خرید ساعت گارمین Fenix3 HR

خرید ساعت گارمین Fenix3 HR

fenix 3 HR- Train with heart, travel with style

 

Physical & Performance

Physical dimensions 2.0” x 2.0” x 0.6” (51.5 x 51.5 x 16.0 mm)
Display size, WxH 1.2” (30.4 mm) diameter
Display resolution, WxH 218 x 218 pixels; transflective MIP color; sapphire lens
Color display smiley
Negative mode display smiley
Weight With silicone band: 3.0 oz (86.1 g)
Battery Rechargeable 300mAh lithium-ion
Battery life Up to 40 hours in UltraTrac mode; up to 16 hours in GPS training mode; up to 2 weeks in smartwatch mode (with 24/7 HR monitoring)
Water rating 10 ATM
GPS-enabled smiley
GLONASS smiley
High-sensitivity receiver smiley
Barometric altimeter smiley
Electronic compass smiley
Smart notifications (displays email, text and other alerts when paired with your compatible phone) smiley
Vibration alert: (choose between alert tones and/or vibration alert) smiley
Music control smiley
Find my phone smiley
VIRB® control smiley
Watch functions Time of day (12/24h), calendar (day/date), daily alarm, stop watch, timer, sunrise/sunset alerts

Maps & Memory

Built-in memory 32 MB; available 23 MB
Custom POIs (ability to add additional points of interest) smiley
Waypoints/favorites/locations 1,000
Routes 30
Track log 100 hours of activity data

Running Features

Virtual Pacer™ (compares current pace to target) smiley
V02 max estimate smiley
Recovery advisor smiley
Race predictor smiley
Running dynamics smiley
Accelerometer (calculates distance for indoor workouts, without need for a foot pod) smiley
Personal records smiley

Cycling Features

Compatible with Vector™ smiley
Multiple bike profiles smiley
Bike speed/cadence sensor Yes (optional)

Performance Features

Heart rate monitor Yes (wrist-based)
Virtual Partner® (train against a digital person) smiley
Virtual Racer™ (compete against other activities) smiley
Auto Pause® (pauses and resumes timer based on speed) smiley
Multi-sport smiley
Auto multisport (switch sport modes with 1 button press) smiley
Advanced workouts (create custom, goal-oriented workouts) smiley
Pace alert (triggers alarm if you vary from preset pace) smiley
Interval training (set up exercise and rest intervals) smiley
Heart rate-based calorie computation smiley
Calculates calories burned smiley
Training Effect (measures impact of an activity on your aerobic fitness) smiley

Swimming Features

Pool swim metrics (lengths, distance, pace, stroke count/rate, calories) smiley
Stroke type identification (e.g. freestyle) smiley
Open water swim metrics (distance, pace, stroke count/rate, calories) smiley
Swim workouts smiley

Golfing Features

Measures shot distance (calculates exact yardage for shots from anywhere on course) smiley
Yardage to F/M/B (distance to front, middle and back of green) smiley
Yardage to layups/doglegs smiley
Digital scorecard smiley

Outdoor Features

Hunt/fish calendar smiley
Sun and moon information smiley
Area calculation smiley

Activity Tracking Features

Step counter smiley
Auto goal (learns your activity level and assigns a daily step goal) smiley
Move bar (displays on device after a period of inactivity; walk for a couple of minutes to reset it) smiley
Sleep monitoring (monitors total sleep and periods of movement or restful sleep) smiley

Garmin Connect™

Garmin Connect™ compatible (online community where you analyze, categorize and share data) smiley
Automatic sync (automatically transfers data to your computer) smiley

Additional

Additional
  • Connect IQ™ app support: Yes (watch faces, data fields, widgets and apps)
  • EXO™ antenna (GPS/GLONASS): Yes
  • Wi-Fi®: Yes
  • ANT+®: Yes
  • Bluetooth® 4.0 LE: Yes
  • Weather Alerts: Yes
  • UltraTrac: Yes
  • tempe™ sensor support: Yes
  • TracBack: Yes
  • Ski features: Yes
  • Physiological measurements: Yes
  • SUP/Rowing: Yes

 

About Author