ساعت گارمین Forerunner 735XT

ساعت گارمین فوررانر 735 ایکس تی

ساعت گارمین Forerunner 735XT

ساعت گارمین Forerunner 735XT ساعت گارمین Forerunner 735XT
ساعت گارمین فوررانر 735 ایکس تی مشکی – خاکستری
دارای ضربان سنج قلب مچی و ضربان سنج قلب HRM RUN

ساعت گارمین فوررانر 735 ایکس تی آبی تیره – فیروزه ای
​دارای ضربان سنج قلب مچی و ضربان سنج قلب HRM RUN

ساعت جی پی اس دار ورزش دو همراه با ویژگی های ساعت های مولتی اسپرت و ضربان سنج قلب مچی

– اندازه گیری ضربان قلب از روی مچ¹، بنابراین شما در روز مسابقه می توانید آزادانه تر بدوید
– ارائه دینامیک² پیشرفته برای دویدن، دوچرخه سواری، شنا، شامل مدت زمان تعادل در تماس با زمین، طول گام، نسبت عمودی و موارد دیگر
– ارائه VO2 max تقریبی، آستانه لاکتات³، پیش بینی مسابقه و توصیه های ریکاوری
– ویژگی های اتصال4 : آگاه کننده های هوشمند، آپلود خودکار روی Garmin Connect، پیگیری فعالیت جاری و موارد بیشتر
– شخصی سازی با صفحه نمایش های رایگان ساعت، برنامه های کاربردی و موارد بیشتر از فروشگاه Connect IQ
ساعت گارمین Forerunner 735XT Black Gray

ساعت گارمین Forerunner 735XT Black Gray

ساعت شما در فعالیت های ورزشی، پا به پای شما، همراه شما خواهد بود
با ساعت گارمین فوررانر 735 ایکس تی، امروز قهرمان بهتری نسبت به روز قبل باشید.
این ساعت جی پی اس دار مخصوص دویدن با ویژگی های مولتی اسپرت برای قهرمانانی هست که می خواهند در تمرین های ورزشی و در روز مسابقه علاوه بر دسترسی به اطلاعات، بار کمتری همراه خود داشته باشند.
اندازه کوچکتر و بند راحت، ساعت فوررانر 735 ایکس تی را ساعتی ایده آل برای تمرین کردن در یک روز کاری می کند. ویژگی های وصل شدن4، مانند آپلود خودکار در Garmin Connect، انجمن رایگان فیتنس ما، به شما امکان به اشتراک گذاری آمار فعالیت های ورزشی و پیروزی هایتان را در شبکه های اجتماعی می دهد.

ساعت گارمین Forerunner 735XT Black Gray Run Bundle ساعت گارمین Forerunner 735XT Black Gray Run Bundle

ساعت گارمین فوررانر 735 ایکس تی مشکی خاکستری همراه با ضربان سنج قلب HRM RUN

دو، دو سرعت، شنا، دوچرخه سواری، ورزش های سه گانه
کارهای روزمره اتان به هیچ وجه تکراری نخواهد بود. ساعت فوررانر 735 ایکس تی به شما این امکان را می دهد که با وضعیت فعالیت داخلی ساعت، وضعیت را به سادگی به دویدن (داخل ساختمان/فضای باز)، دوچرخه سواری (داخل ساختمان/فضای باز)، شنا (در استخر/در آب های آزاد) ، اسکی روی ماسه، ورزش هایی که پارو زدن دارند، دو کوهستانی، پیاده روی و تمرین های قدرتی، تغییر دهید.
برای دویدن با دوچرخه (brick workouts) و مسابقات دو گانه یا سه گانه (دو – دوچرخه سواری – شنا)، ویژگی مولتی اسپرت به شما این امکان را می دهد تا با فشار دادن یک دکمه بصورت خودکار بین ورزش ها جابجا شوید. ساعت فوررانر 735 ایکس تی با تمرین های پیشرفته برای دو، دوچرخه سواری و شنا در استخر، سازگار است.
برنامه تمرین شخصی خود را طراحی کنید و آن را از Garmin Connect بصورت رایگان دریافت کنید. سپس تلاش های قبلی خود را روی این برنامه کاربردی بررسی کنید و یا برای ایجاد انگیزه بیشتر آنها را با دوستان یا افراد خانواده به اشتراک بگذارید

ساعت گارمین Forerunner 735XT Black Gray Tri Bundle ساعت گارمین Forerunner 735XT Black Gray Tri Bundle

ضربان سنج قلب مچی ساعت، فعالیت شما را بررسی می کند
تکنولوژی اندازه گیری ضربان قلب از روی مچ Elevate ساعت فوررانر 735 ایکس تی، ضربان قلب را از روی مچ¹ اندازه گیری می کند.
به این شکل هنگامی که پا در مسیر دویدن می گذارید، آزادانه تر می دوید. نیازی به پوشیدن نوار ضربان سنج قلب برای مشاهده ضربان قلب، ندارید. قطعه های رنگی روی صفحه نمایش، ضربان قلب در دقیقه و ناحیه ضربان قلب را نمایش می دهند.

ساعت گارمین Forerunner 735XT Blue Frost Blue ساعت گارمین Forerunner 735XT Blue Frost Blue

اطلاعاتی که از قلب شما بدست می آید
در روز مسابقه، ضربان سنج قلب مچی شاید مناسب با نیازهای شما برای ورزش های سه گانه باشد، اما برای زمان ریکاوری و تمرین ورزشی، ممکن است شما نیاز به اطلاعات بیشتری داشته باشید.
با ساعت فوررانر 735 ایکس تی شما گزینه هایی را در دسترس دارید. شما با داشتن نوار ضربان سنج قلب به معیارهای پیشرفته ای دسترسی دارید:
-متغییرهای دویدن، مانند مدت زمان تعادل در تماس با زمین، طول گام، نسبت عمودی و موارد دیگر
– ارائه VO2 max تقریبی، آستانه لاکتات، پیش بینی مسابقه و توصیه های ریکاوری
– ضربان سنج قلب در زیر آب برای شنا5

ساعت گارمین Forerunner 735XT Blue Frost Blue Run Bundle ساعت گارمین Forerunner 735XT Blue Frost Blue Run Bundle

ساعت گارمین فوررانر 735 ایکس تی آبی تیره – فیروزه ای
دارای ضربان سنج قلب مچی و ضربان سنج قلب HRM RUN

ثبت کردن توانایی
با ترکیب کردن اطلاعات با Strava Live Suffer Score، شما می توانید با عرقی که هنگام ورزش کردن می ریزید، محبوبیت کسب کنید.
Strava Suffer Score ضربان قلب شما در طول مدت فعالیت ورزشی تجزیه و تحلیل می کند و به مجموع تلاش شما رتبه می دهد.
با خرید ساعت گارمین 735XT شما به مدت 60 روز سرویس Strava Premium را نیز دریافت می کنید، بنابراین شما می توانید امتیاز میزان تحمل خود را مشاهده کنید و از آن برای این که سخت تر از همیشه ورزش کنید، مورد استفاده قرار دهید. شما قدرت تحمل مشخصی دارید، پس از آن استفاده کنید.

ساعت گارمین Forerunner 735XT Blue Frost Blue Tri Bundle ساعت گارمین Forerunner 735XT Blue Frost Blue Tri Bundle

 

وصل شدن و شخصی سازی
آگاه کننده های هوشمند4، آپلود خودکار4 در Garmin Connect و پیگیری آنلاین فعالیت باعث می شود تا ساعت 735XT بی نظیر ترین ساعت هوشمند برای قهرمانان باشد.
هنگامی که می دوید و یا بمدت طولانی دوچرخه سواری می کنید، تلفن را در کیف تان بگذارید، شما همه پیام ها را روی مچ دست تان دریافت می کنید، بنابراین میتوانید تصمیم بگیرید که پاسخ دهید و یا به حرکت خود ادامه دهید. همچنین توسط Garmin Connect Mobile می توانید دویدن ها و فعالیت های ورزشی خود را به اشتراک بگذارید، تشویق کنندگان هیچوقت موقعیت شما را از دست نمی دهند.
مهم نیست که شما چقدر از دوستان و خانواده اتان دور هستید، آنها می توانند موقعیت و فعالیت شما را مشاهده و برای شما کامنت بگذارند. حتی شما می توانید با صفحه نمایش های رایگان ساعت، برنامه های کاربردی و فیلدهای اطلاعات که Connect IQ دریافت می کنید، ساعت 735XT خود را آنطور که می خواهید، شخصی سازی کنید.

ذخیره نتیجه تلاش تان
در انجمن آنلاین و رایگان Garmin Connect، اطلاعات بیشتری را درباره کیلومترهایی که طی کرده اید، بدست بیاورید. شما می توانید اطلاعات فعالیت های ورزشی را روی این انجمن ذخیره کنید، برنامه ریزی کرده و به اشتراک بگذارید.
با بدست آوردن رتبه شخصی جدید، بهتر از دیروز باشید – ما مسیرهای طی شده را نگهداری می کنیم، بنابراین شما می توانید در یک نگاه، پیروزی های خود را مشاهده کنید.
با تفسیر دیجیتالی براساس آمار و عادت های شما، راهنمایی ها برای میزان فعالیت و همچنین توصیههایی برای سلامتی ارائه می شوند. روی موبایل های سازگار، ارتباط با سایر کاربران برای مسابقه و رقابت، در دسترس خواهد بود.

چند ویژگی بیشتر
ساعت فوررانر 735XT، مانند شما، در طول روز به شدت کار می کند. این ساعت، با پیگیری فعالیت ها در طول روز، همراه شما، برای بهتر شدن است، که قدم ها، کالری مصرفی و خواب تان را بررسی می کند.
همچنین این ساعت با وسایل آگاه کننده دوچرخه سواری Varia، شامل رادار دید عقب، چراغ های هوشمند دوچرخه و عینک Varia Vision (دارای صفحه نمایش آگاه کننده)، سازگار است

پیگیری کننده دقیق فعالیت¹
هنگام استفاده با ضربان سنج های قلب HRM-Run یا HRM-Tri، در بعضی از مدل ها همراه با ساعت و در بعضی از مدل ها بصورت جداگانه فروخته می شوند.²
هنگامی که با نوار ضربان سنج قلب استفاده شود.³
هنگامی که با یک تلفن هوشمند سازگار مطابقت داده شود4
هنگام استفاده با ضربان سنج های قلب HRM-Swim یا HRM-Tri، در بعضی از مدل ها همراه با ساعت و در بعضی از مدل ها بصورت جداگانه فروخته می شوند.5
قابل دسترس برای مشتریان Garmin Connect که از ویژگی های پیگیری کننده فعالیت استفاده می کنند.6

About Author