ساعت گارمین Tactix Bravo

ساعت گارمین تاکتیکس براوو

ساعت گارمین Tactix Bravo

 

 

 

کارآیی مناسب و ویژگی های تاکتیکی
– صفحه نمایش با قطر تقریبا 4 سانتیمتر رنگی و رزولوشن بالا، قابل مشاهده در زیر نور خورشید دارای شیشه مقاوم سافایر، با قابلیت جابجایی بین دو حالت مشاهده: استفاده در  نور روز و سازگار با دوربین دید در شب
– آنتن گیرنده از جنس فولاد ضد زنگ EXO که در جهت مناسب نصب شده و قابلیت دریافت ماهواره های جی پی اس/گلوناس را دارد، با توانایی ثبت مسیر در بیشتر محیط های چالش برانگیز
– طراحی کاملا مشکی، مقاوم و بادوام الهام گرفته شده از تجهیزات ابزار تاکیکی تعریف شده برای استفاده در میدان رزم
– دارای دکمه های پوشش داده شده با فولاد ضد زنگ مشکی، دکمه های دندانه دار شروع/توقف، پیچ ها و صفحه قاب برجسته
– ویژگی های تاکتیکی خاص مانند جامپ مستر، نقاط مسیر برنامه ریزی شده، فرمت دوگانه اطلاعات جهت صفحه جی پی اس  و TracBack (مسیر برگشت)

ساعت گارمین Tactix Bravo olive
ساعت گارمین Tactix Bravo olive

ساعت گارمین Tactix Bravo مشکی با بند نایلونی

 

ساعت ورزشی جی پی اس دار Tactix Bravo ترکیب شده با قابلیت های تاکتیکی ویژه همراه با ویژگی های هوشمند برای تمرینات ورزشی تناسب اندام و مسیریابی در فضای باز، همه و همه این ویژگی ها در یک طراحی شیک ارائه شده و ساعتی است که می توان برای استفاده روزانه و دائمی از آن استفاده کرد. 
طراحی کاملا مشکی، مقاوم و بادوام آن، برای استفاده از ساعت در محیط های تاکتیکی ساخته شده است و عملکرد مشاهده دوگانه آن برای مشاهده ساعت در زیر نور خورشید در نور روز و استفاده با عینک دید در شب برای استفاده از ساعت در شب، بهینه سازی شده است.

ویژگی جامپ مستر ساعت تاکتیکس براوو
ویژگی جامپ مستر ساعت تاکتیکس براوو

طراحی مقاوم که ساعت را در شرایط سخت محیطی سر پا نگه میدارد
ساعت تاکتیکس براوو همراه با بند نایلونی نواری قابل تعویض  3 تکه ای، یک عدد مشکی و یک عدد زیتونی تیره، ارائه شده است. ساعت توسط حلقه دور شیشه (bezel) و دکمه های فولاد ضد زنگ در برابر صدمه محافظت می شود، و بدنه تقویت شده ساعت دوام بیشتری به آن داده است. 
صفحه نمایش رنگی رزولوشن بالا و قابل مشاهده در زیر نور خورشید ساعت تاکتیکس براوو با نور زمینه LED آن، به شما این امکان را می دهد تا در هر نوری بتوانید از ساعت استفاده کنید. با فعال بودن “حالت دید در شب” نور زمینه به میزبانی  که در کارکرد دوربین دید در شب مداخله ای نداشته باشد، کاهش می یابد. 
ساعت تاکتیکس براوو تا عمق 100 متر در برابر نفوذ آب مقاوم است و باتری آن در حالت صرفه جویی در مصرف باتری UltraTrac به مدت 50 ساعت، در حالت جی پی اس به مدت 20 ساعت و در حالت ساعت هوشمند (بسته به نوع تنظیم ها) تا 3 هفته کار می کند.

ساعت گارمین tactix Bravo
ساعت گارمین tactix Bravo

ساعت گارمین Tactix Bravo مشکی با بند نایلونی

ویژگی های تاکتیکی ساعت
ویژگی های تاکتیکی، شامل فعالیت جامپ مستر، نقاط مسیر برنامه ریزی شده و فرمت دوگانه اطلاعات جهت صفحه جی پی اس که از MGRS، درجه، دقیقه، ثانیه و ویژگی های دیگر پشتیبانی می کند.

مسیریابی راه
ساعت تاکتیکس براوو با دارا بودن ناوبری جامع و ویژگی های مسیریابی با استفاده از جی پی اس، به اضافه ABC (ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما)، شما را در مسیرهای ناشناخته و شناخته شده، راهنمایی می کند. ویژگی TracBack (برگشت از روی مسیر طی شده) شما از روی مسیری که طی کرده اید به نقطه شروع بر می گرداند. سنسورهای داخلی اطلاعات تغییر آب و هوا، ارتفاع و جهت را ارائه می کنند.
ساعت با ایجاد  “رد پاهای جزئی” بعنوان حرکت شما، گزارش ترک های جی پی اس را ذخیره می کند. همچنین به شما این امکان را می دهد تا موقعیت تان را بعنوان خط شروع/پایان، مسیر ایست و بازرسی یا کمپ، محل وسیله نقلیه یا سایر نقاط مورد علاقه، علامتگذاری کنید. توسط ساعت تاکتیکس براوو شما می توانید مسیرها را ایجاد و از آنها پیروی کنید.
ساعت تاکتیکس براوو مجهز به بلوتوث هوشمند3 و اتصال +ANT برای اشتراک گذاری بی سیم موقعیت ها، مسیرها و ژئوکاشه ها هست.

ساعت Garmin Tactix Bravo
ساعت Garmin Tactix Bravo

معیارهای پیشرفته تناسب اندام
ساعت  تاکتیکس براوو با ویژگی های ورزشی همراه شده که به شما اطلاعاتی در باره وضعیت فرم  و تناسب اندام شما می دهد. اولین مورد تخمین زننده VO2 max است.
هنگامی که آن را با ضربان سنج قلب¹ استفاده می کنید، ساعت گارمین تاکتیکس براوو اطلاعاتی، شامل سرعت دویدن، ضربان قلب در دقیقه و تغییر پذیری ضربان قلب برای تخمین حداکثر میزان اکسیژنی که در هر دقیقه مصرف می شود، را ارائه می کند.
برای مشاهده بهتر شدن وضعیت تناسب اندام و مقایسه وضعیت خود با رقبا، تغییرات VO2 max را پیگیری کنید. از دیگر ویژگی های این ساعت برای این گزینه می توان به موارد زیر اشاره کرد:
– معیارهای تناسب اندام شامل توصیه های برگشت به حالت اولیه توسط یک زمان سنج برگشت به حالت اولیه و بررسی ریکاوری (برگشت به حالت اولیه)، 
– به اضافه پیش بینی کننده مسابقه که زمان ایده آل پایان را براساس عدد فعلی VO2 max شما تخمین می زند.

نمایش پیام ها، ایمیل ها و تماس ها روی ساعت تاکتیکس براوو
نمایش پیام ها، ایمیل ها و تماس ها روی ساعت تاکتیکس براوو

دویدن دینامیکی پیشرفته و معیارهای فیزیولوژکی
با اطلاعات دویدن خود، جلوتر بروید و روی معیارهای گسترش یافته فیزیولوژیکی و دویدن دینامیکی توسعه یافته2، ضربه بزنید. هنگامی که ساعت  تاکتیکس براوو را با ضربان سنج قلب مورد استفاده قرار می دهید، اطلاعات زیر را ارائه می کند:
– نوسان عمودی و نسبت عمودی – مرحله “پریدن” در حرکت دویدن و مفید بودن نسبت به طول گام 
– مدت زمان تماس با زمین و تعادل – در هنگام دویدن، مدت زمانی را که پای شما روی زمین هست را به نسبت مدت زمانی که پا روی هوا هست، نمایش می دهد و به شما این امکان را می دهد که متناسب بودن دویدنتان را بررسی کنید.
– گام شمار – تعداد قدم ها در هر دقیقه
– طول گام – تعیین سرعت فعلی واکنشی

-معیارهای فیزیولوژیکی، ضربان قلب شما را اندازه گیری می کنند تا موارد زیر را ارائه دهند:
– میزان استرس
– شرایط عملکرد
– آستانه لاکتات

ساعت گارمین tactix براوو
ساعت گارمین tactix براوو

ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما
ساعت تاکتیکس براوو دارای سنسورهای ABC برای ارائه اطلاعات مربوطه، بصورت همزمان با فعالیت ورزشی است.
ارتفاع سنج داخلی، اطلاعات ارتفاع را برای بررسی دقیق مقدار صعود و پائین آمدن ارائه می کند،
در حالی که فشارسنج می تواند برای پیش بینی تغییرات وضعیت آب و هوا با نمایش دادن روند کوتاه مدت تغییر فشار هوا مورد استفاده قرار گیرد. قطب نمای سه محوره الکترونیک به شما اعلام می کند که در جهت درست حرکت می کنید یا خیر.
ساعت تاکتیکس براوو سنسورهای ABC را بصورت خودکار با استفاده از گیرنده جی پی اس کالیبره می کند و همچنین زمان را بصورت خودکار براساس موقعیت شما تنظیم می کند. برای مشاهده دقیق دما، آن را با سنسور tempe (وسیله جانبی جداگانه از ساعت) مطابقت دهید.

قطب نمای ساعت گارمین تاکتیکس براوو
قطب نمای ساعت گارمین تاکتیکس براوو

شخصی سازی برنامه های کاربردی و نماهای ساعت
ساعت تاکتیکس براوو خود را با دانلود رایگان از فروشگاه Connect IQ ما شخصی سازی کنید. شما می توانید نمای ساعت خود را شخصی سازی کنید و فیلدهای اطلاعات و ویجت ها را اضافه کنید، ساعت اطلاعات را در یک نگاه به شما ارائه می دهند.

نمایش مسیر و مسیر برگشت با ساعت گارمین تاکتیکس
نمایش مسیر و مسیر برگشت با ساعت گارمین تاکتیکس

وصل ماندن
آگاه کننده های هوشمند³ به شما این امکان را می دهند تا ایمیل ها، متن ها و هشدارها را روی ساعت خود، حتی زمانی که در مسیرهای جنگلی باشید، مشاهده کنید. ساعت تاکتیکس براوو سیگنال ها را از تلفن های هوشمند4 سازگار بصورت بی سیم دریافت می کند و به شما این امکان را می دهد تا از داشتن پیام آگاه شوید و با نمایش متن روی ساعت، هر زمان که خواستید، آن را بخوانید.
سایر ویژگی های وصل بودن، شامل آپلود خودکار در انجمن آنلاین تناسب اندام Garmin Connect، پیگیری کننده بصورت زنده، و به اشتراک گذاشتن در شبکه های اجتماعی توسط برنامه های کاربردی رایگان ما Garmin Connect و Garmin Connect Mobile ارائه شده است.
از ساعت بعنوان کنترل پخش موسیقی روی تلفن و بعنوان کنترل دوربین ماجراجویی ویرب گارمین استفاده کنید. ساعت قابلیت پیدا کردن محل قرار گرفتن تلفن و ساعت را دارد. پیگیری کننده فعالیت4، تعداد قدم های برداشته شده، کالری سوخته شده و تعداد پله هایی بالا رفته شده در هر روز را می شمارد. پیگیری کننده خواب، الگوی خواب شما را برای سلامت سنجی بیشتر شما، بررسی می کند. 

ویژگی تاکتیکی در ساعت گارمین تاکتیکس براوو
ویژگی تاکتیکی در ساعت گارمین تاکتیکس براوو

¹ضربان سنج قلب و HRM-Run بصورت جداگانه فروخته می شوند
²نیاز به ضربان سنج قلب HRM-Run دارد. در بعضی از بسته ها همراه با ساعت ارائه شده و در بعضی مدل ها بصورت جداگانه فروخته می شود.
³تلفن باید دارای بلوتوث هوشمند باشد. برای مشاهده وسایل سازگار با ساعت به  Garmin.com/BLE مراجعه کنید.
4پیگیری کننده دقیق فعالیت

 

نسل جدید ساعت گارمین تاکتیکس سری چارلی

Tactix Charlie
ساعت گارمین تاکتیکس چارلی

خرید ساعت گارمین تاکتیکس چارلی

About Author