ساعت گارمین Vivosmart HR Plus

ساعت گارمین ویواسمارت اچ آر پلاس

ساعت گارمین Vivosmart HR Plus

ساعت هوشمند گارمین Vivosmart HR+ Black Shark Fin Gray

ساعت هوشمند گارمین Vivosmart HR+ Black Shark Fin Gray

ساعت گارمین ویواسمارت اچ آر پلاس مشکی Shark Fin Gray

 

پیگیری کننده هوشمند فعالیت با ضربان سنج قلب مچی به اضافه جی پی اس

– جی پی اس ساعت مسافت و تعداد گام ها را هنگام راه رفتن یا دویدن شما در فضای باز، پیگیری می کند
– مناسب برای شنا، دارای بند صاف و صیقلی مناسب برای پوشیدن در طول روز، دارای صفحه نمایش لمسی همیشه روشن که آمار فعالیت شما را نمایش می دهد و حتی در زیر نور خورشید هم قابل مشاهده است
– اندازه گیری قدم ها، مسافت، کالری، طبقات بالا رفته شده، شدت فعالیت و اندازه گیری ضربان قلب از روی مچ¹ شما
– دریافت مجموعه کاملی از آگاه کننده های هوشمند، شامل ایمیل، تماس، متن، هشدارهای شبکه های اجتماعی و …. روی مچ¹ شما 
– همگام سازی خودکار با Garmin Connect Mobile برای پیوستن به رقابت های تناسب اندام، بازبینی اطلاعات و دریافت مربی هوشمند 

ساعت هوشمند گارمین Vivosmart HR+ Imperial Purple Kona Purple

ساعت هوشمند گارمین Vivosmart HR+ Imperial Purple Kona Purple

اندازه گیری شدت فعالیت با ضربان سنج قلب مچی
ساعت پیگیری کننده فعالیت +vivosmart HR از تکنولوژی² ضربان سنج قلب مچی Elevate برای بررسی ضربان قلب از روی مچ در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته استفاده می کند. این موضوع به شما امکان کار کردن آزادنه و به هر شکل و بدون نیاز به استفاده از بند ضربان سنج قلب را می دهد. ساعت +vivosmart HR، با استفاده از سنجش ضربان قلب، اطلاعات میزان کالری مصرف شده را ارائه می کند. 
اگر هنگام دویدن آرام، بازی گروهی با دوستانتان و یا تمرین در کلاس بوت کمپ، که به تازگی در آن ثبت نام کرده اید، از ساعت استفاده می کنید، ساعت شدت فعالیت ورزشی شما را با در نظر گرفتن دقیقه هایی که فعالیت شدید داشته اید، اندازه گیری می کند. این ویژگی به شما این امکان را می دهد تا میزان پیشرفت خود در فعالیت را براساس هدف های توصیه شده توسط سازمان های بهداشتی (مانند انجمن قلب آمریکا، مراکز کنترل و جلوگیری از بیماری آمریکا و سازمان بهداشت جهانی)، بررسی کنید. 
علاوه براین شما می توانید ساعت +vivosmart HR  را مانند نوار ضربان سنج قلب، با سایر وسایل سازگار گارمین مطابقت دهید.

دریافت اطلاعات فعالیت شما در باشگاه یا مسیرهای پیاده روی
ساعت پیگیری کننده فعالیت² +vivosmart HR می تواند مسافت، زمان و سرعت را برای فعالیت های داخل سالن و فضای باز پیگیری کند. حتی شما توسط جی پی اس ساعت می توانید مسافت و آمار سرعت را با دقت بیشتری، مانند یک نقشه، برای فعالیت های فضای هنگام راه رفتن و دویدن داشته باشید. علاوه بر پیگیری دویدن، قدم ها و کالری، ساعت ویواسمارت اچ آر پلاس تعداد طبقات بالا رفته شده و دقیقه هایی که شدت فعالیت بیشتری را داشته اید، اندازه گیری می کند.

ساعت هوشمند گارمین Vivosmart HR+ Midnight Blue Bolt Blue

ساعت هوشمند گارمین Vivosmart HR+ Midnight Blue Bolt Blue

وصل شدن
در طول روز، ساعت پیگیری کننده فعالیت ویواسمارت اچ آر پلاس بصورت خودکار با تلفن هوشمند، برای ذخیره آمار شما در انجمن آنلاین رایگان ما، هماهنگ سازی میکند. به سادگی Garmin Connect Mobile را روی تلفن تان دانلود کنید و یا روی کامپیوتر خود وارد Garmin Connect شوید، در اینجا شما می توانید فعالیت های خود را ذخیره و برنامه ریزی کنید و به اشتراک بگذارید و به سایر کاربران برای رقابت و مسابقه دادن مرتبط شوید و میزان تحرک هر روزتان از روز قبل بهتر باشد. برای پیگیری جزئیات کالری مصرفی، شما می توانید یک اشتراک در MyFitnessPal ایجاد کنید و آن را به اشتراک Garmin Connect خود ارتباط دهید. این کار این امکان را به شما می دهد که میزان کالری مصرف شده را نسبت به کل کالری سوخته شده، که ساعت ویواسمارت اچ آر پلاس در طول روز ضبط کرده، مقایسه کنید.

vivosmart hr+ violet vivosmart hr+ violet

Move IQ
توسط Move IQ، هنگام شروع یک فعالیت جدید، شما نیازی به شروع یا توقف تایمر فعالیت ندارید. ساعت ویواسمارت اچ آر پلاس بصورت خودکار اختلاف بین حرکت ها مانند راه رفتن، دویدن، دوچرخه سواری، شنا و حتی استفاده از یک دوچرخه پدالی ثابت (elliptical) را تشخیص می دهد. شما می توانید کلیه فعالیت هایی را که در طول روز داشته اید در Garmin Connect مشاهده کنید.

 

قابلیت های هوشمند
فعال باشید و به ساعت پیگیری کننده فعالیت ویواسمارت اچ آر پلاس متصل باشید. هر زمانی که شما پیام آگاه کننده ای از تلفن هوشمند سازگار دریافت کنید، ساعت به آرامی می لرزد و بصورت خودکار اطلاعات را روی ساعت نمایش می دهد. برای خواندن مطلب به سادگی صفحه نمایش ساعت را لمس کنید و به آرامی و سریع ضربه بزنید. سایر ویژگی های وصل بودن به شما این امکان را می دهد تا از ساعت بعنوان کنترل پخش موسیقی و یا کنترل دوربین ماجراجویی ویرب گارمین (که بصورت جداگانه فروخته میشوند) استفاده کنید و یا تلفن جا گذاشته خود را پیدا کنید.
 
هر روز، بهتر از دیروز
ساعت ویواسمارت اچ آر پلاس سطح فعالیت فعلی شما را یاد می گیرد، سپس هدف قابل دسترس را برای شما مشخص می کند. هنگامی که به آن دست یافتید، هدف را برای روز بعد تعیین می کند، بتدریج با رسیدن به هدف های تعیین شده، سبک زندگی سالمتری را به دست می آورید. در طول روز، اگر یک ساعت فعال نباشید، ساعت با نوار حرکت و هشدارهای لرزشی به شما یادآوری می کند که باید تحرک داشته باشید. برای ریست کردن نوار حرکت، باید یک پیاده روی کوتاه داشته باشید.

ساعت هوشمند گارمین Vivosmart HR+ Black Shark Fin Gray X Large

ساعت هوشمند گارمین Vivosmart HR+ Black Shark Fin Gray X Large

هنگامی که با یک تلفن هوشمند سازگار مطابقت داده شد¹
پیگیری کننده دقیق فعالیت²

About Author