ساعت گارمین Fenix 2

ساعت GPS دار گارمین fenix2

ساعت گارمین فنیکس 2

ساعت اسکی گارمین fenix2
ساعت اسکی گارمین fenix2

 

ساعتی دارای همه ویژگی های تمرین ورزشی برای ورزشکاران رشته ورزش چندگانه پیگیری مسافت، سرعت و ضربان قلب (1) محاسبه زمان بازگشت به حالت اولیه و حداکثر VO2 تقریبی (هنگام استفاده از ضربان سنج قلب) کنترل HRM-Run * اطلاعات آهنگ حرکت، زمان ground contact (تماس با زمین) و نوسان عمودی ویژگی های وصل شدن (**)، شامل آپلود کردن در Garmin Connect و BaseCamp برای مسیر جاری و به اشتراک گذاری موقعیت یاب جی پی اس فوق العاده حساس، قطب نمای سه محوره با ارتفاع سنج و فشار سنج بارومتریک   ساعت Fenix 2 ترکیبی از بهترین ویژگی های ساعت بدن سازی (تناسب اندام) و ورزش های فضای باز بوده و بعنوان یک وسیله ایده آل کمک آموزشی برای ورزشکاران ورزش چندگانه است.

Fenix 2 به شما این امکان را می دهد تا به سادگی بین ویژگی های تنظیم شده برای دویدن، کوهنوردی، دوچرخه سواری، پیاده روی، موج سواری، اسکی، شنا جابجا شوید و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنید. جابجایی از “ویژگی های تمرین های بدن سازی پیشرفته مانند VO2 max، رقیب مجازی (Virtual Partner®) و مشاور بازگشت به حالت عادی” به ویژگی ردگیری جی پی اس فوق العاده حساس مانند قطب نمای سه محوره و ®TracBack. و با آگاه سازی های هوشمند، حتی زمانی که در حالت ورزش کردن نیستید، می توانید حضور آن را لمس کنید.   

 

اندازه گیری های تناسب اندام پیشرفته

ساعت fenix 2 با ویژگی های تمرین ورزشی همراه شده تا شما را از فرم بدنی و تناسب اندامتان آگاه کند. برآوردگر VO2 max اولین گزینه است. زمانی که ساعت fenix 2 را با ضربان سنج قلب (*) استفاده می کنید، ساعت اطلاعات جز به جز، مانند سرعت دویدن، ضربان قلب در دقیقه و تغییر پذیری ضربان قلب برای برآورد حداکثر اکسیژنی که در هر دقیقه می توانید مصرف کنید را به شما می دهد.

روند رسیدن شما به VO2 max را پیگیری می کند تا به هدف های تناسب اندام خود برسید و وضعیت خودتان را با رقبا مقایسه کنید. سایر گزینه های اندازه گیری تناسب اندام، شامل راهنمای بازگشت بدن به حالت عادی با استفاده از زمان بازگشت به حالت اولیه و کنترل وضعیت بازگشت به حالت اولیه است، به اضافه یک پیش بینی کننده مسابقه، که زمان ایده آل زمان پایان تمرین را براساس عدد فعلی VO2 max برآورد می کند.   

ویژگی های دینامکی در حال دویدن

ساعت fenix 2 شامل بازخورد پیشرفته برنامه های ساعت دو گارمین روی نحوه دویدن با ارائه گزارش اندازه گیری های چندگانه ورزش است. هنگامی که با کنترل HRM-Run * استفاده شود، ساعت fenix 2 آهنگ حرکت، نوسان عمودی و زمان اتصال به زمین را گزارش می دهد. این اندازه ها دویدن دینامیکی نامیده می شوند و بر روی روند مصرف اکسیژن هنگام دویدن تاثیر می گذارند.  

وضعیت شنا و حالت اسکی

ساعت fenix 2 فقط برای ورزش های تناسب اندام در فضای باز نیست، تنظیم ویژگی های ویژه به شما در تمرین های ورزشی شنا و اسکی نیز کمک می کند. با وام گرفتن ویژگی های Garmin Swim (ساعت شنای گارمین)، ساعت فنیکس 2، سرعت، مسافت، ضربه شمار و موارد دیگر را پیگیری می کند.

شما فقط اندازه استخری را که در آن شنا می کنید به فنیکس 2 می دهید و تمرین خود را شروع می کنید. در حالت اسکی، سرعت، مسافت، سرعت سقوط عمودی و شمارشگر خودکار فعالیت با توقف خودکار هنگام حرکت با بالابر در دسترس شما قرار می گیرد. شما حتی می توانید با استفاده از تکنولوژی ™ANT+ از ساعت فنیکس 2 بعنوان یک کنترل سازگار با دستکش برای دوربین های ماجراجویی VIRB و VIRB Elite استفاده کنید.  

ناوبری مسیر شما

هیچ ساعت مچی دارای مسیریاب جی پی اسی و ABC (ارتفاع سنج، فشارسنج، قطب نما) دیگری، ترکیب عملکردهای تمرین ورزشی و تکنولوژی جی پی اس پیشتاز ما را ارائه نمی کند. ساعت فنیکس 2، یک سیستم مسیریابی جامع و قابلیت ذخیره مسیر طی شده مانند اطلاعات سفر را برای راهنمایی شما در نواحی شناخته شده و دور افتاده ارائه می کند.   

سنسورهای داخلی آن اطلاعات جهت، ارتفاع و تغییرات آب و هوایی را ارائه می کنند. این ساعت برای تحمل شرایط سخت در فضای باز ساخته شده است. همچنین یک ساعت روزانه شیک است. 

جی پی اس ساعت یک گزارش  “مرحله به مرحله” از مسیری که حرکت کرده اید را ضبط می کند. همچنین به شما این امکان را میدهد تا نقاط مسیر را مانند نقطه شروع/پایان مسیر، نقاط کنترل مسیر، یا یک کمپ، محل پارک خودرو یا سایر نقاط مورد علاقه را علامتگذاری کنید. با fenix 2 شما می توانید مسیری را ایجاد و از آن پیروی کنید، حداکثر 1000 نقطه مسیر و حداکثر 10000 نقطه از مسیر طی شده را ذخیره کنید. با استفاده از نرم افزار بیس کمپ (BaseCamp) برنامه سفر و ماجراجویی های خودتان را با دوستان و خانواده خود به اشتراک بگذارید. ساعت فنیکس دارای قابلیت های بلوتوث و +ANT برای به اشتراک گذاری بی سیم مسیرهای طی شده، نقاط مسیر، مسیرها و ژئوکاشه ها با سایر وسایل سازگار گارمین یا گوشی های تلفن هوشمند است.

ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نما

ساعت fenix 2 به سنسورهای ABC مجهز است تا اطلاعات مربوط زمان جاری را ارائه کند. ارتفاع سنج داخلی، اطلاعات ارتفاع را برای کنترل تقریبی صعود و پائین آمدن ارائه می کند، همزمان با آن، فشارسنج می تواند با نمایش تغییرات سریع فشار برای پیش بینی وضع هوا مورد استفاده قرار گیرد.

قطب نمای سه محوره الکترونیکی درست بودن جهت حرکت را چه در حال حرکت و چه در حالت سکون، به شما نشان می دهد. ساعت fenix 2 دارای امکان کالیبره شدن خودکار سنسورهای ABC را با استفاده از گیرنده جی پی اس و همچنین تنظیم خودکار زمان را براساس موقعیت دارد. برای مشاهده دقیق درجه حرارت، آن را با سنسور بیرونی درجه حرارت (tempe) مطابقت دهید.  

ساخته شده برای تحمل سخت ترین شرایط طبیعی

ساعت fenix 2 ترکیبی از یک بدنه قوی برای محافظت در برابر شوک ها با یک شیشه معدنی انحنا دار با قابلیت مقاومت در برابر خراش است. دارای یک صفحه نمایش ال سی دی بزرگ با یک چراغ الی ای دی نور زمینه و یک بند مستحکم پلی یورتان است. همچنین یک مچ بند پارچه ای جایگزین (با چفت شدن قلاب و حلقه) همراه ساعت fenix 2 ارائه شده تا با هر مچ دستی سازگار باشد و بنابراین شما می توانید آن را به بالای ژاکت سنگین خود آویزان کنید.

ساعت فنیکس 2 دارای درجه 5 ATM (تحمل فشار آب تا عمق 50 متر) و عمر باتری حداکثر 50 ساعت در حالت استفاده از جی پی اس (بسته به تنظیم ها) و 5 هفته در حالت استفاده از ساعت است. عملکردهای اصلی ساعت شامل هشدارها، صداهای تن، هشدارهای لرزشی، کرونومتر و ساعت جهانی با توانایی نمایش چند منطقه زمانی در یک زمان است.  

وصل بودن

پیام های هوشمند به شما اجازه می دهد تا ایمیل ها، پیام های متنی و هشدارها را روی ساعت تان داشته باشید حتی اگر در حال حرکت باشید. ساعت فنیکس 2 سیگنال های بی سیم را از iPhone® 4s یا بالاتر دریافت می کند و به شما این امکان را می دهد که پیام ها را روی ساعت داشته باشید و هر زمان که خواستید کل متن پیام را روی صفحه نمایش نشان دهد.   (*) ضربان سنج قلب و HRM-run بصورت جداگانه فروخته می شوند (**) سازگار با iPhone® 4S یا بالاتر. 

About Author