ساعت گارمین Forerunner 220

فروش ساعت گارمین Forerunner 220

ساعت گارمین Forerunner 220

ساعت گارمین Forerunner 220
ساعت گارمین Forerunner 220

همراه دونده، کاملا رنگی با ویژگی های وصل شدن

– ساعت جی پی اس دار دویدن با صفحه نمایش رنگی کیفیت بالا
– پیگیری مسافت، سرعت و ضربان سنج قلب*
– مشخص کردن رکوردهای شخصی
– ویژگی های وصل شدن**: به روز رسانی خودکار روی Garmin Connect، پیگیری زنده، به اشتراک گذاری روی رسانه اجتماعی
– سازگار با برنامه های آموزشی رایگان از Garmin Connect

فقط شبیه یک مربی، ساعت Forerunner 220 بازخورد هیجان انگیزی را ایجاد می کند که شما برای راهنمای آموزش به آن نیاز دارید. به لطف ویژگی های وصل شدن ساعت 220، مانند پیگیری زنده و دائمی و به اشتراک گذاری توسط برنامه کاربردی Garmin Connect Mobile، شما حتی می توانید تشویق دوستان و هوادرانتان را پس از دویدن داشته باشید.

یک مربی در هر ساعت
ساعت Forerunner 220 اطلاعات اساسی دویدن شامل مسافت، سرعت، ضربان قلب* را اندازه گیری می کند، این ساعت مانند یک مربی در دست شماست، بازخورد دائمی دارد و همه آمارها را ضبط می کند، بنابراین شما می توانید روی دویدن خود تمرکز کنید. علاوه بر استفاده از جی پی اس برای محاسبه سرعت و مسافت، دارای یک شتاب سنج داخلی هست. بنابراین هنگامی که روی تردمیل یا یک پیگیری کننده فضای داخل ساختمان، می دوید اطلاعات سرعت و مسافت را روی ساعت 220 خود مشاهده می کنید، و نیازی به استفاده از فوت پاد نیست. همچنین زمانی که جی پی اس در دسترس نیست، مانند زمانی که در یک تونل می دوید، شتاب سنج می تواند پیگیری مسافت را انجام دهد. این ساعت با برنامه های آموزشی رایگان روی Garmin Connect سازگار است، که برای داشتن یک مربی می توانید آنها را لیست کرده و به ساعت خود ارسال کنید.

استفاده کردن آسان
ساعت 220 یک صفحه نمایش رنگی دارد، که با یک نگاه به آسانی می توانید اطلاعات را  تفسیر کنید. همچنین دکمه های عملیاتی و درشتی برای انتخاب آسان ویژگی ها دارد، بند لولایی آن برای هر مچی مناسب است.

ویژگی های آموزشی بیشتر
می توانید برای ضربان قلب، سرعت، فاصله زمانی بین دویدن/قدم زدن، هشدار تنظیم کنید تا به شما کمک کند که در محدوده های تعریف شده قرار بگیرید. ساعت 220 دارای هشدار لرزشی و هشدار صوتی است و شما می توانید آگاه شدن تان توسط یکی از هشدارها و یا هر دوی آنها بطور همزمان را براساس سلیقه خود تنظیم کنید. هنگامی که دویدید و دوی شما در سابقه های ساعت ذخیره شد، پس از دویدن یک پیام خلاصه روی صفحه ساعت ظاهر می شود و شما می توانید وضعیت دویدن خود را مشاهده کنید. همچنین ساعت 220 به شما درباره موفقیت های شخصی تان در دویدن به شما آگاهی می دهد، مانند: مایلی (یا کیلومتری) را که با سریعترین سرعت دویده اید، 5000 مایل، 1000 مایل، نیمه ماراتون یا ماراتون کامل و یا بیشتری مسیری را که تا به حال دویده اید.

وصل شدن
ساعت گارمین Forerunner 220 می تواند اطلاعات را بصورت بی سیم، حتی زمانی که کامپیوتر ندارید، به Garmin Connect ارسال کند. برنامه کاربردی رایگان Garmin Connect Mobile را روی تلفن هوشمند** دریافت کرده و آن را با ساعت خود مطابقت دهید **. هنگامی که دویدن شما به پایان رسید، اگر در نزدیکی تلفن باشید، اطلاعات بصورت خودکار به Garmin Connect ارسال می شود.

همچنین ساعت ویژگی پیگیری زنده را دارد که به شما این امکان را می دهد تا دوستان و هوادارانتان، همراه شما باشند و آمار فعالیت ورزشی شما را بصورت زنده مشاهده کنند. تلفن خود را با ساعت 220 مطابقت دهید، تا در طول مدت دویدن از LiveTrack استفاده کند. همچنین شما می توانید پیروزی هایتان را توسط برنامه کاربردی Garmin Connect Mobile به اشتراک بگذارید. و برای داشتن یک مربی تمام وقت هنگام دویدن، ساعت 220 با برنامه های آموزشی رایگان Garmin Connect سازگار است. با وصل شدن منظم ساعت به Garmin Connect، شما از مزیت آنتن گیری سریعتر جی پی اس بر اثر ارسال ماهواره ای اطلاعات که باید بصورت خودکار به دستگاه شما ارسال شود، بهره می برید.

* برای بعضی از مدل ها همراه ساعت و برای بعضی از مدل ها بصورت جداگانه فروخته می شود.
** سازگار با آیفون 4S یا بالاتر

ساعت گارمین Forerunner 220

About Author