ساعت گارمین Forerunner 920XT

ساعت گارمین Forerunner 920XT

ساعت گارمین Forerunner 920XT

ساعت گارمین Forerunner 920XT
ساعت گارمین Forerunner 920XT

گارمین جدیدترین مدل ساعت مخصوص ورزش های سه گانه (دو، دوچرخه سواری، شنا) ی خود را ارائه کرد. این ساعت با رنگ بندی و با/بدون نوار ضربان سنج قلب ارائه شده است

مدل های ساعت گارمین Forerunner 920XT عبارتند از:

ساعت گارمین Forerunner 920XT
ساعت گارمین Forerunner 920XT

 

مشکی/آبی = 00-01174-010

ساعت گارمین Forerunner 920XT
ساعت گارمین Forerunner 920XT

 

سفید/قرمز = 01-01174-010

ساعت گارمین Forerunner 920XT
ساعت گارمین 920XT

 

مشکی/آبی با نوار ضربان سنج قلب = 20-01174-010

ساعت گارمین Forerunner 920XT
ساعت گارمین Forerunner 920XT

 

سفید/قرمز با نوار ضربان سنج قلب = 01-01174-010

این ساعت از مجموعه ساعت های هوشمند گارمین است که امکان آگاه کردن شما ازدریافت اس ام اس ها و ایمیل ها را بر روی ساعت دارند. این ساعت علاوه بر آیفون و آیپد با اندروید نیز سازگار هستند و گوشی ها و تبلت های دارای اندروید با داشتن برنامه کاربردی Garmin Connect Mobile می توانند پیام ها را به ساعت Forerunner 920XT ارسال کنند.

ساعت Forerunner 920XT نسبت به سری قبلی خود یعنی ساعت Forerunner 910XT حدود 15 درصد سبک تر است

ساعت گارمین و Garmin connect
ساعت گارمین و Garmin connect

ویژگی های مهم این ساعت عبارتند از: میزان VO2 Max، دویدن دینامیکی، پیام های هوشمند و ردگیری دائمی

ساعت گارمین و vo2max
ساعت گارمین و vo2max

ساعت گارمین Forerunner 920XT
0100117430

 

معرفی کامل و کاربردی ساعت 920XT ، در سایت ایران گارمین انجام خواهد شد

===
ساعت گارمین Forerunner 910XT
ساعت جی پی اس دار Forerunner 910XT ثبت کننده مسیر هر شنا، دوچرخه سواری و دو شما
پیگیری زمان، مسافت، سرعت دویدن، ارتفاع (توسط ارتفاع سنج بارومتریک) و ضربان سنج قلب در خشکی
ضبط مسافت شنا، راندمان، نوع شنا، شمارشگر حرکت در شنا، طول استخر
ضد آب تا عمق 50 متر
کارکرد باتری 20 ساعت
انتقال بی سیم اطلاعات به ™Garmin Connect برای تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاشتن اطلاعات

ساعت مچی گارمین Forerunner 910XT
شما شنا می کنید، دوچرخه سواری می کنید، می دوید. شما آرزوی داشتن حداکثر اطلاعات و جزئیات را دارید. ما این کار را برای شما انجام می دهیم. و ما فقط کامل کننده فعالیت ورزشی شما هستیم. ساعت گارمین Forerunner 910XT تنها ساعت یکپارچه جی پی اس دار است که جزئیات شنا و مسافت مسیرهای طی شده، سرعت، ارتفاع، ضربان قلب (برای دویدن و دوچرخه سواری) را ارائه می کند. این ساعت ورزشی دارای کناره های صیقلی، بند راحت و صفحه نمایشی با امکان راحت خوانده شدن است.

شیرجه زدن
Forerunner 910XT برای آب های آزاد و استخرهای شنا طراحی شده است و تا عمق 50 متر ضد آب است. این اولین ساعت چندگانه ورزشی است که جزئیات زیادی از شنای شما شامل، مسافت شنا، نوع حرکت، شمارش حرکت و طول استخر را ارائه می کند. این ساعت همچنین امتیازهای شخصی شما برای طی کردن طول استخر و تعداد حرکت های بدن را محاسبه می کند تا کیفیت شنای خود را اندازه گیری کنید.

ساعت مچی Forerunner 910XT، بدلیل دارا بودن جی پی اس می تواند مسیرهای سفر شما را ذخیره کند، بنابراین شما می توانید بعدا آن را روی یک نقشه در انجمن رایگان ™Garmin Connect مشاهده کنید. این ویژگی می تواند شما را در تجزیه و تحلیل شنایتان در آب های آزاد و سازگار شدن شنایتان با تکنیک های مورد نیاز کمک کند.

انتقال یکپارچه
اگر تمرین می کنید و یا اگر مسابقه می دهید، هر ثانیه محاسبه می شود، بنابراین 910XT روشی ساده و یکپارچه را برای جابجایی بین ورزش ها ایجاد می کند. ویژگی خودکار چندگانه بودن فعالیت ورزشی به شما این امکان را می دهد تا با فشار دادن یک دکمه بین حالت های مختلف ورزشی جابجا شوید، این کار باعث می شود تا شما هیچ ثانیه گرانبهایی را برای جابجایی بین ورزش ها از دست ندهید. گیره انتخابی (قابل خریداری بصورت جداگانه) به شما این امکان را می دهد تا ساعت را به آسانی از مچ دست به دوچرخه انتقال دهید.

استفاده در خشکی
Forerunner 910XT در خشکی ویژگی هایی را برای محاسبه دوچرخه سواری ماجراجویانه ارائه می کند و ساعت ورزشی اطلاعات دقیق زمان، مسافت، سرعت و تعداد پدال های زده شده را بدست می آورد. ساعت مچی 910XT اولین ساعت چندگانه ورزشی با ترکیبی از ارتفاع سنج بارومتریک برای اطلاعات دقیق ارتفاع، شامل صعود و پائین آمدن و شیب است. فیلدهای قابل تنظیم اطلاعات به شما این امکان را می دهد تا صفحات ورزش های چندگانه را برای هر ورزش مطابق سلیقه خود تنظیم کنید. هشدارهای لرزشی برای سقلمه زدن به شما بصورت بی صدا هنگام وقفه افتادن در فعالیت ورزشی، هنگام نیاز به غذا خوردن، یا اگر به یک بازخورد کوچک برای باقی ماندن در محدوده فعالیت ورزشی هدف گذاری شده، وجود داشته باشد، قابل تنظیم هستند. با این ویژگی های فوق العاده و حداکثر 20 ساعت کارکرد باتری، ساعت 910XT برای ورزشکاران حرفه ای دو یا مسابقه سه گانه مسافت (دو، دوچرخه سواری، قایقرانی) مردان آهنی ایده آل است.

قابلیت های آن را افزایش دهید
برای فعالیت های ورزشی پیشرفته، ساعت 910XT، با سنسورهای ™+ANT سازگار است. شامل سنسور انتخابی سرعت/پدال شمار برای دوچرخه سواری یا ضربان سنج قلب (برای بعضی از مدل ها همراه آن ارائه می شود). شما می توانید ساعت 910XT را با یک ضربان سنج قلب ™+ANT موجود یا خریداری شده بعنوان وسیله جانبی هماهنگ کنید. می توانید وضعیت وزن، چربی بدن، میزان آب بدن و شش مورد دیگر اندازه گیری شونده را هنگام استفاده از 910XT با وسیله جانبی تناسب اندام Tanita BC-1000 پیگیری کنید. هنگامی که در نزدیکی کامپیوتر باشید اطلاعات ذخیره شده روی Forerunner 910XT بطور خودکار به Garmin Connect ارسال می شوند.

و برای آنهایی که براساس اطلاعات ورزش می کنند، قدرت سنج پدال 910XT با قدرت سنج +ANT، مانند ™Vector سازگار است.

برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاشتن
با آپلود کردن همه تمرین ها روی Garmin Connect اطلاعات خود را ایجاد کنید. در اینجا، شما می توانید فعالیت های ورزشی خود را روی نقشه با مشاهده جزئیات اطلاعات مشاهده کنید. در حال حاضر Garmin Connect برنامه رایگان تمرین سه گانه را ارائه می کند که شما می توانید آن را روی تقویم خود برنامه ریزی کنید و آن را بعنوان مربی همراه تان به ساعت ارسال کنید. همچنین می توانید Garmin Connect را برای برنامه ریزی مسیرهای جدید، ایجاد و برنامه ریزی تمرین ها مطابق سلیقه خود و به اشتراک گذاشتن فعالیت های ورزشی خود با سایر کاربران این برنامه، مورد استفاده قرار دهید. اگرچه با تکنولوژی بی سیم جادویی +ANT و ورودی کوچک یو اس بی که با 910XT ارائه شده، اطلاعات تمرین های شما بطور خودکار، هنگامی که در نزدیکی کامپیوتر باشید، به کامپیوتر منتقل می شوند. Garmin Connect با ویندوز و مکینتاش سازگار است.

About Author