ساعت گارمین vivofit

vivofit purple

ساعت گارمین vivofit

ساعت گارمین vivofit
ساعت گارمین vivofit

نوار بدن سازی و تناسب اندامی که به زندگی پر مشغله شما، حرکت و شادابی می دهد
سطح فعالیت ورزشی شما را فرا می گیرد و یک هدف روزانه را به فعالیت ورزشی شما اختصاص می دهد
نمایش مرحله ها، کالری، مسافت، کنترل مدت زمان خواب
قابل انطباق با ضربان سنج قلب (1) برای فعالیت های تناسب اندام
عمر باتری بیشتر از یک سال، مقاوم در برابر آب (2)
ذخیره، برنامه ریزی و به اشتراک گذاشتن ورزش در Garmin Connect

شما می دانید که با قدم هایی که امروز برمیدارید، می تواند سلامت کلی امروز، فردا و آینده خود را بهبود ببخشید. و هنگامی که بلند شدن از روی صندلی و حرکت کردن بسیار ساده به نظر می رسد، لم دادن روی صندلی مشکل دیگری است. در اینجاست که Vivofit می تواند عادت های خوب را به عادت های همیشگی و مادام العمر تبدیل کند. این تنها نوار تناسب اندامی است که با یک هدف گذاری روزانه به شما خوش آمد می گوید، پیشرفت شما را پیگیری می کند و به شما زمان حرکت کردن را یادآوری می کند.

هدف گذاری روزانه
Vivofit سطح فعالیت ورزشی شما را فرا می گیرد و یک هدف روزانه را به فعالیت ورزشی شما اختصاص می دهد.وقتی شما موضوعات علامتگذاری شده فعالیت هایتان را بررسی می کنید، Vivofit هدف ورزشی فردای شما را تنظیم می کند، و به تدریج شما را به سبک زندگی سالم تر می رساند. در Garmin Connect، انجمن آنلاین و رایگان تناسب اندام، شما می توانید مدال های مجازی بدست آورید و پیشرفت خود در ورزش را مشاهده کنید.

اعلام زمان و “زمان حرکت کردن”
تحقیقات نشان می دهد که زمان طولانی عدم فعالیت، مانند پشت میز نشستن، میزان تولید آنزیم های چربی سوز را کاهش می دهد. شما می توانید این اثر بد را با راه رفتن های متناوب و کوتاه روزانه از بین ببرید. وقتی که شما زمان ورزش کردن را فراموش می کنید، vivofit آن را به خاطر دارد. هنگامی که شما برای مدتی طولانی نشسته اید، بعد از یک ساعت عدم فعالیت، نوار قرمز حرکت بالای صفحه نمایش ظاهر می شود. برای برگشتن نوار حرکت به حالت عادی، فقط کافی است که چند دقیقه قدم بزنید.

در حرکت بودن
هنگامی که شما آماده اید تا قدم بعدی را برای بهتر شدن سلامتی تان بردارید، Vivofit گزینه هایی بیشتری را برای انگیزه دادن به شما دارد. از ضربان سنج قلب (1) با vivofit استفاده کنید تا اطلاعات تمرین و تعداد ضربان خود را ضبط کنید و اطلاعات دقیق تری در رابطه با میزان کالری مصرف شده برای ورزش های تناسب اندام مانند دویدن یا کلاس قلب در ورزشگاه داشته باشید. در Garmin Connect، شما می توانید با سایر استفاده کنندگان Vivofit بصورت آنلاین مسابقه بدهید و یا مسابقه مجازی خود با دوستانتان را برای کسب مدال مجازی و رجز خوانی واقعی، شروع کنید.

همیشه روشن
ساعت Vivofit از جریان تمرینات شما برای 24 ساعت در هفت روز هفته پیروی می کند، و می تواند برای بیشتر از یک سال بدون نیاز به عوض کردن باتری کار کند. هنگامی که می خواهید به رختخواب بروید ساعت را روی حالت خواب تنظیم کنید تا ساعت Vivofit زمان استراحت شما را کنترل کند. در Garmin Connect، شما می توانید جمع کل ساعت خوابیدن را بعنوان دوره حرکت و خواب آرام، مشاهده کنید. ساعت نواری شکل Vivofit ضد آب (2) است، بنابراین شما می توانید بدون نگرانی دوش بگیرید و یا درصورت بارش باران از آن استفاده کنید.

وصل شدن
با لمس کردن یک دکمه، شما می توانید بصورت بی سیم ساعت Vivofit خود را با Garmin Connect همگام سازی کنید و برای داشتن انگیزه بیشتر برای ورزش کردن، تصویر کاملی از جریان پیشرفت خود را مشاهده کنید، به مسابقات آنلاین بپیوندید و مدال های مجازی بدست آورید. شروع کار با آن بسیار ساده است. بعد از تنظیم از طریق برنامه کاربردی Garmin Connect، توسط کامپیوتر یا موبایل(3) سازگار، به انجمن آنلاین ما دسترسی دارید.

(1)برای بعضی از مدل ها همراه با دستگاه ارائه می شود و برای بعضی از مدل ها بصورت جداگانه فروخته می شود.
(2) ضد آب (مقاوم در برابر آب تا عمق 50 متری)
(3) شامل تلفن های هوشند بلوتوث دار، برای اطلاع از سازگار بودن موبایل با ساعت با تولید کننده موبایل خود تماس بگیرید. 

ساعت تناسب اندام گارمین Vivofit

About Author