جی پی اس گارمین eTrex 20

GPS eTrex 20

جی پی اس گارمین eTrex 20

– دارای نقشه پایه جهان
– صفحه نمایش 56 رنگ 2.2 اینچ با قابلیت خوانده شدن در نور روز
– موقعیت یابی سریع تر با استفاده همزمان از ماهواره های جی پی اس و گلوناس
-ژئوکشینگ بدون کاغذ
– 25 ساعت کار کردن جی پی اس با دو باتری قلمی AA

GPS eTrex 20
جی پی اس eTrex 20

محبوب ترین جی پی اس دستی با ساختی بهتر از همیشه

جی پی اس eTrex 20 یکی از محبوب ترین و قابل اعتمادترین جی پی اس های دستی جهان است. طراحی مجدد براساس ارگونومی، رابط کاربر آسان، ژئوکاشه بدون کاغذ و قابلیت های بسط یافته نقشه، توانایی های اضافه شده و بهبود جدی این جی پی اس دستی خارق العاده، آن را بهتر از قبل ساخته است.

مشاهده مسیر
صفحه نمایش 56 رنگ 2.2 اینچی جی پی اس eTrex 20 به راحتی در هر شرایط نوری قابل خوانده شدن است. داوم بالا و عایق بودن در برابر آب، به جی پی اس eTrex 20 امکان تحمل شرایط سخت محیطی را می دهد. با داشتن رابط ارتقا یافته، هنوز مقاومت خارق العاده آن، تحمل شرایط سخت محیطی، گرد و غبار، خاک، رطوبت، آب را برای آن امکان پذیر می سازد.

به هر جایی بروید
با یک مجموعه از پایه های سازگار که برای eTrex 20 طراحی شده، امکان استفاده از آن روی موتورهای چهار چرخ (ATV)، دوچرخه ها، قایق ها بعنوان جی پی اس دستی یا در اتومبیل بوجود آمده است. از قابلیت پایه خودرویی یا پایه محکم موتورسیکلت و موتورهای 4 چرخ و نقشه های مسیریاب برای جهت یابی پیچ به پیچ هنگام رانندگی، استفاده کنید. به هر جایی که فکر می کنید می توان eTrex را آنجا برد، ببرید، هر جایی که نقشه و پایه ای برای نصب شدن روی وسیله حمل و نقل شما دارد.

جهانی شدن
سری جدید جی پی اس اترکس، اولین گزینه مشتری است که می تواند بطور همزمان ماهواره های جی پی اس و گلوناس را دریافت کند. گلوناس سیستمی است که توسط فدراسیون روسیه توسعه یافته و در سال 2012 بطور کامل قابل استفاده شده است. هنگام استفاده از ماهواره های گلوناس، زمان میانگینی که جی پی اس برای “قفل شدن” روی موقعیت مصرف می کند، بطور تقریبی 20 درصد کمتر از زمانی است که فقط از ماهواره جی پی اس استفاده می شود. و هنگامی که از هر دو ماهواره جی پی اس و گلوناس استفاده می شود، گیرنده جی پی اس می تواند روی 24 ماهواره بیشتر، نسبت به زمانی که فقط از ماهواره جی پی اس استفاده می شود، قفل شود.

افزودن نقشه
جی پی اس eTrex 20 دارای شکاف میکرو اس دی و 1.7 گیگابایت حافظه داخلی است، با بارگذاری نقشه توپوگرافی ایران به دامان طبیعت بروید. با بارگذاری نقشه دریایی خزر از روی میکرو اس دی، امکان داشتن یک روز فوق العاده در دریا داشته باشد و یا در شهر و جاده با استفاده از نقشه جی پی اس ایران امکان مسیریابی پیچ به پیچ را در طول مسیر داشته باشید (نقشه های سازگار را در قسمت نقشه جی پی اس گارمین ملاحظه کنید). همچنین جی پی اس eTrex 20 از BirdsEye Satellite Imagery پشتیبانی می کند (که نیاز به ثبت نام دارد)، که به شما این امکان را می دهد تا تصاویر ماهواره ای را روی جی پی اس خود دانلود کنید و آنها را با نقشه ها ادغام کنید.

گم نشدن
با گیرنده جی پی اس فوق العاده حساس WAAS فعال و ماهواره پیش بینی کننده HotFix، جی پی اس eTrex  موقعیت شما را به سرعت و دقت مشخص می کند و حتی در مناطق پر پوشش و دره های عمیق، موقعیت را مشخص می کند. 

سرگرم شدن
جی پی اس eTrex 20 از فایل های GPX ژئوکشینگ برای دانلود ژئوکاشه ها و جزئیات درست به دستگاه جی پی اس پشتیبانی می کند. برای شروع ماجراجویی ژئوکشینگ خود از OpenCaching.com بازدید کنید. با عدم استفاده از کاغذ، شما نه فقط به حفظ محیط زیست کمک می کنید، بلکه راندمان کار خود را بهبود می دهید. جی پی اس eTrex 20 اطلاعات کلیدی، شامل موقعیت، نوع زمین، سختی، نکات و توضیحات را نمایش داده و ذخیره می کند، به این معنی که شما نیازی به نقشه چاپی و وارد کردن موقعیت ها ندارید. به راحتی فایل GPX خود را روی جی پی اس آپلود کنید و به شکار ژئوکاشه ها بروید.

برنامه ریزی سفر بعدی
مسئولیت ماجراجویی بعدی خودتان را به BaseCamp بدهید، نرم افزاری که اجازه می دهد تا نقشه ها، نقاط مسیر، مسیرها و مسیرهای طی شده را مشاهده و برنامه ریزی کنید. حتی این نرم افزار رایگان برنامه ریزی سفر، به شما این امکان را می دهد تا Garmin Adventures (ماجراجویی های گارمین) خود را ایجاد کنید، که می توانید آن را با دوستان، خانواده و یا سایر کاشفان به اشتراک بگذارید. نرم افزار بیس کمپ اطلاعات نقشه توپوگرافی را بصورت دو بعدی یا سه بعدی روی صفحه نمایش کامپیوتر شما شامل خط های حد فاصل و پروفایل های ارتفاع نشان می دهد. همچنین در صورت ثبت نام در BirdsEye Satellite Imagery، جی پی اس می تواند حجم نامحدودی از تصاویر ماهواره ای را دانلود کند.

کاربردهای جی پی اس اترکس:
– محاسبه مساحت زمین
– پیاده روی
– شکار
– ژئوکشینگ (گنج یابی)
– کمپینگ (اردو زدن)
– اسکی
– آفرود
– ماهیگیری
– بالن سواری
– قایق سواری

 جی پی اس دستی گارمین eTrex 20

About Author