جی پی اس گارمین GPSMap 62S

جی پی اس دستی گارمین GPSMAP 62s

جی پی اس گارمین GPSMap 62S

جی پی اس گارمین GPSMAP 62s
جی پی اس گارمین GPSMAP 62s

جی پی اس دستی با اتصال بی سیم

– صفحه نمایش رنگی 2.6 اینچ قابل مشاهده در نور خورشید
– نقشه پایه دنیا با سایه ارتفاعات
– آنتن جی پی اس مربعی شکل با گیرندگی بی نظیر
– 1.7 گیگابایت حافظه داخلی
-قطب نمای سه محوره با ارتفاع سنج بارومتریک

جی پی اس GPSMAP 62s دارای ویژگی های، قطب نمای سه محوره با امکان کار در حالت غیر افقی، ارتفاع سنج بارومتریک، پشتیبانی از نقشه های شخصی، BirdsEye Satellite imagery (استفاده از آن نیاز به ثبت نام کردن دارد)، مسیریابی با تصویر، مقاوم و ضد آب، آنتن چهارگوش بیرون زده از بدنه جی پی اس  GPSMAP 62s برای دریافت قدرتمند امواج، اتصال پر سرعت USB، طراحی صاف و صیقلی جدید و اتصال بی سیم به سایر دستگاه های دستی سازگار است.

گردشگری
جی پی اس GPSMAP 62s با نقشه پایه دنیا و نمایش سایه دار ارتفاعات ارائه شده است، بنابراین شما می توانید به سادگی به هر جایی که می خواهید بروید.

پیدا کردن جهت
جی پی اس GPSMAP 62s دارای یک  قطب نمای سه محوره داخلی است که حتی زمانی که ایستاده اید و جی پی اس را بصورت شیب دار در دست دارید، جهت قطب شمال را نشان می دهد. همچنین دارای یک فشارسنج بارومتریک است که تغییرات جزئی فشار را براساس ارتفاع دقیق پیگیری می کند، شما می توانید وضع فشارسنج بارومتریک را بطور دائمی پیگیری کنید، تا به شما کمک کند که از تغییرات شرایط آب و هوا آگاه شوید.

اشتراک گذاری بصورت بی سیم
جی پی اس GPSMAP 62s به شما این امکان را می دهد تا نقاط مسیر، مسیرهای طی شده، مسیرها و ژئوکاشه ها را بصورت بی سیم با سایر وسایل سازگار به اشتراک بگذارید. بنابراین اکنون دوستانتان نیز می توانید از اطلاعات پیاده روی  و یا ژئوکشینگ مورد علاقه تان که به سادگی با فشار دادن ارسال “send” برای آنها ارسال شده، لذت ببرند.  

حفظ موقعیت
با آنتن جی پی اس چهارگوش فوق العاده حساس ،گیرنده جی پی اس WAAS فعال و ماهواره پیش بینی کننده HotFix، جی پی اس GPSMAP 62s  موقعیت شما را به سرعت و دقت مشخص می کند و حتی در مناطق پر پوشش و دره های عمیق، موقعیت را مشخص می کند. برتری آشکار: چه هنگامی که در جنگل های انبوه هستید و چه نزدیک ساختمان ها یا درختان بلند، می توانید روی کمک جی پی اس GPSMAP 62s، در شرایطی که بیشترین نیاز را به پیدا کردن مسیر دارید، حساب کنید.

افزودن نقشه
افزودن نقشه های بیشتر با مجموعه ای از نقشه توپوگرافی، نقشه دریایی و نقشه های مسیر ما به سادگی امکان پذیر است. جی پی اس دارای 1.7 گیگابایت حافظه داخلی است، با بارگذاری نقشه توپوگرافی به دامان طبیعت بروید. با بارگذاری نقشه دریایی از روی میکرو اس دی، امکان داشتن یک روز فوق العاده در دریا داشته باشد و یا در شهر و جاده با استفاده از نقشه شهری امکان مسیریابی پیچ به پیچ را در طول مسیر داشته باشید (نقشه های سازگار را در قسمت نقشه گارمین ملاحظه کنید). همچنین جی پی اس GPSMAP 62s از BirdsEye Satellite Imagery پشتیبانی می کند (که نیاز به ثبت نام دارد)، که به شما این امکان را می دهد تا تصاویر ماهواره ای را روی جی پی اس خود دانلود کنید و آنها را با نقشه ها ادغام کنید. علاوه براین جی پی اس 62s با  Custom Maps سازگار است، فرآیند ساده و رایگانی که نقشه های کاغذی و نقشه های الکترونیک را به نقشه های قابل بارگذاری جی پی اس شما اضافه می کند.

وصل شدن
شما گردش و سفر بزرگی داشته اید و اکنون می خواهید فعالیت های خود را تجزیه و تحلیل و ذخیره کنید. به سادگی جی پی اس را به کامپیوتر و اینترنت وصل کنید و با استفاده از Garmin Connect فعالیت خود را جز به جز تجزیه و تحلیل کنید و ترک ها را به دستگاه جی پی اس خود ارسال کنید. این سایت همه کاره به شما جدول فعالیت را ارائه می کند که به شما این امکان را می دهد تا فعالیت خود را با استفاده از Google™ Earth روی نقشه مشاهده کنید. سایر مسیرهای آپلود شده توسط میلیون ها کاربر Garmin Connect را جستجو کنید و تجربیات خودتان را روی Twitter و Facebook به اشتراک بگذارید. شروع کار خیلی ساده است، بنابراین به Garmin Connect بروید، جستجو کنید و به اشتراک بگذارید.

سرگرم شدن
جی پی اس GPSMAP 62s از فایل های GPX ژئوکشینگ برای دانلود ژئوکاشه ها و جزئیات درست به دستگاه جی پی اس پشتیبانی می کند. با عدم استفاده از کاغذ، شما نه فقط به حفظ محیط زیست کمک می کنید، بلکه راندمان کار خود را بهبود می دهید. جی پی اس GPSMAP 62s اطلاعات کلیدی، شامل موقعیت، نوع زمین، سختی، نکات و توضیحات را نمایش داده و ذخیره می کند، به این معنی که شما نیازی به نقشه چاپی و وارد کردن موقعیت ها ندارید! به راحتی فایل GPX خود را روی جی پی اس آپلود کنید و به شکار ژئوکاشه ها بروید. جی پی اس باریک و سبک 62s همراه حرفه ای شما در تمام فعالیت های فضای باز است.

برنامه ریزی سفر بعدی
ماجراجویی بعدی خودتان را با BaseCamp لمس کنید، نرم افزاری که اجازه می دهد تا نقشه ها، نقاط مسیر، مسیرها و مسیرهای طی شده را مشاهده و برنامه ریزی کنید. حتی این نرم افزار رایگان برنامه ریزی سفر، به شما این امکان را می دهد تا Garmin Adventures (ماجراجویی های گارمین) خود را ایجاد کنید، که می توانید آن را با دوستان، خانواده و یا سایر کاشفان به اشتراک بگذارید. نرم افزار بیس کمپ اطلاعات نقشه توپوگرافی را بصورت دو بعدی یا سه بعدی روی صفحه نمایش کامپیوتر شما شامل خط های حد فاصل و پروفایل های ارتفاع نشان می دهد. همچنین در صورت ثبت نام در BirdsEye Satellite Imagery، جی پی اس می تواند حجم نامحدودی از تصاویر ماهواره ای را دانلود کند.

جی پی اس دستی گارمین GPSMAP62s

About Author