جی پی اس گارمین Nuvi 205W

garmin nuvi 205w

جی پی اس گارمین Nuvi 205W

جی پی اس خودرویی گارمین نوی 52 دبلیو

جی پی اس خودرویی گارمین نوی 52 دبلیو

قابل حمل، اقتصادی، دارای صفحه نمایش عریض، nuvi 205W همراه سفرهای شخصی شما و جریان زندگی روزمره شماست. این هدایتگر شما را در مسیر و در هر پیچ راهنمایی می کند و سرویس اختیاری MSN Direct به شما موقعیت مکانی را در هر لحظه به همراه اطلاعات ارائه می کند. کار کردن با 205W بسیار آسان است.

با صفحه نمایش عریض 205W شما همیشه تصویر بزرگی را برای مشاهده جزئیات نقشه، جهت ها هنگام رانندگی، تصاویر و موارد دیگر بصورت واضح و با رنگ های درخشان در دسترس دارید. صفحه نمایش 4.3 اینچی (10/92 سانتی متری) آن، به راحتی قابل خوانده شدن در نور خورشید و از هر جهتی است.

هدایت به آسانی
با لمس صفحه نمایش رنگی به راحتی یک مقصد را وارد کنید و nuvi شما را با راهنمای صوتی جهت ها در هر پیچ، نقشه دو بعدی یا سه بعدی و ترسیم روان نقشه مسیری که شما حرکت می کنید، شما را به مقصد هدایت می کند. نقشه دیجیتالی ارتفاع، در زوم های بالا، حد فاصل ارتفاع ها را سایه دار نشان می دهد و به شما تصویر بزرگی از محیط و زمین آن ناحیه می دهد. علاوه براین، nuvi 205W امکان افزودن نقاط جالب شخصی (POIs)، مانند مدارس و دوربین های امنیتی را دارد و به شما اجازه می دهد تا هشدارهایی را برای زمان نزدیک شدن به آنها تنظیم کنید. با ماهواره پیش بینی کننده HotFix، جی پی اس  nuvi موقعیت شما را سریعتر محاسبه می کند تا سریعتر به مقصد برسید.

آن را همراه خود داشته باشید
مشابه بقیه مدل های سری nuvi 2×5، جی پی اس nuvi 205W، طراحی صاف، براق و باریکی دارد و مناسب برای حمل در جیب یا کیف شماست. باتری قابل شارژ لیتیوم یون آن را مناسب برای هدایت کردن در ماشین یا هنگام راه رفتن می کند. با امکان موقعیت یاب اضطراری “?Where Am I” (“من کجا هستم؟”) شما همیشه موقعیت خود را می دانید. با یک ضربه آرام روی صفحه نمایش، شما مختصات دقیق طول و عرض جغرافیایی موقیعت خود، نزدیکترین آدرس و تقاطع، نزدیکترین بیمارستان، ایستگاه پلیس و جایگاه سوخت را مشاهده خواهید کرد.

garmin nuvi 205w

Garmin nuvi 205w

فراتر از هدایت کردن
هدایت کردن فقط  اول ماجراست. nuvi 205W دارای چندین ابزار برای سفر از جمله نمایشگر تصاویر JPEG، ساعت سفر در دنیا با زمان های محلی، تبدیل گر واحد پول، تبدیل گر واحدهای اندازه گیری، ماشین حساب و … است. 205W با افزوده شدن اختیاری محتوای MSN Direct سازگار است (به اشتراک و گیرنده نیاز است) و Garmin Garage رایگان که شما می توانید وسایل نقلیه انیمیشنی را برای نشان دادن موقعیت خود روی نقشه انتخاب کنید، دانلود نمائید. همچنین این دستگاه جی پی اس با Garmin Lock که یک ویژگی ضد سرقت است، ارائه می شود. 

About Author