جی پی اس گارمین Nuvi 40 

Garmin nuvi 40

جی پی اس گارمین Nuvi 40 

Garmin nuvi 40

Garmin nuvi 40

عازم مقصد خود شوید و کار جهت یابی را به nuvi 40 بسپارید. این جی پی اس دارای صفحه نمایش لمسی 4.3 اینچی (10/92 سانتیمتری) جهت یابی دقیق در هر پیچ را با گفتن نام خیابان ها فراهم می کند.

جهت یابی در هر پیچ
رابط کاربر تصویری nuvi 40 با دو انتخاب ساده به شما خوش آمد می گوید: “?Where To” و “View Map”. صفحه نمایش را برای جستجوی ساده آدرس ها و خدمات لمس کنید تا شما را با راهنمای صوتی در هر پیچ و گفتن نام خیابان ها به مقصد هدایت کند. نمایشگر محدودیت سرعت nuvi 40 به شما حداکثر سرعت مجاز را روی بیشتر جاده های اصلی نشان می دهد. با امکان موقعیت یاب اضطراری “?Where Am I” (“من کجا هستم؟”) شما همیشه موقعیت خود را می دانید. 

مسیر حرکت خود را بدانید، قبل از اینکه خیلی دیر شود
حالا دیگر نیازی به حدس زدن مسیر حرکت در نزدیکی  محل چرخش وجود ندارد. این امکان در مناطق بزرگ شهری، با استفاده از راهنمای مسیر حرکت با مشاهده تقاطع، شما را به مسیر صحیح هدایت می کند. در نزدیک محل های چرخش یا خروجی ها و در تقاطع های ناشناخته به آسانی امکان حرکت به خروجی را میسر می سازد. صفحه نمایش جی پی اس، علامت های واقعی جاده را نمایش می دهد و تقاطع های مسیر همراه با فلش ها که بیانگر مسیر مناسب برای هدایت شدن هستند (این امکان برای نقشه های اروپا و آمریکا وجود دارد).

 جی پی اس خودرویی نازک با صفحه نمایش عریض و وزن سبک، دارای بلوتوث گزینه ای است مناسب برای هر مسافرت شما.

About Author