جی پی اس گارمین Oregon 600

GPS Oregon 600

جی پی اس گارمین Oregon 600

جی پی اس گارمین اورگون 600
جی پی اس گارمین اورگون 600

 

ویژگی های بیشتر، قدرت گیرندگی ماهواره های بیشتر در پشت لمسی ترین و درخشان ترین صفحه نمایش  مقاوم

– صفحه نمایش 3 اینچ لمسی با قابلیت مشاهده در دو جهت و زیر نور خورشید
– قطب نمای سه محوره با شتاب سنج و سنسور ارتفاع سنج بارومتریک
– نقشه پایه جهان با نمایش سایه برای ارتفاعات
– سیستم باتری دو گانه – دو باتری AA  و یا باتری شارژی NiMH (باید بصورت جداگانه خریداری شود)

جی پی اس Oregon 600 – با دارا بودن گیرنده حساس ماهواره های جی پی اس و گلوناس، نقشه پایه جهان با نمایش سایه دار ارتفاعات و دکمه های قابل تنظیم براساس سلیقه شخصی برای علامتگذاری نقاط مسیر با یک بار لمس صفحه نمایش – دنیای جدیدی از نقشه های جی پی اس و موقعیت یابی را به روی شما می گشاید.

لمس کنید و بروید
جی پی اس Oregon 600 دارای تکنولوژی صفحه نمایش رفلکتیو است که روشن ترین و قابل مشاهده ترین صفحه نمایش در نور روز است که تا به حال توسط گارمین ساخته شده است. صفحه نمایش تقویت شده برای مقاومت در برابر ضربه، چرخش تصویر در جهت افق و عمودی و صفحه نمایش چند لمسی سازگار برای کار کردن با دستکش.

منبع انرژی دوگانه
جی پی اس Oregon 600 دارای سیستم باتری دوگانه است. شما می توانید از باتری های AA و یا باتری قابل شارژ NiMH (که باید جداگانه خریداری شود)، استفاده کنید. هنگامی که جی پی اس به منبع تغذیه وصل می شود، باتری NiMH شارژ می شود.

پیدا کردن جهت
جی پی اس Oregon 600 دارای یک  قطب نمای سه محوره داخلی الکترونیکی است که حتی زمانی که ایستاده اید و جی پی اس را بصورت شیب دار در دست دارید، جهت قطب شمال را نشان می دهد. فشارسنج بارومتریک آن تغییرات جزئی فشار را براساس ارتفاع دقیق پیگیری می کند، شما می توانید وضع فشارسنج بارومتریک را بطور دائمی پیگیری کنید و این کار به شما کمک کند تا نگاهی به تغییرات شرایط آب و هوا داشته باشید.

با جی پی اس حساس ،گیرنده جی پی اس WAAS فعال و ماهواره پیش بینی کننده HotFix، جی پی اس Oregon 600  موقعیت شما را به سرعت و دقت مشخص می کند و حتی در مناطق پر پوشش و دره های عمیق، موقعیت را مشخص می کند.

اشتراک گذاری بصورت بی سیم
جی پی اس Oregon 600 به شما این امکان را می دهد تا نقاط مسیر، مسیرهای طی شده، مسیرها و ژئوکاشه ها را تا 50 برابر سریعتر بصورت بی سیم با سایر وسایل سازگار با جی پی اس دستی گارمین به اشتراک بگذارید. علاوه براین شما می توانید فایل های بزرگ مانند عکس ها، ماجراجویی های گارمین و Custom Maps ها را به اشتراک بگذارید. برای انتقال اطلاعات، فقط کافی است تا “ارسال” (“send”) را لمس کنید.

افزودن نقشه
افزودن نقشه های بیشتر به جی پی اس اورگون به سادگی امکان پذیر است. با بارگذاری نقشه توپوگرافی به دامان طبیعت بروید. با بارگذاری نقشه دریایی از روی میکرو اس دی، امکان داشتن یک روز فوق العاده در دریا داشته باشد و یا در شهر و جاده با استفاده از نقشه شهری امکان مسیریابی پیچ به پیچ را در طول مسیر داشته باشید. با استفاده از BirdsEye Satellite Imagery تصاویر ماهواره ای را به نقشه های خود اضافه کنید (نیاز به ثبت نام دارد). شما حتی می توانید شبکه منابع را در شبکه ایرلندی (IG) یا در شبکه  عرضی جدید ایرلندی (ITM) وارد کرده و نمایش دهید.

بارگذاری همه ژئوکاشه ها
دیگر نیازی به استفاده از ژئوکاشه های دیگران، انتخاب کردن و برنامه ریزی ژئوکاشه ها نیست، همه آنها را دانلود کنید. جی پی اس Oregon 600 توانایی نگهداری حداکثر 4 میلیون ژئوکاشه را دارد. هر کاشه ای را که می خواهید، از OpenCaching.com دانلود کنید. ژئوکاشه ها را توسط برنامه های مورد علاقه خودتان یا وب سایت هایی که از فایل های GGZ پشتیبانی می کنند، دریافت کنید. همه ویژگی های ژئوکاشه های بدون کاغذ برای هر کاشه وجود دارد. توضیحات کامل را بخوانید، روی آن ضربه بزنید و وصل شوید. عکس های کاشه را مشاهده کنید. کاشه ها را براساس اندازه، نوع زمین، سختی و نوع فیلتر کنید. به کاشه های دارای chirp وصل شوید. فعالیت های خود روی حوزه کاشه را ذخیره کنید. همه این کارها را یکباره انجام دهید.

برنامه ریزی سفر بعدی
ماجراجویی بعدی خودتان را با BaseCamp لمس کنید، نرم افزاری که اجازه می دهد تا نقشه ها، نقاط مسیر، مسیرها و مسیرهای طی شده را مشاهده و برنامه ریزی کنید. حتی این نرم افزار رایگان برنامه ریزی سفر، به شما این امکان را می دهد تا Garmin Adventures (ماجراجویی های گارمین) خود را ایجاد کنید، که می توانید آن را با دوستان، خانواده و یا سایر گردشگران به اشتراک بگذارید. نرم افزار BaseCamp اطلاعات نقشه توپوگرافی را بصورت دو بعدی یا سه بعدی روی صفحه نمایش کامپیوتر شما، شامل خط های حد فاصل و پروفایل های ارتفاع نشان می دهد. همچنین در صورت ثبت نام در BirdsEye Satellite Imagery، جی پی اس می تواند حجم نامحدودی از تصاویر ماهواره ای را دانلود کند.

جی پی اس دستی گارمین اورگون 600

About Author