دوربین گارمین VIRB Elite

دوربین ورزشی VIRB Elite

دوربین گارمین VIRB Elite

Head Strap Mount VIRB
Head Strap Mount VIRB

دوربین ورزشی HD واقعی همراه با Wi-Fi و جی پی اس
– فیلمبرداری اچ دی 1080p با پردازشگر تصویری 16 مگاپیکسلی CMOS
– صفحه نمایش 1.4 اینچ رنگی
– جی پی اس فوق العاده حساس، شتاب سنج و ارتفاع سنج بارومتریک
– باتری قابل شارژ لیتیوم یون (حداکثر 3 ساعت فیلمبرداری بصورت 1080p)
– مقاوم، با دوام، ضد آب (*IPX7) با طراحی آیرودینامیک

فیلمبرداری با کیفیت بسیار بالا (HDR)
دوربین ورزشی VIRB، ویدیوی اچ دی 1080p واقعی را ضبط می کند و این امکان را به شما می دهد تا هر دقیقه از ماجراجویی تان را بطور منظم با کنتراست بالا و جزئیات واقعی احساس کنید. برای تصویربرداری موجدار و نمایش بصورت اسلوموشن، رزولوشن و سرعت فیلمبرداری را روی حداکثر 120 فریم در ثانیه تنظیم کنید. با لنز واید WideVü و پردازش سنسور CMOS شانزده مگاپیکسلی برای بالاترین کیفیت فیلمبرداری، حتی قبل از ویرایش کردن فیلم، همه چیز در آن عالی بنظر می رسد. حالت های چندگانه فیلمبردای اچ دی را تنظیم کنید: 1080p@30fps، 960p@48fps، 720p@30/60fps، 848×480@120fps.

صفحه نمایش 1.4 اینچ رنگی
زمانی که شما می توانید تنظیم، پیش نمایش و پخش مجدد فیلم را روی صفحه نمایش رنگی انجام دهید، چه نیازی به فشار دادن و داغون کردن یک دکمه به امید گرفتن یک عکس هست؟ همچنین صفحه نمایش 1.4 اینچی VIRB Elite، پنجره نمایش منو تنظیمات هست. قبل از پریدن و جست و خیز منظره مورد نظر برای فیلمبرداری را بررسی کنید، حالت فیلمبرداری اسلوموشن را انتخاب کنید و یا بین فیلمبرداری و عکاسی جابجا شوید. صفحه نمایش همیشه روشن است (اما با استفاده از حداقل انرژی) و تنظیمات همیشه روی صفحه نمایش هست.

طول عمر باتری
از ویژگی های VIRB Elite دارا بودن باتری لیتیوم یون 2000 میلی آمپر کلاس بالا است که برای فیلمبرداری 1080p به مدت 3 ساعت تست شده است. این به این معنی است که احتمال خسته شدن شما، قبل از خالی شدن باتری، خیلی بیشتر است. با گزینه های شارژ چندگانه (که بصورت جداگانه فروخته می شود) باتری شما شارژ بسیار زیادی خواهد داشت. شما می توانید با همراه داشتن یک باتری جایگزین (که بصورت جداگانه فروخته می شود) مدت زمان فیلمبرداری را به تمام طول روز ماجراجویی خود افزایش دهید.

جی پی اس و وای فای
دوربین فیلمبرداری VIRB Elite داری جی پی اس بسیار حساسی برای زدن برچسب اطلاعات روی تصاویر و ضبط  “هوشمند” وضعیت ها مانند “حالت اسکی” براساس جی پی اس است، که حرکت ها و توقف ها در سراشیبی ها، مثلا زمانی که یک شکلات داغ می خورید یا در صف بالابر منتظر ایستاده اید، را بصورت خودکار ضبط می کند.

همچنین این دوربین برای ارتباط بی سیم به گوشی هوشمند یا کامپیوتر شما، مجهز به وای فای است. بنابراین شما می توانید پیش نمایش تصویر را مشاهده کنید، دوربین را برای پخش مجدد کنترل کنید، تنظیم های دوربین را انجام دهید، شروع به فیلمبرداری کرده و فیلمبرداری را متوقف کنید و یا از راه دور، حتی زمانی که دوربین در حال فیلمبرداری است، عکس بگیرید.

+ANT  و سنسورهای بیرونی
دوربین ورزشی VIRB از ™+ANT برای اتصال بی سیم استفاده می کند، بنابراین شما می توانید از سایر وسایل سازگار گارمین، مانند فنیکس (fēnix)، اورگون (Oregon) و ادج (Edge) (جی پی اس دوچرخه) بعنوان کنترل از راه دور استفاده کنید. و چون این دوربین دارای وای فای است، شما می توانید بصورت بی سیم با گوشی هوشمند خود یا سایر وسایل سازگار گارمین، فیلمبرداری را شروع یا متوقف کنید یا عکس بگیرید زیرا شما مجبور نیستید برای گرفتن یک عکس حرفه ای، دستانتان را از روی فرمان دوچرخه بردارید و یا دوربین را از روی پایه بردارید.

همچنین +ANT با سنسورهای بیرونی کار می کند. دوربین ورزشی VIRB Elite را با تمپه (tempe) (سنسور درجه حرارت بی سیم)، سنسور سرعت/پدال شمار (cadence) دوچرخه، ضربان سنج قلب، همراه با نمایش اطلاعات آنها روی فیلم، مطابقت دهید. شدت ضربان قلب خود را هنگام شرکت در آخرین مسابقه دوچرخه سواری یا هنگامی که در لبه گراند کانیون هستید، مشاهده کنید. همچنین دوربین فیلمبرداری VIRB Elite دارای شتاب سنج و ارتفاع سنج  داخلی برای زدن برچسب اطلاعات و وضعیت فیلمبرداری است.

صاف و صیقلی با استفاده آسان
برای استفاده آسان از دوربین فیلمبرداری ورزشی VIRB Elite، یک کلید بزرگ کشویی برای فیلمبرداری فوری در بدنه کناری دوربین در نظر گرفته شده است. حتی هنگامی که دستکش به دستان خود داردید، لغزاندن و کلیک کلید، برای فیلمبرداری آسان است. بطور کلی طراحی دوربین هم صاف و صیقلی و هم مستحکم است که کمک می کند تا دوربین VIRB Elite مناسب ترین گزینه برای فعالیت های شما بدون نیاز به داشتن یک فضای کار بزرگ در اطراف یک دوربین بزرگ باشد. بنابراین با اطلاع از اینکه فیلمبرداری می کنید، به پیش بروید، اسکی کنید، زیپ لاین (zip-line) و سورتمه سواری (bobsled) کنید.

تثبیت کننده دیجیتال
دوربین VIRB Elite، با ویژگی سفارشی تثبیت کننده دیجیتال، مقداری ثبات تصویری را در جاده های ناهموار و ماجراجویی ها بوجود می آورد، بنابراین شما می توانید یک فیلم بدون لرزش تر را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. علاوه بر این عملکرد اصلاح کننده اعوجاج لنز (LDC) کیفیت فیلم را حتی قبل از ویرایش کردن آن، بالا می برد.

عکاسی با کیفیت بسیار بالا
VIRB Elite یک دوربین دیجیتال عکاسی حرفه ای نیز هست. با استفاده از اصلاح کننده اعوجاج لنز، عکس های 16 مگاپیکسلی گرفته شده شفاف تر و واضح تر بوده و کمتر دفورمه می شوند. با یک فشار روی دکمه دوربین یا از طریق کنترل از راه دور عکس 16 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسلی یا 8 مگاپیکسلی یا تصاویر پشت سر هم یا عکس های با فاصله زمانی متفاوت بگیرید و برای داشتن تصاویر با کیفیت، همه آنها را با پردازشگر 16 مگاپیکسلی CMOS پردازش کنید.

عکاسی و فیلمبرداری در یک زمان
حتی یک لحظه از فیلمبرداری را برای گرفتن عکس از دست ندهید. دوربین VIRB Elite به شما این امکان را می دهد تا در هنگام فیلمبرداری، فقط با لمس کردن یک دکمه روی کنترل از راه دور گارمین یا روی خود دوربین عکس نیز بگیرید.

ویرایش کردن آسان
دوربین ورزشی VIRB Edit دارای یک نرم افزار رایگان است که شما می توانید آن را برای ویرایش حرفه ای بصری فیلم ها، روی کامپیوتر خود دانلود کنید که برتری آن نسب به سایر ویرایشگر ها برای دوربین VIRB Elite  سازگاری آن با سنسورهای داخلی و بیرونی دوربین و سایر وسایل گارمین است. همراه با سرعت و ضربان قلب روی فیلم موتورسیکلت سواری شما، یا شتاب سنج یا ارتفاع سنج روی فیلم اسکی شما. هر زمان که خواستید می توانید با ویدیوی خود رابرای مشاهده توسط همه دوستانتان، آپلود کنید.

پایه ها
پایه های گوناگون به شما این امکان را می دهد تا دوربین را به محکمی در محل مورد نظر خود (تقریبا هر جایی که بخواهید) ببندید. پایه ها و تسمه های چند کاره پایه، سطوح صاف، منحنی و فاصله دار، پایه فرمان، کلاه و شانه ها را پوشش می دهند. پایه ها با کارآیی قفل کننده ضد لرزش، بجای اینکه فقط متکی به فشار برای استحکام بیشتر باشد، دارای متصل کننده قفل شونده هستند که آن را به محل مورد نظر می چسباند. ما حتی سازگار کننده ای برای استفاده از VIRB Elite با پایه های ابتکاری داریم.

قاب غواصی
دوربین ورزشی VIRB Elite بدون قاب، در برابر آب براساس استاندارد IPX7، مستحکم و عایق است که به معنی این است که دوربین تا عمق یک متری آب و به مدت 30 دقیقه در برابر فشار مقاوم است. برای همه فعالیت هایی که شامل غوطه ور شدن در آب است، قاب غواصی مورد نیاز است. قاب غواصی مقاومت در برابر آب را تا عمق 50 متر افزایش می دهد و ویژگی صفحه صاف جلوی لنز، امکان تصویربرداری شفاف در زیر آب را به شما می دهد.

* دستگاه در صورت غوطه ور شدن تصادفی در آب، تا عمق یک متر و حداکثر به مدت 30 دقیقه ضد آب است.

دوربین ورزشی VIRB Elite
دوربین ورزشی VIRB Elite

 

About Author