ساعت گارمین FR70

فروش ساعت Garmin FR70

ساعت گارمین FR70

ساعت تناسب اندام گارمین FR70
ساعت تناسب اندام گارمین FR70
ساعت تناسب اندام در خانه، سالن ورزشی و فضای باز
 
– پیگیری زمان، ضربان قلب و کالری
– فوت پاد برای اطلاعات سرعت و مسافت (باید بصورت جداگانه خریداری شود)
– سنسور سرعت/ریتم حرکت برای بدست آوردن آمار وضعیت دوچرخه سواری (باید بصورت جداگانه خریداری شود)
– برنامه ریزی، بازبینی و به اشتراک گذاری فعالیت ها در Garmin Connect
– آپلود کردن بی سیم
 
با ساعت FR70 هدف های ورزشی تان را با انگیزه و حداکثر توان انجام دهید. یک ساعت خوش فرم به اضافه ابزار تمرینات ورزشی است که مقدار کالری مصرفی، ضربان قلب و زمان صرف شده را پیگیری می کند.
 
FR70
ساعت FR70، در باشگاه یا در جاده، تمام اطلاعات تمرین شما را شامل زمان، ضربان قلب، کالری مصرف شده و موارد بیشتر دیگر را بدست می آورد. خوب کار کردن ضربان سنج قلب بخاطر استفاده ساعت FR70 از تکنولوژی بی سیم +ANT که این امکان را می دهد تا آن را به سایر وسایل سازگار با +ANT مانند ضربان سنج قلب و فوت پاد وصل کنید.
 
کنترل سلامت شما
در صورت استفاده همزمان از ساعت FR70 با مقیاس ترکیب بدن Tanita BC-1000 می توانید وزن، چربی بدن، میزان آب بدن و شش اندازه گیری دیگر را پیگیری کنید. اطلاعات بدست آمده روی ساعت FR70 ذخیره می شوند، سپس هنگامی که در نزدیکی کامپیوتر باشید، اطلاعات بصورت خودکار به Garmin Connect ارسال می شود.
 
شنیدن ضربان قلب تان
ساعت FR70 بصورت بی سیم به ضربان سنج قلب وصل می شود که بصورت لحظه ای نحوه کار کردن قلب شما را ارائه می کند. ساعت FR70 بطور پیوسته تعداد ضربان قلب در هر دقیقه را محاسبه و در قسمت شدت ضربان قلب روی صفحه ساعت نمایش می دهد، بنابراین شما می توانید سطح تناسب اندام خود را کنترل کرده و آن را بهتر کنید.
 
مسافت طی شده
با ارتباط بی سیم یکپارچه +ANT، ساعت FR70 به فوت پاد وصل می شود که بسادگی سرعت و مسافت را برای ورزش داخل سالن و فضای باز پیگیری می کند. فوت پاد با استفاده از تکنولوژی پیشرفته شتاب سنج، اطلاعات دقیق تغییر مکان برای مسافت و سرعت را جمع آوری، محاسبه و ارسال می کند.
 
امکانات بیشتر هنگام تمرین کردن
هنگامی که ساعت FR70 با سنسور سرعت/ریتم حرکت مطابقت پیدا کرد، سرعت و مسافت تمرین دوچرخه سواری شما را پیگیری می کند. سنسور سرعت/ریتم حرکت بخوبی و به شکلی مطمئن روی دوچرخه شما وصل می شود و ریتم و سرعت چرخش پدال شما را هنگام دوچرخه سواری اندازه گیری می کند. شما حتی می توانید از آن برای تمرین داخل سالن، هنگامی که سنسور روی چرخ عقب وصل شده، استفاده کنید
 
همگام سازی و اشتراک گذاری
وقتی که تمرین خود را انجام دادید، اگر در نزدیکی یک کامپیوتر (ویندوز یا مکینتاش) باشید، ساعت FR70 بطور خودکار و بدون نیاز به کابل و ارتباط دهنده اطلاعات را بصورت بی سیم منتقل می کند. اطلاعات ارسال شده به کامپیوتر، آماده تجزیه و تحلیل، دسته بندی و به اشتراک گذاشتن روی انجمن آنلاین Garmin Connect هستند.
 
ساعت گارمین FR70

About Author