ساعت خلبانی گارمین D2

ساعت گارمین D2

ساعت خلبانی گارمین D2

– دارای دکمه های “به طرف” و “نزدیکترین” که برای اطلاعات فرودگاه های جهان مورد استفاده قرار می گیرد
– ارتفاع سنج با سنسور فشار بارومتری قابل تنظیم و قطب نما
– نمایش همزمان چند منطقه زمانی با مرجع زولو/یو تی سی
– ساعت های مختلف و هشدارهای لرزشی برای یادآوری وظایف هنگام پرواز
– دریافت بی سیم برنامه پرواز از Garmin Pilot و کنترل دوربین VIRB

ساعت خلبانی D2
ساعت خلبانی D2

دستگاه خودکار هواپیما، قابل حمل و در دل یک ساعت

ساعت D2 یک ساعت خلبانی است که بعنوان یک خبره در روش عملکرد طراحی شده است. این اولین ساعت خلبانی است که به شما در پرواز کمک می کند، و به داشتن گیرنده جی پی اس  فوق العاده حساس WAAS، ارتفاع سنج با سنسور فشار بارومتری قابل تنظیم و قطب نمای سه بعدی افتخار می کند. با داشتن صفحه نمایش خمره ای شکل، مشاهده آن حتی در زیر نور مستقیم خورشید آسان است و برای پرواز در شب دارای نور زمینه درخشان نارنجی رنگ است.

پرواز “به طرف” یا “نزدیکترین”، هنگام نیاز به آن
با ساعت D2 شما می توانید با فشار دادن ساده یک دکمه به مسیریابی “به طرف” و “نزدیکترین” ما دسترسی پیدا کنید. ساعت D2 اطلاعات فرودگاه های جهان را دارد بنابراین شما می توانید مستقیما به سمت فرودگاه یا نقطه مسیر انتخابی خود پرواز کنید. و یا اگر نیاز به نشستن سریع روی زمین است، نزدیکترین فرودگاه را پیدا کنید. شما می توانید مسیر را روی صفحه نمایش نقشه حرکت مشاهده کنید و یا از HSI برای رسیدن به مقصد، پیروی کنید. همچنین می توانید با تنظیم نقاط مسیر خود، به سادگی به هر موقعیتی که در دیتابیس شما وجود ندارد، مسیریابی کنید. حتی می توانید نقاط مسیر “علامت روی هدف” را ایجاد کنید، بنابراین می توانید به سادگی مکان های بازگشت روی نقاطی که روی آن پرواز می کنید، را داشته باشید.

زمان سنج و صفحه نمایش قابل تنظیم براساس سلیقه شما
صفحه نمایش ساعت D2 قابل شخصی سازی است، بنابراین شما می توانید سریعا به اطلاعات خیلی مهم، شامل سرعت جی پی اس روی زمین، مسیر جی پی اس، فاصله از نقاط مسیر/فرودگاه ها، زمان دقیق رسیدن به مسیر، جهت، میزان پرواز بدون نیروی موتور، دسترسی داشته باشید.
ساعت D2، زمان محلی و زمان زولو/یو تی سی را برای حداکثر چهار منطقه زمانی نشان می دهد. هنگام به زمین نشستن برای نگهداشتن زبانه روی  “time off” کرنومتر را فعال کنید و برای یادآوری کارهای مهم، مانند تعویض تانک سوخت، هشدارهای لرزشی را روی ساعت تنظیم کنید.

دریافت برنامه پرواز از Garmin Pilot
به راحتی برنامه پرواز بسازید و نقاط مسیر را با Garmin Pilot روی وسیله سازگار دارای بلوتوث (BLE) ایجاد کنید و به سادگی آنها را روی ساعت D2 بریزید. با فشار دادن چند دکمه، می توانید مسیریابی به سمت مقصد را توسط نقطه مسیر-به-نقطه مسیر، انجام دهید.

کنترل دوربین ماجراجویی VIRB
دوربین VIRB می تواند از پرواز شما تصاویر با کیفیت خیره کننده اچ دی بگیرد. در صورت نصب دوربین VIRB روی هواپیما، شما می توانید از ساعت D2 برای شروع کردن و پایان دادن به فیلمبرداری، مشاهده مدت زمان سپری شده یا وارد کردن زمان عکس گرفتن، استفاده کنید. ساعت D2 حتی می تواند چندین دوربین VIRB Elite را بطور همزمان کنترل کند، بنابراین شما می تواند بطور همزمان از چند زاویه عکس یا فیلم بگیرید.

ساعت خلبانی گارمین D2

About Author