ساعت گارمین quatix

ساعت ورزشی گارمین quatix

ساعت گارمین quatix

ساعت دریایی دارای جی پی اس فوق العاده حساس، ارتفاع سنج، فشار سنج و قطب نمای سه محوره
خروجی دائمی اطلاعات  ®NMEA 2000
قابلیت های کنترل از راه دور کاپیتان خودکار گارمین
تشخیص خودکار MOB
ویژگی های مخصوص مسابقات قایقرانی با بادبان (کرونومتر مسابقه، خط شروع مجازی مسابقه و tack assist)
ساعت ورزشی گارمین quatix
ساعت ورزشی گارمین quatix
هیچ ساعتی شبیه quatix وجود ندارد
ساعت دریایی quatix دارای یک جی پی اس فوق العاده حساس برای مسیریابی است و برای همه مشتاقان دریانوردی، از مسابقه دهندگان با قایق تفریحی و قایق پارویی کایاک تا قایق های موتور دار و قایق های بادبانی طراحی شده است. فقط این ساعت دریایی دارای جی پی اس است که ویژگی های باور نکردنی ای را از مسیریابی دریایی شامل تشخیص خودکار MOB، تجهیزات کنترل از راه دور گارمین و خروجی دائمی اطلاعات ®NMEA 2000 را برای مسیریابی دریایی ارائه می کند.
یک ساعت فوق العاده دقیق که دارای ویژگی های سفر دریایی است و تا بحال در هیچ ساعتی وجود نداشته است، مانند کرونومتر مسابقه، خط شروع مجازی مسابقه، دستیار وضع هوا (tack assist) و اطلاعات جزر و مد. 
این ساعت همچنین به کالیبره کردن خودکار ارتفاع سنج، فشار سنج و قطب نمای سه محوره، سنسور درجه حرارت و اطلاعات جزر و مد مجهز شده است. علاوه براین، ساعت quatix می تواند اطلاعات را بصورت بی سیم با سایر وسایل سازگار با گارمین به اشتراک بگذارد.
quatix wet watch
ساعت ضد آب quatix
 
جریان دائمی اطلاعات ®NMEA 2000
هنگامی که با فرستنده و گیرنده Garmin GNT™ 10 NMEA (بصورت جداگانه فروخته می شود) مطابقت پیدا کند، شما می توانید بصورت بی سیم جریان پیوسته اطلاعات را داشته باشید و اطلاعات NMEA 2000، مانند سرعت، جهت، عمق آب و موارد دیگر را روی مچ دست تان مشاهده کنید *.
 
ویژگی های ویژه قایقرانی
ساعت quatix با ابزارهای پیشرفته مسابقات قایقرانی با اطلاعات غیر موازی و حدود قابل سنجش در طول یک مسابقه ترکیب شده است. ساعت quatix به سادگی می تواند خط شروع مجازی بین دو نقطه از مسیر جی پی اس را تنظیم کند. سپس خط شروع را با کرونومتر ترکیب می کند تا مسافت بین 2 خط را برای سرعت مطلوب و زمان مورد نیاز محاسبه کند، که این امکان را به قایق می دهد تا در زمان شروع از خط حرکت با حداکثر سرعت حرکت کند. 
زمانی که مسابقه شروع شد، ساعت به حالت Tack Assist می رود و وضعیت را چه برای جهت و چه براساس lifted روی زاویه tack بهینه می کند و کنترل بیشتری را روی تجربه قایقرانی شما به ارمغان می آورد.
 
قابلیت های کنترل از راه دور کاپیتان خودکار
همچنین، این ساعت جادویی دارای قابلیت کنترل از راه دور داخلی است. که به شما این امکان را می دهد تا Garmin autopilot (کاپیتان خودکار گارمین) را از راه دور کنترل کنید، بنابراین شما می توانید با داشتن اطلاعات و کنترل قایق از روی مچ دست تان روی عرشه قایق موتوری یا قایق بادبانی حرکت کنید.
 
فعالیت های خودکار بی سیم MOB
اگر یکی از خدمه کشتی که ساعت quatix دارد، در دریا بیفتد، ساعت quatix بصورت خودکار یک هشدار MOB به دستگاه چارت پلاتر ارسال می کند (به GNT™ 10 NMEA Transceiver نیاز دارد که بصورت جداگانه فروخته می شود)
 
برنامه ریزی و بازبینی سفر در خانه
با نرم افزار برنامه ریزی دریایی ™HomePort (بصورت جداگانه فروخته می شود) شما می توانید ماجراجویی هایتان را روی کامپیوتر ویندوز یا مکینتاش برنامه ریزی و بازبینی کنید. مسیر خود را روی کامپیوتر ایجاد کنید و آن را روی ساعت quatix بریزید.
یا اگر می خواهید بیشتر و بیشتر با موبایل کار کنید، می توانید برای استفاده از BlueChart® Mobile بصورت بی سیم به آی پد 2**، آیفون 5 یا آیفون 4 اس وصل شوید (BlueChart® Mobile بصورت جداگانه فروخته می شود)
 
(*) تجهیزات اختیاری GNT™ 10 (بصورت جداگانه فروخته می شود)
(**) iOS 6.0 یا بالاتر
ساعت دریایی گارمین Quatix

About Author