ساعت گارمین Forerunner 10

ساعت مچی گارمین Forerunner 10

ساعت گارمین Forerunner 10

ساعت ورزشی گارمین Forerunner 10
ساعت ورزشی گارمین Forerunner 10

جی پی اسی شیک و ساده با ذخیره کردن هر کیلومتر
پیگیری مسافت، سرعت دویدن و کالری مصرفی
شروع دویدن با فشار دادن یک دکمه
مشخص کردن رکوردهای فردی
™Virtual Pacer با امکان مقایسه سرعت فعلی با سرعت هدف
برنامه ریزی، بازبینی و مقایسه دویدن ها در ™Garmin Connect

Forerunner 10 یک ساعت جی پی اس دار ویژه دویدن است که مسافت، گام ها/سرعت و کالری مصرفی را پیگیری می کند. این ساعت همچنین رکوردهای شخصی شما را ثبت کرده و در طول مسیر به شما انگیزه دویدن می دهد.

آماده برای دویدن
Forerunner 10 به راحتی قابل استفاده است، شما می توانید دویدن خود را با فشار دادن یک دکمه شروع کنید. زمانی که شما در حال دویدن هستید، می توانید به راحتی زمان و مسافت را روی یک صفحه نمایش و کالری مصرف شده و سرعت دویدن را روی صفحه نمایش دیگر مشاهده کنید. همچنین شما می توانید تنظیم ها را مطابق سلیقه خود انجام دهید تا سرعت دویدن و مسافت روی یک صفحه نمایش داده شود.

متناسب 
این ساعت هنوز سبک ترین و راحت ترین ساعت ما بوده و در رنگ های گوناگون موجود است. مدل های سیاه/قرمز و نارنجی/سیاه دارای صفحه بزرگتری هستند و عرض بند آنها بیشتر است. همه مدل ها را می توانید مثل ساعت های معمولی به دست کنید، بنابراین همراه دویدن شما، همیشه روی دست شماست. برای استفاده عادی (استفاده از جی پی اس به مدت 30 دقیقه در هر روز)، کارکرد باتری 10 روز است. اگر بطور مداوم از جی پی اس استفاده شود، مدت زمان کارکرد باتری 5 ساعت است.

بازخوردی هیجان انگیز
همچنان که در حال دویدن هستید، Forerunner 10 بصورت خودکار طی شدن هر کیلومتر را با یک صدای بیب دوستانه اعلام می کند و مدت زمانی را که برای طی کردن آن کیلومتر صرف شده را نمایش می دهد. هنگامی که دویدن شما به پایان رسید و آن را ذخیره کردید، می توانید خلاصه ای از آن را مشاهده کنید، از جمله زمان کل، مسافت طی شده، میانگین سرعت دویدن و کالری مصرف شده. ساعت حتی به شما اجازه می دهد تا از رکوردهای شخصی ثبت شده خود، مانند سریعترین کیلومتر طی شده یا طولانی ترین زمان دویدن تا به امروز اطلاع پیدا کنید.

ابزارهای آموزشی
برای دونده هایی که چیز بیشتری از این می خواهند، Forerunner 10 دو ویژگی آموزشی ساده دارد. ™Virtual Pacer سرعت دویدن فعلی شما را با هدف شما مقایسه می کند. این ساعت همچنین ویژگی قدم زدن/دویدن را دارد که در صورتی که برنامه شروع یا دویدن شما، شامل وقفه های راه رفتن باشد، سودمند است.

ذخیره کردن و به اشتراک گذاشتن
با یک اتصال ساده به کامپیوتر، می توانید دویدن های انجام شده خود را روی ™Garmin Connect آپلود کنید و مسیر دویده شده خود را روی نقشه مشاهده کنید (این سرویس برای ایران فعال نیست)، و جزئیات و اطلاعات بیشتری را در رابطه با هر کیلومتر دویده شده بدست آورده و آنها را با دوستانتان بصورت رایگان به اشتراک بگذارید. هنگامی که شما کیلومترهای دویده شده خود را به Garmin Connect اضافه می کنید، می توانید رشد و بهبود دویدن خود را نسبت به هفته گذشته، ماه گذشته یا سال گذشته مشاهده کنید و انگیزه بیشتری برای دویدن پیدا می کنید.

ساعت گارمین Foreruuner 10

About Author