ساعت گارمین Forerunner 210

ساعت ورزشی گارمین Forerunner 210

ساعت گارمین Forerunner 210

ساعت ورزشی گارمین Forerunner 210
ساعت ورزشی گارمین Forerunner 210

ورزش کردن در داخل سالن یا فضای باز
ثبت و نمایش مسافت، زمان و سرعت دویدن
سازگار با ضربان سنج قلب
وسیله جانبی گیره پا برای ورزش های داخل سالن بصورت اختیاری (خرید بصورت جداگانه)
برنامه ریزی، بازبینی و به اشتراک گذاشتن دویدن های شما در ™Garmin Connect

Forerunner 210 در حالی که هر دقیقه و هر کیلومتر را ثبت کرده و نمایش می دهد، به شما آزادی می دهد تا به راحتی در داخل سالن و یا در فضای باز ورزش کنید. این ساعت ورزشی جی پی اس دار، مسافت، سرعت و شدت ورزش کردن شما را بسیار دقیق ثبت می کند. در مدل های سیاه براق یا خاکستری تیره کله مرغابی موجود است.

استفاده آسان
Forerunner 210 به آسانی قابل استفاده است بنابراین شما می توانید روی تمرین خود تمرکز کنید. آن را از جعبه بیرون بیاورید و شارژ کنید، ساعت را در فضای باز قرار دهید تا ماهواره های جی پی اس را پیدا کند و به چند سئوال درباره تنظیم ها پاسخ دهید. سپس فقط لازم است دکمه شروع را فشار دهید و حرکت کنید. بعد از پایان تمرین، دکمه توقف را فشار دهید. کار کردن با آن بسیار آسان است.

استفاده پیشرفته
برای دونده های که می خواهند توانایی های ورزشی خود را افزایش دهند، ساعت Forerunner 210، به شما اجازه می دهد تا مدت جلسه های ورزشی را مطابق سلیقه خود، تنظیم کنید و سرعت دوی خود را در هر جلسه مشاهده کنید. اگر از 210 همراه با گیره پا استفاده کنید، می توانید بعدا، هنگامی که اطلاعات را روی ™Garmin Connect آپلود کردید، سرعت دویدن یا تعداد پدال های زده شده در هر دقیقه را مشاهده کنید.

از قلب تان پیروی کنید
Forerunner 210 با و یا بدون بند نرم ضربان سنج قلب برای مشاهده تعداد ضربان قلب شما در هر دقیقه ارائه می شود. دارای 5 محدوده ضربان قلب است که شما می توانید آن را مطابق سلیقه خود روی ناحیه دقیق برای خود قرار دهید. شما همچنین می توانید هشدارهای ضربان قلب را برای زمانی که در محدوده ای بالاتر یا پائین تر از هدف خود هستید، تنظیم کنید. Forerunner 210 میزان کالری مصرفی را براساس تعداد ضربان قلب محاسبه می کند بنابراین شما می توانید مقدار کالری مصرف شده خود را با دقت بسیار بالایی مشاهده کنید.

فضای باز یا داخل سالن
ما راحتی استفاده از ساعت را از Forerunner 110 به ارمغان گرفته ایم و قابلیت های ورزش در فضای داخلی را به ساعت اضافه کرده ایم، تا ساعت ورزشی حرفه ای 210 هم برای استفاده در فضای باز و هم برای استفاده در داخل ساختمان انتخابی دوست داشتنی باشد. برای دویدن در فضای باز، Forerunner 210 با استفاده از جی پی اس دقیق خود، مسافت، سرعت و مدت زمان ورزش شما را ثبت می کند. برای بدست آوردن همین اطلاعات در داخل ورزشگاه، گیره پا را به کفش تان وصل کنید و ورزش را شروع کنید. به محض استفاده از ساعت، به لطف تکنولوژی های پیشرفته شتاب سنج و گیره پا، اطلاعات دقیق درباره جابجایی، جمع مسافت ها و سرعت با دقت تقریبی 90 درصد جمع آوری و ارسال می شود.

Forerunner 210 با تجهیزات داخل سالن نیز سازگاری دارد، بنابراین شما می توانید اطلاعات را از یک تردمیل یا دوچرخه ثابت دریافت و ذخیره کنید. این توانایی به شما کمک می کند تا بتوانید بین فعالیت های ورزشی داخل سالن و فعالیت های ورزشی فضای باز پل ارتباطی ایجاد کنید، بنابراین شما می توانید جریان فعالیت ورزشی خود را بطور مداوم پیگیری کنید.

ذخیره، تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاشتن
چه خود را برای مسابقات ورزشی آماده می کنید و چه سبک زندگی سالم را شروع کرده باشید، شما حتما انگیزه ایجاد شده از مرور کردن آنلاین تمرینات ورزشی را دوست خواهید داشت. اطلاعات ثبت شده ورزش های خود را به آسانی و به رایگان توسط Garmin Connect تجزیه و تحلیل کنید و به اشتراک بگذارید. فقط لازم است آنها را توسط کامپیوترتان (ویندوز یا مکینتاش) در Garmin Connect آپلود کنید، سپس مسیری را که رفته اید، روی نقشه مشاهده کنید، خلاصه ای از تمرینات ورزشی خود را مشاهده کرده و هدف های ورزشی خود و موارد دیگر را ایجاد کنید. برای فعالیت های ورزشی داخل ساختمان، هنگامی که جی پی اس کار نمی کند، شما نمی توانید مسیرها را روی نقشه در Garmin Connect مشاهده کنید، اما همچنان می توانید سابقه تمرینات ورزشی خود را روی آن داشته باشید.

بررسی سلامت شما
می توانید وضعیت وزن، چربی بدن، میزان آب بدن و شش مورد دیگر قابل اندازه گیری دیگر را هنگام استفاده از 210 با وسیله جانبی تناسب اندام Tanita BC-1000 پیگیری کنید. هنگامی که در نزدیکی کامپیوتر باشید، اطلاعات ذخیره شده روی Forerunner 210 بطور خودکار به Garmin Connect ارسال می شوند.

سریع و دقیق
ویژگی پیش بینی کننده محل ماهواره ®HotFix در ساعت Forerunner 210 باعث می شود تا این ساعت به سرعت روی ماهواره ها قفل شود، بنابراین شما می توانید به بیرون از خانه بروید و بدون معطلی دویدن خود را شروع کنید. این ساعت گیرنده جی پی اس فوق العاده حساسی دارد که باعث می شود حتی در نزدیکی ساختمان های بلند و زیر درختان روی ماهواره ها قفل شده باقی بماند. 

نکته 1: گیره پا در بعضی از مدل ها همراه با ساعت ارائه می شود و در بعضی از مدل ها بصورت جداگانه فروخته می شود

 

ساعت Foreruuner 210

About Author