ساعت گارمین Forerunner 310XT

ساعت Forerunner 310XT

ساعت گارمین Forerunner 310XT

multisport
ساعت ورزش چندگانه گارمین Forerunner 310XT

جی پی اس چند ورزشی برای ورزش های خشکی و آبی
وسیله آموزشی جی پی اس دار برای ورزشکاران ورزش های چندگانه
ثبت و نمایش زمان، مسافت، سرعت دویدن و ضربان سنج قلب برای خشکی
مدت زمان های شنا، مسافت تقریبی و میانگین سرعت در آب
ضدآب تا عمق 50 متر
زمان کارکرد باتری 20 ساعت
انتقال بی سیم اطلاعات برای تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری توسط ™Garmin Connect

Forerunner 310XT
مژده، یک وسیله آموزشی جی پی اس دار که نگرانی ای برای استفاده از آن در آب ندارید، رسید. Forerunner 310XT قدرتمند یک وسیله آموزشی ضروری برای ورزشکاران ورزش های سه گانه است – یک مربی کمکی جی پی اس دار که تا عمق 50 متر ضد آب است، اطلاعات چندین حالت ورزشی را بصورت آنلاین ثبت می کند و بصورت بی سیم به کامیپوتر انتقال می دهد. مدت زمان کارکرد باتری این وسیله ویژه ورزش های چندگانه 20 ساعت می باشد، ثبت و نمایش مسافت، سرعت دویدن و سنجش ضربان قلب در خشکی(1) را انجام می دهد و در عرض چند ثانیه از مچ دست به دوچرخه انتقال پیدا می کند.

پیگیری شنای شما – ساعت شنا
Forerunner 310XT مدت زمان های شنای شما در استخر یا آب های آزاد را ذخیره می کند. و هنگامی که سیگنال جی پی اس نمی تواند همانند خشکی مسافت را پیگیری کند، مثلا زمان شنا کردن، به لطف به روز رسانی اخیر نرم افزار، ساعت می تواند با دقت تقریبی بالایی مسافت شنا و میانگین سرعت در آب های آزاد را محاسبه کند. به راحتی آن را در حالت شنا بگذارید و دکمه شروع را برای شروع شنا فشار دهید. هنگامی که شنایتان به پایان رسید، دکمه دوره را فشار دهید، 310XT بطور خودکار اطلاعات زمان و جی پی اس را با هم ترکیب و زمان تقریبی مسافت و میانگین سرعت شنا را محاسبه می کند.

انتقال آسان
هنگامی که شما از آب بیرون می پرید و سوار دوچرخه می شوید، می توانید با استفاده از وسیله انتخابی (خرید بصورت جداگانه) پایه دوچرخه ای، ساعت Forerunner 310XT را به آسانی، برای جابجایی بین ورزش ها، از مچ دست به دوچرخه انتقال دهید. ساعت Forerunner 310XT فعالیت های ورزشی چندگانه در یک تمرین را دسته بندی می کند، همچنین گزارش زمان انتقال در جریان ورزش را ایجاد می کند، بنابراین شما می توانید نحوه انجام ورزش خود را از ابتدا تا انتها تجزیه و تحلیل کنید.

جمع آوری اطلاعات همه تمرین های ورزشی
Forerunner 310XT موقعیت دقیق شما را توسط اطلاعات ماهواره جی پی اس و ضبط مسافت، سرعت دویدن، ضربان سنج قلب (1)، اطلاعات قدرت (توسط قدرت سنج ™+ANT ارائه شده توسط سایر شرکای تجاری) و موارد دیگر ثبت می کند. جی پی اس فوق العاده حساس و پیش بینی کننده محل ماهواره ®HotFix، دریافت سریع سیگنال ماهواره ها و پیگیری حرکت شما حتی در نزدیکی ساختمان های بلند و زیر درختان امکان پذیر می سازد. ساعت Forerunner 310XT با استفاده از تکنولوژی جدید بی سیم +ANT بصورت یکپارچه به وسایل اختیاری (خرید بصورت جداگانه) ضربان سنج قلب، گیره پا و سنسور پدال دوچرخه وصل می شود.

هنگامی که Forerunner 310XT به یک ضربان سنج (خرید بصورت جداگانه) وصل شد، بطور مداوم ضربان قلب را در هر دقیقه پیگیری می کند و محاسبه کننده پیشرفته میزان مصرف کالری، اطلاعات شدت ضربان قلب را مورد استفاده قرار می دهد. ورزش کردن در یک محدوده معین ضربان قلب، سازگاری ورزشکار با ورزش را بهبود داده و مقدار قدرت بکار گرفته شده را بررسی می کند. توجه: ضربان سنج قلب، هنگام شنا کار نمی کند.

بررسی سلامت شما
می توانید وضعیت وزن، چربی بدن، میزان آب بدن و شش مورد دیگر قابل اندازه گیری را هنگام استفاده از 310XT با وسیله جانبی تناسب اندام Tanita BC-1000 پیگیری کنید. 

هنگامی که در نزدیکی کامپیوتر باشید، اطلاعات ذخیره شده روی Forerunner 310XT بطور خودکار به Garmin Connect ارسال می شوند.

اجرا شدن، هماهنگ سازی و به اشتراک گذاشتن
هنگامی که شما گزارش کیلومترهای فعالیت ورزشی انجام شده خود را داشته باشید، و ساعت شما در نزدیکی کامپیوتر باشد، تکنولوژی جدید و بی سیم +ANT بطور خودکار اطلاعات را به کامپیوتر منتقل می کند. این اطلاعات، برای تجزیه و تحلیل، دسته بندی و به اشتراک گذاشتن روی انجمن آنلاین ™Garmin Connect قابل استفاده هستند.

* (1) ضربان سنج قلب در بعضی از مدل ها همراه با ساعت و در بعضی از مدل ها بصورت جداگانه قابل ارائه است. فقط نوع نرم بند وسیله جانبی ضربان سنج قلب ضد آب است (بند سفت در آب قابل استفاده نیست). اگر بند نرم در زیر آب استفاده شود، تا هنگامی که در آب هستید، نمی تواند اطلاعات ضربان سنج قلب را ضبط، ذخیره و به ساعت ارسال کند.

 

ساعت Foreruuner 310XT

About Author