ساعت گارمین Tactix

ساعت ورزشی گارمین Tactix

ساعت گارمین Tactix

ساعت گارمین Tactix
ساعت گارمین Tactix

مسیریاب جی پی اس تاکتیکی + ساعت ABC

جی پی اس فوق العاده حساس با کالیبره شدن خودکار ارتفاع سنج، فشارسنج و قطب نمای سه محوره
صفحه نمایش مقاوم در برابر خش و منحنی که باعث جلوگیری از انعکاس نور می شود
صفحه نمایش کریستال مایع با حالت نگاتیو و ال ای دی سبز
مسیر برگشت برای برگشتن از روی مسیر به نقطه شروع

ساعت آماده رفتن به فضای باز tactix دارای جی پی اس فوق العاده حساس به اضافه امکانات ABC با ویژگی هایی برای تمرین کردن، گردشگری و موارد بیشتر است. در داخل آن، ارتفاع سنج، فشارسنج، قطب نمای سه محوره و تراکر با 1000 نقطه مسیر، 10000 نقطه از مسیر و قابلیت های TracBack در فضای باز را دارد. مقاوم در برابر آب (تا عمق 50 متر)، به رنگ سیاه مات و بدون انعکاس نور و با نور زمینه ال ای دی سبز رنگ که هنگام شب نور آن زننده نیست. 

برنامه ریزی، مسیریابی، مسیر طی شده
ساعت tactix به شما این امکان را می دهد تا مسیرهای خود را ایجاد کنید، حداکثر 1000 نقطه مسیر (مانند نقاط تجمع، موقعیت ها یا مکان های بالقوه برای کمپ زدن) را ذخیره کنید و جز به جز حرکت (گزارش مسیر) را با جی پی اس ذخیره کنید. مسیریابی به مختصات خاص، در طول یک مسیر یا مسیر طی شده، همراه با نقاط مسیر یا همراه با جهت انتخاب شده. ویژگی TracBack شما را راهنمایی می کند تا مسیر رفته را براساس گزارش مسیر طی شده قبلی برگردید، بنابراین شما به آسانی می توانید برای پایان دادن به مسیر تمرین، بازگشت به کمپ، رفتن به ابتدای مسیر یا رسیدن به وسیله نقلیه ایمن، حتی در شرایط سخت جوی، راه خود را پیدا کنید.

با استفاده از BaseCamp و BaseCamp Mobile می توانید برنامه ریزی سفر و ماجراجویی هایتان را با دوستان و فامیل به اشتراک بگذارید، ساعت tactix مجهز به دو قابلیت بلوتوث و +ANT برای به اشتراک گذاری بی سیم مسیرهای طی شده، نقاط مسیر و مسیر برنامه ریزی شده با سایر وسایل سازگار با گارمین یا تلفن های هوشمند است.

ارتفاع سنج، فشار سنج و قطب نما
ساعت tactix برای ارائه اطلاعات مربوط به هر لحظه، مجهز به سنسورهای ABC (ارتفاع سنج، فشار سنج و قطب نما) است. ارتفاع سنج داخلی، اطلاعات ارتفاع را برای کنترل دقیق صعود و پائین آمدن ارائه می کند، همزمان با آن، فشارسنج می تواند با نمایش تغییرات سریع فشار برای پیش بینی وضع هوا مورد استفاده قرار گیرد. قطب نمای سه محوره الکترونیکی درست بودن جهت حرکت را چه در حال حرکت و چه در حالت سکون، به شما نشان می دهد.

ساعت tactix برای کالیبره شده خودکار سنسورهای ABC از گیرنده جی پی اس خود استفاده می کند و همچنین تنظیم خودکار زمان را براساس موقعیت انجام می دهد. برای مشاهده دقیق درجه حرارت، آن را با سنسور بیرونی درجه حرارت (tempe)مطابقت دهید.

عملکرد اندازه گیری
ساعت tactix اطلاعات عملکرد، مانند مسافت، سرعت، ریتم حرکت، کالری مصرفی را برای هر لحظه ارائه می کند و به شما کمک می کند تا مسیر پیشرفت خود را همزمان و بعد از ماجراجویی هایتان پیگیری کنید. می توانید ضربان سنج قلب، سنسور دوچرخه سرعت/ریتم حرکت و فوت پاد را با ساعت tactix برای فعالیت های ورزشی داخل سالن و فضای باز مورد استفاده قرار دهید.

ساخته شده برای تحمل سخت ترین شرایط طبیعی
ساعت tactix ترکیبی از یک بدنه قوی برای محافظت در برابر شوک ها با یک شیشه معدنی مقاوم در برابر خش است. دارای یک صفحه نمایش ال سی دی بزرگ با نور زمینه ال ای دی سبز رنگ و یک بند مستحکم پلی یورتان است. ساعت تحمل فشار آب تا عمق 50 متر را دارد و عمر باتری آن حداکثر 50 ساعت در حالت استفاده از جی پی اس (بسته به تنظیم ها) و 5 هفته در حالت استفاده از ساعت است.

الهام گرفته از تاکتیک، آماده استفاده در فضای باز
در طراحی کاملا مشکی، مستحکم و با دوام این ساعت از مقررات و دستورالعمل های سخت واحد تاکتیک ها، برای آماده کار بودن ساعت برای استفاده در فضای باز الهام گرفته شده است. صفحه نمایش مقاوم در برابر خش آن، انحنا دار بوده و از انعکاس نور جلوگیری می کند. ویژگی جزر و مد آمریکا و حالت Jumpmaster برای عملیات آبی و خاکی و هوابرد، فوق العاده گرانبها هستند. نور پس زمینه سبز با موقعیت یا دید شما تداخل ندارد (و نیازی به برداشتن عینک دید در شب نیست).

بیشتر از یک ساعت معمولی
ساعت tactix دارای اطلاعات خورشید/ماه و تقویم شکار/ماهیگیری علاوه بر عملکردهای اصلی ساعت مانند هشدارها، صداهای تون، هشدار لرزشی، زمان سنج، کرونومتر و ساعت جهانی با امکان نمایش همزمان چند منطقه زمانی است. حتی می توانید با آن دوربین های ماجراجویی VIRB و VIRB Elite را کنترل کنید.

ساعت Tactix گارمین

About Author