جی پی اس گارمین مونتانا 680

جی پی اس مقاوم با دریافت ماهواره های جی پی اس و گلوناس و دوربین 8 مگاپیکسلی و عضویت BirdsEye- صفحه نمایش لمسی 4 اینچ دو جهته، با قابلیت کار با دستکش- دوربین 8 مگاپیکسل اتوفوکوس خودکار، با ژئوتگ گذاری خودکار روی عکس ها- دریافت سیگنال ماهواره های جی پی اس و گلوناس- عضویت یکساله رایگان بارگذاری تصاویر ماهواره ای BirdsEye- قطب نمای سه محوره همراه با ارتفاع سنج بارومتریک

Add To Wishlist Compare سنجش

توضیحات

جی پی اس گارمین مونتانا 680

جی پی اس گارمین مونتانا 680

جی پی اس گارمین مونتانا 680

جی پی اس مقاوم با دریافت ماهواره های جی پی اس و گلوناس و دوربین 8 مگاپیکسلی و عضویت BirdsEye

– صفحه نمایش لمسی 4 اینچ دو جهته، با قابلیت کار با دستکش
– دوربین 8 مگاپیکسل اتوفوکوس خودکار، با ژئوتگ گذاری خودکار روی عکس ها
– دریافت سیگنال ماهواره های جی پی اس و گلوناس
– عضویت یکساله رایگان بارگذاری تصاویر ماهواره ای BirdsEye
– قطب نمای سه محوره همراه با ارتفاع سنج بارومتریک

 

جی پی اس گارمین Montana 680

جی پی اس گارمین Montana 680

خرید جی پی اس گارمین Montana 680
 

با آن به کوه بروید. به شکار بروید. به روی آب بروید.
مونتانا 680 دارای صفحه نمایش لمسی چرخشی دو جهته است که به راحتی می توانید با دستکش روی آن کار کنید و دارای یکسال عضویت BirdsEye Satellite Imagery می باشد. دوربین دیجیتالی آن تصاویر با کیفیت و رزولوشن عالی می گیرد و تصاویر را بصورت خودکار همراه با مختصات، ژئوتگ دار می کند.
این جی پی اس دستی گارمین دارای دارای قطب نمای سه محوره با تصحیح شیب، ارتفاع سنج بارومتریک و دارای ماهواره های جی پی اس و گلوناس و بهینه شده برای موقعیت یابی سریعتر است.

لذت مشاهده
جی پی اس گارمین مونتانا 680 دارای یک صفحه نمایش بزرگ 4 اینچی لمسی می باشد که صفحه نمایش آن در زیر نور خورشید قابل مشاهده است و تصاویر را با رنگ های زنده و رزولوشن بالا نمایش می دهد. آسان بودن استفاده از صفحه نمایش لمسی آن به این معنی است که شما می توانید مدت زمان بیشتری را صرف لذت بردن از گردش تان کنید و زمان کمتری را جهت جستجوی اطلاعات صرف کنید.

گرفتن تصاویر ژئوتگ دار
با دوربین 8 مگاپیکسلی جی پی اس گارمین مونتانا 680 موقعیت ها را گرفته و به خاطر بسپارید. هر تصویر بصورت خودکار مختصات دار می شود، که به شما این امکان را می دهد تا در آینده دقیقا به همان نقطه بروید. توسط BaseCamp می توانید موقعیتی را که در آن عکس گرفته اید، روی نقشه مشاهده کنید. برای گرفتن عکس های بیشتر و یا مشاهده عکس هایی که توسط دستگاه دیگری گرفته شده، میکرو اس دی را وارد کنید.

پایه برای هر کجا
جی پی اس گارمین مونتانا 680، با مجموعه ای از پایه های سازگار قابل استفاده روی خودروها و قایق ها را می توانید بعنوان جی پی اس دستی و یا روی ماشین شخصی و یا ماشین کاروان استفاده کنید. استفاده از پایه خودرویی با نقشه شهری، امکان راهنمای صوتی و اعلام جهت ها را در چرخش ها به شما می دهد، پایه های مقاوم برای موتورسیکلت ها و انواع خودرو  نیز با این جی پی اس دستی قابل استفاده هستند.

به هر کجا بروید
اضافه کردن نقشه های بیشتر به مونتانا بسیار ساده است. بعنوان مثال نقشه توپوگرافی ایران و یا نقشه شهری ایران گارمین ارائه شده توسط شرکت راه نقشه خاورمیانه و همچنین نقشه های دریایی ایران. نقشه های از قبل ریخته شده روی دستگاه و یا روی میکرو اس دی امکان استفاده از دستگاه را در یک روز روی دریا و در شهر با راهنمای رانندگی با ماشین در گردش ها به شما همراه با تصاویر ماهواره ای BirdsEye Satellite Imagery (که جی پی اس مونتانا دارای یک سال عضویت رایگان آن هست) می دهد. همچنین می توانید نقشه های کاغذی را بصورت فایل قابل دانلود در آورده و توسط Custom Maps به جی پی اس مونتانا انتقال دهید.

اشتراک گذاری بی سیم
توسط مونتانا 680 شما می توانید نقاط مسیر، مسیرهای طی شده (ترک ها)، مسیرها و ژئوکاشه های خود را بصورت بی سیم با دستگاه جی پی اس گارمین سازگار به اشتراک بگذارید. فقط کافی است دکمه ارسال “send” را برای ارسال اطلاعات به دستگاه مشابه فشار دهید و اجازه بدهید کار شروع شود.

ارتباط مطمئن و دائمی
جی پی اس فوق العاده حساس با دریافت ماهواره های جی پی اس و گلوناس، گیرنده فعال WAAS و ماهواره پیش بینی کننده HotFix، باعث می شوند تا جی پی اس گارمین مونتانا موقعیت شما را سریع و دقیق بدست بیاورد. اگر شما در دل جنگل های انبوه و یا نزدیک درخت ها و ساختمان های بلند باشید، می توانید روی مونتانا 680 حساب کنید.

مسیریابی آسان
جی پی اس گارمین مونتانا 680 دارای قطب نمای سه محوره الکترونیکی می باشد که حتی اگر در حرکت باشید و جی پی اس در حالت افقی نباشد، جهت را به شما نشان میدهد. ارتفاع سنج بارومتریک تغییرات فشار را با دقت برای دریافت ارتفاع دقیق پیگیری می کند. استفاده از ترسیم نمودار ارتفاعی با ارتفاع سنج بارومتریک در طول زمان به شما کمک می کند تا تغییرات شرایط آب و هوایی را در نظر داشته باشید.

منبع انرژی دوگانه
سیستم دوگانه باتری مونتانا 680 به شما این امکان را می دهد که از باتری قابل شارژ لیتیوم یون و یا باتری های AA سنتی استفاده کنید.

سرگرم شدن
مونتانا 680 از فایل های ژئوکشینگ GPX پشتیبانی می کند که می توانید آنها را مستقیما از Geocaching.com دریافت کنید. نیازی به وارد کردن دستی جهت و نقشه کاغذی نیست، مونتانا اطلاعات کلیدی را شامل موقعیت، نوع زمین، سختی مسیر، تذکر ها و توضیحات نمایش داده و ذخیره می کند. ویژگی مدیریت مسیرهای طی شده به سازماندهی و مسیریابی همراه با نقاط مسیر/مسیر/ و گزارش مسیرهای طی شده (با ثبت آسان گزارش مسیر طی شده با شروع/توقف) کمک می کند.

برنامه ریزی با سفر بعدی
نرم افزار رایگان BaseCamp (بیس کمپ) به شما امکان سازماندهی نقشه ها، نقاط مسیر، مسیرها و مسیرهای طی شده (ترک ها) را می دهد. این نرم افزار رایگان برنامه ریزی سفر، حتی به شما امکان ایجاد Garmin Adventures (ماجراجویی های گارمین) را می دهد که می توانید آنها را با دوستان، افراد خانواده یا سایر افراد جستجوگر به اشتراک بگذارید. بیس کمپ اطلاعات نقشه های توپوگرافی را بصورت دو بعدی و سه بعدی روی صفحه نمایش کامپیوتر، شامل منحنی های تراز و  پروفایل های ارتفاعی نمایش می دهد.

 

Physical & Performance

 

Physical dimensions 2.9″ x 5.7″ x 1.4″ (7.48 x 14.42 x 3.64 cm)
Display size, WxH 2″W x 3.5″H (5.06 x 8.93 cm); 4″ diag (10.2 cm)
Display resolution, WxH 272 x 480 pixels
Display type bright, transflective 65k color TFT, dual-orientation touchscreen; sunlight readable
Touchscreen
Weight 10.2 oz (289 g) with included lithium-ion battery pack; 11.7 oz (333 g) with 3 AA batteries (not included)
Battery rechargeable lithium-ion (included) or 3 AA batteries (not included); NiMH or Lithium recommended
Battery life up to 16 hours (lithium-ion); up to 22 hours (AA batteries)
Water rating IPX7
High-sensitivity receiver
Interface high-speed USB and NMEA 0183 compatible
Camera yes (8 megapixel with autofocus; automatic geo-tagging)

 

 

Barometric altimeter
Electronic compass Yes (tilt-compensated 3-axis)
Unit-to-unit transfer (shares data wirelessly with similar units)  

 

Maps & Memory

 

Basemap
Ability to add maps
Built-in memory 4 GB
Accepts data cards microSD™ card (not included)
Custom POIs (ability to add additional points of interest)
Waypoints/favorites/locations 4000
Routes 200
Track log 10,000 points, 200 saved tracks

 

Outdoor Features

 

Automatic routing (turn by turn routing on roads) Yes (with optional mapping for detailed roads)
Geocaching-friendly Yes (Paperless)
Custom maps compatible
Hunt/fish calendar
Sun and moon information
Tide tables Yes (with optional Bluechart)
Area calculation
Picture viewer

 

Garmin Connect™

 

Garmin Connect™ compatible (online community where you analyze, categorize and share data)

 

خرید جی پی اس گارمین مونتانا 680

شاید شما این را نیز دوست داشته باشید…