ساعت گارمین D2 Bravo

ترکیب کارآیی و شیک بودن با ساعت جی پی اس دار خلبانی تکامل یافته  – ساعت جی پی اس دار خلبانی تکامل یافته نازکتر، سبک تر، حلقه دور شیشه (bezel) و بند قابل انتخاب و قابلیت شخصی سازی صفحه نمایش – ساعت براساس طرح مورد نظر خودتان- ویژگی صفحه نمایش های METAR و TAF برای آگاه شدن از آخرین اطلاعات هواشناسی حمل و نقل هوایی در یک نگاه- دکمه های اختصاصی “مستقیم به” و “نزدیکترین” که اطلاعات فرودگاه های جهان را در اختیار شما می گذارد- ارتفاع سنج بارومتریک قابل تنظیم، HSI، زمان مرجع Zulu/UTC، تایمرها و هشدارهای گوناگون به اضافه کنترل دوربین ماجراجویی ویرب گارمین توسط ساعت  – پیگیری فعالیت، پروفایل های ورزش های چندگانه و تکنولوژی ضربان سنج قلب مچی D2 Bravo تیتانیوم شما را به خوبی از فرودگاه و مسائل پرواز دور نگه میدارد

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

Add To Wishlist Compare سنجش

توضیحات

ساعت گارمین D2 Bravo

 

ساعت گارمین D2 Bravo

ساعت گارمین D2 Bravo

خرید ساعت خلبانی گارمین D2 Bravo

 

ترکیب کارآیی و شیک بودن با ساعت جی پی اس دار خلبانی تکامل یافته
  
– ساعت جی پی اس دار خلبانی تکامل یافته نازکتر، سبک تر، حلقه دور شیشه (bezel) و بند قابل انتخاب و قابلیت شخصی سازی صفحه نمایش – ساعت براساس طرح مورد نظر خودتان
– ویژگی صفحه نمایش های METAR و TAF برای آگاه شدن از آخرین اطلاعات هواشناسی حمل و نقل هوایی در یک نگاه
– دکمه های اختصاصی “مستقیم به” و “نزدیکترین” که اطلاعات فرودگاه های جهان را در اختیار شما می گذارد
– ارتفاع سنج بارومتریک قابل تنظیم، HSI، زمان مرجع Zulu/UTC، تایمرها و هشدارهای گوناگون به اضافه کنترل دوربین ماجراجویی ویرب گارمین توسط ساعت  
پیگیری فعالیت، پروفایل های ورزش های چندگانه و تکنولوژی ضربان سنج قلب مچی D2 Bravo تیتانیوم شما را به خوبی از فرودگاه و مسائل پرواز دور نگه میدارد

ساعت پرواز D2 Bravo

ساعت پرواز D2 Bravo

در ابتدا، گارمین مسیریاب قابل حمل مچی خود را اختراع کرد. اکنون، با ساعت های خلبانی سری D2 Bravo، این ساعت تبدیل به ساعت حمل و نقل هوایی دارای ویژگی های تخصصی و با ظاهری شیک و شایسته شده که علاقمندان و خلبانان آن را بطور یکسان دوست دارند. ساعت های سری D2 Bravo جهت عملیاتی شدن برای اتاقک خلبان و همچنین تبدیل ساده آن به ساعت پیگیری کننده روزانه فعالیت با عملکرد و پیچیدگی ترکیب شده است.

ساعت خلبانی گارمین D2 Bravo

ساعت خلبانی گارمین D2 Bravo

 

عملکرد برای پرواز بهتر و ویژگی های بیشتر
با انتخاب حالت استریم لاین (ساده و موثر)، یک صفحه نمایش رنگی حلقه حلقه، با گرافیک حرفه ای، به اضافه گزینه های اتصال بصورت بی سیم و صفحه نمایش های METAR و TAF برای آگاه شدن از وضعیت آب و هوا در یک نگاه در دسترس شماست، ساعت های سری D2 Bravo دارای سیستم پرواز بر پایه جی پی اس هستند که بر روی مچ دست شما بسته شده است. این ساعت ها دو برابر شیک تر شده اند، ساعت آن بسیار دقیق است که هر خلبان یا علاقمند به پرواز می تواند با افتخار آن را در هر کجا و هر زمان، مثلا زمانی که بازی گلف می کند یا در یک سفر شبانه کاری با یک دوی آرام صبحگاهی، قبل از جلسه با مشتری مورد استفاده قرار دهد.

ساعت D2 Bravo

خرید ساعت D2 Bravo

 

صفحه نمایش شفاف، طراحی زیبا
هر خلبانی نیاز به یک برنامه پشتیبان دارد. و ساعت D2 Bravo یک انتخاب هوشمند است. هر کدام از این ساعت ها دارای یک گیرنده حساس جی پی اس، ارتفاع سنج با قابلیت تنظیم فشار و قطب نمای سه محوره با نشانگر سمت HSI می باشد. یک شیشه سافایر (ضد خش) عالی به ساعت سختی فوق العاده و مقاومت در برابر خراش می دهد.
و یک صفحه نمایش تمام رنگی Chroma گارمین، با وضوح و درخشندگی بالا و ویژگی نور زمینه ال ای دی، قابلیت مشاهده ساعت در هر شرایط نوری را می دهد. همچنین شما می توانید صفحه نمایش را برای نمایش تعداد حرکت های دم هواپیما، شخصی سازی کنید.

ساعت های سری D2 Bravo با دو وجه متمایز ظاهر شیک و دوام و سختی فوق العاده بالای بدنه شناخته می شوند

ساعت D2 Bravo دارای یک بند چرمی قهوه ای و بند لاستیکی مشکی و دکمه ها و حلقه دور شیشه (بازل) از جنس فولاد ضد زنگ است.
برای مطابقت حداکثری شکل با عملکرد، ساعت D2 Bravo تیتانیوم به این مورد با یک سطح جذاب، حرفه ای، بند تیتانیومی عالی (یا بند لاستیکی مشکی مخصوص فعالیت ورزشی)، دکمه ها و بازل (حلقه دور شیشه) از جنس فولاد و مفرغ و اشاره گر شیک UTC مطابقت داده شده با دست، همراه با زمان سنج 24 ساعته مناسب روی حلقه دور شیشه، توجه کرده است. 
علاوه براین، ساعت D2 Bravo تیتانیوم دارای ضربان سنج قلب مچی است، که به سادگی می تواند بدون نیاز به بند ضربان سنج قلب، ضربان قلب و سطح فعالیت شما را بررسی کند.

پرواز مستقیم یا به نزدیکترین فرودگاه
با استفاده از اطلاعات فرودگاه ها روی ساعت، ساعت D2 Bravo به شما این امکان را می دهد که تا به سادگی با فشار دادن یک دکمه اختصاصی به عملکرد “پرواز مستقیم” و یا “نزدیکترین”، به مسیر پرواز به فرودگاه ها دسترسی پیدا کنید. بنابراین، شما می توانید مستقیما به موقعیت یا نقطه مسیری که انتخاب کرده اید، پرواز کنید و یا نزدیکترین فرودگاهی را که نیاز دارید تا در آنجا فرود داشته باشید را پیدا کنید. شما می توانید مسیر را روی یک نقشه متحرک روی صفحه نمایش، مشاهده نمائید. و یا از جهت عقربه HSI برای رسیدن به مقصدتان، پیروی کنید. با تنظیم نقاط مسیر خود، می توانید هر نقطه ای را که در دیتابیس وجود ندارد، به سادگی ذخیره نمائید. در حقیقت، شما بعنوان یک مرجع آسان  و قابل بازگشت می توانید با ویژگی ذخیره موقعیت، موقعیتی را که روی آن پرواز می کنید را روی نقطه مسیر هدف، علامتگذاری کنید.

نگاهی به وضعیت آب وهوا
در یک نگاه از وضعیت آب و هوا فرودگاه یا مقصدی که به سمت آن حرکت می کنید، مطلع شوید، ساعت های سری D2 Bravo بصورت بی سیم با گوشی های تلفن هوشمند تطابق پیدا می کنند و  نمای کلی پیش بینی وضعیت آب و هوایی ترمینال هوایی (TAFs) را به زبان ساده، و گزارش های هواشناسی (METARs) را شامل وضعیت باد، میدان دید، وضعیت بارش،  پوشش ابر و ارتفاعات، وضعیت دما و نقطه شبنم، فشار بارومتریک و …. را بصورت تمام رنگی با اشاره بر پرواز  IFR یا VFR ارائه می کنند.

ثبت خودکار اطلاعات پرواز
با تکنولوژی حرفه ای Garmin Connext، شما می توانید مطمئن حرکت کنید، شما حتی گزینه ای برای ایجاد برنامه های پرواز دارید. ساعت های سری D2 Bravo با روشی مناسب گزارش پرواز شما را از هنگام تک آف ذخیره و ارائه می کند، با تغییر ارتفاع، عملکرد گزارش روزانه شروع به کار می کند، بصورت خودکار شروع به ضبط تاریخ، مدت زمان پرواز و مسیر می کند. سپس اطلاعات گزارش سفر را توسط اپلیکیشن Garmin Pilot روی موبایل سازگار با ساعت، توسط flyGarmin.com ، همگام سازی می کند.

شخصی سازی صفحه های نمایش و تایمرها
برای کمک به آگاه شدن از موقعیت تان، شما می توانید فیلدهای اطلاعات را براساس نظر خود برای نمایش داده شدن روی صفحه نمایش، مانند سرعت جی پی اس ای حرکت هواپیما روی زمین، مسیر طی شده توسط جی پی اس، مسافت از نقطه مسیرها و فرودگاه ها، مدت زمان تقریبی ای که در مسیر هستید، جهت، میزان پرواز بدون نیروی موتور و سایر پارامترهای سودمند برای پرواز، انتخاب کنید. همچنین ویژگی دستی هشدار ارتفاع وجود دارد که می توانید برای یک ارتفاع از پیش تعیین شده، تنظیم شود و هنگام از دست دادن آن ارتفاع یا رسیدن به آن ارتفاع شما را آگاه کند. شما می توانید عملکرد کرونومتر را برای روش زمان بندی یا پرواز از یک نقطه به نقطه دیگر، انتخاب کنید. 
آیا این ساعت، باز هم توانایی های دیگری دارد؟ 
ویژگی هشدار ارتفاع/اکسیژن براساس فشار، یک هشدار لرزشی از پیش تنظیم شده است، هنگامی که شما به ارتفاع بالای 12500 فوت می رسید، بصورت خودکار شما را از نیاز به تجهیزات اکسیژن آگاه می کند.
علاوه براین، عملکردهای تایمرهای گوناگون با هشدارهای لرزشی می تواند به شما یادآوری کند که نیاز به جابجایی مخزن سوخت یا انجام سایر کارها در زمان بحران دارید.
با دانلود رایگان از فروشگاه Connect IQ، شما می توانید فیلدهای اطلاعات را اضافه کنید و برنامه های کاربردی و ویجت ها را برای کسب اطلاعات بیشتر در یک نگاه، دریافت کنید.

فعال بودن در زمانی که دور از فرودگاه هستید
با ساعت های سری D2 Bravo نه تنها پرواز خود را بهبود می بخشید، بلکه زندگی خود را نیز بهتر می کنید. این ساعت دارای پروفایل برای فعالیت های ورزشی چندگانه شامل گلف، دویدن، دوچرخه سواری، شنا، قایقرانی، اسکی، پیاده روی و ورزش های دیگر بوده و تا عمق 100 متر در برابر نفوذ آب مقاوم است، بنابراین می توانید با آن شنا کنید و سایر فعالیت های ورزشی آبی را انجام دهید. با به روز رسانی جدید برنامه کاربردی Garmin Connect Mobile ، می توانید 40000 کورس جهانی گلف برای اطلاعات دقیق کورس ها دانلود کنید و از ساعت بعنوان یک کارت امتیاز دیجیتال استفاده کنید.

برای استفاده روزانه، ساعت های سری دی 2 براوو با ویژگی های پیگیری کننده فعالیت* ترکیب شده اند، که تعداد قدم ها را می شمارد و هر روز صبح یک هدف روزانه را مشخص می نماید، همچنین کالری مصرفی و مسافت را در طول روز محاسبه می کند. همچنین ساعت دارای هشدار لرزشی عدم تحرک برای غیر فعال بودن بیشتر از یک ساعت را دارد و در حالت خواب، کیفیت خواب شما را در طول شب بررسی می کند.

کنترل دوربین ماجراجویی VIRB با ساعت
خانواده دوربین های HD ماجراجویی گارمین که بصورت جداگانه فروخته می شوند، امکان تصویربرداری از زیبایی و صحت پرواز را با جزئیات حیرت انگیز می دهند.
ساعت دی 2 براوو با اتصال بی سیم می تواند بعنوان کنترل دوربین ویرب برای شروع کردن/پایان دادن به فیلمبرداری، مشاهده مدت زمانی که فیلمبرداری شده و حتی گرفتن عکس های با کیفیت بالا در هنگام فیلمبرداری، مورد استفاده قرار گیرد. حتی می توانید از ساعت، بعنوان کنترل چند دوربین ویرب در یک زمان، برای گرفتن عکس های اکشن از چند زاویه استفاده کنید.

بدون در نظر گرفتن اینکه آیا در یک کورس گلف هستید، و یا در اتاق هیئت مدیره و یا پرواز درارتفاع 12000 فوتی، ساعت های سری دی 2 براوو، ویژگی های شخصی مناسبی را جدا از سایر ویژگی های هوانوردی، در فروشگاه اپلیکیشن خود، ارائه می کنند. ساعت های سری دی 2 براوو با تکنولوژی جی پی اس (که گارمین بخاطر آن شناخته شده است) قابل پوشیده شدن ترکیب شده اند، همچنین دارای ظاهری جذاب هستند که آن را مناسب برای استفاده در کابین هواپیما و بیرون از آن می کند.

D2 Bravo 010-01338-31

ساعت خلبانی گارمین D2 Bravo بند چرمی

 

D2 Bravo Titanium
ساعت گارمین دی 2 براوو تیتانیوم

ساعت خلبانی گارمین دی 2 براوو تیتانیوم

اطلاعات بیشتر

ساعت خلبانی گارمین

D2 Bravo, D2 Bravo Titanium