ساعت گارمین ویواکتیو 3

ساعت گارمین ویواکتیو 3 – ساعت هوشمند جی پی اس دار با امکان پرداخت بدون تماس و دارای ضربان سنج قلب مچی- راه حل پرداخت بدون تماس، گارمین پی “Garmin Pay” به شما این امکان را می دهد تا خریدهای خود را توسط ساعت انجام دهید¹- ساعت خود را با هزاران “صفحه نمایش ساعت”، “اپلیکیشن” و “ویجت” رایگان از فروشگاه Conect IQ شخصی سازی کنید.- دارای 15 اپلیکیشن ورزشی برای داخل سالن و فضای باز (با جی پی اس)، شامل یوگا، دویدن، شنا کردن و …- بررسی میزان تناسب اندام توسط VO2 max و سن تقریبی تناسب اندام شما،همچنین نحوه مدیریت استرس²- ویژگی های اتصال³ مانند پیام های آگاه کننده، آپلودهای خودکار، پیگیری ورزش بصورت زنده “LiveTrack” و …- مدت کارکرد باتری4: در حالت ساعت هوشمند 7 روز و در حالت جی پی اس 13 ساعت.

در حال حاضر این محصول در انبار موجود نیست و در دسترس نمی باشد.

Add To Wishlist Compare سنجش

توضیحات

  ساعت گارمین ویواکتیو 3
 

– ساعت هوشمند جی پی اس دار با امکان پرداخت بدون تماس و دارای ضربان سنج قلب مچی
– راه حل پرداخت بدون تماس، گارمین پی “Garmin Pay” به شما این امکان را می دهد تا خریدهای خود را توسط ساعت انجام دهید¹
– ساعت خود را با هزاران “صفحه نمایش ساعت”، “اپلیکیشن” و “ویجت” رایگان از فروشگاه Conect IQ شخصی سازی کنید.
– دارای 15 اپلیکیشن ورزشی برای داخل سالن و فضای باز (با جی پی اس)، شامل یوگا، دویدن، شنا کردن و …
– بررسی میزان تناسب اندام توسط VO2 max و سن تقریبی تناسب اندام شما،همچنین نحوه مدیریت استرس²
– ویژگی های اتصال³ مانند پیام های آگاه کننده، آپلودهای خودکار، پیگیری ورزش بصورت زنده “LiveTrack” و …
– مدت کارکرد باتری4: در حالت ساعت هوشمند 7 روز و در حالت جی پی اس 13 ساعت.

 

ساعت گارمین ویواکتیو 3

 در یک نگاه
ساعت گارمین ویواکتیو 3 یک ساعت هوشمند برای یک زندگی فعال، از ورزش کردن تا پرداخت پول می باشد. توسط سیستم پرداخت بدون تماس، می توانید پرداخت ها را به آسانی توسط ساعت انجام می دهید. این ساعت 15 برنامه ورزشی از قبل نصب شده روی ساعت دارد – که شما می توانید ورزش مناسب برای خود را انتخاب کنید. جی پی اس داخل ساعت به شما این امکان را می دهد که مسافت، سرعت، موقعیت و موارد دیگر مربوط به فعالیت ورزشی در فضای باز را ثبت کنید.

 پرداخت در مسیر حرکت
ساعت گارمین ویواکتیو 3 اولین وسیله پوشیدنی با ویژگی Garmin Pay (گارمین پی) است که به شما امکان پرداخت برای خریدهایتان توسط ساعت را می دهد. می توانید از آن در هر کجا توسط کارت بانکی مرتبط با ساعت پرداخت خود را انجام دهید¹. بنابراین اگر کیف پول خود را در کمد جا گذاشتید و یا فراموش کرده اید، همراه خود ببرید، باز هم می توانید صبحانه را در مسیر بخورید. فقط لازم است از سیستم tap and go استفاده کنید.

VivoActive 3 Black with Slate Hardwareساعت گارمین ویواکتیو 3 مشکی با قاب شیشه مشکی

خرید ساعت گارمین ویواکتیو 3 مشکی

 ساعت را مطابق سلیقه خود کنید
ساعت ویواکتیو 3 با فروشگاه Connect IQ (کانکت آی کیو) سازگار است، که می توانید صفحه نمایش های ساعت، ویجت ها و برنامه های کاربردی که مناسب برای ساعت هوشمند شما است را از آنجا دانلود کنید و به ساعت تان انتقال دهید. هنگامی که سرویس اوبر (Uber) می رسد، هزینه را پرداخت کنید، چراغ های خانه را با برنامه کاربردی SmartThings روشن کنید، و حتی از برنامه کاربردی هواشناسی AccuWeather MinuteCast برای اطلاع از زمان شروع باران، استفاده کنید. همچنین می توانید از برنامه کاربردی رایگان تصویر صفحه نمایش ساعت به نام Face It برای شخصی سازی ساعت، بصورت منحصر بفرد برای خود استفاده کنید.

ورزش های بیشتری انجام دهید
ساعت بیش از 15 برنامه ورزشی از قبل بارگذاری شده دارد که توسط یک روش لذت بخش به آسانی می توانید فعالیت ورزشی خود را پیدا کنید. به مسیرهای بازی گلف سر بزنید، به دوچرخه سواری بروید، به یک کلاس یوگا بروید و یا حتی تلاش کنید روی قایق های ایستاده ( stand-up paddle boarding)، پارو بزنید. هنگامی که در فضای باز هستید، جی پی اس داخلی ساعت ویواکتیو 3 به شما این امکان را می دهد تا جزئیات را برای فعالیت ورزشی خود پیگیری کنید (که نیازی به ارتباط ساعت با تلفن همراه ندارد). از اسنوبرد تا شنا و حداقل دو جین ورزش دیگر در بین آن، این ساعت همراه حرفه ای شما است.

 

VivoActive 3 White with Stainless Hardware

ساعت گارمین ویواکتیو 3 سفید با قاب شیشه فولادی

 

 با شما و آنچه انجام می دهید، خود را سازگار می کند
بدون نگرانی، از ساعت در فضای باز و در هر نوع شرایط آب و هوایی استفاده کنید. نه فقط از ساعت می توانید با اطمینان خاطر هنگام شنا کردن و دوش گرفتن5 استفاده کنید، بلکه صفحه نمایش Garmin Chroma آن به آسانی حتی در زیر نور مستقیم خورشید، قابل مشاهده و خوانده شدن است و ساعت زیر شیشه فوق العاده مقاوم Corning Gorilla قرار گرفته است. همچنین ساعت دارای Side Swipe (ویژگی حرکت جارویی در کناره ساعت) است که می توانید برای اسکرول کردن سریع و جابه جایی سریع بین منوها و ویجت ها از آن استفاده کنید. راحتی استفاده، کاربردی بودن و قابلیت مشاهده آسان، ویژگی های مناسب برای ساعت گارمین ویواکتیو 3 است.

ایجاد و انتقال تمرین های ورزشی
جدول تمرین های ورزشی خود را تقویت کرده و آن را به روز نگهدارید. برنامه تمرین های شخصی مانند دویدن، دوچرخه سواری، کاردیو ( تمرین های تقویت قلب)، و یا تمرین های قدرتی خود را ایجاد کنید و آنها را به ساعت خود منتقل کنید. سپس، ساعت هوشمند ویواکتیو 3، تمرین های ورزشی، تعداد دفعات تکرار، تنظیم ها و زمان استراحت را پیگیری می کند.

 

VivoActive 3 Black with Stainless Hardware

ساعت گارمین ویواکتیو 3 مشکی با قاب شیشه فولادی

خرید ساعت گارمین ویواکتیو 3 مشکی با قاب استیل

 

شرایط جسمانی روزانه و پیگیری میزان استرس
به کمک تکنولوژی ضربان سنج قلب مچی ²Elevate، ساعت ویواکتیو 3 به شما این امکان را می دهد تا وضعیت های کلیدی شرایط جسمانی و استرس را بررسی کنید، تا بازخورد بدنتان به شرایط مختلف را مشاهده کنید. بعنوان مثال می توانید میزان دقیق حداکثر اکسیژن مصرفی (VO2 max) و سن ورزشی خود را بدانید – دو نشانه از شرایط فیزیکی بدن که معمولا در طول زمان با ورزش کردن بهبود پیدا می کنند. همچنین تغییر پذیری ضربان قلب (HRV) را پیگیری می کند، که برای محاسبه و پیگیری میزان استرس مورد استفاده قرار می گیرد. ساعت ویواکتیو 3 می تواند هنگامی که عوامل عاطفی و فیزیکی باعث ایجاد استرس شما می شوند، شما را مطلع کرده تا میزان استرس را کاهش دهید، بنابراین می توانید راهی برای کاهش فشار پیدا کنید.

ارتباط دائمی
زندگی دکمه مکث ندارد، بنابراین با ساعت هوشمند ویواکتیو 3 هنگامی که در فضای باز به شدت مشغول کار و یا تمرین ورزشی هستید، در ارتباط می مانید. هنگامی که ساعت با یک گوشی هوشمند مطابقت داده شد، می توانید روی مچ دست خود پیام های متنی را دریافت کنید و یا حتی پاسخ دهید و به روز رسانی ها در شبکه های اجتماعی و ایمیل ها و موارد بیشتر دیگری را مشاهده نمائید. توسط ساعت، گوشی تلفن خود را پیدا کنید، پخش موسیقی را کنترل کنید و به دوستانتان اجازه دهید تا فعالیت ورزشی شما را بصورت زنده پیگیری کنند. هنگامی که فعالیت ورزشی شما پایان یافت، اطلاعات تمرین ورزشی شما بصورت خودکار در انجمن آنلاین تناسب اندام Garmin Connect آپلود می شود.

به اشتراک گذاری و رقابت کردن
همگام سازی با Garmin Connect ، کاری بیشتر از فقط ذخیره کردن اطلاعات را انجام می دهد. گارمین کانکت یک انجمن آنلاین پیشرفته است که مردم می توانند به آن مرتبط شوند و با پیوستن به مسابقات، مسابقه بدهند، موفقیت های همدیگر را تشویق کنند و حتی پیروزی های خود را از طریق شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. گارمین کانکت رایگان است و روی وب یا روی گوشی های موبایل هوشمند توسط برنامه کاربردی Garmin Connect Mobile در دسترس است.

برای کارت های بانک های شرکت کننده در این طرح در دسترس است، برای اطلاعات بیشتر با بانک خود تماس بگیرید. فقط در ترمینال های دارای NFC فعال، در دسترس است. کشورهایی که در حال حاضر از این طرح پشتیبانی می کنند، و شبکه های پرداخت و بانک های انتشار دهنده طرح را مشاهده نمائید.¹ پیگیری کننده دقیق فعالیت² هنگامی که با یک تلفن هوشمند مطابقت داده شد³ براساس استفاده عادی4، عمر باتری ممکن است بسته به نوع استفاده و حالت عملکرد انتخاب شده متفاوت باشد این قابلیت فقط برای کاربران اندروید5 در دسترس است. اندروید یک علامت تجاری ثبت شده توسط گوگل است.

 

ویژگی ها برای شنا:
وضعیت های از قبل بارگذاری شده برای شنا: شنا در استخر اندازه گیری معیارها در استخر (طول استخر، مسافت، سرعت، شمارش ضربه/امتیاز، کالری مصرفی) : دارد
تشخیص نوع ضربه دست (شنای آزاد، کرال پشت، پروانه، قورباغه): دارد
راندمان شنا (SWOLF): دارد

ویژگی ها برای دوچرخه سواری:
وضعیت های از پیش بارگذاری شده برای دوچرخه سواری: دوچرخه سواری، دوچرخه سواری داخل سالن هشدارهای زمان/مسافت ( هشدارهای علتی هنگام رسیدن به هدف): دارد
سازگاری با Varia Vision (صفحه نمایش بصورت عینک): دارد
سازگاری با رادار Varia (رادار پشت سر): دارد
سازگاری با چراغ های Varia : دارد
پشتیبانی از سنسورهای حرکت و آهنگ حرکت (در صورت وجود سنسور): دارد

ویژگی ها برای تفریح در فضای باز:
وضعیت های از پیش بارگذاری شده برای تفریح در فضای باز: اسکی کردن، اسنوبرد، اسکی کوهستان، قایق سواری ایستاده ( Stand Up Paddleboarding)، قایق پارویی برگشت به نقطه شروع: دارد
جمع کل صعود و پائین آمدن: دارد

ویژگی ها برای بازی گلف:    
مقدار F/M/B براساس یارد (مسافت از جلو، وسط و پشت زمین چمن: دارد
مقدار layups/doglegs براساس یارد: دارد
اندازه گیری مسافت ضربه به توپ (محاسبه دقیق بر حسب یارد برای ضربه به توپ در هر نقطه از مسیر): بصورت خودکار
کارت امتیاز دیجیتالی: دارد
پیگیری کردن آمار (ضربه ها، ضربه به توپ گلف نزدیک سوراخ در هر دور (راند)، ضربه های در منطقه سبز و فایر وی): دارد
Garmin AutoShot : دارد
مشاهده منطقه سبز با پین کردن موقعیت بصورت دستی: دارد
هدف های دوره و خطرها : دارد
اشاره گر به نقطه پین شده: دارد
تایمر دور و کیلومتر شمار: دارد

ویژگی ها برای دویدن:
وضعیت های از پیش بارگذاری شده دویدن: دویدن، دویدن در داخل سالن، دویدن روی تردمیل اندازه گیری زمان، سرعت و مسافت براساس جی پی اس: دارد
تمرین ورزشی دویدن: دارد
امکان استفاده با فوت پاد: دارد

ویژگی های ضربان سنج قلب:
ناحیه بندی ضربان قلب: دارد
هشدار ضربان قلب: دارد
کالری مصرفی براساس ضربان قلب: دارد
حداکثر ضربان قلب: دارد
انتشار و ارسال ضربان قلب (ارسال اطلاعات ضربان قلب به وسایل مطابقت داده شده دارای +ANT) : دارد

ویژگی های تمرین ورزشی، برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل ورزش:
سرعت و مسافت براساس جی پی اس: دارد
صفحه های اطلاعات قابل شخصی سازی: دارد
پروفایل های فعالیت قابل شخصی سازی: دارد
Auto Pause (مکث خودکار): دارد
تمرین های پیشرفته: دارد
برنامه های آموزشی قابل دانلود: دارد
پیکربندی هشدار برای دورها (lap): دارد
V02 max (حداکثر اکسیژن مصرفی): دارد
قابلیت شخصی سازی هشدارها: دارد
LiveTrack (پیگیری زنده فعالیت ورزشی): دارد
دکمه های قابل قفل شدن و لمسی: دارد
اسکرول خودکار: دارد
سابقه فعالیت ورزشی روی ساعت: دارد

تجهیزات تناسب اندام/ورزشگاه:
وضعیت های فعالیت های ورزشی از پیش بارگذاری شده: تمرین های قدرتی (ماهیچه ساز)، تمرین های افزایش ضربان قلب (کاردیو)، تمرین های الیپتیکال (دستگاه های ورزشی شبیه ساز راه رفتن و دوچرخه سواری)، بالا رفتن از پله ها، ماشین قایقرانی پدالی داخل سالن و یوگا تمرین های ورزشی افزایش دهنده ضربان قلب : دارد
تمرین های ورزشی قدرتی: دارد شمارشگر خودکار تعداد دورها (دفعات تکرار): دارد

ویژگی های روزانه هوشمند:
اتصال: بلوتوث هوشمند و +ANT Connect IQ (صفحه نمایش های ساعت، فیلدهای اطلاعات، ویجت ها و برنامه های کاربردی قابل دانلود): دارد
آگاه کننده های هوشمند: دارد
پاسخ با متن/نپذیرفتن تماس تلفنی با متن ( فقط برای گوشی های موبایل اندروید): دارد
تقویم: دارد    
وضعیت آب و هوا: دارد
کنترل پخش موسیقی: دارد
پیدا کردن تلفن: دارد
پیدا کردن ساعت: دارد
کنترل از راه دور دوربین فیلمبرداری ویرب گارمین: دارد    
سازگاری با تلفن هوشمند: آیفون و اندروید    
سازگاری با Garmin Connect Mobile : دارد
پرداخت توسط ساعت با Garmin Pay: دارد 

ویژگی های پیگیری کننده فعالیت:
قدم شمار: دارد
نوار حرکت (نمایش داده شدن یک نوار بعد از یک مدت فعال نبودن، چند دقیقه راه بروید تا این نوار به نقطه اول خود برگردد): دارد
هدف گذاری خودکار (یادگیری سطح فعالیت شما و اختصاص دادن هدف گام به گام روزانه): دارد
بررسی خواب (بررسی کل زمان خواب و تعداد دفعات جابه جا شدن در خواب و خواب عمیق): دارد    
کالری سوزانده شده: دارد
تعداد طبقه های بالا رفته شده در ساختمان: دارد    
مسافت طی شده: دارد
دقایقی که بیشترین فعالیت را داشته اید: دارد
TrueUp (انتقال اطلاعات پیگیری فعالیت از وسیله دیگر به ساعت گارمین): دارد
Move IQ: دارد سن ورزشی: دارد

سنسورها:
جی پی اس: دارد    
گلوناس: دارد    
ضربان سنج قلب مچی Garmin Elevate: دارد
ارتفاع سنج بارومتریک: دارد    
قطب نما: دارد
شتاب سنج: دارد
دماسنج: دارد

ویژگی های ساعت:
زمان/تاریخ : دارد    
تنظیم ساعت توسط جی پی اس: دارد    
صرفه جویی در مصرف انرژی در نور روز بصورت خودکار: دارد    
زنگ: دارد
تایمر: دارد    
کرونومتر: دارد    
ایجاد کننده تصویر Face It برای صفحه نمایش ساعت: دارد

ویژگی های عمومی:
جنس شیشه : Corning® Gorilla® Glass 3
جنس قاب (حلقه دور شیشه) : فولاد ضد زنگ    
جنس بدنه ساعت: پلیمر تقویت شده با فیبر و فولاد ضد زنگ
بند کوئیک ریلیز: بله (20 میلیمتر، استاندارد صنعتی)
جنس بند: سیلیکون
سایز ساعت: 43.4×43.4×11.7 میلیمتر (مناسب برای دور مچ های 127 تا 204 میلیمتر)
وزن: 43 گرم    
مقاوم در برابر نفوذ آب:  5 ATM (مناسب برای شنا)
صفحه نمایش لمسی: دارد
نوع صفحه نمایش: قابل مشاهده در نور مستقیم خورشید، ترانسفکتیو با حافظه پیکسلی (MIP)
اندازه صفحه نمایش: 1.2 اینچ (30.4 میلیمتر)
رزولوشن صفحه نمایش:  240×240 پیکسل
صفحه نمایش رنگی: دارد
مدت زمان کارکرد باتری: در حالت جی پی اس حداکثر 13 ساعت و در حالت ساعت هوشمند حداکثر 7 روز
حافظه/سابقه: 7 فعالیت ورزشی زمان بندی شده، اطلاعات پیگیری فعالیت ورزشی در 14 روز اخیر

 

اطلاعات بیشتر

ساعت گارمین ویواکتیو 3

Black with Silver Hardware, Black with Slate Hardware, White with Silver Hardware, White with Rose Gold Hardware, Music
Black with Silver Hardware, Music
Granite Blue with Rose Gold Hardware

شاید شما این را نیز دوست داشته باشید…